Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 maart 2007, 16:58   #21
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik heb die pummel al zien optreden,geen vetten allesins.
Geef mij maar groepen dan zoals guns n' roses,aerosmith,metallica,bon jovi,rammstein;das echte muziek en geen kak muziek dan dat van barremanske.
Ik had het tegen Online, omdat hij beweerde dat er "nooit allochtonen naar zijn concerten komen". Concerten. Dus ik vroeg me af hoe hij dat zo wist. Of hij misschien weer aan het verinnen geslagen was...

Les goûts et les couleurs... De groepen die jij opnoemt zijn (waren!) erg goed, maar wat heeft dat met het topic te maken ? Hij is verkozen, en jij stuurt bittere reacties, omdat het "een gratis concert was, waauw". Ik snap het niet...
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 16:59   #22
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde
 
Lao Tzu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
"In hun beginjaren" zeker?
Nog steeds. Het mogen natuurlijk al eens golden oldies zijn!
__________________
Lao Tzu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 17:00   #23
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde
 
Lao Tzu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Ik had het tegen Online, omdat hij beweerde dat er "nooit allochtonen naar zijn concerten komen". Concerten. Dus ik vroeg me af hoe hij dat zo wist. Of hij misschien weer aan het verinnen geslagen was...

Les goûts et les couleurs... De groepen die jij opnoemt zijn (waren!) erg goed, maar wat heeft dat met het topic te maken ? Hij is verkozen, en jij stuurt bittere reacties, omdat het "een gratis concert was, waauw". Ik snap het niet...
Een gratis concert VOOR de allochtonen. In het publiek GEEN allochtonen. Volgende keer toch maar Khaled laten optreden?
__________________
Lao Tzu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 17:03   #24
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Een gratis concert VOOR de allochtonen. In het publiek GEEN allochtonen. Volgende keer toch maar Khaled laten optreden?
Daar gaan we weer. Een gratis concert VOOR iedereen, hè ? Iedereen mocht komen. En VOOR verdraagzaamheid, wat dat ook mag inhouden.

In het publiek GEEN allochtonen . Je bent duidelijk gaan kijken ? Blijven kijken ? Er waren wel allochtonen, en niet alleen in het publiek (veel). Ook op het podium.

Volgende keer toch maar zelf komen, zodat je niet door de mand valt als je er je gal over spuit ?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 17:05   #25
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde
 
Lao Tzu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Er waren wel allochtonen, en niet alleen in het publiek (veel).
Zelfs de kranten viel het op dat er quasi geen allochtonen waren. Leugenaar!
__________________
Lao Tzu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 17:09   #26
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde
 
Lao Tzu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Morgen 2 oktober 2006
Oljana Weyler (24)

'Zonde dat ik nog geen Marokkanen heb gezien'

"Ik woon hier net om de hoek, en wilde het concept ook wel steunen. In onze buurt zien we niet veel onverdraagzaamheid omdat er niet veel allochtonen wonen. Ik denk dat mensen jonger dan achttien het negatiefst staan tegenover allochtonen. Zij hebben er waarschijnlijk ook het meeste last van. Maar ik heb hier eigenlijk nog geen Turken of Marokkanen gezien, dat is wel zonde.
__________________
Lao Tzu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 17:10   #27
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Zelfs de kranten viel het op dat er quasi geen allochtonen waren. Leugenaar!
Dus je bent niet geweest.

En er waren veel allochtonen, maar niet voor elke groep. "De kranten" tov mijn eigen ogen, ik weet wel wat ik moet geloven. In de voormiddag liepen er veel mensen af en aan, waaronder veel allochtonen. Leugenaar!

En zoals ik al zei, heeft dat weinig of niks met het topic te maken, hè ? Het was een concert VOOR iedereen, en niet voor allochtonen, zoals jij wilt laten uitschijnen... Waarom kan je het concert niet op zich bekijken ?

Laatst gewijzigd door Ozymandias : 20 maart 2007 om 17:12.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 17:13   #28
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde
 
Lao Tzu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
In de voormiddag liepen er veel mensen af en aan, waaronder veel allochtonen. Leugenaar!
Veel volk, veel te pikken...
__________________
Lao Tzu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 17:21   #29
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Veel volk, veel te pikken...
Rotzak.

Ik wou eerst niet meer uitleg eraan vuilmaken, maar ik zal toch maar weer eens mijn goede hart tonen:

1. Je neemt zonder meer aan dat er geen allochtonen waren, enkel en alleen om je gezwets te ondersteunen. Zonder dit verzonnen argument heb je helemaal geen poot om op te staan. Hier "betreur" je nog dat er geen allochtonen waren.

2. Als dan blijkt dat er toch allochtonen waren, dan was het enkel omdat ze daar veel konden pikken. Hier zeg je dat het slecht is dat allochtonen kwamen. Wel, dan zou ik graag de aangiftes van diefstallen willen zien voor die avond, vergeleken met een ander gratis concert. Als je dan toch wilt verder zwetsen.

Met andere woorden: Je beslissing stond al op voorhand vast. Dit was iets slechts. Hoe we dat gaan aantonen is iets anders. Dat kunnen we later wel zien...

Laatst gewijzigd door Ozymandias : 20 maart 2007 om 17:26.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 17:54   #30
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Ozymandias;hm,je bent toch wel wat aan het overdrijven zenne.
Er waren allochtonen aanwezig ja maar bitter weinig.Men had echt verwacht dat het een invasie zou worden maar dat is dus een flop gebleken.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 17:59   #31
Thomas-
Parlementslid
 
Geregistreerd: 10 juni 2006
Berichten: 1.787
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
De liefde lijkt eenzijdig te zijn, want op zijn concerten zie je geen allochtone kat.
Dat valt mij op grote festivals ook altijd op. Op Rock Werchter en Pukkelpop bv zie je echt enorm weinig allochtonen.
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 18:23   #32
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Heb je zijn concerten bezocht ? En is er nu ook al verkiezingsfraude in het spel bij de Humo ? Hebben ook dáár de linkiewinkies gewonnen omdat plots alle allochtonen mochten stemmen ? Tsk...
Zijn concerten kwamen in the picture... Is de meer dan overdreven belangstelling en publiciteit door onze rooie regimezenders je soms ontgaan? En ja hoor, er was veel volk, ze waren dan ook gratis, maar één hoofddoek heb ik niet gezien. Jij wel?

Op uw 2 laatste vragen ga ik niet in. Ik begrijp niet waarom je die uit je botten slaat.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 18:24   #33
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- Bekijk bericht
Dat valt mij op grote festivals ook altijd op. Op Rock Werchter en Pukkelpop bv zie je echt enorm weinig allochtonen.

Op Pètricks nieuwsjaarsreceptie ook niet. Waren ze bang dat de receptiehapjes niet 'halal' waren?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 18:26   #34
rik47
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 maart 2004
Berichten: 1.406
Standaard

Barman, man van het jaar???Stemmers ten einde raad???
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 18:35   #35
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Begrijpelijkerwijze zijn de VB-ers ontgoocheld dat de titel "Lul vh jaar" al zeven jaar weggekaapt werd door GW Bush, een prijs die normaliter op de tronie van Dewinter staat gebeiteld. Maar er is beterschap op komst, nog anderhalf jaar geduld en dit felbegeerde kleinood kan weer trots pronken in de trofeeënkast ten huize Dewinter, al komt JM Dedecker wel sterk opzetten, al denk ik dat in deze kategorie Dedecker geen partij is voor Dewinter.

Een filmverslag van "HUMO's Pop Poll" is te bekijken op Canvas nu vrijdag 23 maart om 21h50.

Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 18:38   #36
rik47
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 maart 2004
Berichten: 1.406
Standaard

Eddy Wally heeft toch ook veel bijgedragen aan de samenleving.

Laatst gewijzigd door rik47 : 20 maart 2007 om 18:49.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 18:42   #37
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Moest het P.Janssens zijn geweest had Humo een goede reden gehad ...
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 18:43   #38
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ozymandias;hm,je bent toch wel wat aan het overdrijven zenne.
Er waren allochtonen aanwezig ja maar bitter weinig.Men had echt verwacht dat het een invasie zou worden maar dat is dus een flop gebleken.
Hoezo overdrijf ik ? Ik heb nergens geschreven dat het een toeloop was. Of een invasie. En ik zou wel eens willen weten vanwaar jij haalt dat dat op voorhand de bedoeling was ?

Er was veel volk, en voormiddag waren er wel allochtonen, en niet "hier en daar misschien eentje", maar meerdere.

@Online: je schrijft "op zijn concerten zie je geen allochtone kat". Vandaar mijn vraag of je al eens naar zijn concerten bent geweest. Mijn andere vragen stelde ik, omdat je zegt dat Barman gewonnen heeft omdat hij de grootste vriend is van de allochtonen. Dus vraag ik of de stemming dan niet democratisch was verlopen ? Jij mocht immers ook stemmen, net als ik. En: "Hebben ook dáár de linkiewinkies gewonnen omdat plots alle allochtonen mochten stemmen ? Tsk...", een allusie op de verkiezingsnederlaag van het Vlaams Blok in Antwerpen (en néé, ik wil hier niet discussiëren over het feit of het een verkiezingsnederlaag was of niet).
En je bent kwaad omdat je geen hoofddoeken ziet, dat is ook nieuw voor je...
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 18:47   #39
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Het linkse vriendenclubje dat weer titels en prijzen aan elkaar uitreikt ... En ondertussen lezen minder en minder mensen dit blaadje (en talrijke offspins). De werkelijkheid van de straat is niet die van de media.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 18:50   #40
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Het linkse vriendenclubje dat weer titels en prijzen aan elkaar uitreikt ... En ondertussen lezen minder en minder mensen dit blaadje (en talrijke offspins). De werkelijkheid van de straat is niet die van de media.
Idd, de meeste mensen lezen senielere boekjes zoals P-magazine en Dag allemaal en den Ché. Dat walgelijke nektapijtenvolk.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be