Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 april 2004, 16:22   #21
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

The piano u kunt het niet zien,om dat u in het joodse deel van Belgie woont die het meest beschermd is door polite
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 16:23   #22
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Politie
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 01:17   #23
nightwalker
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 april 2004
Berichten: 23
Standaard

Wat heeft die site in godsnaam te maken met de Islam of welke religie dan ook.
Jullie zien maar wat arabische namen en denken dat je onmiddelijk met moslimterroristen te maken hebt. Vreemde gedachtengang hoor.

Lees eerst de doelstellingen van de site.

Ik zou ook de achtergrond van die mensen eens nagaan als ik jullie was. Het zijn geen simpele geesten.

Terwijl de reguliere media geen gewag maakt van transporten doen zij het wel. Wat zij doen is mensen informeren en helemaal niet oproepen tot geweld. Integendeel.
nightwalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 08:44   #24
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Op de door de Vlaamse Gemeenschap gesubsidieerde allochtonensite kifkif wordt op een weliswaar bedekte manier aangespoord tot moslimterrorisme.

www.kifkif.be

Belgische overheid helpt oorlog in Irak in stand houden

De Belgische overheid blijft het Amerikaanse leger steunen bij haar oorlog in Irak. De wapentransporten vanuit Antwerpen gaan immers onverminderd door. Op die manier draagt de Belgische regering een zware verantwoordelijkheid voor het overlijden van duizenden onschuldige Iraakse burgers.

Een betrouwbare bron bezorgde ons de uurregeling voor de wapentransporten van dit weekend en begin volgende week. We wilden niet nalaten u die te bezorgen.

Klik hier voor de uurregeling en de stations van de wapentransporten.


We hoeven dus niet verbaasd te zijn als moslimterroristen binnenkort enkele treinstellen in Antwerpen opblazen.
Je moest maar eens een psychiater raadplegen, want je achtervolgingswaanzin begin angstaanjagende proporties aan te nemen... Ik denk dat dergelijke psychische storingen tegenwoordig met medicatie en therapie kunnen verholpen worden...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 09:32   #25
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nightwalker
Wat heeft die site in godsnaam te maken met de Islam of welke religie dan ook.
Jullie zien maar wat arabische namen en denken dat je onmiddelijk met moslimterroristen te maken hebt. Vreemde gedachtengang hoor.

Lees eerst de doelstellingen van de site.

Ik zou ook de achtergrond van die mensen eens nagaan als ik jullie was. Het zijn geen simpele geesten.

Terwijl de reguliere media geen gewag maakt van transporten doen zij het wel. Wat zij doen is mensen informeren en helemaal niet oproepen tot geweld. Integendeel.
Als deze site niets met islam te maken heeft dan ben ik ook een moslim.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 10:53   #26
nightwalker
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 april 2004
Berichten: 23
Standaard

Als die site iets te maken heeft met de islam omdat er een aantal teksten instaan over de islam, wat is dit forum dan? Ook islamitisch?
Kom aan, eerlijk blijven.
Die site heeft niets met de islam van doen.
En als je vind van wel, dan ben je toch vrij paranoia want volgens jou zit de islam dan overal achter. Lachwekkend.
nightwalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:09   #27
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nightwalker
Als die site iets te maken heeft met de islam omdat er een aantal teksten instaan over de islam, wat is dit forum dan? Ook islamitisch?
Kom aan, eerlijk blijven.
Die site heeft niets met de islam van doen.
En als je vind van wel, dan ben je toch vrij paranoia want volgens jou zit de islam dan overal achter. Lachwekkend.
Tja wat kan er volgens jou meer instaan dan teksten? Moeten er 3de beelden of iets dergelijks op staan. Een site waar dingen opstaan over hitler en nazis wil dat dan niet zeggen dat die site gaat over hitler of nazis?
Ik vraag mij af hoe een website dan eigenlijk wel over iets kan gaan indien de teksten die erop staan nooit iets met een bepaald onderwerp kan te maken hebben?

Och ja waarom heeft dit forum eigenlijk opsplitsingen? Het gaat toch nooit over het onderwerp.

Vreemdelingen en integratie gaat helemaal niet over vreemdelingen en integratie!
Internationaal...tja wat daar allemaal instaat heeft ook helemaal niet met internationale dingen te maken.
Om maar te zwijgen over binnenland want hoe ze daar toch bij komen is mij echt een raadsel.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:15   #28
nightwalker
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 april 2004
Berichten: 23
Standaard

De grote meerderheid van de teksten gaan over integratie, migratie, multiculturalisme, oorlog in Irak, Israëlisch-palestijns conflict, onderwijs, gender, tewerkstelling,... en ga zo maar verder. Sinds wanneer hebben al die onderwerpen iets met de islam te maken.

Lees de doelstellingen van de site nog eens goed.
En informeer je over de makers van de site.

Dan weet je tenminste waarover je het hebt.
nightwalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:37   #29
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nightwalker
De grote meerderheid van de teksten gaan over integratie, migratie, multiculturalisme, oorlog in Irak, Israëlisch-palestijns conflict, onderwijs, gender, tewerkstelling,... en ga zo maar verder. Sinds wanneer hebben al die onderwerpen iets met de islam te maken.

Lees de doelstellingen van de site nog eens goed.
En informeer je over de makers van de site.

Dan weet je tenminste waarover je het hebt.

integratie (van moslims!)
migratie(van moslims)
multiculturalisme (met moslims)
oorlog in Irak (moslims)
Israëlisch-palestijns conflict(moslims)
onderwijs(problemen met moslims)
gender (problemen met moslims)
tewerkstelling (problemen met moslims)

Sinds wanneer hebben al die onderwerpen iets met de islam te maken.
ja hé! waar halen ze het uit?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:47   #30
Hanne
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2003
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 1.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Wellicht uren meer dan de rondtrekkende oosteuropese dadergroepen waarover jij je als een peetvader 'bekommert'.
Ik vermoed dat je dat ook kan aantonen. Anders is het laster en eerroof en dat is een strafbaar feit.
Last van verzuring? Lange teentjes Piano?
Opmerkelijk voor een ervaringsdeskundige inzake laster en eerroof ..
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:51   #31
Hanne
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2003
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 1.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Op de door de Vlaamse Gemeenschap gesubsidieerde allochtonensite kifkif wordt op een weliswaar bedekte manier aangespoord tot moslimterrorisme.

www.kifkif.be

Belgische overheid helpt oorlog in Irak in stand houden

De Belgische overheid blijft het Amerikaanse leger steunen bij haar oorlog in Irak. De wapentransporten vanuit Antwerpen gaan immers onverminderd door. Op die manier draagt de Belgische regering een zware verantwoordelijkheid voor het overlijden van duizenden onschuldige Iraakse burgers.

Een betrouwbare bron bezorgde ons de uurregeling voor de wapentransporten van dit weekend en begin volgende week. We wilden niet nalaten u die te bezorgen.

Klik hier voor de uurregeling en de stations van de wapentransporten.


We hoeven dus niet verbaasd te zijn als moslimterroristen binnenkort enkele treinstellen in Antwerpen opblazen.
Je moest maar eens een psychiater raadplegen, want je achtervolgingswaanzin begin angstaanjagende proporties aan te nemen... Ik denk dat dergelijke psychische storingen tegenwoordig met medicatie en therapie kunnen verholpen worden...
Dezelfde medicatie en therapie die jij krijgt voor voor jouw aandoening?
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:51   #32
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Ik vermoed dat je dat ook kan aantonen. Anders is het laster en eerroof en dat is een strafbaar feit.
Last van verzuring? Lange teentjes Piano?
Opmerkelijk voor een ervaringsdeskundige inzake laster en eerroof ..
Het fenomeen piano lost zich uiteindelijk zelf op, de tand des tijds zal zijn werk wel doen.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:51   #33
nightwalker
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 april 2004
Berichten: 23
Standaard

ja leg uit. wat heeft dat allemaal te maken met de islam?

Als je van elke site waar Arabieren, Berbers, Vlamingen, Walen, Nederlanders, Duitsers, Engelsen,... samenwerken vindt dat het over de islam gaat, dan heb je wel een nauwe kijk op de wereld.

Ik zie nergens dat zij zich beroepen op de islam.
nightwalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:54   #34
Hanne
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2003
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 1.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nightwalker
ja leg uit. wat heeft dat allemaal te maken met de islam?

Als je van elke site waar Arabieren, Berbers, Vlamingen, Walen, Nederlanders, Duitsers, Engelsen,... samenwerken vindt dat het over de islam gaat, dan heb je wel een nauwe kijk op de wereld.

Ik zie nergens dat zij zich beroepen op de islam.
Misschien moet je de teksten ook maar eens lezen, ipv enkel de titeltjes.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 11:59   #35
nightwalker
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 april 2004
Berichten: 23
Standaard

ik hoop voor jou dat je ze gelezen hebt.

Toen mustapha je vroeg om de doelstellingen te posten, heb je dat niet gedaan.

Wat jij op aanstuurd is het volgende: dus omdat op deze site politics.be een aantal mensen zich beroepen op het fascisme en nationalisme, is politics.be een fascistische en nationalistische site. Nu zie je zelf hoe belachelijk je redenering is.

Nogmaals lees de doelstellingen en informeer je over de mensen die de site 'runnen'.
nightwalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 12:19   #36
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nightwalker
ik hoop voor jou dat je ze gelezen hebt.

Toen mustapha je vroeg om de doelstellingen te posten, heb je dat niet gedaan.

Wat jij op aanstuurd is het volgende: dus omdat op deze site politics.be een aantal mensen zich beroepen op het fascisme en nationalisme, is politics.be een fascistische en nationalistische site. Nu zie je zelf hoe belachelijk je redenering is.

Nogmaals lees de doelstellingen en informeer je over de mensen die de site 'runnen'.
Er is wel een verschil tussen de dingen die op een website vermeld staan waardoor dus de achtergrond, bedoeling of toon van een site word gemaakt door de maker ...of door de postings op een forum waar iedereen ter wereld zijn mening op kwijt kan é slimmeke!!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 12:22   #37
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

ik denk niet dat nightwalker de artikelen van kifkif al gelezen heeft.
Ben net even gaan kijken, op een mum van tijd had ik als meer dan tien verwijzingen naar islam vast.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 12:22   #38
Hanne
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2003
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 1.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nightwalker
ik hoop voor jou dat je ze gelezen hebt.

Al maanden lang. In tegenstelling tot jou, kan ik me dus wel een beeld vormen over de opruiende taal die er gesproken wordt.

Toen mustapha je vroeg om de doelstellingen te posten, heb je dat niet gedaan.
Waarom zou ik die copy/pasten? Doe gewoon de moeite om ze online te lezen. Je zal snel merken dat de teneur van de site niet overeenstemt met de doelstellingen. Die doelstellingen klinken mooi, in de eerste plaats omdat ze mooi moeten klinken om subsidies binnen te rijven.

Wat jij op aanstuurd is het volgende: dus omdat op deze site politics.be een aantal mensen zich beroepen op het fascisme en nationalisme, is politics.be een fascistische en nationalistische site. Nu zie je zelf hoe belachelijk je redenering is.
Dat is jouw redenering : ik laat de belachelijkheid dus voor jouw rekening.
Net door je gebrek aan inzicht ontgaat de anti-Amerikaanse en anti-Israëlische propaganda je. Die tekst getuigt van niet meer dan het opruien van de reeds gefrustreerde gevoelens van moslimallochtonen, in de stille hoop dat ze actie ondernemen. Een beetje in analogie met de reclame-artikels voor de protest- (en vernielbetogingen) van Abou Jah Jah) om de Palestijns-Israëlische kwestie op Antwerpse bodem uit te vechten. Zeg nu zelf eens, waarom publiceert kifkif de uurregeling van bv barbiepop-treintransporten tussen Antwerpen en Nice niet?
Juist ...


Nogmaals lees de doelstellingen en informeer je over de mensen die de site 'runnen'.
Hun CV'tje gaat mijn opinie geenszins beïnvloeden.
Of toch wel : ten kwade.
Ik die meende dat die voorzitter een gematigde, geïntegreerde allochtoon was, zal nu twee keer de oren spitsen telkens hij in die hoedanigheid door onze linkse media opgevoerd wordt. De ware aard is mij immers heel duidelijk geworden.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 12:23   #39
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Je moest maar eens een psychiater raadplegen, want je achtervolgingswaanzin begin angstaanjagende proporties aan te nemen... Ik denk dat dergelijke psychische storingen tegenwoordig met medicatie en therapie kunnen verholpen worden...
Dezelfde medicatie en therapie die jij krijgt voor voor jouw aandoening?
Ah, de al-wat-je-zegt-ben-je-zelf-taktiek... Altijd een succes in het fröbeltje...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 12:27   #40
nightwalker
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 april 2004
Berichten: 23
Standaard

Leg mij het verschil eens uit.
Want je legt het verschil niet uit, je zegt enkel dat er een verschil is.

De toon is duidelijk: informeren van de bezoekers. Alle opinies komen aan bod, zelfs artikels geschreven door de Blood and Honour adept Dof staan op de site. De makers zijn duidelijk niet bang voor verschillende opinies.
Stukken van extreemlinks tot extreemrechts, van atheïsten tot fanatieke gelovigen van allerlei slag. Ze staan op de site.
Lees de disclaimer en de doelstellingen van de site.
Of kan je alleen maar zien wat je wil zien?
nightwalker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be