Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juli 2015, 11:26   #5961
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
cirkelredenering? Nu ja, mijn voorstel aan tandem blijft, samen een schone aston martin kopen zonder ene rotte frank
Iedereen eentje gratis als ze ook in voorraad zijn? Het zijn ook maar stuiptrekkingen om iets anders niet te moeten (h)erkennen, niet waar? Aan cirkelredeneringen geen gebrek, steeds dezelfde uitkomst.


Laatst gewijzigd door tandem : 27 juli 2015 om 11:28.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 11:30   #5962
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als tandem vanaf nu alles op krediet aankoopt, heeft hij zelfs geen basisinkomen meer nodig. Veel simpeler is het om dan via zijn excelleke die ontstane schulden weer op nul te zetten.
Je bent al zover dat je inziet dat heel die schuldenmanie een maat voor niets is, Jack kan er nog veel van leren maar hij is dan wel leraar, pretendeert hij.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 11:46   #5963
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.561
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Je bent al zover dat je inziet dat heel die schuldenmanie een maat voor niets is, Jack kan er nog veel van leren maar hij is dan wel leraar, pretendeert hij.
Begrijpend lezen levert je blijkbaar wat moeilijkheden op...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 11:55   #5964
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Je bent al zover dat je inziet dat heel die schuldenmanie een maat voor niets is, Jack kan er nog veel van leren maar hij is dan wel leraar, pretendeert hij.
Tandem

probeer eens uw artikel neer te pennen op newsmonkey ?
zoals mijn artikel bvb...
http://newsmonkey.be/article/50327
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 12:22   #5965
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Iedereen eentje gratis als ze ook in voorraad zijn? Het zijn ook maar stuiptrekkingen om iets anders niet te moeten (h)erkennen, niet waar? Aan cirkelredeneringen geen gebrek, steeds dezelfde uitkomst.

Laat het ons omdraaien
stort 500 op mijn rekening en dan mag je proberen om die terug te krijgen.
uiteraard stort ik niets terug want mijn schuld is 1 seconde na jouw storting kwijtgescholden
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 12:35   #5966
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Laat het ons omdraaien. Stort 500 op mijn rekening en dan mag je proberen om die terug te krijgen. Uiteraard stort ik niets terug want mijn schuld is 1 seconde na jouw storting kwijtgescholden
Je lijkt het tenminste te willen begrijpen, schuldenaar en schuldeiser kunnen volledig afzonderlijk behandeld worden en je hebt principieel niemand anders nodig om binnen de eigen boekhouding het overeenkomstige journaal te boeken. Ergo, in werkelijkheid is er geen restrictie om deze transacties door te voeren, hiertussen staat het bankensysteem en het monetaire - en daarom ook politieke - beleid.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 12:37   #5967
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Tandem

probeer eens uw artikel neer te pennen op newsmonkey ?
zoals mijn artikel bvb...
http://newsmonkey.be/article/50327
Interessant, schrijf je daar veel artikels? Wat is 'newsmonkey', wie is de eigenaar/beheerders?
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 12:37   #5968
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Je lijkt het tenminste te willen begrijpen, schuldenaar en schuldeiser kunnen volledig afzonderlijk behandeld worden en je hebt principieel niemand anders nodig om binnen de eigen boekhouding het overeenkomstige journaal te boeken. Ergo, in werkelijkheid is er geen restrictie om deze transacties door te voeren, hiertussen staat het bankensysteem en het monetaire - en daarom ook politieke - beleid.
klinkt allemaal leuk
moet ik mijn rek nr in een pb zetten zodat je kunt storten?

kan ik jack, panda en al die anderen op een pint trakteren
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 12:39   #5969
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.561
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
klinkt allemaal leuk
moet ik mijn rek nr in een pb zetten zodat je kunt storten?

kan ik jack, panda en al die anderen op een pint trakteren
Bedankt ! We kunnen die pint samen drinken na de voorstelling van zijn plannen die tandem zou geven op vraag van jack.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 12:52   #5970
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
klinkt allemaal leuk. moet ik mijn rek nr in een pb zetten zodat je kunt storten? Kan ik jack, panda en al die anderen op een pint trakteren
Heb laatst m'n bitcoins weggeschonken, anders hadden we dat realtime eens kunnen doen. We zouden dan eens wat bitcoins kunnen laten circuleren, de corrupte in het verhaal zal ze dan in het eigenbelang in z'n zak steken. Het cryptocurrency-systeem leent zich perfect voor deze oefening, ik bedoel dan niet de karikatuur die men er inmiddels van gemaakt heeft. Uiteindelijk is dat hetzelfde als een excelleke natuurlijk, geen verschil. De trollen begrijpen zoiets niet, die hebben enkel aandacht voor wie ze kunnen denigreren of wat ze kunnen kapot maken, oerdom en misnoegd dat ze zijn.

Laatst gewijzigd door tandem : 27 juli 2015 om 12:53.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 12:58   #5971
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Heb laatst m'n bitcoins weggeschonken, anders hadden we dat realtime eens kunnen doen. We zouden dan eens wat bitcoins kunnen laten circuleren, de corrupte in het verhaal zal ze dan in het eigenbelang in z'n zak steken. Het cryptocurrency-systeem leent zich perfect voor deze oefening, ik bedoel dan niet de karikatuur die men er inmiddels van gemaakt heeft. Uiteindelijk is dat hetzelfde als een excelleke natuurlijk, geen verschil. De trollen begrijpen zoiets niet, die hebben enkel aandacht voor wie ze kunnen denigreren of wat ze kunnen kapot maken, oerdom en misnoegd dat ze zijn.
Je doorgrondt de hele wereldeconomie en de internationale monetaire politiek, bent expert in alternatieve plannen waarbij de €'s ons als gebraden kippetjes tegemoet komen, maar je hebt geen €500?

En dan mogen we niet luidop lachen??

Sorry hoor, maar...

Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:00   #5972
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Na zijn verhalen hier vrees ik ook dat er beter weinig mensen bereid zullen zijn hem €500 te lenen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:03   #5973
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Wat jij bent is heel relevant aangezien we onze kinderen aan je toevertrouwen, je hebt een voorbeeldfunctie maar dat blijkt je compleet duister te zijn.
Ik heb inderdaad een voorbeeldfunctie.
En dan?
Mag jij omdat jij dat IRL niet hebt hier zomaar zonder tegenwind je nonsens posten?

Ik dacht het niet.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 juli 2015 om 13:09.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:25   #5974
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik heb inderdaad een voorbeeldfunctie.
En dan? Mag jij omdat jij dat IRL niet hebt hier zomaar zonder tegenwind je nonsens posten? Ik dacht het niet.
Je hebt inhoudelijk niets bij te dragen en je begrijpt niets eens waar het over gaat. Je enige betrachting is je medemensen te denigreren en alles in een negatieve spiraal te brengen, iets dat je in de buitenwereld zal trachten te verbergen middels coping-gedrag, niet waar? Elke vorm van elementair fatsoen is je vreemd hier, voor de aandachtige lezer nog maar eens wat nuttige info omtrent dergelijke hoedanigheden. Jack, een voorbeeldfunctie?
Citaat:
Wetenschappers ontdekken steeds meer over het fenomeen online trolling. Hoewel slechts een klein deel van internetgebruikers aan trolling doet, heeft dat kleine groepje veel invloed op hoe de rest online debat ervaart en zelfs op hoe informatie wordt verwerkt. Onderzoekers van de Universiteit van Manitoba doken daarom in de psyche van zelfverklaarde trollen en ontdekten een sterk verband met persoonlijkheidsstoornissen. Slechts 5,6 procent van de deelnemers aan het onderzoek gaf aan trollen plezierig te vinden, tegenover 41,3 procent van de respondenten die het liefst helemaal geen online discussies wilde aangaan. Opmerkelijk was dat er een significant verband werd gevonden tussen trollengedrag en narcistische, manipulatieve, psychopatische en sadistische eigenschappen. Ook werd een relatie zichtbaar tussen bovenstaande eigenschappen (narcisme uitgezonderd) en de hoeveelheid tijd die iemand, per dag, doorbracht aan het reageren op internet. Over het geheel genomen was de correlatie tussen sadisme en trollinggedrag het sterkst.

http://www.joop.nl/media/detail/artikel/25543/
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:27   #5975
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je doorgrondt de hele wereldeconomie en de internationale monetaire politiek, bent expert in alternatieve plannen waarbij de €'s ons als gebraden kippetjes tegemoet komen, maar je hebt geen €500?
En dan mogen we niet luidop lachen?? Sorry hoor, maar...
Er zijn nu eenmaal mensen die in armoede leven, een trol wordt daar plezierig van, niet?
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:28   #5976
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Je hebt inhoudelijk niets bij te dragen en je begrijpt niets eens waar het over gaat. Je enige betrachting is je medemensen te denigreren en alles in een negatieve spiraal te brengen, iets dat je in de buitenwereld zal trachten te verbergen middels coping-gedrag, niet waar? Elke vorm van elementair fatsoen is je vreemd hier, voor de aandachtige lezer nog maar eens wat nuttige info omtrent dergelijke hoedanigheden. Jack, een voorbeeldfunctie?
Jij voelt je gedenigreerd omdat je jezelf te veel veréénzelvigt met je flutverhaal.

Het is uw verhaal dat ik de grond in boor, niet u.
Ik ken u niet eens.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:33   #5977
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jij voelt je gedenigreerd omdat je jezelf te veel veréénzelvigt met je flutverhaal. Het is uw verhaal dat ik de grond in boor, niet u. Ik ken u niet eens.
Trol rustig verder, weldra bespreking.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:34   #5978
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Er zijn nu eenmaal mensen die in armoede leven, een trol wordt daar plezierig van, niet?
Plezierig zou ik niet zeggen...
Het is wel een mooie illustratie van hoe dat de praktijk en de theorie verschillen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:35   #5979
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Trol rustig verder, weldra bespreking.
Met je trajectbegeleider?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 13:36   #5980
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Plezierig zou ik niet zeggen... Het is wel een mooie illustratie van hoe dat de praktijk en de theorie verschillen...
Trol rustig verder, en dat voor een leraar nota bene. Straks gaan we alle boeken moeten verbranden om Jack het zo gezegd heeft. Het is echt wel een akelige gedachte dat we onze kinderen aan jou overlaten, het wordt steeds erger.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be