Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 mei 2017, 11:39   #2361
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ik zou toch even dat vonnis afwachten. De ervaring leert dat begrijpend lezen - zeker in juridische zaken - niet je sterkste kant is.
ik plaats het hier integraal BELOOFD

OOK DE COMMENTAAR VAN ERIC VERBEECK KOMT HIER
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 4 mei 2017 om 11:40.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 11:45   #2362
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard 744 Ger W

Met zoveel bewijzen dat men kon uitschrijven en toch veroordeelt ?

Ik vrees dat de rechter mij heeft gepakt op niet correct toepassen art 744 Ger W en doodleuk mijn besluiten en pleitnota heeft genegeerd (wat kan volgens dit artikel )

In beroep zal mijn advocaat wel correct de stukken neerleggen.

Zoals je zelf kan zien is de belofte van een rechter niets meer waard
ze had beloofd rekening te houden met mijn neergelegde stukken.

Enfin goede reklame want in beroep kan ik weer eens de show gaan spelen
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf 2mei17_Beschikking.pdf‎ (61,7 KB, 76x gelezen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 4 mei 2017 om 11:46.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 11:54   #2363
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
neen ik wil weten waar en hoe je beroep aantekend ,maar beroep gebeurt steeds door een advocaat (teveel vorm voorschriften die ik niet ken)
Welke advocaat is er dan slim genoeg om dat te doen ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 16:56   #2364
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Welke advocaat is er dan slim genoeg om dat te doen ?
QUESTA
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 16:56   #2365
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Welke advocaat is er dan slim genoeg om dat te doen ?
QUESTA LAW is mijn advocaat
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 17:01   #2366
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
QUESTA LAW is mijn advocaat

Daar zal Tanghe niet van terug hebben
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 18:27   #2367
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Daar zal Tanghe niet van terug hebben
zelfs de meest onervaren advocaat die op de juiste wijze mijn stukken en besluiten overhandigd zodat de rechter moet antwoorden wint

wat is er gebeurt /
U herinnerd zich nog dat tanghe alles heeft gedaan opdat ik mijn besluiten niet zou kunnen afgeven ,op grond dat ze niet waren overgemaakt naar hem (later zou hij toegeven dat hij ze wel op voorhand had ontvangen maar er overgekeken)
De rechter heeft ze aanvaard van mij maar duidelijk zich bedacht na het lezen ervan want ze waren dodelijk voor de tegen partij ,zie nog eens het bewijs dat men wel degelijk kon uitschrijven en 1690 en fiduciaire eigendom.
De rechter heeft zich er dus uitgewerkt door geen rekening te houden met mijn pleitnota en inventaris van stukken zodat ze tegemoet kwam aan de eis van Tanghe dat de stukken niet naar hem waren overgemaakt

In beroep is dat onmogelijk want als er iets is dat een advocaat kent (en ik dus duidelijk niet ) dan is dat proces recht.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 18:58   #2368
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
De rechter heeft ze aanvaard van mij maar duidelijk zich bedacht na het lezen ervan
Waarom verwondert me dat niet?
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2017, 19:14   #2369
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
zelfs de meest onervaren advocaat die op de juiste wijze mijn stukken en besluiten overhandigd zodat de rechter moet antwoorden wint

wat is er gebeurt /
U herinnerd zich nog dat tanghe alles heeft gedaan opdat ik mijn besluiten niet zou kunnen afgeven ,op grond dat ze niet waren overgemaakt naar hem (later zou hij toegeven dat hij ze wel op voorhand had ontvangen maar er overgekeken)
De rechter heeft ze aanvaard van mij maar duidelijk zich bedacht na het lezen ervan want ze waren dodelijk voor de tegen partij ,zie nog eens het bewijs dat men wel degelijk kon uitschrijven en 1690 en fiduciaire eigendom.
De rechter heeft zich er dus uitgewerkt door geen rekening te houden met mijn pleitnota en inventaris van stukken zodat ze tegemoet kwam aan de eis van Tanghe dat de stukken niet naar hem waren overgemaakt

In beroep is dat onmogelijk want als er iets is dat een advocaat kent (en ik dus duidelijk niet ) dan is dat proces recht.
Wat exact zegt het vonnis daarover? Als ze buiten beschouwing worden gelaten, dan is het gebruikelijk dat uitdrukkelijk te vermelden in een vonnis. Je hebt het vonnis toch al?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 09:03   #2370
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Wat exact zegt het vonnis daarover? Als ze buiten beschouwing worden gelaten, dan is het gebruikelijk dat uitdrukkelijk te vermelden in een vonnis. Je hebt het vonnis toch al?
enkel flarden over de beschikking ,vonnis heb ik nog niet ,maar het is de enige uitleg waarom ik veroordeeld wordt op spamming wegens niet kunnen uitschrijven terwijl er een massa bewijzen en statistiek was afgegeven dat dit wel kon

je kan toch zelf lezen de onderstaande stukken of kan je dat net zoals de rechter ook niet ?
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 09:05   #2371
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.533
Standaard

zit je nu al in den bak?
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 09:22   #2372
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
enkel flarden over de beschikking ,vonnis heb ik nog niet ,maar het is de enige uitleg waarom ik veroordeeld wordt op spamming wegens niet kunnen uitschrijven terwijl er een massa bewijzen en statistiek was afgegeven dat dit wel kon

je kan toch zelf lezen de onderstaande stukken of kan je dat net zoals de rechter ook niet ?
1) Niet flauw doen.
2) Ik citeer even het Economisch Wetboek, art. Art. XII.13. 1 § 1: "Het gebruik van elektronische post voor reclame is verboden zonder de voorafgaande, vrije, specifieke en geïnformeerde toestemming van de geadresseerde van de boodschappen. (...)
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 09:34   #2373
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
1) Niet flauw doen.
2) Ik citeer even het Economisch Wetboek, art. Art. XII.13. 1 § 1: "Het gebruik van elektronische post voor reclame is verboden zonder de voorafgaande, vrije, specifieke en geïnformeerde toestemming van de geadresseerde van de boodschappen. (...)
en hoe doen al die mailing kantoren dat dan ,ik ontvang dagelijks zulke mails ,vanaf het moment dat je kan uitschrijven is het toch ok (volgens de rechtspraak en ook volgens de beschikking)

Uit de beschikking :

Door het doelgericht aanschrijven van RES- leden per elektronische post met reclame van zijn diensten, dit zonder enige toestemming van RES- leden of van eiseressen zonder vemelding van duidelijke gegevens omtrent de onderneming of persoon die de reclame verstuurt, noch vermelding dat de bestemmeling kan vragen om uit de maillijst verwijderd te worden.


zonder vemelding van duidelijke gegevens omtrent de onderneming of persoon die de reclame verstuurt,

Die kan toch lezen ,er staat overal op LOUD AN CLEAR


Van der Es uitdrukkelijk als promotor van "adopont in opricting" en mijn telefoon nummer

.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 5 mei 2017 om 09:39.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 09:37   #2374
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
en hoe doen al die mailing kantoren dat dan ,ik ontvang dagelijks zulke mails ,vanaf het moment dat je kan uitschrijven is het toch ok (volgens de rechtspraak en ook volgens de beschikking)
Die "mailing kantoren" zijn dan ook in overtreding. Lijkt me evident. Eveneens vind je iets verder in het Economisch Wetboek de verplichting de mogelijkheid te geven om direct uit te schrijven, doch geldt art. XII.13. 1 § 1 onverminderd.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 09:42   #2375
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Die "mailing kantoren" zijn dan ook in overtreding. Lijkt me evident. Eveneens vind je iets verder in het Economisch Wetboek de verplichting de mogelijkheid te geven om direct uit te schrijven, doch geldt art. XII.13. 1 § 1 onverminderd.
en wat is de strafsanctie daarop ?
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 09:58   #2376
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
en wat is de strafsanctie daarop ?
"Bevelen dienvolgens het stopzetten van deze inbreuken onder verbeurte van een dwangsom van duizend euro 1.000,00 € voor iedere inbreuk gepleegd door verweerder in strijd met hyet tussen te komen stakingsbevel, al dan niet rechtstreeks of door gebruik van stromannen en / of vennootschapsstructuren hetzij telefonisch, hetzij per elektronische drager, per individuele bestemmeling en per dag, dit binnen 24 uur vanaf de betekening van huidige beschikking."

Ik zou nog eens 1000 spammails versturen...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 10:33   #2377
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
"Bevelen dienvolgens het stopzetten van deze inbreuken onder verbeurte van een dwangsom van duizend euro 1.000,00 € voor iedere inbreuk gepleegd door verweerder in strijd met hyet tussen te komen stakingsbevel, al dan niet rechtstreeks of door gebruik van stromannen en / of vennootschapsstructuren hetzij telefonisch, hetzij per elektronische drager, per individuele bestemmeling en per dag, dit binnen 24 uur vanaf de betekening van huidige beschikking."

Ik zou nog eens 1000 spammails versturen...
Dat vroeg ik niet ,dat is als je de beschikking niet volgt

ik vraag wat is de strafsanctie op dit wetsartikel ,dus abstract ,
wat als iemand een '(spam) mail zend als reklame zoals er duizenden per maand worden verstuurd .Wat is de strafsanctie daarop.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 10:49   #2378
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

De vennootschappen en verenigingen met rechtspersoonlijkheid zijn burgerrechtelijk aansprakelijk voor de veroordelingen tot schadevergoeding, geldboeten, kosten, verbeurdverklaringen, teruggave en geldelijke sancties van welke aard ook, die wegens inbreuk op de bepalingen van deze wet tegen hun organen of aangestelden zijn uitgesproken.
Dit geldt eveneens voor de leden van alle handelsverenigingen die geen rechtspersoonlijkheid bezitten, wanneer de inbreuk door een vennoot, zaakvoerder of aangestelde is gepleegd ter gelegenheid van een tot de werkzaamheid van de vereniging behorende verrichting. Evenwel is de burgerrechtelijk aansprakelijke vennoot persoonlijk niet verder gehouden dan tot de sommen of waarden die de verrichting hem opgebracht heeft.
Deze vennootschappen, verenigingen en leden kunnen rechtstreeks voor de strafrechter gedagvaard worden door het openbaar ministerie of door de burgerlijke partij.

Door het oprichten van ADOPONT verkrijgt zij rechtspersoonlijkheid en op grond van art 60 Venn Wet wordt dus de rechtspleging overgenomen door de vennootschap

IK MOET DUS NOOIT IETS BETALEN wel ADOPONT CV (wordt een cvoa)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 5 mei 2017 om 10:51.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 11:01   #2379
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Zeg doc, het is toch niet omdat je nu een advocaat hebt dat je gaat nalaten om alle correspondentie en juridische stukken hier te posten hé ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2017, 11:09   #2380
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Zeg doc, het is toch niet omdat je nu een advocaat hebt dat je gaat nalaten om alle correspondentie en juridische stukken hier te posten hé ?
ik post maar heb vonnis nog niet ontvangen
en heb al 30 jaar een advocaat
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 5 mei 2017 om 11:10.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be