Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 18 juni 2004, 19:39   #41
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door airplane fan
Heer TomB
Hebt ge erin gewerkt?
Hebt je het realistische boek gelezen?
Waarschijnlijk niet..... anders besef je wat politiek gedaan heeft.
De werknemers en duizenden met mij blijven de duppe.
De politiek is schuldig? Daems heeft de politiek buitengeschot en nu is er een maatschappij die wél rendabel is en goedkopere vluchten aanbiedt. De politiek is nu buiten. Je zou blij moeten zijn.
Laten we dansen op een kerkhof!
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:39   #42
boer_bavo
Europees Commissaris
 
boer_bavo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2003
Locatie: Podgorica
Berichten: 6.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje

Daarom dat er ongeveer 700 falingen zijn per maand onder de zelfstandigen?
Of moet men die mensen dan ook geen sociaal vangnet geven
ZE steken eerst ongeveer 25000 euro om te mogen starten in hun zaak,dan nog enkele 100000enden om hun zaak uit te bouwen en als het tegenslaagd zitten ze met een faling.weg geld,weg toekomstdromen.
Proficiat al zij die het redden,maar kijk toch niet neer op zij die het niet avonturen om zelfstandige te worden.
Wat zou er gebeuren denk je,als iedereen hier zomaar zijn goesting zou doen,ontslagen naar willekeur in de prive en in de overheid,en dan geen uitkeringen meer,wat wilt ge er hier van maken zeg een derde wereldland.
Het is niet verwonderlijk dat er zoveel falingen zijn bij zelfstandigen als de overheid zo hoog belast om enkele mensen bij Sabena, de Post, de NMBS een luilekkerleventje te geven. Van de Post en de NMBS is dat nog te begrijpen. Je kan nog argumenteren dat die een service bieden die de privé niet biedt (de vele couriersbedrijven en Dillen en Le Jeune Cargo voor het spoor buiten beschouwing gelaten). Maar Sabena deed dat niet. Geenenkele meerwaarde. Ik zou ook spijt hebben als mijn werkgever failliet ging. Maar ik zie het niet gebeuren. Het bedrijf is immers in goede handen. Het is niet in staatshanden.
__________________
[SIZE=1][/SIZE]
boer_bavo is offline  
Oud 18 juni 2004, 20:49   #43
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje

Daarom dat er ongeveer 700 falingen zijn per maand onder de zelfstandigen?
Of moet men die mensen dan ook geen sociaal vangnet geven
ZE steken eerst ongeveer 25000 euro om te mogen starten in hun zaak,dan nog enkele 100000enden om hun zaak uit te bouwen en als het tegenslaagd zitten ze met een faling.weg geld,weg toekomstdromen.
Proficiat al zij die het redden,maar kijk toch niet neer op zij die het niet avonturen om zelfstandige te worden.
Wat zou er gebeuren denk je,als iedereen hier zomaar zijn goesting zou doen,ontslagen naar willekeur in de prive en in de overheid,en dan geen uitkeringen meer,wat wilt ge er hier van maken zeg een derde wereldland.
Het is niet verwonderlijk dat er zoveel falingen zijn bij zelfstandigen als de overheid zo hoog belast om enkele mensen bij Sabena, de Post, de NMBS een luilekkerleventje te geven. Van de Post en de NMBS is dat nog te begrijpen. Je kan nog argumenteren dat die een service bieden die de privé niet biedt (de vele couriersbedrijven en Dillen en Le Jeune Cargo voor het spoor buiten beschouwing gelaten). Maar Sabena deed dat niet. Geenenkele meerwaarde. Ik zou ook spijt hebben als mijn werkgever failliet ging. Maar ik zie het niet gebeuren. Het bedrijf is immers in goede handen. Het is niet in staatshanden.
Daar zit inderdaad een hele boel waarheid in!
doornroosje is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be