Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 15 juni 2004, 15:05   #41
Filip Van Looy
Burger
 
Geregistreerd: 7 februari 2004
Locatie: Hever Boortmeerbeek
Berichten: 128
Standaard

Ja toontje, dat partijke dat verkozen heeft deze verkiezingen niet op te komen om de liberalen niet nog meer te verdelen.
Blijkt achteraf ook een vergissing te zijn.
Een aantal liberale kiezers hadden dan wel een rechts alternatief gehad
tussen VLD en Blok, wat nu jammerlijk niet het geval was.
Ward Beysen rukt zich de weinige haren uit zijn hoofd nu hij
a) niet welkom is bij het blok
b) hij de VLD de rug heeft toegekeerd
c) zijn eigen mooi ideaal (liberaal appel) heeft opgeblazen door goedmenende rechts liberalen de deur te wijzen
Er was niets verkeerd met zijn visie dat er plaats was voor een rechts alternatief dat noch extreem, noch links ging aanleunen.
De weg die hij bewandelde nadien was spijtig genoeg de verkeerde
Waarschijnlijk hadden zij in deze context wel een of meerdere zetels kunnen bemachtigen.
Maar ja gedane zaken nemen geen keer.
__________________
sociaal liberaal en vooral demokraat
Filip Van Looy is offline  
Oud 15 juni 2004, 15:49   #42
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip Van Looy
Ja toontje, dat partijke dat verkozen heeft deze verkiezingen niet op te komen om de liberalen niet nog meer te verdelen.
Blijkt achteraf ook een vergissing te zijn.
Een aantal liberale kiezers hadden dan wel een rechts alternatief gehad
tussen VLD en Blok, wat nu jammerlijk niet het geval was.
Ward Beysen rukt zich de weinige haren uit zijn hoofd nu hij
a) niet welkom is bij het blok
b) hij de VLD de rug heeft toegekeerd
c) zijn eigen mooi ideaal (liberaal appel) heeft opgeblazen door goedmenende rechts liberalen de deur te wijzen
Er was niets verkeerd met zijn visie dat er plaats was voor een rechts alternatief dat noch extreem, noch links ging aanleunen.
De weg die hij bewandelde nadien was spijtig genoeg de verkeerde
Waarschijnlijk hadden zij in deze context wel een of meerdere zetels kunnen bemachtigen.
Maar ja gedane zaken nemen geen keer.
Is Liberale alliantie de partij van die linke brusselaar (ex-VLD) die Verhofstadt beschuldigde van het niet terugbetalen van een persoonlijke lening of zo?
__________________
Antoon is offline  
Oud 15 juni 2004, 16:05   #43
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde
 
lievendr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip Van Looy
Ja toontje, dat partijke dat verkozen heeft deze verkiezingen niet op te komen om de liberalen niet nog meer te verdelen.
Blijkt achteraf ook een vergissing te zijn.
Een aantal liberale kiezers hadden dan wel een rechts alternatief gehad
tussen VLD en Blok, wat nu jammerlijk niet het geval was.
Ward Beysen rukt zich de weinige haren uit zijn hoofd nu hij
a) niet welkom is bij het blok
b) hij de VLD de rug heeft toegekeerd
c) zijn eigen mooi ideaal (liberaal appel) heeft opgeblazen door goedmenende rechts liberalen de deur te wijzen
Er was niets verkeerd met zijn visie dat er plaats was voor een rechts alternatief dat noch extreem, noch links ging aanleunen.
De weg die hij bewandelde nadien was spijtig genoeg de verkeerde
Waarschijnlijk hadden zij in deze context wel een of meerdere zetels kunnen bemachtigen.
Maar ja gedane zaken nemen geen keer.
Is Liberale alliantie de partij van die linke brusselaar (ex-VLD) die Verhofstadt beschuldigde van het niet terugbetalen van een persoonlijke lening of zo?
Govaerts of zo ... met Veilig Blauw. is het dat niet ?
lievendr is offline  
Oud 15 juni 2004, 16:11   #44
Filip Van Looy
Burger
 
Geregistreerd: 7 februari 2004
Locatie: Hever Boortmeerbeek
Berichten: 128
Standaard

Neen heren, niet Goovaerts of Veilig Blauw,
ga maar eens kijken naar de standpunten op www.liberale-alliantie.be
BTW onze site werd gezien de gesprekken met de VLD niet meer geupdated sinds 14 februari buiten een aankondiging van het verkiesbaar zijn op een andere lijst van een van onze leden
__________________
sociaal liberaal en vooral demokraat
Filip Van Looy is offline  
Oud 15 juni 2004, 16:37   #45
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip Van Looy
Neen heren, niet Goovaerts of Veilig Blauw,
ga maar eens kijken naar de standpunten op www.liberale-alliantie.be
BTW onze site werd gezien de gesprekken met de VLD niet meer geupdated sinds 14 februari buiten een aankondiging van het verkiesbaar zijn op een andere lijst van een van onze leden
Een afscheuring van mini-partijtje Liberaal Appel?
__________________
Antoon is offline  
Oud 15 juni 2004, 17:05   #46
benji
Provinciaal Gedeputeerde
 
benji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Alvorens Coveliers naast Morel wilt zitten, zal hij wel eerst even zijn tanden moeten poetsen.
hahahaha ja zoals diene Vandenbosche van den spa ook zo'n vettig ventje
benji is offline  
Oud 15 juni 2004, 17:07   #47
KVE
Provinciaal Statenlid
 
KVE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2004
Berichten: 701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devilex
Zouden Hugo Coveliers en Jean-Marie Dedecker indien ze wel degelijk uit de VLD worden gesmeten overstappen naar het Vlaams Blok ?
Ik zie die twee er eerlijk gezegd nog toe in staat, al was het alleen maar uit protest.

Ja! Zuiver de VLD! Ik ben altijd sympathisant van de VLD geweest, en deze verkiezingen meer dan ooit omdat die idioten nu moest zwijgen. Dat ze maar op hun ander gaan met hun separatistisch circus!
Als ik van u was, zou ik van partij veranderen mijn beste. Altijd sympathisant geweest van de VLD? Dan zou u toch moeten weten dat zij voor een confederale staat is. En inderdaad dat is de eerste stap naar de onafhankelijkheid van Wallonië enerzijds en Vlaanderen anderzijds.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant
KVE is offline  
Oud 15 juni 2004, 17:45   #48
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door camaris
Als ze het niet voor de eer doen, kan u mij dan uitleggen waarom wel?
(Ik heb in mijn vorige post reeds het -voor een begrafenis ongelukkig gekozen woord- "spectakel" aangehaald...)
Waarom zou die Leuvense professor juist het hart van Lodewijk dezoveelste hebben onderzocht denkt u? Omdat hij koningsgezind was? Omdat dit een prangend probleem was in de Franse politiek?
Volgens mij gewoon om een beetje media-aandacht rond zijn onderzoek te krijgen... als hij gewoon DNA-onderzoek rond het hart van Jan Modaal had gedaan was het nooit op deze wijze in de media gekomen.

Van mij mogen de Fransen gerust staatsbegrafenissen houden, maar het dit pleit toch niet voor de monarchie?
Mijn punt was gewoon dat u met die stelling over het hart van Lodwelijk een argument pro-monarchie zoekt, dat ik niet zie.
Daarom mijn reactie dat het misschien "smerig" is een koning te begraven, en de republiek gewoon verder te zetten. (republiek en koning rijmen niet zoals u ook wel zal weten.)
U moet de media er maar eens op nakijken. In Frankrijk groeit het aantal royalisten met de dag. Die staatsbegrafenis heeft niets met eer te maken, en nog minder met spektakel. Hierdoor verontschuldigt Frankrijk zich eindelijk voor de barbaarsheden die tijdens de revolutie plaatsvonden. En dat is op zich een goede zaak.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 15 juni 2004, 17:47   #49
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Beide zijn echte liberalen en passen dus niet in het VB. Het VB zou met die 2 enkel maar miserie hebben, zeker met Dedecker.
Guderian is offline  
Oud 15 juni 2004, 17:53   #50
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devilex
Och wat dat koningshuis betreft, die zijn ook allemaal liberaal.
En wie denkt ge dat die extra veiligheidsagenten heeft mogen betalen aan het kiesbureau in Tervuren waar onze dierbare princes Claire als bijzitter mocht gaan zitten, de Vlaamse belastingsbetaler natuurlijk.
Veiligheidsagenten??? Voor prinses Claire??? Hoe kom je daar bij?

Dan vervult een royal eens haar burgerplicht, en dan is het nog niet goed...



Citaat:
En Le Roi in Frankrijk? Die heeft het daar zo bond gemaakt dat ze hem hebben weggeveegt, de macht bij één persoon leggen is niet slim.
Ze zijn in Frankrijk veel beter af met hun president. En een persoon zoals Chirac geniet veel meer aanzien van mij dan een achterlijk koningshuis.
Als rechts-extremist zal Le Pen dit niet graag horen vrees ik...
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 15 juni 2004, 17:54   #51
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devilex
Zouden Hugo Coveliers en Jean-Marie Dedecker indien ze wel degelijk uit de VLD worden gesmeten overstappen naar het Vlaams Blok ?
Ik zie die twee er eerlijk gezegd nog toe in staat, al was het alleen maar uit protest.
Voor zover ik weet is geen van beide vlaams-nationalist (meer). Zolang zij vlaamse onafhankelijkheid niet onderschrijven komen ze m.i. niet in aanmerking.
Rr00ttt is offline  
Oud 15 juni 2004, 17:56   #52
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Beide zijn echte liberalen en passen dus niet in het VB. Het VB zou met die 2 enkel maar miserie hebben, zeker met Dedecker.
of hoe Guderian denkt te bepalen wie wel en wie niet binnen het VB past. Dat het bijna een dagelijkse partijstrategie van eht Blok is om uit de liberale vijver te vissen vergeet hij daarbij gemakkelijkheidshalve...
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 15 juni 2004, 17:58   #53
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Beide zijn echte liberalen en passen dus niet in het VB. Het VB zou met die 2 enkel maar miserie hebben, zeker met Dedecker.
of hoe Guderian denkt te bepalen wie wel en wie niet binnen het VB past. Dat het bijna een dagelijkse partijstrategie van eht Blok is om uit de liberale vijver te vissen vergeet hij daarbij gemakkelijkheidshalve...
Ward Beysen hebben ze toch handig geneutraliseerd.
PAJOT is offline  
Oud 15 juni 2004, 18:00   #54
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Ik heb nog niet alle pagina's gelezen dus misschien is het al gezegd maar als ik het goed voorheb is Coveliers belgicist (hoewel hij in een ver verleden nog bij de VU zat).
Groot Bakkes is offline  
Oud 15 juni 2004, 18:03   #55
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devilex
Och wat dat koningshuis betreft, die zijn ook allemaal liberaal.
En wie denkt ge dat die extra veiligheidsagenten heeft mogen betalen aan het kiesbureau in Tervuren waar onze dierbare princes Claire als bijzitter mocht gaan zitten, de Vlaamse belastingsbetaler natuurlijk.
Veiligheidsagenten??? Voor prinses Claire??? Hoe kom je daar bij?

Dan vervult een royal eens haar burgerplicht, en dan is het nog niet goed...
Als u goed had gekeken naar de verkiezingsshow dan had u daar aan dat stembureau inderdaad een hele resem flikken gezien.
Groot Bakkes is offline  
Oud 15 juni 2004, 18:10   #56
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
of hoe Guderian denkt te bepalen wie wel en wie niet binnen het VB past. Dat het bijna een dagelijkse partijstrategie van eht Blok is om uit de liberale vijver te vissen vergeet hij daarbij gemakkelijkheidshalve...
Dat is niet correct. Liberale kiezers ja, maar een ward beysen was duidelijk niet welkom binnen de partij gezien zijn gebrek aan vlaams-nationalisme.

Samenwerken wanneer de doelen hetzelfde zijn is een goede zaak, maar niet vld-gewijs jan en alleman binnenhalen die niet eens de basisbeginselen van het VB onderschrijven. (In casu: vlaams nationalisme)
Rr00ttt is offline  
Oud 15 juni 2004, 18:16   #57
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann

Veiligheidsagenten??? Voor prinses Claire??? Hoe kom je daar bij?

Dan vervult een royal eens haar burgerplicht, en dan is het nog niet goed...
Als u goed had gekeken naar de verkiezingsshow dan had u daar aan dat stembureau inderdaad een hele resem flikken gezien.
Aan mijn stembureau stonden ook een hele resem flikken, doch geen enkele bijzitter was een bekende. Zij staan daar om de orde te handhaven, niet om prinses Claire te verdedigen... Of stond er ook een metaaldetector aan de ingang misschien.

Na drie uur kwamen Laurent en Claire buiten met de voorzitster van het stembureau... zonder veiligheidsagenten...
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 15 juni 2004, 18:17   #58
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Ik heb nog niet alle pagina's gelezen dus misschien is het al gezegd maar als ik het goed voorheb is Coveliers belgicist (hoewel hij in een ver verleden nog bij de VU zat).
Coveliers is een niksnutist. Kenmerk: draaien gelijk de wind.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 15 juni 2004, 18:38   #59
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes

Als u goed had gekeken naar de verkiezingsshow dan had u daar aan dat stembureau inderdaad een hele resem flikken gezien.
Aan mijn stembureau stonden ook een hele resem flikken, doch geen enkele bijzitter was een bekende. Zij staan daar om de orde te handhaven, niet om prinses Claire te verdedigen... Of stond er ook een metaaldetector aan de ingang misschien.

Na drie uur kwamen Laurent en Claire buiten met de voorzitster van het stembureau... zonder veiligheidsagenten...
De VRT vermeldde ook duidelijk dat er extra politiebewaking was, maar dat zal wel een groot Vlaams complot zijn van de VRT in coöperatie met het VB en de N-VA, en de verdoken separatisten van CD&V.
Groot Bakkes is offline  
Oud 15 juni 2004, 19:42   #60
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann

Aan mijn stembureau stonden ook een hele resem flikken, doch geen enkele bijzitter was een bekende. Zij staan daar om de orde te handhaven, niet om prinses Claire te verdedigen... Of stond er ook een metaaldetector aan de ingang misschien.

Na drie uur kwamen Laurent en Claire buiten met de voorzitster van het stembureau... zonder veiligheidsagenten...
De VRT vermeldde ook duidelijk dat er extra politiebewaking was, maar dat zal wel een groot Vlaams complot zijn van de VRT in coöperatie met het VB en de N-VA, en de verdoken separatisten van CD&V.
Ok, dan blijven de leden van ons Koningshuis in het vervolg thuis, als ze democratisch worden opgeroepen om hun burgerplicht te volbrengen. Dat saaie werkje mogen ze overlaten aan "Les sales Flamins".
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be