Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 september 2013, 22:15   #121
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

"Als jij de enige bent die het niet inziet .."

Ja dat is natuurlijk ook mogelijk.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2013, 22:18   #122
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Ik heb het voor alle zekerheid nog eens aan mijn vrouw gevraagd.
En, neen hoor, we hebben in 2007 geen 400.000€ verdiend. (Herziening gekregen in 2010).
Ze zou het anders nog weten .... zegt ze toch hé, maar ja, met die kleine bedragen, ge houdt dat zo niet bij.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 8 september 2013 om 22:39.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 07:00   #123
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Als ge een ordentelijk en consistent verhaal kunt presenteren

Het lijkt misschien niet zo maar dat heb ik wel. Ik heb in die 3.5 jaar nogal wat ongevraagde bezoeken gebracht aan onze overheidsdiensten.
Ongevraagd.... een trukje van een gepensioneerd financiëel expert waar ik ook wat banken mee heb bezocht.
Ongevraagd en onverwacht krijg je documenten mee die ze anders wegmoffelen. Soms willen ze je buiten gooien...maar hmmm, t'zijn geen helden hé.
Financiëntoren, BBI, .... Ik wil even benadrukken dat er ook ambtenaren zijn die het goed menen en hun job correct proberen uit te voeren.
Niet gemakkelijk als je ziet dat sommige databanken nog met een monochrome terminal werken. Je weet wel, invoeren via opdrachtregel onder DOS.

Pas wel op dat zij u niet melken.
Zolang dit niet opgelost is valt er niks te melken en als het opgelost is dan hoef ik hun melk niet.
Misschien kan je je verhaal duidelijk en beknopt op facebook plaatsen. Via facebook kan je ook politici, schrijvers enzovoort zoeken..... Als dat eenmaal op gang gekomen is de kranten (ook de plaatselijke krant waar jij woont) op de hoogte brengen van die facebookpagina.... Zou dat niet kunnen helpen?
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 08:24   #124
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Hier wordt gezellig rond de pot gedraaid, ja. Facebook gaat hier niet helpen. Als er echt een vette vis in dit verhaal zit, dan kan de betrokkene overal terecht en kan hij zelfs zijn verhaal verkopen als scoop, en zo de media tegen elkaar uitspelen.
Maar dat doet hij niet. Liever op een forum wat kwetteren. Hieruit besluit ik simpelweg dat de betrokkene niet zeker is van zijn zaak en wel zal weten waarom.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 09:21   #125
Nick de Dubbel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 19 juni 2013
Berichten: 487
Standaard

Ik begrijp niet dat iemand in zo'n situatie nog steeds geen professionele juridische hulp heeft gezocht...

Ik begrijp niet dat iemand zijn woning kan aangslagen worden binnen het jaar na een niet-voldane belastingsaanslag...
Nick de Dubbel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 14:16   #126
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick de Dubbel Bekijk bericht
Ik begrijp niet dat iemand in zo'n situatie nog steeds geen professionele juridische hulp heeft gezocht...
.
Als men in zijn recht is lijkt dat mij ook een logische stap. Maar als dat niet zo is wat doet men dan? Posten op een forum b.v.
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2013, 17:23   #127
Pennevriend
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 4 september 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik heb hier van bij het begin het gevoel bij dat er wel degelijk iets aan de hand is en geef Johan Daelemans voorlopig het voordeel van de twijfel. Wat als hij echt een wanhopige burger is? Hij wil het op zijn tempo doen, ik zal alvast niet degene zijn die hem oordeelt nog voor dit verhaal helemaal prijs is gegeven.
Pennevriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 07:03   #128
Nick de Dubbel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 19 juni 2013
Berichten: 487
Standaard

Een ongeloofwaardig verhaal....wat soms toch waar kan zijn omdat bepaalde mensen verbaal nogal minderbedeeld zijn...

Ik begrijp dus totaal niet hoe iemand zijn woning stande pede laat/kan verkopen zonder enig juridisch advies in te winnen...ik geloof dat niet

Er bestaat nog zoiets als tax-on-web waar in uw persoonlijk dossier ALLE documenten zitten die zijn verrekend in uw aangiftes
Nick de Dubbel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 08:31   #129
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick de Dubbel Bekijk bericht
Een ongeloofwaardig verhaal....wat soms toch waar kan zijn omdat bepaalde mensen verbaal nogal minderbedeeld zijn...

Ik begrijp dus totaal niet hoe iemand zijn woning stande pede laat/kan verkopen zonder enig juridisch advies in te winnen...ik geloof dat niet

Er bestaat nog zoiets als tax-on-web waar in uw persoonlijk dossier ALLE documenten zitten die zijn verrekend in uw aangiftes
Met tax-on-web ziet men alles, men weet op voorhand hoeveel men moet betalen of hoeveel men terugtrekt. En men krijgt een overzicht van de berekeningsmethode. Maar zei Albert Einstein ook niet:"The hardest thing in the world to understand is the income tax." Nu moet ik die quote toch bijstellen:" The hardest thing in the world to understand is Johan Daelemans postings."
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 08:58   #130
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.790
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Met tax-on-web ziet men alles, men weet op voorhand hoeveel men moet betalen of hoeveel men terugtrekt. En men krijgt een overzicht van de berekeningsmethode. Maar zei Albert Einstein ook niet:"The hardest thing in the world to understand is the income tax." Nu moet ik die quote toch bijstellen:" The hardest thing in the world to understand is Johan Daelemans postings."
Vul alles prima in op tax-on-web, en denkt "waw, het valt mee, moet maar €400,15 betalen".

Ergens in de krochten van de belastingsdienst zit er een ambtenaar, en die pikt , omdat ie nu eenmaal nog moet werken, dat dossier eruit. Die overloopt dat, en halverwege laat ie zijn koffie vallen, recht op't toetsenbord. Dat veranderd een paar komma's, en het resultaat is dat de komma na de €400 3 plaatsen opschuift.
Maar op't eerste zicht lijkt het wel in orde, het toestsenbord doet raar, en het is toch al 11u30, tijd voor de lunchpauze.

Bingo, daar komt de aanslag van €400 150
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 09:19   #131
Nick de Dubbel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 19 juni 2013
Berichten: 487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Vul alles prima in op tax-on-web, en denkt "waw, het valt mee, moet maar €400,15 betalen".

Ergens in de krochten van de belastingsdienst zit er een ambtenaar, en die pikt , omdat ie nu eenmaal nog moet werken, dat dossier eruit. Die overloopt dat, en halverwege laat ie zijn koffie vallen, recht op't toetsenbord. Dat veranderd een paar komma's, en het resultaat is dat de komma na de €400 3 plaatsen opschuift.
Maar op't eerste zicht lijkt het wel in orde, het toestsenbord doet raar, en het is toch al 11u30, tijd voor de lunchpauze.

Bingo, daar komt de aanslag van €400 150
Waarna u zonder morren direct naar een notaris loopt om al uw hebben & houden te verkopen...?

En waar zijn dan die E-documenten die tonen op welke berekening dit gebaseerd is ?

Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 10 september 2013 om 09:21.
Nick de Dubbel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 09:33   #132
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Vul alles prima in op tax-on-web, en denkt "waw, het valt mee, moet maar €400,15 betalen".

Ergens in de krochten van de belastingsdienst zit er een ambtenaar, en die pikt , omdat ie nu eenmaal nog moet werken, dat dossier eruit. Die overloopt dat, en halverwege laat ie zijn koffie vallen, recht op't toetsenbord. Dat veranderd een paar komma's, en het resultaat is dat de komma na de €400 3 plaatsen opschuift.
Maar op't eerste zicht lijkt het wel in orde, het toestsenbord doet raar, en het is toch al 11u30, tijd voor de lunchpauze.

Bingo, daar komt de aanslag van €400 150
Voor U een tax-on-web aanslag kan versturen moet U het wel ondertekenen en voor akkoord gaan. Zo niet heeft U tijd genoeg om bezwaar in te dienen. Als U akkoord gaat voor 400,15 euro is niet gelijk aan 400150 euro.
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 09:43   #133
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.790
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick de Dubbel Bekijk bericht
Waarna u zonder morren direct naar een notaris loopt om al uw hebben & houden te verkopen...?
Als er deurwaarders aan de deur verschijnen omdat het bezwaarschrift van afdeling naar afdeling versluisd wordt en de betaling ondertussen al een paar maand gedaan had moeten zijn.
Want een bezwaarschrift zorgt er niet voor dat er niet betaald moet worden. Eerst betalen, dan terugkrijgen....

Citaat:
En waar zijn dan die E-documenten die tonen op welke berekening dit gebaseerd is ?
Blijkbaar in het over en weer huppelende dossier.

Yep, dit is een foute berekening, maar da's niet voor onze afdeling, dat moet naar " afdeling bezwaarschriften tertio bis, kantoor Klein Zevergem".
"Jawel , uw dossier is in behandeling"...
En daar gaan we weer voor 2 weken.

Zoals ik schreef, 'k heb zo iets meegemaakt, en ik kan op mijn kop staan draaien, die 120 000 BEF zal ik nooit meer terug zien.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 09:44   #134
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.790
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Voor U een tax-on-web aanslag kan versturen moet U het wel ondertekenen en voor akkoord gaan. Zo niet heeft U tijd genoeg om bezwaar in te dienen. Als U akkoord gaat voor 400,15 euro is niet gelijk aan 400150 euro.
Een ondertekend tax-on-web dossier dat gecontroleerd wordt door een ambtenaar kan dus niet aangepast worden?

Da's leuk om weten.

En een bezwaarschrift zorgt niet dat er een uitstel van betaling is. Althans niet voor zover ik weet. In mijn "veel minder erg" geval, was het simpel.
Ontvang bruine envelope. Zie een aanslagbiljet van 120 000 bef, terwijl de bank me 8000BEF teruggave had "voorspeld". Stuur een aanvraag tot herziening. Krijg geen reactie, wel een aanmaning met kleine boete een week na het verlopen van de betaaltermijn. Stuur aangetekend schrijven met de volledige uitleg. Krijg 2 weken later een hardere aanmaning om te betalen, met al dreigementen van deurwaarders en dergelijke. De "boete" werd al hoger.
Krijg ook een reactie op de aanvraag tot herziening. "Eerst betalen, dan terugkrijgen". na een paar jaar en wat "hulp" met advokaten van de vakbond komt de kat op de koord. Een "vergissing" van een ex-werkgever. Maar het was wel aan mij om aan te tonen dat het wel een vergissing van die falliete ex-werkgever was. Dat dossier is nu afgesloten, en heb er nooit een befje van teruggezien.


Misschien dat het nu verandert is, maar ik twijfel er toch aan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 10 september 2013 om 09:52.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 10:01   #135
Nick de Dubbel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 19 juni 2013
Berichten: 487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een ondertekend tax-on-web dossier dat gecontroleerd wordt door een ambtenaar kan dus niet aangepast worden?

Da's leuk om weten.

En een bezwaarschrift zorgt niet dat er een uitstel van betaling is. Althans niet voor zover ik weet. In mijn "veel minder erg" geval, was het simpel.
Ontvang bruine envelope. Zie een aanslagbiljet van 120 000 bef, terwijl de bank me 8000BEF teruggave had "voorspeld". Stuur een aanvraag tot herziening. Krijg geen reactie, wel een aanmaning met kleine boete een week na het verlopen van de betaaltermijn. Stuur aangetekend schrijven met de volledige uitleg. Krijg 2 weken later een hardere aanmaning om te betalen, met al dreigementen van deurwaarders en dergelijke. De "boete" werd al hoger.
Krijg ook een reactie op de aanvraag tot herziening. "Eerst betalen, dan terugkrijgen". na een paar jaar en wat "hulp" met advokaten van de vakbond komt de kat op de koord. Een "vergissing" van een ex-werkgever. Maar het was wel aan mij om aan te tonen dat het wel een vergissing van die falliete ex-werkgever was. Dat dossier is nu afgesloten, en heb er nooit een befje van teruggezien.


Misschien dat het nu verandert is, maar ik twijfel er toch aan.
Een pak geld (toen toch) maar nog iets anders dan mijn leven overhoop smijten door al mijn eigendommen te verkopen...ik zou zeker juridisch de zaak aanvechten en zal zelf NOOIT mijn woning/levenswerk verkopen..NOOIT...

Tegenwoordig springt de pers/social media al wat sneller op ambtelijke miskleunen...
Nick de Dubbel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 10:04   #136
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.790
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick de Dubbel Bekijk bericht
Een pak geld (toen toch) maar nog iets anders dan mijn leven overhoop smijten door al mijn eigendommen te verkopen...ik zou zeker juridisch de zaak aanvechten en zal zelf NOOIT mijn woning/levenswerk verkopen..NOOIT...

Tegenwoordig springt de pers/social media al wat sneller op ambtelijke miskleunen...
Ik vrees dat "nooit" simpel gezegd is.
Zoals ik al schreef, als de deurwaarders alles vanonder uw gat verkopen, een maximaal loonbeslag is opgelegd en dat de banken eisen dat de hypotheek nog steeds betaald wordt, dan is het toch wat moeilijker.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 10:05   #137
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een ondertekend tax-on-web dossier dat gecontroleerd wordt door een ambtenaar kan dus niet aangepast worden?

Da's leuk om weten.
Alleen als die aanpassing rechtsgeldig is waar U ook met akkoord gaat.
Een kopje koffie over een toetsenbord die de komma doet verschuiven is geen rechtsgeldige aanpassing.
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 10:07   #138
Nick de Dubbel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 19 juni 2013
Berichten: 487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik vrees dat "nooit" simpel gezegd is.
Zoals ik al schreef, als de deurwaarders alles vanonder uw gat verkopen, een maximaal loonbeslag is opgelegd en dat de banken eisen dat de hypotheek nog steeds betaald wordt, dan is het toch wat moeilijker.
Daarom dat ik 'zelf nooit' zei..iemand anders maar ik niet...

Citaat:
6.Wat moet ik betalen in afwachting van de eindbeslissing?

U moet in eerste instantie alleen het bedrag betalen dat overeenstemt met ofwel:

de belasting verschuldigd op de inkomsten die u heeft aangegeven of waarvoor u zich akkoord heeft verklaard.
de laatste belasting die op uw naam is gevestigd wanneer u geen aangifte heeft ingediend.
De ambtenaar die uw bezwaar behandelt, zal het onmiddellijk verschuldigde bedrag berekenen en u het zo snel mogelijk meedelen.

Als u het bedrag dat als onmiddellijk verschuldigd wordt beschouwd, niet betaalt, dan kan de ontvanger een gerechtelijke vervolging instellen.

Als u niet akkoord gaat met het onmiddellijk verschuldigde gedeelte, dan kunt u een vordering indienen voor de rechtbank van eerste aanleg (die wordt bepaald op basis van de locatie van uw ontvangkantoor).
bron: http://financien.belgium.be/nl/parti...gifte/bezwaar/
Nick de Dubbel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 10:17   #139
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt. Ik kreeg een aanslagbiljet voor meer dan 30.000 BEF voor mij toen een enorm bedrag. Het was een vergissing van de belastingen die iets verkeerd geteld hadden. Het zou rechtgezet worden maar ... ik moest eerst die 30.000 BEF betalen voor ik ze terugkreeg! Dat is wel vlot gegaan maar eigenlijk is het een schandelijke methode.
Een tweetal jaren later gebeurde er ook een vergissing bij iemand hier in de buurt. Die man moest meer dan een miljoen betalen! Eveneens een vergissing van de belastingen. Het zou ook rechtgezet worden maar hij moest ook eerst betalen. Onmogelijk voor hem. Hoe het precies is afgelopen, weet ik echt niet. Maar zijn huis heeft hij niet verkocht
Maar in die tijd kon een mens nog naar de belastingdienst van zijn gemeente en van mens tot mens praten met de ontvanger of de controleur. Dat waren soms geen aangename gesprekken maar het was toch gemakkelijker dan nu, nu de belastingdienst een grote geautomatiseerde boel geworden is die precies meer door robots dan door mensen geleid wordt.
__________________
Zo is 't.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 10 september 2013 om 10:19.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 11:25   #140
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt. Ik kreeg een aanslagbiljet voor meer dan 30.000 BEF voor mij toen een enorm bedrag. Het was een vergissing van de belastingen die iets verkeerd geteld hadden. Het zou rechtgezet worden maar ... ik moest eerst die 30.000 BEF betalen voor ik ze terugkreeg! Dat is wel vlot gegaan maar eigenlijk is het een schandelijke methode.
Een tweetal jaren later gebeurde er ook een vergissing bij iemand hier in de buurt. Die man moest meer dan een miljoen betalen! Eveneens een vergissing van de belastingen. Het zou ook rechtgezet worden maar hij moest ook eerst betalen. Onmogelijk voor hem. Hoe het precies is afgelopen, weet ik echt niet. Maar zijn huis heeft hij niet verkocht
Maar in die tijd kon een mens nog naar de belastingdienst van zijn gemeente en van mens tot mens praten met de ontvanger of de controleur. Dat waren soms geen aangename gesprekken maar het was toch gemakkelijker dan nu, nu de belastingdienst een grote geautomatiseerde boel geworden is die precies meer door robots dan door mensen geleid wordt.
Ho Marie, maar lang voor de computer zijn intrede deed bestond er al ambtenarenlogica.
30 Jaar gelden.
Ik trok van de BTW het eerste kwartaal 42.000 bfr. terug, enfin ik zou dat terug trekken, het tweede kwartaal moest ik 18.000 Bfr. betalen. Na een tijdje kreeg ik een rappel met de aanmaning om die 18.000 te betalen.
Enfin om een lang verhaal kort te maken ik stap het BTW kantoor binnen en zeg die pipo daar, kijk jullie moeten mij al zes maand 42.000 en ik moet jullie nu een 2 maanden 18.000 betaal mij gewoon 24.000 frank en het is opgelost.
Die man viel bijna van zijne stoel, nee nee Hoomer jij moet ons eerst die 18.000 betalen voor wij je die 42.000 kunnen terugstorten.
Maar meneer de controleur, jullie hebben schuld aan mij, tuut tuut eerst leggen Hoomerke, punt geen discutie mogelijk.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be