Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 september 2017, 06:43   #21
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
meer seks!
Nog meer, amai mijn teelballen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 07:10   #22
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Seks is zo overrated...

De meesten hier voelen zich zo verheven boven de dieren maar...denken klaarblijkelijk enkel met hun geslachtsdelen.

Stel jullie dan maar eens boven het dierlijke in jullie zelf, dan pas kan je stellen dat je meer bent.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 07:26   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.798
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Seks leidt tot nageslacht
In uw geval alleen als Allah het wil.
En voor de rest, in de 20ste eeuw is er wel wat veranderd , en is seks niet langer meer synoniem voor nageslacht.
1) er zijn voorbehoedsmiddelen.
2) seks is niet alleen maar domweg met de leuter in de vagina pompen.
Citaat:
of ziektes.
De straf van god voor leven. Vergelijk het maar met maandstonden , ook zo'n pleziertje van een onzichtbaar vriendje.
Ook hier zijn er een paar dingetjes veranderd. In het verleden was de enige manier om seksueel overdraagbare ziektes te vermijden alleen seks toe te laten tussen mensen die geen SOA's hadden. 1 van de belangrijkste redenen waarom maagdelijk het huwelijk ingaan zo hoog in't vandel staat van patriarchale religies. (de andere reden is het beperken van nageslacht door het uitoefenen van macht over de vrouwen)
Ook hier zijn dingen veranderd sinds de 7de eeuw. Kennis is hier belangrijk. Medische kennis om de ziektes die er toch zijn te kunnen bestrijden. Kennis over persoonlijke hygiëne. Kennis en technologie om fysieke barrières te kunnen maken en gebruiken, met als voornaamste , het condoom.

Citaat:
En daarom hebben we minder seks.
En gij gelooft dat. Ik geloof eerder dat jonge mensen er gewoon over liegen omdat er steeds meer en meer zijn die "geloven". Zoals u.
Citaat:
Gewoon 'poepen en werpen' pakt niet meer tegenwoordig...
Zoals ik al schreef. Seks is wel veel meer dan domweg in't donker wat pompen. Alhoewel ik me wel kan indenken dat het de enige manier is waarop sommige mensen nog van bil geraken. Als de vrouw meer snor heeft dan de man bijvoorbeeld.(volgens mij de reden waarom sluiers en boerka's zo gepromoot worden)
Citaat:
Men verwacht dat het nageslacht een deftige opvoeding krijgt. Logisch dat niemand er normaal over kan doen en het een gedoe wordt.
Woha. Een deftige opvoeding is dus niet normaal en een overbodig gedoe... Dat verklaart waarom ik regelmatig onbegeleide peuters zo rond 21u nog over't straat zie zwalpen. Dat zijn de klein mannen zoals die van u dan?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 07:41   #24
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.070
Standaard

Poepen is geestig en iets dat geestig is probeer ik voldoende te doen. Meer valt daar eigenlijk niet over te zeggen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 08:45   #25
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als ik me niet vergis zat jij hier een paar maand geleden wel te verdedigen dat vrouwen uitsluitend kinderen produceren en opvoeden perfect als doel konden hebben, voortstuderen zinloos ... nav een filmpje van een Hollandse moslima die wat bijgetoekt werd door haar pa omdat ze de dansles op school mee volgde of zoiets ...
Af en toe valt hij/zij uit zijn/haar rol.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 08:59   #26
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Minder seks? Ik heb net veel meer seks!
Wel niet aan mijn vrouw vertellen aub.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 09:00   #27
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Minder seks? Ik heb net veel meer seks!
Wel niet aan mijn vrouw vertellen aub.
Afgesproken. Dan zal ik u ook niet vertellen van uw vrouw.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 09:18   #28
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
In uw geval alleen als Allah het wil.
En voor de rest, in de 20ste eeuw is er wel wat veranderd , en is seks niet langer meer synoniem voor nageslacht.
Dat is het eigenlijk nooit geweest. Al in de jager/verzamelaar tijd zijn er aanwijzingen dat er aan geboortecontrole werd gedaan. Gewoon omdat de mens (homo erectus tot nu) veel periodes had van voedselschaarste.
En het feit dat godsdiensten promoten om veel kinderen te produceren , is eigenlijk een aanwijzing dat de mens instinctief kiest voor de optie weinig kinderen/uitgebreide zorg.

Alhoewel ik me wel kan indenken dat het de enige manier is waarop sommige mensen nog van bil geraken. Als de vrouw meer snor heeft dan de man bijvoorbeeld.(volgens mij de reden waarom sluiers en boerka's zo gepromoot worden)

? [/quote]


Dat zou eigenlijk wel eens de harde waarheid kunnen zijn. Als vrouwen al aan een man geraken zonder dat de man op het uiterlijk mogen/kunnen selecteren, dan worden de lelijke vrouwen niet weg geselecteerd.

Ik kan mij ook voorstellen dat lelijke vrouwen een heel grote voorstander zijn van de boerka. En dat is een vicieuze cirkel. want die maken lelijke kinderen, die dan ook een grote voorstander zijn van een boerka.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 09:31   #29
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat is het eigenlijk nooit geweest. Al in de jager/verzamelaar tijd zijn er aanwijzingen dat er aan geboortecontrole werd gedaan. Gewoon omdat de mens (homo erectus tot nu) veel periodes had van voedselschaarste.
En het feit dat godsdiensten promoten om veel kinderen te produceren , is eigenlijk een aanwijzing dat de mens instinctief kiest voor de optie weinig kinderen/uitgebreide zorg.

Alhoewel ik me wel kan indenken dat het de enige manier is waarop sommige mensen nog van bil geraken. Als de vrouw meer snor heeft dan de man bijvoorbeeld.(volgens mij de reden waarom sluiers en boerka's zo gepromoot worden)? Dat zou eigenlijk wel eens de harde waarheid kunnen zijn. Als vrouwen al aan een man geraken zonder dat de man op het uiterlijk mogen/kunnen selecteren, dan worden de lelijke vrouwen niet weg geselecteerd.

Ik kan mij ook voorstellen dat lelijke vrouwen een heel grote voorstander zijn van de boerka. En dat is een vicieuze cirkel. want die maken lelijke kinderen, die dan ook een grote voorstander zijn van een boerka.


Daarom hebben ze het bier uitgevonden :

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  beer.jpg
Bekeken: 118
Grootte:  28,5 KB
ID: 106949

Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 september 2017 om 09:32.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 10:52   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Daarom hebben ze het bier uitgevonden :

Bijlage 106949
Wist u dat er zelfs een formule bestaat die het bewijs leverde waarom andere mensen er beter uit zien als je potdicht bezopen bent?

Ik heb ze de bewuste formule nog ergens liggen maar ik weet niet meer waar anders had ik ze met enige graagte gepost.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 september 2017 om 10:52.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 10:52   #31
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

ik snap de 'since 1965' niet.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 11:06   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.798
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik snap de 'since 1965' niet.
Waarschijnlijk een slechte reclame voor een nieuw bier. Het is dan ook een flop, het zorgt ervoor dat maar 1 vrouw er goed uitziet.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 12:08   #33
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Waarschijnlijk een slechte reclame voor een nieuw bier. Het is dan ook een flop, het zorgt ervoor dat maar 1 vrouw er goed uitziet.
ook al, iedereen ook altijd maar denken dat ze die taal spreken hé ...


mss heeft m het over zijn buurvrouw.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 16:14   #34
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Draai of keer het hoe je wil maar seks is ook een grote bron van ergernis en ellende.
Gezond is het al evenmin ..integendeel. Het is in de loop van de geschiedenis altijd de grootste doodsoorzaak geweest.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 september 2017 om 16:17.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 16:23   #35
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Draai of keer het hoe je wil maar seks is ook een grote bron van ergernis en ellende.
Gezond is het al evenmin ..integendeel. Het is in de loop van de geschiedenis altijd de grootste doodsoorzaak geweest.
toch vrij zeker dat het globaal resultaat nog altijd zwaar positief is ivm de bevolkingscijfers.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 17:34   #36
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
toch vrij zeker dat het globaal resultaat nog altijd zwaar positief is ivm de bevolkingscijfers.
Kijk nog zo'n leuke bijwerking van seks..Het is zelfs kankerverwekkend.


http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170914_03071949
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 18:11   #37
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Logisch toch. Allemaal de schuld van het feminisme.

Ge moet als man al een halve zijn om daar nog aan te beginnen...
Vreemde uitspraak... Jij hebt geen zin in sex omwille van het feminisme ?
Of heeft dat je appetijt naar een andere sexe doen evolueren ? Wat bedoel je eigenlijk ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 18:21   #38
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Seks leidt tot nageslacht of ziektes. En daarom hebben we minder seks.
Gewoon 'poepen en werpen' pakt niet meer tegenwoordig... Men verwacht dat het nageslacht een deftige opvoeding krijgt. Logisch dat niemand er normaal over kan doen en het een gedoe wordt.
Bij normale mensen is sexuele voorlichting een normaal deel van de opvoeding en contraceptie is binnen ieders bereik. Enkel nog in echt vierde wereld gezinnen is ongewenste zwangerschap een probleem en ook daar schuilt het gevaar/probleem van overgeërfde generatie achterstand en de verpaupering kansarmoede die daar hand in hand mee gaat. Daar, en bij eerste generatie migranten die uit een cultuur komen waarbij de vrouw een couveuse is.

Normale mensen genieten van sex zonder nutteloze en disfunctionele moralistisch aangeprate problemen. Enkel geretardeerden en frustraten ontzeggen zich een gezond sexleven omwille van wat jij omschrijft als een gedoe.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 18:47   #39
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Poepen is geestig en iets dat geestig is probeer ik voldoende te doen. Meer valt daar eigenlijk niet over te zeggen.
Amen
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 21:51   #40
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bij normale mensen is sexuele voorlichting een normaal deel van de opvoeding en contraceptie is binnen ieders bereik. Enkel nog in echt vierde wereld gezinnen is ongewenste zwangerschap een probleem en ook daar schuilt het gevaar/probleem van overgeërfde generatie achterstand en de verpaupering kansarmoede die daar hand in hand mee gaat. Daar, en bij eerste generatie migranten die uit een cultuur komen waarbij de vrouw een couveuse is.

Normale mensen genieten van sex zonder nutteloze en disfunctionele moralistisch aangeprate problemen. Enkel geretardeerden en frustraten ontzeggen zich een gezond sexleven omwille van wat jij omschrijft als een gedoe.
Aan een seksleven is niet veel gezonds....Integendeel. Seks is in heel veel gevallen heel ongezond. U zou eens moeten weten hoeveel mensen medische hulp moeten zoeken na een vrijpartij.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be