Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juli 2013, 19:48   #1
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard Rusland in de greep van homofobie



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gayworld.be
Russische skinheads lokken en martelen homotieners

De geïnstitutionaliseerde homofobie van Rusland krijgt steeds meer nare gevolgen. Onder de Russische neo-Nazi’s zijn er steeds meer groeperingen die gebruik maken van social media om homotieners te lokken met de bedoeling om hen te kidnappen, te beschimpen en hen publiek te martelen. De slachtoffers zijn getraumatiseerd door de gebeurtenissen en enkelen van hen hebben al zelfmoord gepleegd.

Volgens de holebi-organisatie ‘Spectrum Human Rights Alliance’ zit de “beruchte Russische ultranationalist en voormalig skinhead Maxim Martsinkevich” achter het geweld op de homotieners. Zelf beweren de neo-Nazi’s dat ze vechten tegen pedofilie, maar ze richten zich exclusief op homotieners.

Via het Russische equivalent van Facebook (VK.com) lokken ze hun nietsvermoedende slachtoffers met persoonlijke zoekers. Wanneer de tieners opduiken voor een zogenaamde date, worden ze gevangen genomen, gepest en vaak gemarteld terwijl dit wordt gefilmd op video. Sommige wreedheden worden zelfs uitgevoerd in het openbaar.

In één van die video’s die werd gepost op YouTube, pesten en beledigen neo-Nazi’s een 15-jarige jongen waarna ze hem slaan en urine over hem gieten. De video eindigt abrupt en het lot van de jongen is onbekend. Bij de beschrijving van de video staan wel zijn persoonlijke details zoals zijn naam, de naam van zijn ouders, zijn adres en zijn school. De video werd al bekeken door miljoenen Russen.

De Russische politie weigert om de daders te arresteren omwille van de wet die homo-propaganda verbiedt.
Bron: http://www.gayworld.be/holebi-nieuws...n-homotieners/

Door de anti-homowetten van Putin komt het land meer en meer in de greep van homofobie. Voor een aantal tienerjongens is dat al dramatisch afgelopen. Waar zitten de internationale mensenrechtenorganisaties? Iemand zou Putin voor het Internationaal Tribunaal moeten dagen wegens misdaden tegen de menselijkheid. Hij is immers persoonlijk verantwoordelijk voor wat daar nu gebeurt!

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 21:38   #2
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.930
Standaard

Ik keur het geweld van die skinheads niet goed, maar het beleid van de Russische overheid naar homo's toe vind ik wel goed, een voorbeeld voor de rest van de wereld.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 21:44   #3
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik keur het geweld van die skinheads niet goed, maar het beleid van de Russische overheid naar homo's toe vind ik wel goed, een voorbeeld voor de rest van de wereld.
Het geweld van die skinheads is een gevolg van het beleid van de Russische overheid. Er is niks goed aan dat beleid. Maar dan ook ècht helemaal niks hé! Het katapulteert het land terug naar de middeleeuwen. Men wordt daar zelfs gearresteerd om nog maa gewoon te praten over homoseksualiteit! Te zot om los te lopen... Alleen volledig op hol geslagen homofoben kunnen daar iets goeds in zien...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 22:33   #4
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Het beleid van de Russische overheid naar homo,s is alles behalve goed. Maar dit geweld heeft weinig tot niets met het beleid van de overheid te maken. Dit zijn racistische mafkezen die dit altijd hadden gedaan. Misschien dat dit beleid ze wat verder stimuleert , maar daar blijft het dan ook bij.

Wel is het natuurlijk een feit dat dit zo snel mogelijk moet worden opgelost . Desnoods met een soort van neo nazi jacht. Geweld met geweld bestrijden is lang niet altijd slecht. In de geschiedenis heeft dat ook dingen opgelost.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 01:40   #5
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik keur het geweld van die skinheads niet goed, maar het beleid van de Russische overheid naar homo's toe vind ik wel goed, een voorbeeld voor de rest van de wereld.
Wat hebben die homo's dan misdaan ??
En stel dat het uw eigen kinderen zijn , dader en/of slachtoffer ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 08:37   #6
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht

Wel is het natuurlijk een feit dat dit zo snel mogelijk moet worden opgelost . Desnoods met een soort van neo nazi jacht. Geweld met geweld bestrijden is lang niet altijd slecht. In de geschiedenis heeft dat ook dingen opgelost.
"Neo nazi jacht" (sic)? In de Sovjetunie was homoseksualiteit een misdrijf, iets wat ongetwijfeld flink wat sporen heeft nagelaten bij de bevolking.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 08:39   #7
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Wat hebben die homo's dan misdaan ??
En stel dat het uw eigen kinderen zijn , dader en/of slachtoffer ??
Wat hebben drugsverslaafden u dan misdaan? Wat hebben pedofielen u misdaan? Wat heeft Osama bin Laden u misdaan?

Uw argumentatie houdt dus geen steek.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 08:39   #8
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Wat hebben die homo's dan misdaan ??
En stel dat het uw eigen kinderen zijn , dader en/of slachtoffer ??
Wat hebben drugsverslaafden u dan misdaan? Wat hebben pedofielen u misdaan? Wat heeft Osama bin Laden u misdaan?

Uw argumentatie houdt dus geen steek.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 08:41   #9
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Homo zijn blijft abnormaal,sommige samenlevingen begrijpen dit,en handelen er naar
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 08:46   #10
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Homo zijn blijft abnormaal,sommige samenlevingen begrijpen dit,en handelen er naar
Natuurlijk, maar mensen moet je steeds respecteren in hun fysieke integriteit. Wat die mensen daar deden, is niet alleen laf (grote kerels tegenover een klein en ongetwijfeld fysiek minder sterk mannetje) maar ook moreel volkomen verwerpelijk.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 08:47   #11
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
"Neo nazi jacht" (sic)? In de Sovjetunie was homoseksualiteit een misdrijf, iets wat ongetwijfeld flink wat sporen heeft nagelaten bij de bevolking.
Zou er dan ook een jacht moeten komen op religieuzen die homo's aan kranen hangen of mag de vergelijking met dat soort landen niet gemaakt worden...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 09:11   #12
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Ik vind nog altijd dat men het goede niet mag mengen met het slechte,en zo wil ik mijn kinderen groot brengen ...
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 09:13   #13
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Zou er dan ook een jacht moeten komen op religieuzen die homo's aan kranen hangen of mag de vergelijking met dat soort landen niet gemaakt worden...
Euh, leest u eigenlijk wat mensen schrijven?

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=10
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 09:25   #14
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Euh, leest u eigenlijk wat mensen schrijven?

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=10
Begrijp U soms zelf wat U schrijft,ff wakker schudden
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 09:30   #15
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Ik ben het eens met Nietsche. Hoewel ikzelf homoseksualiteit niet als natuurlijk beschouw (het lichaam van de man is biologisch niet gebouwd om een andere man, maar een vrouw lief te hebben, wat eveneens geldt voor een vrouw, plus holebi's kunnen ook geen natuurlijke kinderen voort brengen, waardoor zij indruisen tegen de wetten van de natuur), geloof ik rotsvast in het recht op geluk voor iedereen. Zelfs holebi's hebben recht om gelukkig te zijn, en wat er nu in Rusland aan 't gebeuren is, is gewoon schandalig. Ik heb het al gezegd, Putin is een stuk uitschot dat al lang opgehangen had moeten worden, want met tegen dit tempo mensen hun basisrechten ontzeggen, is hij goed op weg de bevolking tegen zich in het harnas te jagen. Vreemd toch dat de gemiddelde Rus dit zomaar accepteert. Oftewel zijn ze allemaal geindoctrineerd, oftewel zijn de Russen net zo lomp en humaan achtergesteld als ik altijd heb gevreesd. Toch denk ik dat Putin den bak in moet. Met hem zou veel corruptie verdwijnen. Dus afzetten, dat stuk vreten!
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 09:34   #16
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

ergens moet iemand de fout durven te benoemen .....
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 09:36   #17
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Begrijp U soms zelf wat U schrijft,ff wakker schudden
En wat wilt u me nu zeggen, vertrekkend van mijn bericht waarnaar ik verwees?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 09:36   #18
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
In één van die video’s die werd gepost op YouTube, pesten en beledigen neo-Nazi’s een 15-jarige jongen waarna ze hem slaan en urine over hem gieten. De video eindigt abrupt en het lot van de jongen is onbekend. Bij de beschrijving van de video staan wel zijn persoonlijke details zoals zijn naam, de naam van zijn ouders, zijn adres en zijn school. De video werd al bekeken door miljoenen Russen.
Dat is geen homofobie meer, dat is gewoon sadistisch geweld tegen een minderjarige door een paar gekken.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 09:38   #19
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
... want met tegen dit tempo mensen hun basisrechten ontzeggen, is hij goed op weg de bevolking tegen zich in het harnas te jagen. Vreemd toch dat de gemiddelde Rus dit zomaar accepteert.
Ziet u dan zelf niet dat u een volstrekte tegenspraak neerschrijft? Poetin is populair. Heel wat Russen dragen hem op handen. Is dat verbazend? Misschien denkt de doorsnee Rus anders dan de doorsnee geseculariseerde, decadente westerling.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 09:38   #20
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Jan, kunt ge nu nooit eens uw religieus-conservatieve bek houden voordat ge hebt nagedacht wat te zeggen? Hoe kan je homo's gelijkstellen aan drugsverslaafden, pedofielen en Bin Laden? Drugsverslaafden zijn op zich trouwens niet allemaal slechte mensen. De meesten hebben persoonlijke problemen die zij met drugs trachten te verzachten of vergeten. Pedofielen zijn monsters die moeten afgemaakt worden, want zij misbruiken kinderen en schaden zo de maatschappij. Bin Laden was een extremistisch stuk Islam-vreten wiens daden talloze Amerikaanse families heeft doen lijden. Ik begrijp niet hoe ge deze vergelijkingen zelfs durft te maken, aangezien het hier om totaal ongerelateerde dingen gaat. Laat ik het anders stellen. Wat hebben homo's u misdaan, Jan?
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be