Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 december 2014, 19:13   #81
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het gaat hem niet enkel over kennis. De "woorden die we zoeken" zijn puur gokwerk.
Onzin. Bij veel van die vragen is, als je weet waar het over gaat, het helemaal niet zo moeilijk om te weten naar wat voor woorden ze op zoek zijn, eens je het systeem een beetje doorhebt. Daar zit echt wel wat logica in.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 19:14   #82
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
De zoveelste insinuatie, gebaseerd op... niets... werkelijk niets...
Over het filmpje van 9/11 kan men honderden trefwoorden geven. Hoe verklaar jij dat Adil net de vijf "gezochte" woorden na mekaar uit zijn mouw haalt? De titel van het boekje kan hij kennen, maar voor hetzelfde geld vragen ze naar het merk van zijn schoenen! Komaan, grow up!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 19:18   #83
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Insinueer jij nu ook dat ze vals hebben gespeeld?
Vals spelen? Een allochtoon speelt nooit vals.

Ik weet enkel dat op een ander quizprogramma met vraagjes waarbij BV's werden uitgenodigd, dezen de vragen op voorhand kregen. Kwestie van niet af te gaan.

Maar verder? vals spelen op TV in die kwiskes? geen flauw idee jong.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 19:19   #84
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Insinueer jij nu ook dat ze vals hebben gespeeld?
Vals spelen? Een allochtoon speelt nooit vals.

Ik weet enkel dat op een ander quizprogramma met vraagjes waarbij BV's werden uitgenodigd, dezen de vragen op voorhand kregen. Kwestie van niet af te gaan. En dit weet ik dus van degene die de vraagjes had gekregen.

Maar verder? vals spelen op TV in die kwiskes? geen flauw idee jong.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 19:19   #85
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Over het filmpje van 9/11 kan men honderden trefwoorden geven. Hoe verklaar jij dat Adil net de vijf "gezochte" woorden na mekaar uit zijn mouw haalt? De titel van het boekje kan hij kennen, maar voor hetzelfde geld vragen ze naar het merk van zijn schoenen! Komaan, grow up!
De titel van dat boek was helemaal geen trefwoord. En neen, daar waren geen 'honderden' mogelijke trefwoorden die ook logisch waren. Als je weet waar het over gaat en je hebt een beetje een logisch redeneringsvermogen is het echt niet zo moeilijk om te weten welke woorden men waarschijnlijk zoekt. Komen er bekende mensen in het filmpje, dan zoekt men die hun namen. Is het ietwat historisch, geef dan het jaartal, altijd een trefwoord. Hoor je een muziekje op de achtergrond, geef dan de titel daarvan, enz.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 19:21   #86
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vals spelen? Een allochtoon speelt nooit vals.

Ik weet enkel dat op een ander quizprogramma met vraagjes waarbij BV's werden uitgenodigd, dezen de vragen op voorhand kregen. Kwestie van niet af te gaan.

Maar verder? vals spelen op TV in die kwiskes? geen flauw idee jong.
Dus je insinueert dat er vals werd gespeeld. De vragen doorspelen is valsspelen, punt.

En buiten het feit dat Adil allochtoon is, heb je nog een andere reden waarom? Want op dit moment kom je eigenlijk enkel over als zeer zielig.

Laatst gewijzigd door Scorpio : 21 december 2014 om 19:21.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 19:29   #87
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Over het filmpje van 9/11 kan men honderden trefwoorden geven. Hoe verklaar jij dat Adil net de vijf "gezochte" woorden na mekaar uit zijn mouw haalt? De titel van het boekje kan hij kennen, maar voor hetzelfde geld vragen ze naar het merk van zijn schoenen! Komaan, grow up!
Dus je beweert dat hij niet de quiz niet gewonnen kan hebben omdat hij zeer intelligent is.

Goh, sterke argumentatie hoor. Ik vrees dat je toch wel met meer dan loze beschuldigingen zult moeten afkomen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 19:30   #88
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik las nu ook ergens (en het klopt) dat in de laatste uitzendingen Adil toch wel héél snel en b�*ts erop toch wel ineens de vijf gezochte woorden kon vinden zeker? Dus niet enkel dat hij veel van het onderwerp afwist (zoals het boekje dat Bush zat te lezen op 9/11, maar die titel kenden we natuurlijk allemaal, maar dan ook nog eens onmiddellijk zonder enige afwijking direct alle antwoorden kon aframmelen). Daarvoor moet ge écht nen héle slimme zijn hoor. Volgens mij kunnen enkel knuffelallochtonen zoiets.
Een cirkelredenering noemen ze zoiets. Den Adil zou dat weten.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 19:52   #89
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vals spelen? Een allochtoon speelt nooit vals.

Ik weet enkel dat op een ander quizprogramma met vraagjes waarbij BV's werden uitgenodigd, dezen de vragen op voorhand kregen. Kwestie van niet af te gaan. En dit weet ik dus van degene die de vraagjes had gekregen.

Maar verder? vals spelen op TV in die kwiskes? geen flauw idee jong.
euh zelfs al zouden ze die vragen op voorhand gekregen hebben, dan nog is ie de winnaar want vlugger in het antwoorden dan de anderen!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 20:24   #90
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Een cirkelredenering noemen ze zoiets. Den Adil zou dat weten.
Ge bedoelt een circe-redenering.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 20:44   #91
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ge bedoelt een circe-redenering.
hahahahahaha ja

guess what, toen ik deze draad voor het eerst zag las ik "Aldi" lol!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2014, 21:24   #92
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Je moet me niet geloven maar dit is echt waar gewoon een amusementsprogramma, niet meer en niet minder.
Ik geloof je want mijn broer, die er wel graag naar kijkt, noemt 't ook zo; gewoon 'n amusementsprogramma.

Ik zie er 't 'amusement' niet van in, maar dat ligt aan mij, ik woon niet meer in Vlaanderen dus dat soort amusement is aan mij niet (meer?) besteed.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2014, 10:59   #93
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Het gaat hier om een amusementsprogramma jongens. Welke lachwekkende conclusies hier getrokken worden is te gek voor woorden. Ja het programma wordt gaandeweg een beetje gestuurd, maar who cares.

1. Het is de bedoeling om mensen die dat wensen een uurtje te laten lachen voor het slapen. Ontspannen na een harde dag werken. Niet iedereen wil op een maandagavond naar documentaires zitten gaaien.

2. Kandidaten van elke slag komen daar aan bod. Van sossen tot N-VA'ers, tot Hollanders en marrokanen. So what? Alleen abu Djadja vond ik niet kunnen. Terroristen in uw programma toelaten is voor mij een brug te ver

3. Ik was toch serieus onder de indruk van El Arbi zijn kennis over geschiedenis en politiek. Dat hij van film en muziek iets zou afweten is nogal logisch. Wat ik wel bizar vind is dat hij zo goed als niks kent over sport. Al bij al een verdiende winnaar hoor, enorm brede algemene kennis en bovenal, die man is perfect 2 talig.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2014, 14:19   #94
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Dus je beweert dat hij niet de quiz niet gewonnen kan hebben omdat hij zeer intelligent is.

Goh, sterke argumentatie hoor. Ik vrees dat je toch wel met meer dan loze beschuldigingen zult moeten afkomen.
kan je me even quoten waar ik zulke hoogstaande nonsens ergens heb geplaatst?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2014, 21:02   #95
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

de pot op met adil
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2014, 21:12   #96
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Uw conclusie: Iedere domme kloot kan dat spelletje winnen.

De Wever heeft dat ook al eens gewonnen.
Zelfde conclusie ?
Zelfde conclusie wat die kwis betreft...

Als den BRT slim is herhalen ze alle afleveringen van de IQ-Quiz, laat de deelnemers van "de slimste mens" daar maar (nog) eens naar kijken...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2014, 22:44   #97
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Aangenaam om te zien hoe de haters het werkelijk niet kunnen verkroppen dat Adil - terecht - gewonnen heeft.

Ik heb er echt mijn plezier in !
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be