Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 december 2017, 09:56   #21
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.844
Standaard

Het resultaat van het decennia-lang gepamper van islamieten in het verleden.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 10:00   #22
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Vertel eens iets over de Duitse sociale zekerheid ?
Hoeveel kindergeld heeft men daar.

Of ben je zoals steeds uit je nek aan het kletsen.



In Duitsland is werkloosheid inderdaad beperkt in tijd, daarna ga je over op Hartz4 die je huur, verwarming en een vast bedrag per lid van het gezin uitbetaald + je hebt nog steeds de mogelijkheid om een mini job aan te nemen om je inkomen te verhogen. Het kindergeld word meegenomen in de berekening.
Je werkloosheidsuitkering zal nooit dat totaal aan inkomen komen.


In Duitsland heeft men ondertussen al meer dan 3 jaar een minimumloon, klets dus niet zoveel uit je nekIntegendeel, jullie krijgen de migranten die jullie verdienen.

Toch wel en uitvluchten zoeken zal u niet helpen, bij u zelf ten rade gaan wel.
Uitvluchten? Omdat ik uw redenering weerleg met de vaststelling dat er mogelijk een andere verklaring dan discriminatie is, omdat hier werkloosheid onbeperkt is in tijd en de sociale zekerheid beter dan in omringende landen?
Of sla ik de spijker op de kop? Bedankt over je info sociale zekerheid in Duitsland, vandaar dat ze ook daar met zoveel migranten zitten " die ze verdienen".
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 11:01   #23
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
omdat hier werkloosheid onbeperkt is in tijd en de sociale zekerheid beter dan in omringende landen?
De sociale zekerheid is alleen beter in uw fantasie, dus een uitvlucht.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 11:07   #24
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.070
Standaard

Dat ze een achterstand hebben op de arbeidsmarkt is uiteraard een feit. Dat dit komt omwille van discriminatie is een illusie en een drogreden. Een excuus om het eigen falen te verklaren.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 11:28   #25
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.844
Standaard

Het falen op de arbeidsmarkt begint al bij de opvoeding. Toen ik nog in het Brusselse woonde zag ik met lede oogen aan hoe allochtone gastjes van nauwelijks 9, 10 �* 11jaar, om elf of zelfs twaalf uur s'nachts nog op straat rondhingen. Ik kon me zo voorstellen wat die hun schoolresultaten zouden zijn.
En als die resultaten dan niet goed waren, was het natuurlijk de schuld van de juf/meester. Zo ver is het gekomen, islamieten ouders verwachten dat de scholen hun kinderen opvoeden.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 11:58   #26
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Autisten zijn ook niet in trek...🙂
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 12:43   #27
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
De sociale zekerheid is alleen beter in uw fantasie, dus een uitvlucht.
Nou nee...want ik werk en u? Het ging over uw standpunt van moslims krijgen die je verdient, dat werd weerlegt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 12:56   #28
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Is de door links door de strot geramde multicul volledig mislukt? Hoe zou dat nu komen?
We kunnen het ook niet helpen als die immigranten weigeren een centje bij te verdienen om Zwarte Piet te spelen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 12:56   #29
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het falen op de arbeidsmarkt begint al bij de opvoeding. Toen ik nog in het Brusselse woonde zag ik met lede oogen aan hoe allochtone gastjes van nauwelijks 9, 10 �* 11jaar, om elf of zelfs twaalf uur s'nachts nog op straat rondhingen. Ik kon me zo voorstellen wat die hun schoolresultaten zouden zijn.
En als die resultaten dan niet goed waren, was het natuurlijk de schuld van de juf/meester. Zo ver is het gekomen, islamieten ouders verwachten dat de scholen hun kinderen opvoeden.
Het is altijd zo geweest, de Noord-Afrikaanse kinderen krijgen een opvoeding op straat. In het Belgische geval draait dat uit op geen opvoeding, vermits wij zo niet in elkaar zitten. Als het zulke rellen zijn in Noord-Afrika, dan slagen ze daar die knaapjes met stokken van de straat, dat is in wezen hun opvoeding in een notendop, want dat is het enige dat die jongens begrijpen.

Nog steeds is dat een gegeven dat door de meeste Europeanen niet begrepen wordt. Ik vrees dat het een onoverkomelijk probleem is dat meer en meer tot volledig uit de hand zal lopen in de nabije toekomst.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 12:59   #30
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Vertel eens iets over de Duitse sociale zekerheid ?
Hoeveel kindergeld heeft men daar.
Tsk, zo blijft men maar die kapotte Duitse genen stimuleren om zich voort te planten.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 13:32   #31
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nou nee...want ik werk en u? Het ging over uw standpunt van moslims krijgen die je verdient, dat werd weerlegt.
Niks werd weerlegd, je zeverde gewoon opnieuw over de "goede" Belgische sociale zekerheid terwijl je geen reet afweet over de sociale zekerheid elders.

Als de allochtonen dus slechter scoren dan is dat omdat de belgen dergelijke allochtonen verdienen.

Draai u reet maar af voor hen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 13:34   #32
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is altijd zo geweest, de Noord-Afrikaanse kinderen krijgen een opvoeding op straat. In het Belgische geval draait dat uit op geen opvoeding, vermits wij zo niet in elkaar zitten. Als het zulke rellen zijn in Noord-Afrika, dan slagen ze daar die knaapjes met stokken van de straat, dat is in wezen hun opvoeding in een notendop, want dat is het enige dat die jongens begrijpen.

Nog steeds is dat een gegeven dat door de meeste Europeanen niet begrepen wordt. Ik vrees dat het een onoverkomelijk probleem is dat meer en meer tot volledig uit de hand zal lopen in de nabije toekomst.
Als iedere Noord-Afrikaan met een opleiding bij ons op het werk u tegen uw ballekes zou moeten stampen, de rest van uw leven spreekt ge nog alleen met een piepstemmeke.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 14:05   #33
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het falen op de arbeidsmarkt begint al bij de opvoeding. Toen ik nog in het Brusselse woonde zag ik met lede oogen aan hoe allochtone gastjes van nauwelijks 9, 10 �* 11jaar, om elf of zelfs twaalf uur s'nachts nog op straat rondhingen. Ik kon me zo voorstellen wat die hun schoolresultaten zouden zijn.
En als die resultaten dan niet goed waren, was het natuurlijk de schuld van de juf/meester. Zo ver is het gekomen, islamieten ouders verwachten dat de scholen hun kinderen opvoeden.
Ongelijke onderwijskansen zegt Unia dan.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 14:56   #34
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als iedere Noord-Afrikaan met een opleiding bij ons op het werk u tegen uw ballekes zou moeten stampen, de rest van uw leven spreekt ge nog alleen met een piepstemmeke.
Je verward opvoeding en opleiding.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 15:19   #35
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als iedere Noord-Afrikaan met een opleiding bij ons op het werk u tegen uw ballekes zou moeten stampen, de rest van uw leven spreekt ge nog alleen met een piepstemmeke.
Dat wil echter niks zeggen, want in den bak geldt hetzelfde.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2017, 15:21   #36
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je verward opvoeding en opleiding.
Dat vindt hij een goede manier van denken.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be