Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 februari 2005, 15:35   #1
schaduw
Gouverneur
 
schaduw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: in een vuiligheid van huizen en straten en verkeer
Berichten: 1.064
Standaard Kut

Het relativeren lukte me deze week niet meer doordat ik reeds een maand en een half niet meer de tijd neem om even een pauze te nemen en aldus eigenlijk reeds meer dan de oehoe veertig uren week doe waar ik maar net toe gekomen was. Om het even kort te houden, ik ben met de clark op een machine ingereden van ettelijke tientallen miljoenen (200 000 000 000) onderwijl mijn nieuwe strijdkreet roepende : Sieg Heil (naam van het bedrijf) arbeit macht frei. Natuurlijk heeft de hele organisatie samengespannen om dit niet hogerop te laten doordringen omdat het nu eenmaal moeilijk is om iemand te vinden die een job met verantwoordelijkheid wil doen tegen minimumloon 's nachts. Zal ze leren klote atlantiers . Het is er nochtans vroeger ingeslagen om te doen wat goed is voor de gemeenschap maar ze drijven ons arbeiders te ver en ik ben nog niet in staat om via meditatie het goede in het slechte te zien. Door men baardgroei van enkele weken en men lege ogen dacht iedereen dat ik drugs gebruikte maar uit de test van de bedrijfsdokter is gebleken dat ik zeer gezond leef. (nog drugs, nicotine, alcohol, kalk op de pezen, hartritmestoornissen, tekort aan beweging...)
Gaan ze me straks nog gelijk moeten geven dat het misschien aan een tekort aan tijd ligt om m'n werk gedaan te krijgen. Ale ja; blijkbaar geeft er niemand meer om dat al de energie in het werk gestoken wordt. Meer en meer laat men de sport-spel-cultclubs ed links liggen. Gemeeschappelijke doelen zijn verleden tijd. Aan mij niet gelegen ik ben altijd een eenzaat geweest. Het is natuurlijk wel spijtig al die liefde, al die relaties te zien springen omdat ze enkel nog elkaar hebben en dan hier of daar ergens iemand anders leren kennen zodat ze weer eens verliefd kunnen worden opdezelfde lege schelp. Een normaal mens wordt elke dag verliefd maar heeft nu eenmaal een keuze gemaakt. Ach ja who cares.

edit :

Misschien nog even vermelden dat zelfs mijn kameraad vakbondsdelegee dacht dat ik dringend diende opgenomen te worden omdat ik een nazie zou zijn.(echt waar)


Ach laten we toch allemaal hetzelfde lied zingen dat klinkt zo voller .... ?????
__________________
Uit willekeur geboren en tot niets bestemd, weef ik al jaren aan mijn doodshemd. (H.Hensen)

Laatst gewijzigd door schaduw : 12 februari 2005 om 15:46.
schaduw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2005, 16:17   #2
Top Dog
Banneling
 
 
Top Dog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 414
Standaard

Citaat:
kut
Met peren?
Top Dog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2005, 17:07   #3
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

je bent weer helemaal terug zie ik, schaduw.
fijn zo.

en laat die gekken u niet zot maken, maat.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2005, 00:37   #4
Flipgirl
Banneling
 
 
Flipgirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2004
Locatie: Over Laura Lynn
Berichten: 400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
je bent weer helemaal terug zie ik, schaduw.
fijn zo.

en laat die gekken u niet zot maken, maat.
Iets wat 'em al is, kan 'em moeilijk nog gemaakt worden ...
Flipgirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2005, 20:05   #5
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

de werkdruk is inderdaad te hoog

ik ben een nieuwe filosofisch-economische theorie aan het ontwerpen, niet gebaseerd op productie, energiewaarde, grensnuttigheid, ... maar gebaseerd op "gezaag".

Het lijkt mij dat alle problemen in de samenleving veroorzaakt worden door overmatig gezaag. Het is overal. Waarom zaagt men zoveel op politics.be, bijvoorbeeld? Welnu, omdat men onder de sloef ligt thuis, omdat men gezaag krijgt op school of op het werk, omdat men van kindsbeen af geleerd is te zagen...

Deze theorie zal inslaan als een bom, dat zweer ik je.

En als er ook maar één iemand probeert mijn theorie te verwerpen, levert hij zelf het bewijs dat er teveel gezaagd wordt. Het is een win-winsituatie dus.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be