Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juni 2017, 09:44   #241
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat heb ik aangetoond. De beslissing om een bord langs een gemeenteweg te plaatsen, behoort tot de bevoegdheid van een schepencollege/gemeenteraad.

Als er een afwijkend bord komt met een toelating langs een jaagpad, dan moet er voor dat bord een ministeriële toelating zijn. Speciaal voor dat bord. Het scheepvaartreglement stipuleert heel duidelijk dat afwijkingen steeds door een ministerieel schrijven gevalideerd moeten zijn.
Dan kan je me dat toch even citeren uit dat laatste bijgewerkte scheepvaartreglement, niet? Ik ga het voor jou niet zoeken.


Ik citeer dan verder even uit datzelfde reglement dat de minister geen toelating moet geven dat bepaalde weggebruikers op het jaagpad mogen, in elk geval lees ik het nergens onder 4., let op de indeling van de artikels:

Citaat:
http://www.itb-info.be/files/cms1/co...koninkrijk.pdf page 34

Art. 93.119 Gebruik van het jaagpad

1. Zonder toelating van de Minister van Openbare Werken, is het verboden:
a) met paarden die niet voor de jaagdienst gebruikt worden of met voertuigen te rijden op de dijken en
jaagpaden die geen openbare wegen zijn;

b) op de aanhorigheden der waterwegen, gelijk welke soort van vee te laten lopen of weiden.

2. Paarden en vee, zonder wachters bevonden, worden geschut op kosten van de overtreders.

3. De verbodsbepalingen van dit artikel zijn niet toepasselijk op de aangelanden der bevaarbare rivieren, die
op hun goederen alle rechten behouden, welke met de dienstbaarheid van jaagpad en voetpad
verenigbaar zijn.

4. Rijwielen, met of zonder motor, welke voldoen aan de voorwaarden voorzien in het koninklijk besluit van
1 februari 1934, houdende algemene verordening op de politie van het vervoer en van het verkeer, mogen op de aanhorigheden der bevaarbare waterwegen onder beheer van de Staat rijden, onder de volgende voorwaarden:

a) de wielrijders en de motorwielrijders moeten zich voegen naar de voorschriften der reglementen betreffende de waterwegen waarvan sprake;

b) snelheidswedstrijden zijn verboden;

c) de snelheid der voertuigen mag 30 kilometer per uur niet te boven gaan in het open veld. In de bebouwde kommen, bij het kruisen van wegen, op de sluisvallen, alsook in de nabijheid van bochten
waar het uitzicht belemmerd is, wordt de snelheid beperkt op 10 kilometer per uur;

d) bij het naderen van de personen en de gespannen dienende voor het jagen der schepen, moeten de wielrijder en de motorwielrijder derwijze uitwijken, dat zij de doorgang der scheepstrekkers of der
gespannen hoegenaamd niet hinderen; desnoods moeten zij van hun voertuig afstijgen; in alle geval mag de snelheid van het voertuig, op ten minste 50 meter afstand van de gespannen, 10 kilometer
per uur niet te boven gaan, en deze snelheid moet de motorwielrijder behouden tot op ten minste 20 meter voorbij het gespan;

e) in de nabijheid van de gespannen, is het streng verboden gebruik te maken van de uitlaatbuis der
motoren, van de hoorn, de tromp of elk ander middel dat de paarden zou kunnen doen schrikken;

f) toelating om te rijden wordt enkel verleend voor hetgeen betreft de politie door de Staat uitgeoefend
op de aanhorigheden der bevaarbare waterwegen en onverminderd de rechten van derden,
eigenaars der gronden waarop dienstbaarheid van jaagpad bestaat.

De beslissingen betrekkelijk de provinciale en gemeentelijke waters, zullen op het gelijkluidend advies de
belanghebbende provinciale of gemeentelijke besturen worden genomen.”
119 Koninklijk besluit dd. 7 september 1950.

Algemeen Reglement der Scheepvaartwegen van het Koninkrijk - bijgewerkt tot 09-03-2007
via http://www.itb-info.be/nl/gp_i-polit...enten_253.aspx

Het bepaalde artikel van het KB van 1934 heb ik hier geciteerd:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=137

offic link waar nog meer refertes staan:
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi...table_name=wet
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 10 juni 2017 om 10:05.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2017, 09:57   #242
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Schoof, we betalen de hoogste belastingen ter wereld, me dunkt dat we wel iets terug mogen eisen, niet??
infrastructuurwerken voor veilig verkeer, minder files e.d. lijken me een betere investering te zijn dan al de graaizitpenningen bvb ...
We mogen er iets voor terug eisen ?
Ja, dat klinkt mooi.
Maar hoe naïef.

Gij en ik gaan pas iets kunnen terug eisen, als de staatsschuld binnen de norm gedrongen zal geraken. En niet eer. Tot zolang zal het zijn als in het spreekwoord: pompen of verzuipen.

Helaas, maar dat is "onze" straf. Onze straf omdat we zolang op de verkeerde gestemd hebben.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2017, 10:00   #243
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gewoon naleving van de verkeerswetgeving: max 30 (of 10) op jaagpad. Daar kan je toch niet tegen zijn?
Of gewoon gezond verstand.

Toen daar sprake was van max 30 per uur, was de eerste die een reactie gaf Sven Nys.
Die zei dat hij zich daar niet aan ging houden. Maar tegelijk dat hij wel altijd op die plaatsen ging trainen, als hij geen andere mensen ambeteerde.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 07:30   #244
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, hoor. Er staat in de wegcode heel duidelijk aangegeven waar je plaats is als fietser.
niet op een jaagpad.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 07:37   #245
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.329
Standaard

Stop maar met zagen over welke wetgeving nu van kracht is op een jaagpad.
Noch de flikken, noch de mensen van waterige wegen hebben tijd en goesting om daar veel te controleren. En technische middelen, vb. om de snelheid van een fiets te meten, hebben ze ook al niet. Tenzij misschien dat ze van op 200 m zichtbaar zijn.

Het zal van gezond verstand moeten komen.
En als dat ontbreekt, van de uitspraak van de rechtbank, als er beslist moet worden wie in fout is na een ongeval waarbij iemand gekwetst geraakte.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 08:51   #246
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Stop maar met zagen over welke wetgeving nu van kracht is op een jaagpad.
Noch de flikken, noch de mensen van waterige wegen hebben tijd en goesting om daar veel te controleren. En technische middelen, vb. om de snelheid van een fiets te meten, hebben ze ook al niet. Tenzij misschien dat ze van op 200 m zichtbaar zijn.

Het zal van gezond verstand moeten komen.
En als dat ontbreekt, van de uitspraak van de rechtbank, als er beslist moet worden wie in fout is na een ongeval waarbij iemand gekwetst geraakte.

.
En trouwens, bij mijn weten is het niet verplicht om een snelheidsmeter te hebben op je fiets. Hoe kan je dan als politie iemand verbaliseren die zijn eigen snelheid niet kan controleren?

Nu ja, heel die jaagpaddiscussie hier is weer te belachelijk voor woorden. De lettertjes van de wet zijn voor de meesten hier weer het allerbelangrijkste terwijl ze zelf nooit in de buurt van zo een jaagpad komen. Ik heb dit weekend een 40 km langs diverse jaagpaden gereden en heb daar niet het minste probleem gehad met tragere, snellere of verkeerd rijdende andere weggebruikers. Maar hey, discussieer gerust verder in deze non-discussie.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 12 juni 2017 om 08:54.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 09:45   #247
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En trouwens, bij mijn weten is het niet verplicht om een snelheidsmeter te hebben op je fiets. Hoe kan je dan als politie iemand verbaliseren die zijn eigen snelheid niet kan controleren?

Nu ja, heel die jaagpaddiscussie hier is weer te belachelijk voor woorden. De lettertjes van de wet zijn voor de meesten hier weer het allerbelangrijkste terwijl ze zelf nooit in de buurt van zo een jaagpad komen. Ik heb dit weekend een 40 km langs diverse jaagpaden gereden en heb daar niet het minste probleem gehad met tragere, snellere of verkeerd rijdende andere weggebruikers. Maar hey, discussieer gerust verder in deze non-discussie.
Oei, daar had ik nog niet aan gedacht.
Vele elektrische fietsen hebben wel degelijk een schermpje met ook een snelheidsaanduiding. Daarnaast bestaan er nog de klassieke snelheidsmeters op fietsen.
En flikken kunnen die ijken.

Toch zie ik nog niet zo rap flikken in achtervolging per fiets gaan.
Want als ze dat fysiek aankunnen, dan zijn ze wel lid van een club van wielerterroristen ...

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 09:54   #248
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Oei, daar had ik nog niet aan gedacht.
Vele elektrische fietsen hebben wel degelijk een schermpje met ook een snelheidsaanduiding. Daarnaast bestaan er nog de klassieke snelheidsmeters op fietsen.
En flikken kunnen die ijken.

Toch zie ik nog niet zo rap flikken in achtervolging per fiets gaan.
Want als ze dat fysiek aankunnen, dan zijn ze wel lid van een club van wielerterroristen ...

.
en dan nog, 1 km zal die wielertoerist wel kunnen trekken aan 50 km per uur ... maar daarmee haal je zo'n speedelec niet in, tenzij je quasi gelijk vertrekt ... inhalen is een ander paar mouwen
en wat ga je dan doen eens je daarnaast fietst? zeggen dat je t geen 100m meer volhoudt?

ps was jij t niet die hier onlangs iets schreef tegen veralgemeningen? ... zou je dan ook niet stoppen met dat woord wielerterroristen?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 10:05   #249
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en wat ga je dan doen eens je daarnaast fietst? zeggen dat je t geen 100m meer volhoudt?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 10:40   #250
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
mja t is toch waar zeker ?!

heb zo ne klojo van ne fietsmakker, t is dat een van mn beste vrienden is, anders fietste ik er nooit meer mee ... elke keer prijs ... "k ga nog een keer doortrekken hé Anna" zit ik in zijn wiel, zie ik mijn tellerke naar 40-45-50-54 gaan, en dan ga ik altijd los uit zijn wiel terwijl hij kop trekt en dat nog een km langer volhoudt ... zo frustrerend! heb al eens geprobeerd met een kleinere cassette vanachter, maar niks verschil ... puur krachtverschil en wattage/kg zeker? pffft ...
nog sjans dat ik m elk jaar eens een keer kan meepakken om wat cols te doen dan kan m mij ni volgen de slappen tamzak!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 10:45   #251
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
mja t is toch waar zeker ?!

heb zo ne klojo van ne fietsmakker, t is dat een van mn beste vrienden is, anders fietste ik er nooit meer mee ... elke keer prijs ... "k ga nog een keer doortrekken hé Anna" zit ik in zijn wiel, zie ik mijn tellerke naar 40-45-50-54 gaan, en dan ga ik altijd los uit zijn wiel terwijl hij kop trekt en dat nog een km langer volhoudt ... zo frustrerend! heb al eens geprobeerd met een kleinere cassette vanachter, maar niks verschil ... puur krachtverschil en wattage/kg zeker? pffft ...
nog sjans dat ik m elk jaar eens een keer kan meepakken om wat cols te doen dan kan m mij ni volgen de slappen tamzak!
Fladderen op een col heeft dan ook zo meer stijl dan ergens langs een kanaal snelheid liggen te maken
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 11:02   #252
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En trouwens, bij mijn weten is het niet verplicht om een snelheidsmeter te hebben op je fiets. Hoe kan je dan als politie iemand verbaliseren die zijn eigen snelheid niet kan controleren?
Een snelheidsmeter hoeft ook niet om zijn snelheid redelijk precies te kennen of om iemand te kunnen verbaliseren.

De politie kan zelfs verbaliseren op onaangepaste snelheid (dus geen concrete waarde), ja zelfs op te traag rijden... dit naargelang situatie en omstandigheden. Namelijk volgens Art 10.- van de wegcode.
https://wegcode.be/wetteksten/sectie...code/168-art10
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 11:22   #253
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Een snelheidsmeter hoeft ook niet om zijn snelheid redelijk precies te kennen of om iemand te kunnen verbaliseren.

De politie kan zelfs verbaliseren op onaangepaste snelheid (dus geen concrete waarde), ja zelfs op te traag rijden... dit naargelang situatie en omstandigheden. Namelijk volgens Art 10.- van de wegcode.
https://wegcode.be/wetteksten/sectie...code/168-art10
Ik herhaal. Uw wetteksten interesseren mij geen fluit in deze. Ik rij jaarlijks heel wat km's met de fiets en ik kan u zeggen dat ik nog nooit maar dan ook nog nooit in de buurt van een ongeval ben gekomen op een jaagpad, ongeacht mijn snelheid.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 11:24   #254
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
mja t is toch waar zeker ?!

heb zo ne klojo van ne fietsmakker, t is dat een van mn beste vrienden is, anders fietste ik er nooit meer mee ... elke keer prijs ... "k ga nog een keer doortrekken hé Anna" zit ik in zijn wiel, zie ik mijn tellerke naar 40-45-50-54 gaan, en dan ga ik altijd los uit zijn wiel terwijl hij kop trekt en dat nog een km langer volhoudt ... zo frustrerend! heb al eens geprobeerd met een kleinere cassette vanachter, maar niks verschil ... puur krachtverschil en wattage/kg zeker? pffft ...
nog sjans dat ik m elk jaar eens een keer kan meepakken om wat cols te doen dan kan m mij ni volgen de slappen tamzak!
Ik heb ook 2 van die onnozelaars in mijn fietsgroepje. Nu ja, waarschijnlijk vervloeken ze mij ook als ik ze dan genadeloos voorbij klets als het steiler dan 5% bergop gaat
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 11:27   #255
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik herhaal. Uw wetteksten interesseren mij geen fluit in deze. Ik rij jaarlijks heel wat km's met de fiets en ik kan u zeggen dat ik nog nooit maar dan ook nog nooit in de buurt van een ongeval ben gekomen op een jaagpad, ongeacht mijn snelheid.
Ik ben in een zone 30 met mijn auto ook nog nooit in de buurt van een ongeval gekomen. Dus zal ik maar 45 per uur doen zeker?
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 11:30   #256
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ben in een zone 30 met mijn auto ook nog nooit in de buurt van een ongeval gekomen. Dus zal ik maar 45 per uur doen zeker?
U kent niks van fietsen, u kent niks van jaagpaden. Vanwaar toch altijd die drang om u te moeien met zaken waarvan je geen verstand hebt?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 11:33   #257
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
U kent niks van fietsen, u kent niks van jaagpaden. Vanwaar toch altijd die drang om u te moeien met zaken waarvan je geen verstand hebt?
Tis daarom zeker dat ik 3 fietsen heb en regelmatig over het jaagpad rij?
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 11:43   #258
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.652
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Tis daarom zeker dat ik 3 fietsen heb en regelmatig over het jaagpad rij?
Bouglione?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 11:46   #259
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik herhaal. Uw wetteksten interesseren mij geen fluit in deze. Ik rij jaarlijks heel wat km's met de fiets en ik kan u zeggen dat ik nog nooit maar dan ook nog nooit in de buurt van een ongeval ben gekomen op een jaagpad, ongeacht mijn snelheid.
Waarom stel je dan die hoe-vraag over verbalisatie?
Citaat:
Hoe kan je dan als politie iemand verbaliseren die zijn eigen snelheid niet kan controleren?
Hoe jij persoonlijk uw snelheid regelt zal dan wel aangepast zijn, maar dat interesseert me ook geen fluit.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 12 juni 2017 om 11:51.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 11:52   #260
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Bouglione?
Nope, 2 gewone en een koersfiets die ik niet meer gebruik.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be