Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 februari 2016, 14:08   #41
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is jouw beoordeling. Niet de mijne.

Is de jouwe van belang ? Neen. Is de mijne van belang? Amper. Juist maar het bedrag van mijn lidgeld, bij wijze van spreken, aangevuld met mijn werk dat ik doe op vrijwillige basis voor de partij.

De kiezer zal oordelen.

Punt aan de lijn.
Ik heb interesse in jouw beoordeling van de verwezenlijkingen van het N-VA programma. Kan je ze hier eens op lijsten ?

1. ...
2. ...
3. ...
4. ...
....
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 14:11   #42
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Kerel, ik heb 100.000 Euro van mijn ontslagvergoeding moeten laten vallen om met brugpensioen te MOETEN gaan!
Verder betaalt mijn (ex-)werkgever elke maand 600 Euro rsz tot en met mijn 65ste! Daarbij heb ik het equivalent van 52 gewerkte VOLLE rsz jaren waarbij ik als "grootverdiener" (in België ben je dat vanaf 50.000 Euro BRUTO!!!!!!) meer dan 60% heb afgegeven aan de staatskas.
Dat volstaat, of niet!
Correctie, jij hebt niets afgegeven aan de staatskas maar degene die jou ter werk stelde.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 14:20   #43
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
De echte slimmerikken vindt je trouwens niet op dit forum.
Ze zwijgen en steken meestal de centen waarop ze geen recht hebben in alle stilte in hun zakken.
Met die eerste zin ben ik het eens. Met die tweede zin niet. Wie ben jij om een oordeel te vellen over niet-deelnemers aan dit forum ? Als jij nog de kans zou hebben, zou je dan ook geen geld in alle stilte in jouw zakken steken op een manier waar je volgens één of ander forumlid van forum.politics.be geen recht op zou hebben ? In dergelijk geval zal je wel slimmer zijn dan je tijd te verdoen op dit forum.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 14:22   #44
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Pertang die waar ik het over heb, is een redelijke spuiter.
Een die zelfs Di Rupo kon weg houden uit de 16.
Wat is voor jou het wezenlijke verschil tussen Elio Di Rupo I en Charles Michel I ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 14:27   #45
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

[quote=demonen;7999367N-VA doet verder het werk van Di Rupo nl het land redden door bijkomende schulden te maken![/QUOTE]

En die partij durft zich Vlaams nationaal noemen?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 14:28   #46
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Zet eens een andere plaat op. Het is altijd dezelfde.
NVA doet inderdaad telkens maar verder.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 14:35   #47
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Met die eerste zin ben ik het eens. Met die tweede zin niet. Wie ben jij om een oordeel te vellen over niet-deelnemers aan dit forum ? Als jij nog de kans zou hebben, zou je dan ook geen geld in alle stilte in jouw zakken steken op een manier waar je volgens één of ander forumlid van forum.politics.be geen recht op zou hebben ? In dergelijk geval zal je wel slimmer zijn dan je tijd te verdoen op dit forum.
Volledig akkoord. Feitelijk onderschrijf je mijn zienswijze.
En op het forum kom ik nog heel okkazioneel.
Om te proberen dan om deftig mijn mening te zeggen wanneer het er over gaat. Maar natuurlijk wordt ik nog alle dagen slimmer met ouder worden.
Dat is dan ook de reden waarom ik meer en meer afbouw.
Trouwens is het niet opportuun om op dit forum je waarheid te verkondigen.
De meeste deelnemers lezen uitsluitend hun eigen waarheid en zijn blind voor hetgeen anderen verkondigen.
Daarom ook blijft het hier een toogruzie van hooligans.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 14:36   #48
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Helaas laten hun partners/vrienden in de regering dat niet toe.

Inderdaad, waarom zijn ze dan in die regering gestapt met de broek op de enkels.

Wie het weet mag het zeggen.
Wat denk je van het volgende antwoord: omwille van de centen ?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 14:37   #49
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jack de Bluffer Bekijk bericht
Tegen de volgende verkiezingen zullen de n-va stemmers (2014) wel inzien dat de gevolgde politiek de enige juiste was. Langzaam maar zeker hervormen (vlugger gaat met de cd&v niet).

Ze zullen zich dan de vraag stelle: 'Was het beter geweest naast het VB te staaf blaffen en de PS de welstand in Vlaanderen te zien vernietigen door de ondernemingen failliet of naar het buitenland te helpen?".

Zelfs Filip De Winter gaat dan waarschijnlijk N-VA stemmen maar die gaat dat natuurlijk nooit openbaar maken.
Wat een gebrek aan kennis.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 14:42   #50
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht


Zijt ge niet akkoord met onze visie ? Geen probleem: tracht jouw visie erdoor te drukken. Tracht voldoende Vlamingen voor je te winnen bij de verkiezingen.
Zelfs al blijft mijn goede raad zoals het Vlaams spreekwoord zegt: liever één vogel in de hand ...

.
Alleen hebben wij die ene vogel niet in de hand.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 14:44   #51
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Kerel, ik heb 100.000 Euro van mijn ontslagvergoeding moeten laten vallen om met brugpensioen te MOETEN gaan!
Verder betaalt mijn (ex-)werkgever elke maand 600 Euro rsz tot en met mijn 65ste! Daarbij heb ik het equivalent van 52 gewerkte VOLLE rsz jaren waarbij ik als "grootverdiener" (in België ben je dat vanaf 50.000 Euro BRUTO!!!!!!) meer dan 60% heb afgegeven aan de staatskas.
Dat volstaat, of niet!
Maak je niet kwaad Demonen; het zijn gewoon mensen die jaloers zijn.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 15:18   #52
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Alleen hebben wij die ene vogel niet in de hand.
Misschien bedoelt schoof dat men de N-VA bij zijn pietje hebben.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 15:50   #53
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Maak je niet kwaad Demonen; het zijn gewoon mensen die jaloers zijn.
Oei Demonen. Nu heb je tenminste al een barmhartige Samaritaan gevonden.
De vraag is en blijft of je nu met dat medelijden al één euro meer in je zak krijgt. Dat is de vraag die ik mij de laatste tijd meer en meer stel.
En ik moet toegeven dat ik vroeger een heel naïef persoon geweest ben.
Iedere mens is het zichzelf verplicht om vroeg of laat een kosten-baten analyse te maken. En bij mij is die lelijk tegen gevallen.
Als ik de uren bekijk die ik onbaatzuchtig voor een partij gepresteerd heb en nareken hoeveel me deze inzet werkelijk heeft gekost dan moet ik erkennen dat ik failliet ben.
En als daarnaast is gebleken wie de vruchten van mijn inspanningen hebben geplukt; ondanks hun begane stommiteiten; dan komt dat hard aan.
En als je dan al dat werk hebt geleverd ten bate van een partij waarvan de bonzen geen tijd hebben voor rechtvaardigheid; en uitgerekend hun eigen tijd besteden aan hun zakken vullen; dan is de rekening dus vlug gemaakt.
En er zijn er hier op dit forum die misschien binnen een paar jaar ook hun eigen rekening zullen maken. En moeten besluiten dat men ze ook bij hun pietje hebben gehad.
Want in een politieke partij is inzet van geen enkel belang.
Alle andere overwegingen tellen mee maar niet de inzet.
Zelfs niet het positieve dat men presteerde.
Politiek is niet rechtvaardig of eerlijk omdat partijbonzen zelf niet rechtvaardig of eerlijk zijn. Zo simpel is dat.
En er zitten er hier op dit forum die nooit in het debat zullen erkennen dat een vermeende tegenstander soms ook eens gelijk kan hebben.
Dat zijn in mijn ogen de meelopers en partij-idioten wiens inbreng voor mij geen enkele waarde nog heeft. Dat zijn de hooligans waar ik mij reeds zo dikwijls heb aan geërgerd.
Maakt hun partij een doelpuntje meer dan is dat steeds een reden om zich dronken te zuipen. Zelfs al heeft hun winnende partij barslecht gespeeld.
Zelf denken en nadenken blijkt te moeilijk te zijn voor sommigen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 16:56   #54
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
de mijne ???

sorry Schoof, maar ik ben geen lid van gelijk welke supportersclub hoor.
Goed lezen List, ik had het over jouw beoordeling ...
daarmee bedoel ik jouw gedacht, desgevallend net voor je het bolleke kleurt, als je al goesting hebt om een te kleuren ...

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 17:11   #55
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jack de Bluffer Bekijk bericht
Werkman, ik zou eens graag een berichtje van jou lezen dat niet over jezelf gaat. Ik kan aannemen dat je een zeer belangrijk persoon bent/was maar je mag toch niet overdrijven.

Kan je een paar links geven a.u.b.?
Zo belangrijk voel ik mezelf niet hoor. Ik heb alleen aan plaatselijke politiek gedaan en toen was de Volksunie nog niet in de regering. Het was toen een partij waar de uitverkoop nog niet georganiseerd was door Schiltz.
Destijds was de Volksunie ook al een samenraapsel van opportunisten die overkwamen omdat hun haring niet meer braadde in andere partijen.
Maar ik ga je uw lol gunnen.
Wat waren mijn kleine verdiensten? Hier komen ze.
Oudste aangesloten VU-lid van arrondissement Leuven.
Opmaken van partijprogramma samen met Toon Macken zaliger.
Pas 7de plaats op de kieslijst achter een paar overlopers.
Onvoorbereid in debat gegaan met een advokaat-burgemeester en een staatssecretaris nadat de daartoe achter mijn rug aangestelde partij-vertegenwoordiger zijn kat stuurde onder het excuus dat hij het vroegere beleid als schepene zelf medebepaald had. Hij voelde zich plotseling niet meer geroepen om het nieuwe beleid te verdedigen. En naar het schijnt moet ik dat debat meer dan goed gedaan hebben. Kon wel moeilijk anders want ik had het plaatselijk partijprogramma bijna uitsluitend zelf gemaakt.
En nu het kiesresultaat.
14 PVV-kandidaten verkozen op mijn gemeente dank zij de staatssecretaris die al de door hem benoemden op zijn lijst had gezet.
2 verkozen VU-kandidaten waarvan geen enkele in mijn gemeente wat normaal was want wegens de recente fusie werd er uit schrik door bijna alle kiezers uit mijn gemeente voor die PVV-staatssecretaris gestemd.
Bestuur: samengaan van PVV en VU.
De twee verkozenen werden allebei schepenen en een derde; ook niet verkozene; werd secretaris van het OCMW. Voor de rest bleef er dus niks meer over en was het puntenstelsel opgebruikt.
Eindresultaat? Na de eerste bestuurstermijn bleef er van de VU niks over.
Na de nieuwe verkiezingen VU in de oppositie. Het was er dus mee gedaan zoals ik reeds vroeg voorspeld had toen ik uit de politieke raad stapte.
Men heeft nog geprobeerd van mij te strikken door mij een tweede plaats op de lijst aan te bieden. Maar daar heb ik feestelijk voor bedankt.
Voor mij hoefde het absoluut niet meer na mijn kosten-baten analyse.
En bij de laatste verkiezingen nu heeft de N-VA mij niet meer gevraagd.
Hun kar zat reeds vol met universiteitsdiploma's vol ambitie die al bezig waren met opnieuw mekaar te liquideren nog voor de verkiezingen.
Huidige situatie: N-VA in de oppositie want er was reeds een coalitie afgesloten voor de verkiezingen. Van die coalitie wist ik trouwens zelf af nog voor de verkiezingen plaatsgrepen.
Bon. Heb je nu uw lol gehad? Dus ik voel mij niet belangrijk maar wel eerlijk.
Voor zover eerlijkheid een gave is om het in de politiek ver te schoppen.
En wat is nu uw reden om jezelf belangrijk te voelen? Want je voelt jezelf toch belangrijk genoeg om vragen aan anderen te stellen. Met walgelijke bedoelingen waarschijnlijk. Maar voor mij op mijn nest te pakken ben je waarschijnlijk te dom.
Kan ik ook eens lachen. Ben je misschien ook een heel belangrijke gediplomeerde? Die weten het immers toch altijd beter.
Dus ik wacht af.
Maar ik vrees dat er weeral geen antwoord zal komen.
Aan echt belangrijke mensen mag men geen vragen stellen.

Laatst gewijzigd door werkman : 18 februari 2016 om 17:30.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 21:06   #56
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Zet eens een andere plaat op. Het is altijd dezelfde.
2
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 21:17   #57
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Kerel, ik heb 100.000 Euro van mijn ontslagvergoeding moeten laten vallen om met brugpensioen te MOETEN gaan!
Verder betaalt mijn (ex-)werkgever elke maand 600 Euro rsz tot en met mijn 65ste! Daarbij heb ik het equivalent van 52 gewerkte VOLLE rsz jaren waarbij ik als "grootverdiener" (in België ben je dat vanaf 50.000 Euro BRUTO!!!!!!) meer dan 60% heb afgegeven aan de staatskas.
Dat volstaat, of niet!
Kerel wie is dat ? Mijnheer Kerel zou toch iets beleefder zijn
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2016, 22:12   #58
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Zet eens een andere plaat op. Het is altijd dezelfde.
3 !!!
Ik hoop dat ook. Die plaat is ondertussen al wel zot gedraaid.
Begin mij zelfs af te vragen of het die plaat is die mankeert.
100.000 euro moeten laten vallen van zijn ontslagvergoeding is niet niks.
Demonen was zeker bankdirecteur. Of wilden ze hem zeker kwijt; ondanks de hoge ontslagpremie; om het bedrijf te redden van nog meer onheil?
Ik begrijp er alleszins niks meer van.
Simpele mensen die het moeten redden met 700 euro of minder per maand die bovendien nog worden uitgescholden voor profiteurs en daartegenover anderen die ontslagpremies krijgen van een paar 100.000 euro's en er bovendien nog niet genoeg aan overhouden.
Ik moet bovendien ook zo een profiteur geweest zijn want kreeg geen ontslagpremie. Ik kreeg zelfs geen ontslag.
Tja; zo gaat dat. De ene willen ze kwijt en de andere kunnen ze niet missen.
En de eerste denkt dat dit komt omdat hij te hard werkte.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 00:37   #59
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Zo belangrijk voel ik mezelf niet hoor. Ik heb alleen aan plaatselijke politiek gedaan en toen was de Volksunie nog niet in de regering. Het was toen een partij waar de uitverkoop nog niet georganiseerd was door Schiltz.
Destijds was de Volksunie ook al een samenraapsel van opportunisten die overkwamen omdat hun haring niet meer braadde in andere partijen.
Maar ik ga je uw lol gunnen.
Wat waren mijn kleine verdiensten? Hier komen ze.
Oudste aangesloten VU-lid van arrondissement Leuven.
Opmaken van partijprogramma samen met Toon Macken zaliger.
Pas 7de plaats op de kieslijst achter een paar overlopers.
Onvoorbereid in debat gegaan met een advokaat-burgemeester en een staatssecretaris nadat de daartoe achter mijn rug aangestelde partij-vertegenwoordiger zijn kat stuurde onder het excuus dat hij het vroegere beleid als schepene zelf medebepaald had. Hij voelde zich plotseling niet meer geroepen om het nieuwe beleid te verdedigen. En naar het schijnt moet ik dat debat meer dan goed gedaan hebben. Kon wel moeilijk anders want ik had het plaatselijk partijprogramma bijna uitsluitend zelf gemaakt.
En nu het kiesresultaat.
14 PVV-kandidaten verkozen op mijn gemeente dank zij de staatssecretaris die al de door hem benoemden op zijn lijst had gezet.
2 verkozen VU-kandidaten waarvan geen enkele in mijn gemeente wat normaal was want wegens de recente fusie werd er uit schrik door bijna alle kiezers uit mijn gemeente voor die PVV-staatssecretaris gestemd.
Bestuur: samengaan van PVV en VU.
De twee verkozenen werden allebei schepenen en een derde; ook niet verkozene; werd secretaris van het OCMW. Voor de rest bleef er dus niks meer over en was het puntenstelsel opgebruikt.
Eindresultaat? Na de eerste bestuurstermijn bleef er van de VU niks over.
Na de nieuwe verkiezingen VU in de oppositie. Het was er dus mee gedaan zoals ik reeds vroeg voorspeld had toen ik uit de politieke raad stapte.
Men heeft nog geprobeerd van mij te strikken door mij een tweede plaats op de lijst aan te bieden. Maar daar heb ik feestelijk voor bedankt.
Voor mij hoefde het absoluut niet meer na mijn kosten-baten analyse.
En bij de laatste verkiezingen nu heeft de N-VA mij niet meer gevraagd.
Hun kar zat reeds vol met universiteitsdiploma's vol ambitie die al bezig waren met opnieuw mekaar te liquideren nog voor de verkiezingen.
Huidige situatie: N-VA in de oppositie want er was reeds een coalitie afgesloten voor de verkiezingen. Van die coalitie wist ik trouwens zelf af nog voor de verkiezingen plaatsgrepen.
Bon. Heb je nu uw lol gehad? Dus ik voel mij niet belangrijk maar wel eerlijk.
Voor zover eerlijkheid een gave is om het in de politiek ver te schoppen.
En wat is nu uw reden om jezelf belangrijk te voelen? Want je voelt jezelf toch belangrijk genoeg om vragen aan anderen te stellen. Met walgelijke bedoelingen waarschijnlijk. Maar voor mij op mijn nest te pakken ben je waarschijnlijk te dom.
Kan ik ook eens lachen. Ben je misschien ook een heel belangrijke gediplomeerde? Die weten het immers toch altijd beter.
Dus ik wacht af.
Maar ik vrees dat er weeral geen antwoord zal komen.
Aan echt belangrijke mensen mag men geen vragen stellen.
Waar ik zeker van was gebeurt weeral. Geen antwoord dus.
Men verdwijnt gewoon als het niet lukt om iemand belachelijk te maken.
Met dergelijke wapens denken sommige lafbekken zich uit de slag te trekken in een debat. Geef ze een masker en ze zijn anoniem tot alles in staat. Desnoods ook om te gaan lopen op de topics waar ze van antwoord gediend worden.
Als dit de handelswijze van de nieuwe generatie Vlamingen is dan vindt ik dat we er niet op vooruitgaan. Walgelijk!
En morgen verschijnt "Jack the bluffer" onder een ander synoniem met een onschuldige air terug op dit forum.
Die kat zal weerkomen. Heb ik reeds diverse keren beweerd op dit forum.
Aan zulk volk zal de N-VA geen winst doen.
Krapul met een krapul-mentaliteit is nooit gunstig voor de zienswijze die ze pretenderen te verkondigen. Hij vroeg mijn gedacht. Wel hij kreeg dit.
En foert! Ik debatteer niet verder met dergelijk volk.

Laatst gewijzigd door werkman : 19 februari 2016 om 00:45.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2016, 08:08   #60
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Waar ik zeker van was gebeurt weeral. Geen antwoord dus.
Men verdwijnt gewoon als het niet lukt om iemand belachelijk te maken.
Met dergelijke wapens denken sommige lafbekken zich uit de slag te trekken in een debat. Geef ze een masker en ze zijn anoniem tot alles in staat. Desnoods ook om te gaan lopen op de topics waar ze van antwoord gediend worden.
Als dit de handelswijze van de nieuwe generatie Vlamingen is dan vindt ik dat we er niet op vooruitgaan. Walgelijk!
En morgen verschijnt "Jack the bluffer" onder een ander synoniem met een onschuldige air terug op dit forum.
Die kat zal weerkomen. Heb ik reeds diverse keren beweerd op dit forum.
Aan zulk volk zal de N-VA geen winst doen.
Krapul met een krapul-mentaliteit is nooit gunstig voor de zienswijze die ze pretenderen te verkondigen. Hij vroeg mijn gedacht. Wel hij kreeg dit.
En foert! Ik debatteer niet verder met dergelijk volk.
Niet opjagen werkman, dit is nu eenmaal een forum dat je moet zien als een N-VA en VB overlopers forum, waarvan de VB overlopers nu reeds spijt hebben te zijn overgelopen.
Dat zie je wel aan het communicerende vaten effect in de peilingen.
Je kan ze beter wijzen op al "hun verwezenlijkingen" in deze regering.

Zoals van de elektriciteitsmaatschappijen en andere nutsvoorzieningen extra belastingkantoren maken. BTW van 6 naar 21%.

Je kan ze er ook op wijzen dat de huurindex gekoppeld aan de gezondheidsindex wel mag stijgen, bij een indexsprong.

Je mag er ook op wijzen dat de premie voor de "warme Vlaamse gezondheidszorg" verdubbeld is en het studiegeld met 400 € verhoogd werd.

Verder mag je ook de accijnzenverhogingen zeker niet vergeten.

Ook niet vergeten genoeg geld mee te nemen naar de notaris als je een huis koopt. Dit is wel een maatregel van Di Rupo, maar die zet je erbij om aan te tonen dat er geen verschil is tussen de Di Rupo en de Antwerpse keizer regering Michel.

Verder kan je hen ook nog vertellen dat ze voor "de macht" zich als goede Vlamingen tenminste tot 2026, maar waarschijnlijk voor eeuwig Belg hebben laten maken door de Keizer van A.

Pas dan los je even iets over het cadeautje van 250 miljoen aan een elektriciteitsmaatschappij.

En dan heb je hen genoeg gejend en ga je ontbijten.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be