Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 mei 2017, 20:28   #201
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Die 12.000.000 doden onder het beleid van Leopold II zijn verwaarloosbaar tegenover het aantal doden de laatste 5 jaar in dezelfde gebieden.
Dit is minimaliseren, eender wat je daar nog aan vast breit.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 20:29   #202
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De juiste geschiedenis werd vastgelegd in de negationismewet. Daar mag niet over gediscussieerd worden. Punt. .
en het volgende argument tegen dit soort censuurwetten

door er niet meer over te praten, en een taboe te installeren krijg je dus desinformatie/waanideeën zoals de bewering dat Auschwitz al in 33 zou hebben bestaan.

of moet ik een waanidee als dit vanaf nu fakenews noemen
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 20:36   #203
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

In deze draad is alles gezegd en gezwegen over de negationismewet.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459

Niemand belet jou om deze draad nieuw leven in te blazen.
Ik kan alleen Pontifex bijtreden die dit schreef in de beginpost:

Citaat:
Zowel voorstanders als tegenstanders kunnen hun opinies en beweringen immers niet onderbouwen aan de hand van citaten daar verspreiding ervan bij wet verboden is.
Dit leidt tot scheefgetrokken situaties zoals oeverloos gepalaver in het ijle.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 20:49   #204
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dit is minimaliseren, eender wat je daar nog aan vast breit.
Nee, het is er enkel op wijzen dat er nog veel meer word weggestopt in een gesloten potje.
Dingen die zelfs vandaag gebeuren, maar waar niets tegen word ondernomen omdat ze wettelijk en juridisch niet als genocides worden beschouwd.
Sommige zaken zelfs nog erger dan de volkerenmoord in Congo vrij staat.
De wereld keek er naar, stond er bij en deed niets.
Enig besef hoe machteloos men zich voelt op het ogenblik dat dergelijke zaken voor je neus gebeuren en je niet mag ingrijpen, ook al zijn alle middelen daarvoor in de directe omgeving aanwezig?
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 20:52   #205
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
In deze draad is alles gezegd en gezwegen over de negationismewet.
het enige dat nog altijd ontbreekt is 1 enkel rationeel, objectief, zinnig argument voor zo'n censuurwet, los vh inhoudelijke

tegenargumenten zijn er met hopen

Laatst gewijzigd door 1207 : 28 mei 2017 om 20:54.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 20:55   #206
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik minimaliseer niets en ben geen fan van het koningshuis.
Ik ben zelf meerdere malen in Afrika geweest.
Heb er in 1978 met eigen ogen de massa slachtingen in Katanga gezien.
Heb er zelf als verpleger verschillende zwaar gewonde overlevenden verzorgd, sommige hebben hun verwondingen echter niet overleefd.
Kom mij A.U.B. niet vertellen wat een massamoord is en hoe ik daarmee moet omgaan.
Dat mag je komen doen als je de ervaring hebt om een baby in je armen te houden tijdens zijn doodstrijd.
Was je ook in de buurt toen tien collega's van jou werden doodgeknuppeld in Rwanda? De internationale vredesmacht die in de regio gestationeerd was, UNAMIR, greep niet in vanwege het krappe mandaat van de troepen. Dit is de Verenigde Naties en vooral de leden van de Veiligheidsraad op veel kritiek komen te staan.

Keer op keer komen ze negatief in beeld, de fameuze VN en haar wettendraaiers.

Moet ik Auschwitz overleefd hebben om te weten wat Hitler de Joden lapte?

Moet ik in Congo Vrijstaat geweest zijn om te snappen wat de tweede koning der Belgen met zijn Congolese "werkvolk" liet doen?

Ik hield mijn eerste kind in mijn armen tijdens zijn doodstrijd. Hij was net geen twee maanden oud.
Mag ik nu meepraten van jou?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 20:56   #207
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
en het volgende argument tegen dit soort censuurwetten

door er niet meer over te praten, en een taboe te installeren krijg je dus desinformatie/waanideeën zoals de bewering dat Auschwitz al in 33 zou hebben bestaan.

of moet ik een waanidee als dit vanaf nu fakenews noemen
Gelukkig zijn er nog landen waar je wel vrij over de Holocaust mag en kan discusseren, zonder een wet te overtreden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 21:07   #208
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Was je ook in de buurt toen tien collega's van jou werden doodgeknuppeld in Rwanda? De internationale vredesmacht die in de regio gestationeerd was, UNAMIR, greep niet in vanwege het krappe mandaat van de troepen. Dit is de Verenigde Naties en vooral de leden van de Veiligheidsraad op veel kritiek komen te staan.

Keer op keer komen ze negatief in beeld, de fameuze VN en haar wettendraaiers.

Moet ik Auschwitz overleefd hebben om te weten wat Hitler de Joden lapte?

Moet ik in Congo Vrijstaat geweest zijn om te snappen wat de tweede koning der Belgen met zijn Congolese "werkvolk" liet doen?

Ik hield mijn eerste kind in mijn armen tijdens zijn doodstrijd. Hij was net geen twee maanden oud.
Mag ik nu meepraten van jou?
Mijn deelneming ik in je verdriet.

En nee, ik was toen al uit de actieve krijgsmacht.
En ik ken het hele verhaal van Rwanda. Niet enkel de VN was daar in fout, ook onze eigen politici hebben daar grote fouten gemaakt, fouten die ze vandaag nog steeds maken.
En kan inderdaad zelf ook geen enkele positieve actie van de VN bedenken.
De VN is dan ook een instelling die enkel dient om de rijken te dienen en nog rijker te maken.
Na de laatse NATO vergadering zijn de Europese politici er dankzij Trump eindelijk achter gekomen dat ook de NATO bezig is met de rijken rijker te maken en zich niet bezig houd met haar echte taak, de bevolking rond de Noord Atlantische Oceaan beschermen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 21:27   #209
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
het enige dat nog altijd ontbreekt is 1 enkel rationeel, objectief, zinnig argument voor zo'n censuurwet, los vh inhoudelijke

tegenargumenten zijn er met hopen
Dat klopt. Dat er geen inhoudelijke discussies kunnen gevoerd worden over dit onderwerp werd bewezen.Wie er toch over wil in discussie gaan weet waar naartoe.

In deze draad is idd niet veel zinnigs gezegd. Het begon met een post van Pontifex die de discussie over negationisme die gaande was bij de koetjes en kalfjes op de schroothoop gooit. Nauwelijks 5 posts later laat Maarten krek het tegenovergestelde horen.

Ik linkte naar een andere draad. Een draad waar 1770 keer op gereageerd werd, én die vergezeld was van een poll. Jij hebt die link duidelijk niet eens geopend. Als je dat wél had gedaan had je gemerkt dat 207 forummers tegen censuurwetten (waaronder de negationismewet) stemden. 43 waren voor het behoud van de negationismewet.
Bij de voorstanders van censuurwetten vindt je slechts één Vlaams-nationalist: de schoofzak.

Bij de tegenstanders zijn zowel Vlaamse als Belgische nationalisten.
Jantje maakte geen keuze.
Esperanza en nog minstens één forummer veranderden van kamp.

Panda en Jantje maakten hun mening in deze draad kenbaar, namelijk: de wet is de wet. Dan mogen er nog 90% mensen tegen draken van wetten zijn: degenen die de draken op de wereld hielpen hebben den dikste. De meerderheid heeft geen knijt in de pap te brokkelen.
Tot jolijt van de grote lichten van dit forum.

.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 21:47   #210
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat klopt. Dat er geen inhoudelijke discussies kunnen gevoerd worden over dit onderwerp werd bewezen.Wie er toch over wil in discussie gaan weet waar naartoe.

In deze draad is idd niet veel zinnigs gezegd. Het begon met een post van Pontifex die de discussie over negationisme die gaande was bij de koetjes en kalfjes op de schroothoop gooit. Nauwelijks 5 posts later laat Maarten krek het tegenovergestelde horen.

Ik linkte naar een andere draad. Een draad waar 1770 keer op gereageerd werd, én die vergezeld was van een poll. Jij hebt die link duidelijk niet eens geopend. Als je dat wél had gedaan had je gemerkt dat 207 forummers tegen censuurwetten (waaronder de negationismewet) stemden. 43 waren voor het behoud van de negationismewet.
Bij de voorstanders van censuurwetten vindt je slechts één Vlaams-nationalist: de schoofzak.

Bij de tegenstanders zijn zowel Vlaamse als Belgische nationalisten.
Jantje maakte geen keuze.
Esperanza en nog minstens één forummer veranderden van kamp.

Panda en Jantje maakten hun mening in deze draad kenbaar, namelijk: de wet is de wet. Dan mogen er nog 90% mensen tegen draken van wetten zijn: degenen die de draken op de wereld hielpen hebben den dikste. De meerderheid heeft geen knijt in de pap te brokkelen.
Tot jolijt van de grote lichten van dit forum.

.
Ik heb daar inderdaad geen keuze gemaakt en zal dat ook niet doen.
Die wet is er namelijk gekomen om bepaalde groeperingen mond dood te maken.
En dat men zegt dat de holocaust niet mag ontkennen, daar ben ik het mee eens.
Geen enkele volkerenmoord mag genegeerd worden!!!
Maar het onmogelijk maken om erover een objective discussie te voeren is voor mij een stap te ver.
De wet moet dus niet weg, maar aangepast worden en die keuze was er niet in die poll, anders had ik dus wel een stem uitgebracht.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 22:19   #211
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Daar is het u natuurlijk u om te doen. Namelijk de schuld van heel die 'genocide' in de schoenen schuiven van uw huidige politieke tegenstanders: de belgicisten.

Het eigenlijke gruwelijke lot van de Congolezen interesseert u eigenlijk geen knijt. U zoekt gewoon een stok om een hond mee te slagen, en in dit geval is die stok; de misdaden van Leopold II, en de hond is ... iedereen die niet Vlaams Nationalist is. Want in uw gestoord wereldbeeld zijn die schuldig aan de erfzonde van Leopold II.

Wat u doet is walgelijk en ziekelijk. Alleen mensen die geen geweten hebben gebruiken het lot van deze slachtoffers voor persoonlijk egoistische doeleinden.
Exact wat al diegenen doen wanneer de jaren '30 en/of '40 erbij gesleurd worden wanneer Vlaams-Nationalisten het onderwerp zijn.
Wat is het verschil?

Maar wacht eens. 'Trots' zijn op de geleverde prestaties van een Vlaming zou volgens u belachelijk zijn, maar het 'lot van slachtoffers voor persoonlijk egoïstische doeleinden gebruiken' (wat daar ook mee bedoeld wordt) is dan weer 'walgelijk en ziekelijk' ook al zijn die mensen al eventjes dood.
Empathie heeft vele gezichten. Alleen is dat bij u nogal selectief blijkbaar.

Jij hebt als zelfverklaard atheïst natuurlijk nog nooit in een discussie 'voor persoonlijk egoïstische doeleinden' verwezen naar de misdaden van de kerk, nietwaar?
Hypocrisie heeft eveneens vele gezichten. Jij staat in een spiegelpaleis.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 28 mei 2017 om 22:43.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 23:37   #212
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik heb daar inderdaad geen keuze gemaakt en zal dat ook niet doen.
Die wet is er namelijk gekomen om bepaalde groeperingen mond dood te maken.
En dat men zegt dat de holocaust niet mag ontkennen, daar ben ik het mee eens.
Geen enkele volkerenmoord mag genegeerd worden!!!
Maar het onmogelijk maken om erover een objective discussie te voeren is voor mij een stap te ver.
De wet moet dus niet weg, maar aangepast worden en die keuze was er niet in die poll, anders had ik dus wel een stem uitgebracht.
Censuurwetten zijn en blijven censuurwetten. Ook als ze aangepast worden.
Je kan niet de geit en de kool sparen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2017, 23:52   #213
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Exact wat al diegenen doen wanneer de jaren '30 en/of '40 erbij gesleurd worden wanneer Vlaams-Nationalisten het onderwerp zijn.
Wat is het verschil?

Maar wacht eens. 'Trots' zijn op de geleverde prestaties van een Vlaming zou volgens u belachelijk zijn, maar het 'lot van slachtoffers voor persoonlijk egoïstische doeleinden gebruiken' (wat daar ook mee bedoeld wordt) is dan weer 'walgelijk en ziekelijk' ook al zijn die mensen al eventjes dood.
Empathie heeft vele gezichten. Alleen is dat bij u nogal selectief blijkbaar.

Jij hebt als zelfverklaard atheïst natuurlijk nog nooit in een discussie 'voor persoonlijk egoïstische doeleinden' verwezen naar de misdaden van de kerk, nietwaar?
Hypocrisie heeft eveneens vele gezichten. Jij staat in een spiegelpaleis.
Geertvdb projecteert zijn eigen wezenlijke kenmerken op mij.

Ik herken mezelf op geen énkele manier in zijn beschuldigingen aan mijn adres.

Niets kwetst belgicisten zo te zien méér dan de waarheid over een koninklijke Belgische massamoordenaar. Ik zou mijn oude onderschrift nog eens vanonder het stof moeten halen, ware het niet dat de huidige ondertitel perfect illustreert wat ik hier al meermaals aanhaalde: de overtuiging waarmee belgicisten de massamoord van LeopoldII minimaliseren is omgekeerd evenredig aan de manier waarop ze vasthouden aan de negationisme-wet.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 00:52   #214
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Gelukkig zijn er nog landen waar je wel vrij over de Holocaust mag en kan discusseren, zonder een wet te overtreden.
Hier is weer een voorbeeld van je bekende dubbelhartigheid. Gelukkig zijn er nog landen...
Maar toch pleit je even later voor het behoud van de negationismewet. Meer dan een "aanpassing", hoeft er voor jou niet te komen. Wat jij daarmee bedoelt is duidelijk: iedereen gelijk voor de wet. Dat komt neer op een uitbreiding van de censuurwetgeving voor alle genocides.

Leuk detail: massamoordenaar Leopold II valt niet ten prooi aan de uitbreiding van de genocidewetgeving, want massamoord is niet hetzelfde als genocide.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 07:42   #215
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De wet moet dus niet weg, maar aangepast worden en die keuze was er niet in die poll, anders had ik dus wel een stem uitgebracht.
en op welke manier wil je die aanpassen?
voor mij is het redelijk wart-wit

of je mag genocides ontkennen of je mag het niet
een beetje ontkennen gaat moeilijk of enkel details ontkennen (aantal, techniek vd moorden,...) lijkt me redelijk idioot
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 08:12   #216
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
en op welke manier wil je die aanpassen?
voor mij is het redelijk wart-wit

of je mag genocides ontkennen of je mag het niet
een beetje ontkennen gaat moeilijk of enkel details ontkennen (aantal, techniek vd moorden,...) lijkt me redelijk idioot
Goed gezien.
Ik denk daar hetzelfde over.
Wat me het meest stoort is het van hier naar daar gezwaai van Jantje.
Hij spreekt zichzelf voortdurend tegen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 08:58   #217
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat klopt. Dat er geen inhoudelijke discussies kunnen gevoerd worden over dit onderwerp werd bewezen.Wie er toch over wil in discussie gaan weet waar naartoe.

In deze draad is idd niet veel zinnigs gezegd. Het begon met een post van Pontifex die de discussie over negationisme die gaande was bij de koetjes en kalfjes op de schroothoop gooit. Nauwelijks 5 posts later laat Maarten krek het tegenovergestelde horen.

Ik linkte naar een andere draad. Een draad waar 1770 keer op gereageerd werd, én die vergezeld was van een poll. Jij hebt die link duidelijk niet eens geopend. Als je dat wél had gedaan had je gemerkt dat 207 forummers tegen censuurwetten (waaronder de negationismewet) stemden. 43 waren voor het behoud van de negationismewet.
Bij de voorstanders van censuurwetten vindt je slechts één Vlaams-nationalist: de schoofzak.

Bij de tegenstanders zijn zowel Vlaamse als Belgische nationalisten.
Jantje maakte geen keuze.
Esperanza en nog minstens één forummer veranderden van kamp.

Panda en Jantje maakten hun mening in deze draad kenbaar, namelijk: de wet is de wet. Dan mogen er nog 90% mensen tegen draken van wetten zijn: degenen die de draken op de wereld hielpen hebben den dikste. De meerderheid heeft geen knijt in de pap te brokkelen.
Tot jolijt van de grote lichten van dit forum.

.
Behoor je ook al tot de Club van Zelfverklaarde Vertegenwoordigers van de Meerderheid?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 15:04   #218
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hier is weer een voorbeeld van je bekende dubbelhartigheid. Gelukkig zijn er nog landen...
Maar toch pleit je even later voor het behoud van de negationismewet. Meer dan een "aanpassing", hoeft er voor jou niet te komen. Wat jij daarmee bedoelt is duidelijk: iedereen gelijk voor de wet. Dat komt neer op een uitbreiding van de censuurwetgeving voor alle genocides.

Leuk detail: massamoordenaar Leopold II valt niet ten prooi aan de uitbreiding van de genocidewetgeving, want massamoord is niet hetzelfde als genocide.
Nee, het is niet dubbelhartig.
De wet moet aangepast worden zodat geen enkele volkerenmoord of massamoord nog kan ontkent worden, wie ook de daders en opdrachtgevers zijn.
Wat niet via wetten mag bepaald worden, is het aantal slachtoffers en de manieren waarom de volkerenmoorden zijn gepleegd, dat moet over gelaten worden aan de wetenschap.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 15:09   #219
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
en op welke manier wil je die aanpassen?
voor mij is het redelijk wart-wit

of je mag genocides ontkennen of je mag het niet
een beetje ontkennen gaat moeilijk of enkel details ontkennen (aantal, techniek vd moorden,...) lijkt me redelijk idioot
Nee, het is niet zwart-wit.
En het gaat juist over details; aantal, manieren van moorden, reden van moorden, wie de opdrachtgevers waren, wie het mogelijk gemaakt heeft, wie het heeft laten gebeuren en waarom.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2017, 16:40   #220
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Er ontgaat U niet veel.
Ik zit nu voor de derde maal in Szhenzen.

Mss moet ik eens langskomen, Kindersurprise & biz.

OK?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be