Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2015, 10:12   #21
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Als het een datum betreft is er wel altijd een kans van 1 op 365 dat het gewoon een onnozele was.
Ik baseer mij gewoon op de beschikbare gegevens.
Ondertussen is er iets nieuws:
De verdachte Mustafa B. blijft intussen ontkennen.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 10:14   #22
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

http://www.gva.be/cnt/dmf20150424_01...ijft-ontkennen


Citaat:
Kiel - De raadkamer in Antwerpen heeft vrijdag de aanhouding bevestigd van Mustafa B. (40), die ervan verdacht wordt afgelopen weekend twee mannen te hebben aangevallen met zoutzuur. “Hij houdt zijn onschuld staande en gaat in beroep tegen de beslissing van de raadkamer”, zegt zijn advocaat Axel De Schampheleire. De man moet nu binnen de vijftien dagen voor de kamer van inbeschuldigingstelling verschijnen.

De feiten speelden zich in de nacht van zaterdag op zondag af op het Kiel. Een 21-jarige man verklaarde hoe een man hem in de Van Halmalestraat benaderde met een potje, waarin een poeder zat. Toen hij dat naar hem smeet, kon hij zich net op tijd omdraaien, waardoor hij een beperkte hoeveelheid van het goedje op zijn wang kreeg. Het slachtoffer nam de benen. Even verderop zou de man de inhoud van het potje ook naar een 20-jarige jongeman gegooid hebben.

De twee slachtoffers herkenden de zuurgooier als een ietwat zonderlinge kerel uit de buurt. De politie kwam bij Mustafa B. uit en pakte hem op. Hij gaf toe dat hij een bijtend product bij zich had, maar dat was volgens hem in vloeibare vorm, niet in poedervorm. Hij ontkende dat hij de twintigers verwond had.

De politie had in de buurt inderdaad een potje aangetroffen met daarin sporen van vermoedelijk zoutzuur. De verwondingen van de 21-jarige bleven beperkt, de 20-jarige had brandwonden opgelopen en is twee weken arbeidsongeschikt.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 10:16   #23
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Het is dus mogelijk dat iemand wist dat Mustafa B. gewoonlijk een potje zuur bij had. Daarvan heeft hij geprofiteerd om een aanval uit te voeren met de bedoeling van dat in de schoenen van Mustafa B. te schuiven. In theorie kan het. Moraal van het verhaal: beter niet met een potje zuur op de baan.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 10:25   #24
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Twee willekeurige slachtoffers maken in twee verschillende incidenten zo rap na elkaar is ook uitzonderlijk. Normaal is het 1 precies uitgekozen slachtoffer. Het zal waarschijnlijk een gestoorde zijn, maar waarom koos hij dan deze dag uit? Het is een bijzondere dag voor conspiracy theorists.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be