Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 september 2013, 14:19   #41
openeye
Gouverneur
 
openeye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2010
Berichten: 1.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deheugden Bekijk bericht
En dan...hee, we hebben camerabeelden...die meneer die daar de friture inloopt, hij is wel erg dik. Of die meneer die zijn doppapieren net ingeleverd heeft en nu die dure i-pad koopt. Hoe komt hij aan het geld?
dat is een zaak voor fiscaliteit en die monitoring mag ook een stuk strengen vanzodra dat de overheid niet mijn geld verbrast aan de onzin waar ze het nu mee verbrassen.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 19:22   #42
Ill Duce
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 augustus 2013
Berichten: 1.540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Op straat loop je herkenbaar rond. Alleen op die manier kunnen we het kaf van het koren scheiden
Ik loop rond zoals ik wil.
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 19:26   #43
Ill Duce
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 augustus 2013
Berichten: 1.540
Standaard

Monitoring lost geen bal op. mijn leven behoort niet toe aan anderen. Alle camera's uit het straatbeeld.

Camera's verhogen het onveiligheidsgevoel. Wanneer ik in een buurt kom waar overal camera's hangen dan denk ik: 'tiens hier loopt het grondig fout. Er kan vanalles gebeuren anders hangen ze hier die camera's niet. Ik kan maar beter oppassen'

Zelfde met veel meer politie op straat. Nog zo'n debiele schreeuw van rechts.
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 22:34   #44
openeye
Gouverneur
 
openeye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2010
Berichten: 1.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Monitoring lost geen bal op. mijn leven behoort niet toe aan anderen. Alle camera's uit het straatbeeld.

Camera's verhogen het onveiligheidsgevoel. Wanneer ik in een buurt kom waar overal camera's hangen dan denk ik: 'tiens hier loopt het grondig fout. Er kan vanalles gebeuren anders hangen ze hier die camera's niet. Ik kan maar beter oppassen'

Zelfde met veel meer politie op straat. Nog zo'n debiele schreeuw van rechts.
Meer camera's verdorie. Je zet alles vol en zorgt dan je van op afstand kan schieten vanuit de centrale. En alles wat buiten de lijntjes kleurt en zich bezondigt aan vandalisme, diefstal ,... wordt zonder pardon getermineerd zonder pardon. Dan pas gaat er eindelijk wat veranderen. Dat knuffelbeleid van de laatste decennia heeft dit volk volledig laks gemaakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Ik loop rond zoals ik wil.
Ok, maar dan moet je er maar tegenkunnen dat je een kogel door de kop krijgt als je iets verkeerd doet.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 22:41   #45
Ill Duce
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 augustus 2013
Berichten: 1.540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Meer camera's verdorie. Je zet alles vol en zorgt dan je van op afstand kan schieten vanuit de centrale. En alles wat buiten de lijntjes kleurt en zich bezondigt aan vandalisme, diefstal ,... wordt zonder pardon getermineerd zonder pardon. Dan pas gaat er eindelijk wat veranderen. Dat knuffelbeleid van de laatste decennia heeft dit volk volledig laks gemaakt.

Ok, maar dan moet je er maar tegenkunnen dat je een kogel door de kop krijgt als je iets verkeerd doet.
Je had in andere draden intelligentere bijdragen dan dit.

Je negeert een hoop exacte wetenschap.
Best niet in de politiek stappen.

Misschien moet je de definitie van Vrijheid maar eens bestuderen.
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 07:57   #46
openeye
Gouverneur
 
openeye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2010
Berichten: 1.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Je had in andere draden intelligentere bijdragen dan dit.

Je negeert een hoop exacte wetenschap.
Best niet in de politiek stappen.

Misschien moet je de definitie van Vrijheid maar eens bestuderen.
Intelligentie is een symptoom van ervaringen en dan door een ideologische hersenmolen getrokken.
Mijn ervaring is dat er voor elke vorm van vandalisme en criminaliteit een nul tolerantie moet zijn of anders krijg je zo een samenleving zoals we nu hebben, waar jongeren mensen inelkaar stampen voor geen reden, ze autos bekrassen, diefstallen van allerlei,.... Ik kan nog wel een paar uur doorgaan.

Mensen die zich bezondigen aan deze zaken moeten 1 kans krijgen, de 2 de kans betekent onherroepelijk terminatie of verwijdering van de maatschappij en dat voor elke vorm van gewilde criminaliteit.

Je vergeet dat diegene die ooit in de bak gezeten hebben nooit meer de kosten zullen terugbetalen van hun internering+hun pensioen?

Welke wetenschappelijke stof doel je op?
En idd, ik zou idd nooit in de politiek stappen, want op het vlak van justitie heb ik geen scrupules. Voor mij mag er ergens in Leuven, centraal in het land, een concentratie kamp zetten met automatische vergas en opbrand functie. De warmte van het opbranden kan dan gebruikt worden om de huizen te warmen. Dan hebben die mensen tenminste nog iets deftig gedaan.

Laatst gewijzigd door openeye : 3 september 2013 om 08:08.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 08:27   #47
rafkaf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2013
Berichten: 948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Intelligentie is een symptoom van ervaringen en dan door een ideologische hersenmolen getrokken.
Mijn ervaring is dat er voor elke vorm van vandalisme en criminaliteit een nul tolerantie moet zijn of anders krijg je zo een samenleving zoals we nu hebben, waar jongeren mensen inelkaar stampen voor geen reden, ze autos bekrassen, diefstallen van allerlei,.... Ik kan nog wel een paar uur doorgaan.

Mensen die zich bezondigen aan deze zaken moeten 1 kans krijgen, de 2 de kans betekent onherroepelijk terminatie of verwijdering van de maatschappij en dat voor elke vorm van gewilde criminaliteit.

Je vergeet dat diegene die ooit in de bak gezeten hebben nooit meer de kosten zullen terugbetalen van hun internering+hun pensioen?

Welke wetenschappelijke stof doel je op?
En idd, ik zou idd nooit in de politiek stappen, want op het vlak van justitie heb ik geen scrupules. Voor mij mag er ergens in Leuven, centraal in het land, een concentratie kamp zetten met automatische vergas en opbrand functie. De warmte van het opbranden kan dan gebruikt worden om de huizen te warmen. Dan hebben die mensen tenminste nog iets deftig gedaan.


rafkaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be