Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 oktober 2009, 06:39   #41
Radioactive Man
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 18 april 2009
Berichten: 9
Standaard

In de week zat daar een op den tv te neuten over hoe de regering dialoog moet voeren met hun en niet zo'n wetten mogen maken over hoofddoeken en zo.


100% eerlijk ik had zin om snoeihard op hare bek te slagen al schreeuwend INTEGREER TOCH ACHTERLIJKE LOMPE KUT!!!!!

1)gelijk die erbij loopt kan ik mij moeilijk voorstellen dat die echt Belg wilt worden.
2)Allah is een sprookje zoals Sinterklaas en de Kerstman
3)Die krijgt hier alle kansen van de wereld en let op,er zijn maar zeer weinig plaatsen in de wereld waar ze die kan krijgen op gebied van welvaart,sociale zekerheid,veiligheid,studieniveau,carrieremogelijk heden,een plaats voor haar kinderen op te voeden.

Wij Belgen bieden die mensen dat maar als we hun vragen om zich minder appart op te stellen en al die Middeleeuwse Bullshit te doorzien is het koekenbak en hoe komt dat???

Omdat die in veel te grote troepen bijeen zitten en dan gaat dat nietmeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al die onnozelaars die de laatste jaren moord,brand en Racist geschreeuwd hebben (Tom Barman bv.)hebben zelf de integratie van die mensen bijna onmogelijk gemaakt.

Proficiat voor deze weldoeners zou ik zeggen,lompe kloten ik ben dat dus echt kotskotskotskotsmuug he.

OPEN YOUR FUCKING EYES.
Radioactive Man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 07:22   #42
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Radioactive Man Bekijk bericht
In de week zat daar een op den tv te neuten over hoe de regering dialoog moet voeren met hun en niet zo'n wetten mogen maken over hoofddoeken en zo.


100% eerlijk ik had zin om snoeihard op hare bek te slagen al schreeuwend INTEGREER TOCH ACHTERLIJKE LOMPE KUT!!!!!

1)gelijk die erbij loopt kan ik mij moeilijk voorstellen dat die echt Belg wilt worden.
2)Allah is een sprookje zoals Sinterklaas en de Kerstman
3)Die krijgt hier alle kansen van de wereld en let op,er zijn maar zeer weinig plaatsen in de wereld waar ze die kan krijgen op gebied van welvaart,sociale zekerheid,veiligheid,studieniveau,carrieremogelijk heden,een plaats voor haar kinderen op te voeden.

Wij Belgen bieden die mensen dat maar als we hun vragen om zich minder appart op te stellen en al die Middeleeuwse Bullshit te doorzien is het koekenbak en hoe komt dat???

Omdat die in veel te grote troepen bijeen zitten en dan gaat dat nietmeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al die onnozelaars die de laatste jaren moord,brand en Racist geschreeuwd hebben (Tom Barman bv.)hebben zelf de integratie van die mensen bijna onmogelijk gemaakt.

Proficiat voor deze weldoeners zou ik zeggen,lompe kloten ik ben dat dus echt kotskotskotskotsmuug he.

OPEN YOUR FUCKING EYES.
Een bijdrage die duidelijk appelleert op de ratio en het verstand.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 07:23   #43
Dajjal
Minister
 
Dajjal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Locatie: In mijn zwembad.
Berichten: 3.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Intelligentie is een garantie voor minder domme maatregelen.
Dat hebben de linksen helemaal goed gezien. Ze waren er van overtuigd dat als ze NIETS deden, ze ook niets doms zouden kunnen doen.

Laat het nu net het NIETS doen zijn dat ons aan de rand van de afgrond gebracht heeft.

Ik zie niet in hoe dit allemaal *niet* in een zwaar conflict zal uitmonden binnen een paar jaar, wanneer de autochtonen helemaal leeggeperst zullen zijn en zich zullen realiseren dat ze hun land slapend weggegeven hebben.
__________________
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 10:03   #44
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
& hoeveel brengt de import/export met Moslimlanden op ?
En dan? Is geldig voor alle landen. De "elite" in je moslimlanden bulken van het geld, geld waarvoor ze meestal niet veel moeten doen... en dan al hun ellende naar hier laten afzakken er ook nog bij? Moeten we ze dankbaar zijn misschien?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 10:15   #45
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Zoek misschien toch eens iets op over hoe er toen over arbeiders geschreven werd. Los van onderwijs, kinderarbeid, kinderbescherming, ...

Je hoeft trouwens niet eens zo ver te gaan. Zoek eens op hoe er in de jaren '50, '60, '70 over Italianen, Spanjaarden, Grieken gesproken werd door grote delen van de goegemeente...

En al de rest is racisme, Alice, jouw persoonlijke en professionele frustraties ten spijt.
Het multiculdrama ontleden met feiten = racisme?
Laat dat soort racisme maar bloeien, misschien komen er voor ons nog positieve resultaten van. Wat je verrijking tot nu heeft opgeleverd = schande!
Wat zit jij te lullen over de jaren 60 enz, bij gebrek aan argumenten? Waarom begin je niet meteen met de middeleeuwen? Sommige landen zitten er blijkbaar nog in! Dat ze hun volk bij zich houden, het zal daar gezien jouw standpunten veel beter zijn voor hen dan hier!
Allemaal racisten hier! De tofste burgers zitten daar waar ze vandaan komen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 10:21   #46
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Altijd leuk als er lieden zijn die berekenen wat ik kost en wat ik opbreng. Dat vroegen de slavenhandelaars zich indertijd ook van de slaven af.
Juist, we zijn dringend toe aan een maatschappij waar helemaal geen rekening meer moet gehouden worden met de kosten en de opbrengsten.
Gooi het geld door deuren en ramen, en gewoon wachten...
Ken je er nog zo een paar?
Leuk dat je over de slavenhandelaars begint... De Arabieren die het binnenland van Afrika doorkruisten, ganse dorpen leegroofden en verkochten aan de slavenhandelaars aan de kusten?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 10:24   #47
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Ik wil wel eens weten wat Dedecker ons jaarlijks kost.
Dat is pas relevant in deze discussie!
Indien nog meer mensen zoals hij het mes in de multiculzweer draait zal men misschien uit pure schaamte toch aan het bezuinigen moeten slaan! Dus: hij zal ons waarschijnlijk opbrengen!
Een echte "verrijker" voor de verandering!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 10:27   #48
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Hoeveel kosten alle ambtenaren samen wel niet? En de infrastructuur om die een jobke te geven... En al die parlementen en gemeenschappen en executieven en deelregeringen enz...
Daar zijn ook verloren kosten aan maar uiteindelijk zorgen ze voor een maatschappij zoals de onze met al zijn verworvenheden en mogelijkheden en ocmw's enz enz
Hadden ze dat maar in de landen van de binnenstromende verrijkers, dan zaten ze hier niet!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 10:31   #49
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Tekenend was dat Dedecker niet verder kwam dan dat zijn boek door "een econoom" was nagelezen.
En wat is daar grappig aan? Had hij het aan de moslimexecutieve moeten vragen of zo?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 10:32   #50
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Juist, we zijn dringend toe aan een maatschappij waar helemaal geen rekening meer moet gehouden worden met de kosten en de opbrengsten.
Gooi het geld door deuren en ramen, en gewoon wachten...
Ken je er nog zo een paar?
Leuk dat je over de slavenhandelaars begint... De Arabieren die het binnenland van Afrika doorkruisten, ganse dorpen leegroofden en verkochten aan de slavenhandelaars aan de kusten?
In Nederland voert de PVV aktie met dezelfde problematiek en met ongeveer dezelfde cijfers. Wat we allemaal vergeten is o.a. dat de Verenigde Provinciën grotendeels op immigranten gebouwd is (evenzo de Spaanse en later de Oostenrijkse Nederlanden). Onze welvaart gaat samen met vrij verkeer van goederen en diensten : van zodra onze buurlanden of zoals het er nu voorstaat alle andere landen in de wereld naar het wapen "protectionnisme" teruggrijpen vervallen wij onmiddelijk in de bitterste armoede en zullen we onszelf in de "illegale migratie " moeten storten puur uit lijfsbehoud.

Is het zelfbehoud, het streven naar zichzelf in leven houden niet de eerste en dwingendste van alle mensenrechten/natuurrechten ?

Een lijstje maken van gebieden waar eer massaal vluchtelingen op pad zijn en buurlanden mensen in tentenkampen moeten onderbrengen, dikwijls arme staten die onnvoldoende gesteund door het UNRA zich voor enorme kosten geplaatst zien mag hier overbodig zijn...

Dat de problemen van migratie zwaar onderschat en niet ideaal aangepakt worden zal niemand willen ontkennen : dat er een ideale situatie na te streven is waarin ieder mens in zijn eigen omgeving zijn eigen leven kan opbouwen staat ook buiten kijf : maar het idee dat men een gebied zoals destijds de DDr kan ommuren om iedereen op zijn "plaats" te houden" is zeker geen oplossing van bestaande problemen.

We kunnen ook een studie maken bv; of mensen met bruine ogen meer of minder aan de staat kosten dan mensen met blauwe ogen....
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas

Laatst gewijzigd door roger verhiest : 10 oktober 2009 om 10:32.
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 10:36   #51
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En dan? Is geldig voor alle landen. De "elite" in je moslimlanden bulken van het geld, geld waarvoor ze meestal niet veel moeten doen... en dan al hun ellende naar hier laten afzakken er ook nog bij? Moeten we ze dankbaar zijn misschien?

Het vrij verkeer van goederen gaat samen met het vrij verkeer van mensen
dat wil niet zeggen dat er momenteel pragmatische hindernissen bestaan
zowel wat de goederen als wat de personen betreft. Uit propagandistische redenen doen uitschijnen dat men momenteel vrij in België kan immigreren is
de kuit belazeren...
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 13:20   #52
Radioactive Man
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 18 april 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Een bijdrage die duidelijk appelleert op de ratio en het verstand.
Ik kan hier natuurlijk ook de indruk opwekken dat ik een intellectueel ben door mijn reply's vol te proppen met van die woorden en uitdrukkingen die zelf Albert Einstein zijn kop zouden doen draaien maar uiteindelijk is het voor mij belangrijker om mijn emoties in de tekst te stoppen.

Ik krijg namelijk gewoon het schijt om het braaf uit te drukken van al dat belachelijke gedoe over migranten in dat land hier.Hey de mensen zijn hier gewoon alles aan het verknallen.In Brucargo spreekt men met de dag meer en meer Frans en daar lopen van die toffe Marokanen rond die altijd zo vriendelijk zijn om bij het minste probleem iemand uit te schijten dus waarom zou ik mij moeten inhouden??

Voor uw schoon ogen?

Als ik daar op een opdracht ga en ik wordt daar op een half uur tijd 2 keer geschoffeerd door Marokanen of Franstaligen die allemaal vinden dat ik maar naar hun pijpen moet dansen die die denken dat ze mij zomaar zaken als "Tu est la merde" naar mijn kop slingeren omdat ik een colli niet bij heb die niet geladen is door de magazijnier dan wordt ik razend.

Overal lopen er van die sullen rond die mij opdragen om op mijn woorden te passen tegen dat onnozel volkske maar neem maar van mij aan dat ge in Brussel als echte Vlaming die dan ook in eerste instantie Nederlands praat meer geschoffeerd wordt dan een Marokaan.

Ah maar dat kan u geen bal schelen aangezien ik geen migrant ben he.

Hoe kunt ge nu van mij verwachten dat ik daarvoor respect heb.Gij hebt ook geen respect voor mijn reply's omdat er vuile woorden in staan maar ik moet al dat gezeik dat veel persoonlijker en recht in mijn gezicht wordt uitgesproken maar kunnen verdragen?? hypocriet imo



Ik heb in heel mijn leven nog maar zeer weinig respect gekregen van de Marokanen,als ze de kans hebben maken ze ambras of zetten ze een air op tegen mij alsof ik stront ben maar ik ben wel een Vlaming in Vlaanderen en als ge daar nog geen eerbied voor hebt vraag ik mij af waarom er zoveel mensen dan opkomen voor die migranten?

Vlamingen onder???
Marokanen boven?

Doe ik niet aan mee sorry,ik heb er echt mijne buik vol van.Gisteren was de druppel,de 100000ste beledeging die ik zonder reden heb moeten slikken van zone nieuwe simpathieke Belg.Nee dank u
Zo'n volk wil ik hier niet,het is hier in de eerste plaats mijn land en pas in de 100000 ste plaats van die bastaarden.

Ok ik pas niet meer op mijn woorden dus FU Dit is de maatschapij die jullie willen een zonder regelkes en plichten he awel maar dan doe ik ook wat ik wil.

Ok ty very much cu in hell
Radioactive Man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 13:39   #53
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
In zijn boek ?
Denk je dat in zijn boek ook zal vermeld staan wat migranten opbrengen?
Hoeveel % van het BNP zij produceren; wat zij betalen aan belastingen en RSZ?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 13:45   #54
Dajjal
Minister
 
Dajjal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Locatie: In mijn zwembad.
Berichten: 3.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Denk je dat in zijn boek ook zal vermeld staan wat migranten opbrengen?
Hoeveel % van het BNP zij produceren; wat zij betalen aan belastingen en RSZ?
Zal bijzonder weinig zijn vermits een groot deel onder hen werkloos is en ze dan ook nog eens kweken tegen de sterren op.
__________________
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 13:51   #55
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Zal bijzonder weinig zijn vermits een groot deel onder hen werkloos is en ze dan ook nog eens kweken tegen de sterren op.
De sociale zekerheid gewoon afschaffen & de immigratie verdwijnt vanzelf !
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 13:54   #56
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Radioactive Man Bekijk bericht
Ik kan hier natuurlijk ook de indruk opwekken dat ik een intellectueel ben door mijn reply's vol te proppen met van die woorden en uitdrukkingen die zelf Albert Einstein zijn kop zouden doen draaien maar uiteindelijk is het voor mij belangrijker om mijn emoties in de tekst te stoppen.

Ik krijg namelijk gewoon het schijt om het braaf uit te drukken van al dat belachelijke gedoe over migranten in dat land hier.Hey de mensen zijn hier gewoon alles aan het verknallen.In Brucargo spreekt men met de dag meer en meer Frans en daar lopen van die toffe Marokanen rond die altijd zo vriendelijk zijn om bij het minste probleem iemand uit te schijten dus waarom zou ik mij moeten inhouden??

Voor uw schoon ogen?

Als ik daar op een opdracht ga en ik wordt daar op een half uur tijd 2 keer geschoffeerd door Marokanen of Franstaligen die allemaal vinden dat ik maar naar hun pijpen moet dansen die die denken dat ze mij zomaar zaken als "Tu est la merde" naar mijn kop slingeren omdat ik een colli niet bij heb die niet geladen is door de magazijnier dan wordt ik razend.

Overal lopen er van die sullen rond die mij opdragen om op mijn woorden te passen tegen dat onnozel volkske maar neem maar van mij aan dat ge in Brussel als echte Vlaming die dan ook in eerste instantie Nederlands praat meer geschoffeerd wordt dan een Marokaan.

Ah maar dat kan u geen bal schelen aangezien ik geen migrant ben he.

Hoe kunt ge nu van mij verwachten dat ik daarvoor respect heb.Gij hebt ook geen respect voor mijn reply's omdat er vuile woorden in staan maar ik moet al dat gezeik dat veel persoonlijker en recht in mijn gezicht wordt uitgesproken maar kunnen verdragen?? hypocriet imo



Ik heb in heel mijn leven nog maar zeer weinig respect gekregen van de Marokanen,als ze de kans hebben maken ze ambras of zetten ze een air op tegen mij alsof ik stront ben maar ik ben wel een Vlaming in Vlaanderen en als ge daar nog geen eerbied voor hebt vraag ik mij af waarom er zoveel mensen dan opkomen voor die migranten?

Vlamingen onder???
Marokanen boven?

Doe ik niet aan mee sorry,ik heb er echt mijne buik vol van.Gisteren was de druppel,de 100000ste beledeging die ik zonder reden heb moeten slikken van zone nieuwe simpathieke Belg.Nee dank u
Zo'n volk wil ik hier niet,het is hier in de eerste plaats mijn land en pas in de 100000 ste plaats van die bastaarden.

Ok ik pas niet meer op mijn woorden dus FU Dit is de maatschapij die jullie willen een zonder regelkes en plichten he awel maar dan doe ik ook wat ik wil.

Ok ty very much cu in hell
Hmmm ergens hoop ik dat je nog jong bent en toch ook leert om verder te kijken. Ik vind dat je in je betoog volledig gelijk hebt, vooral Marokkaanse hang en straatjongeren behandelen mensen bijzonder agressief, bedreigend, beledigen meisjes en vrouwen, houden zich bezig met criminaliteit,dealen,diefstal en woning of auto inbraak.
Wat de oorzaak ook is, mensen hoeven dit niet meer te pikken en ookal loop je met een assertieve reactie op agressief en bledigend gedrag van die jongeren ( wat tot 30 jaar betekent!) kans op meer geweld, toch moet je dit denk ik doen. Anders geven we het signaal dat dit kan als gedrag en uit angst mensen je hier straffeloos mee weg laten komen.

Maar het kan toch niet zijn dat burgers, waaronder kinderen, vrouwen en bejaarden voor het eindproduct, een totaal ontbreken van ernstig beleid moeten opdraaien?
Want ondanks de massale investeringen en horden veldwerkers krijgt niemand greep op die jongeren en hun problemen, waaronder gedrag maar ook thuisssituatie!
Daar zijn ernstige hervormingen voor nodig binnen sectoren die nu politiek worden aangestuurd, kortom, het zijn de politieke structuren zelf die iedere oplossing in de weg staan...dat moet je aanpakken, in Nederland kan dit, maar hier niet. De politiek aangestuurde ambtenarij staat meer in de weg dan er bereikt wordt op gebied van integratie, samenleven, veiligheid en leefbaarheid. En ondertussen verslindt die machine massa's geld en mensen wat veel beter georganiseerd zou kunnen worden! Ook dat moet gebeuren,want die jongens in die wijken, die gaan niet "vanzelf" weg.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 13:55   #57
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Zal bijzonder weinig zijn vermits een groot deel onder hen werkloos is en ze dan ook nog eens kweken tegen de sterren op.
Maar een nog groter deel werkt; en een deel stelt anderen te werk.
Kan je me vertellen hoeveel die weinig zou zijn, in absolute cijfers? Hoe berekent Dedecker dit? Heeft iemand dit al teruggevonden in zijn boek?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 14:09   #58
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Het is te gemakkelijk om de integratieproblematiek als een economisch probleem probleem te bestempelen. Straatgeweld en religieuze intolerantie zijn de zaken waar iedereen zich aan ergert. Hoge kosten door hoge werkloosheid onder allochtonen is een reden tot zorg, maar staat geheel los van het Islamdebat. Vergeet niet dat de meeste terroristische aanslagen tot nu toe door welvarende, vaak Saoedische moslims, zijn begaan.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 14:11   #59
farak
Burgemeester
 
farak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Vergeet niet dat de meeste terroristische aanslagen tot nu toe door welvarende, vaak Saoedische moslims, zijn begaan.
De meest bekende zeker, anders niet.
__________________
“You cannot teach a man anything; you can only help him discover it in himself.” Galileo Galilei
"Fear is the path of the dark side" Yoda
farak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2009, 14:16   #60
IronChef
Minister-President
 
IronChef's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 4.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat is pas relevant in deze discussie!
IronChef, Hij die waakt over wat waarlijk relevant is.
__________________
ab lo dolchor qu'al cor mi vai
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be