Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2017, 05:33   #21
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

Het is nog niet gedaan,de firma heeft blijkbaar,los van die vakantiekwestie,ook meer structurele problemen met (het behouden van-)haar piloten.


De firma is al lang de grootste luchtvaartmaatchappij binnen Europa,maar er zit duidelijk een plafond aan de groei..
Het is ook maar de vraag of dergelijke low-cost business-modellen een duurzaam Europees model kunnen zijn?

Wie BETAALT dat eigenlijk..is dat al duidelijk....zou het feitelijk de belastingsbetaler niet kunnen zijn?
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 21 september 2017 om 05:34.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 11:17   #22
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Wie BETAALT dat eigenlijk..is dat al duidelijk....zou het feitelijk de belastingsbetaler niet kunnen zijn?
Huh? Leg eens uit waarom dat zou kunnen?

Dat we aan Sabena jarenlang meebetaald hebben dat lijkt me logisch, want daar heeft de staat geld ingepompt... waar ze peanuts van terugkrijgen
Citaat:
http://trends.knack.be/economie/bedr...al-521943.html
Het arrest kende de Belgische staat een schadevergoeding toe van een kleine 300.000 euro. De overheid, die een vergoeding van 1 miljard euro had geëist, moet zich nu neerleggen bij dat relatief lage bedrag.

De Belgische staat had namelijk gehoopt 400 miljoen euro te kunnen recupereren die geïnvesteerd waren (in Belgische franken destijds nog) voor Swissair in 1995 Sabena overnam, en 500 miljoen euro die nadien en tot het faillissement in 2001 waren geïnvesteerd. Bovendien zocht België 100 miljoen euro compensatie voor "reputatieschade" veroorzaakt door het verdwijnen van de nationale maatschappij. België krijgt 0,03 procent van wat het vroeg.
En in de nasleep ook...
Citaat:
Factuur van 200 miljoen dreigt voor Belgische Staat | De Tijd

http://www.tijd.be/ondernemen/luchtv...-Staat/9714233
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 21 september 2017 om 11:31.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 11:30   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik heb ook al met Ryanair gevlogen en ik vond het wel een goed concept. Anderzijds ben ik er ook achter gekomen dat ze zo goedkoop zijn omdat ze hun personeel uitbuiten en allerlei trucs toepassen om geen belastingen te betalen.
Ik heb tot op heden één maal met Ryanair gevlogen omdat ik naar een dorpje kort bij Carcassonne moest en Ryanair toevallig ook die kleine lokale luchthaven in haar aanbod had. Het was voor mij volstrekt geen prettige ervaring. Een nokvol toestel waarin je praktisch geen beenruimte had. Bovendien werd je nog voortdurend lastig gevallen door een schreeuwerige stem in de luidsprekers die allerlei idiote reclameacties aankondigde.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 11:33   #24
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik heb tot op heden één maal met Ryanair gevlogen omdat ik naar een dorpje kort bij Carcassonne moest en Ryanair toevallig ook die kleine lokale luchthaven in haar aanbod had. Het was voor mij volstrekt geen prettige ervaring. Een nokvol toestel waarin je praktisch geen beenruimte had. Bovendien werd je nog voortdurend lastig gevallen door een schreeuwerige stem in de luidsprekers die allerlei idiote reclameacties aankondigde.
Dat was inbegrepen in de prijs.

(ik had de laatste keer wel geen reklame-acties, en voor evtl meer beenruimte moet je bijbetalen indien je vroeg genoeg boekt)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 21 september 2017 om 11:35.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 13:16   #25
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is nog niet gedaan,de firma heeft blijkbaar,los van die vakantiekwestie,ook meer structurele problemen met (het behouden van-)haar piloten.


De firma is al lang de grootste luchtvaartmaatchappij binnen Europa,maar er zit duidelijk een plafond aan de groei..
Het is ook maar de vraag of dergelijke low-cost business-modellen een duurzaam Europees model kunnen zijn?

Wie BETAALT dat eigenlijk..is dat al duidelijk....zou het feitelijk de belastingsbetaler niet kunnen zijn?
Het is blijkbaar een conflict met de piloten. Die konden tot 12000 euro krijgen om niet met vakantie te gaan.

Ze eisen nu ook dat ze hun statuut krijgen in hun eigen lande en niet de Ierse reglementering.

Dat kan daar nog lang duren.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ltimatum.dhtml
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 17:11   #26
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

Dan kom je zo op de "arbeidsmarkt" als pas afgestudeerd "vliegende-bus-chauffeur"en met een fenomenale schuld van je opleidingskosten om je jonge leven enige "schwung" te geven...

Firma's als Ryanair "helpen" je dan je jonge leven te vervliegen met contracten die zelfs een kandidaat-aardappelsorteerster niet zou WILLEN tekenen....maar ja,die studieschulden moeten afbetaald worden en aardappelsorteerster worden met zo een "diploma" is misschien niet de beste "carriere-move"..

Ach....af en toe heeft men het over de "ontvreden" piloten bij Ryaniar,maar eigenlijk zijn dat loosers....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 17:14   #27
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/09...hoofdkwartier/

Kunnen ze niet zoals onze fascistische regering ism de fascistische vakbond ACOD bij NMBS die piloten met een opzegtermijn van 1 jaar aan de ketting vast leggen ? Dan kunnen ze niet weg. Ze leiden namelijk ook zelf hun piloten op.

(Het probleem is blijkbaar al twee jaar bezig : https://flightlevel.be/39627/leegloo...oor-problemen/ )

Laatst gewijzigd door Vlad : 22 september 2017 om 17:14.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 07:55   #28
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

Volgens berichten zou het op het hoofdkwartier van ryanair in ierland steeds meer een chaos geworden zijn,de firma is te snel gegroeid de laatste jaren en de organisatie kan de snelle uitrol van nieuwe vliegroutes en meer vluchten organisatorisch niet meer aan....

Mensen die een gans maandloon investeren in hun vakantie zijn deze zomer al massaal in de steek gelaten door deze carrier (zelfs al ging het maar over een paar percent van de vluchten,dan nog zijn dat duizenden teleurstellingen...).

Maar eigenlijk is er niks dat er op wijst dat het snel oplosbaar is...tenzij,inderdaad,de firma zich de komende maanden fors terugschroeft om te kunnen werken met de middelen die ze nog hebben.....


Een kans zo groot als een A380 voor de concurrentie,ware het niet dat de andere "low-cost" maatschappijen waarschijnlijk in hetzelfde bedje ziek zijn....Als niks mag "kosten" dan hangt na enkele jaren,onvermijdelijk,een firma met rafels aan elkaar.....En je zult het zien,dan komen "ongelukken" nooit alleen...

Dat is in iedere sector zo....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 23 september 2017 om 07:58.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 09:45   #29
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Het is vooral dankzij Ryanair dat andere lowcost-maatschappijen volgden.

En dankzij hun kan de consument ook veel goedkoper vliegen alsof het de bus nemen is.

Onbegrijpelijk eigenlijk dat bijna enkel naar de problemen van Ryanair gekeken en uitvergroot wordt, en nooit over de baten.

Jan Modaal is weer gelukkig als 'em kan afbreken en demoniseren.
De media doet weer zijn werk om gazetten te verkopen.

Ryanair zal moeten reorganiseren, en zeker ergens een limiet moeten opplakken met zijn groei (zijn de grootste van Europa qua passagiers), desnoods moeten ze dimmen en 20% minder passagiers vervoeren. En wslk zijn ze dan nog altijd de grootste...
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 23 september 2017 om 09:49.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 10:09   #30
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dan kom je zo op de "arbeidsmarkt" als pas afgestudeerd "vliegende-bus-chauffeur"en met een fenomenale schuld van je opleidingskosten om je jonge leven enige "schwung" te geven...

Firma's als Ryanair "helpen" je dan je jonge leven te vervliegen met contracten die zelfs een kandidaat-aardappelsorteerster niet zou WILLEN tekenen....maar ja,die studieschulden moeten afbetaald worden en aardappelsorteerster worden met zo een "diploma" is misschien niet de beste "carriere-move"..

Ach....af en toe heeft men het over de "ontvreden" piloten bij Ryaniar,maar eigenlijk zijn dat loosers....
Niet overdrijven. Een piloot mag volgens EU-regels max 100 vlieguren doen op 28 dagen.

Veel mensen zouden tekenen voor een 25-uurs werkweek.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 10:12   #31
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik heb tot op heden één maal met Ryanair gevlogen omdat ik naar een dorpje kort bij Carcassonne moest en Ryanair toevallig ook die kleine lokale luchthaven in haar aanbod had. Het was voor mij volstrekt geen prettige ervaring. Een nokvol toestel waarin je praktisch geen beenruimte had. Bovendien werd je nog voortdurend lastig gevallen door een schreeuwerige stem in de luidsprekers die allerlei idiote reclameacties aankondigde.
En ik maar klagen om Cattle Class te vliegen.
'k Ga mijn klep houden want in feite vlieg ik dus in Luxe.

Arme Kjoe, geen gluck voor jou, arme Kjoe!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 23 september 2017 om 10:15.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 15:38   #32
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

Het is best mogelijk dat Vliegbuschauffeurs (vroeger ook wel eens "verkeersvliegers" of zelfs "piloten," genoemd) vrij weinig uren in de cockpit moeten doorbrengen...

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170922_03087609

Maar blijkbaar kiezen grote aantallen buschauffeurs (men spreek van een verloop van 1000 stuks in een jaar tijd) dan toch om dat "beperkt" aantal uren in andermans cockpit door te brengen...Het is zelfs zo erg dat een zak geld niet afdoende meer blijkt om veel van die chauffeurs zelfs enkele vakantiedagen te doen afstaan om gaten in de planning dicht te vliegen.Misschien hebben de chauffeurs al enkele jaren de indruk dat ze niks anders meer doen dan gaten dichtvliegen en hebben steeds meer van hen het nu wel gehad????

Misschien is de tijd gekomen dat "Keizer" O Leary de scepter doorgeeft,want hij raakt zo langzamerhand in conflict met iedereen....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 24 september 2017 om 15:44.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 18:00   #33
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is best mogelijk dat Vliegbuschauffeurs (vroeger ook wel eens "verkeersvliegers" of zelfs "piloten," genoemd) vrij weinig uren in de cockpit moeten doorbrengen...

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170922_03087609

Maar blijkbaar kiezen grote aantallen buschauffeurs (men spreek van een verloop van 1000 stuks in een jaar tijd) dan toch om dat "beperkt" aantal uren in andermans cockpit door te brengen...Het is zelfs zo erg dat een zak geld niet afdoende meer blijkt om veel van die chauffeurs zelfs enkele vakantiedagen te doen afstaan om gaten in de planning dicht te vliegen.Misschien hebben de chauffeurs al enkele jaren de indruk dat ze niks anders meer doen dan gaten dichtvliegen en hebben steeds meer van hen het nu wel gehad????

Misschien is de tijd gekomen dat "Keizer" O Leary de scepter doorgeeft,want hij raakt zo langzamerhand in conflict met iedereen....
Dat zijn wel volwaardige piloten. Zo een licentie behalen is wel iets lastiger dan het diplomaatje (of zelfs niet) waar de meeste plebs met rondlopen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 18:07   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat zijn wel volwaardige piloten. Zo een licentie behalen is wel iets lastiger dan het diplomaatje (of zelfs niet) waar de meeste plebs met rondlopen.
Dat aspect is wel een apart draadje waard.
Ik schat dat de opleiding voor piloot, op het vlak van diploma, gelijk staat met een bachelor in de wetenschappen.
De medische selectie is wellicht van een ander niveau.
Evenals een paar sociale implicaties en verantwoordelijkheid.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 04:48   #35
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat zijn wel volwaardige piloten. Zo een licentie behalen is wel iets lastiger dan het diplomaatje (of zelfs niet) waar de meeste plebs met rondlopen.
Voor wat het waard is:
Ik heb wat minimale persoonlijke ervaring desbetreffend.
Ik durf gerust vertellen dat ik heel wat minder vertrouwen heb in de hedendaagse bezetter van zetel 0[nul]A of 0[nul]K.
Ze vliegen wat te veel met mentaal 'keyboard' gedrag i.p.v. 'stick' gedrag. Wat mij betreft is een deel van het echte 'vliegwerk gevoelen' verdwenen. Uiteraard is het een veralgemenende persoonlijke mening maar eentje bevestigd door de reactie op de oorzaak van de crash van AF447 destijds. (2009).
Het weerhoudt mij niet te vliegen als passagier vandaag -Après nous les mouches, uiteindelijk- maar ik erken het wel als een feit.

In 't kort, Gipsy, zet de chauffeur niet per definitie altijd op een piédestal.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 25 september 2017 om 04:52.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 07:16   #36
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is best mogelijk dat Vliegbuschauffeurs (vroeger ook wel eens "verkeersvliegers" of zelfs "piloten," genoemd) vrij weinig uren in de cockpit moeten doorbrengen...

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170922_03087609

Maar blijkbaar kiezen grote aantallen buschauffeurs (men spreek van een verloop van 1000 stuks in een jaar tijd) dan toch om dat "beperkt" aantal uren in andermans cockpit door te brengen...Het is zelfs zo erg dat een zak geld niet afdoende meer blijkt om veel van die chauffeurs zelfs enkele vakantiedagen te doen afstaan om gaten in de planning dicht te vliegen.Misschien hebben de chauffeurs al enkele jaren de indruk dat ze niks anders meer doen dan gaten dichtvliegen en hebben steeds meer van hen het nu wel gehad????

Misschien is de tijd gekomen dat "Keizer" O Leary de scepter doorgeeft,want hij raakt zo langzamerhand in conflict met iedereen....
Men heeft het vermoedelijk enkel over de vlieguren. Het klaarmaken van de vliegtuigen, het wachten, het van huis zijn rekent men dan allemaal niet mee. Als ge een klootzak als baas hebt dan manipuleert die natuurlijk de cijfers zo dat de werkelijkheid verdoezeld wordt. Bij RyanAir werken ze vijf dagen en dan zijn ze vijf dagen thuis. Maw 24 x 5 = 108 uren weg van huis. Dat is hetzelfde als iemand die 2 weken 40 uren week doet en 1 uur pendelt. Daarna steekt ge 2 dagen in uw bed en dan hebt ge nog 2 dagen weekend ipv van iemand anders 4 want de vijfde dag moet ge zien dat ge al terug uitrust omdat ge weer 5 dagen geen oog dicht gaat doen.

Maar meer mensen kunnen vliegen zegt o'liary. Meer vervuiling ja, steden die verzuipen in massatoerisme en wiens immomarkten doorslaan door airbnb, ... allemaal op kosten van de samenleving in z'n geheel. Men moet de kerosine gaan belasten en het personeel deftig vergoeden zodat er minder ipv meer gevlogen wordt. Mensen die vijf keer per jaar citytrippen met RyanAir moeten ze tegen de muur zetten wegens misdaden tegen de mensheid. Laat de economie maar op duurzamere wijze groeien ipv die waanzin.

Laatst gewijzigd door Vlad : 25 september 2017 om 07:20.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 07:37   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Er wordt veel gepost in deze draad over de technische aspecten van de low cost.
Mijn bedoeling was eer het commerciële. Als bedrijf zet je je klanten niet zo te kakken.

Nu wil ik best aannemen dat de consument die vooral kijkt naar de lage prijs, en er risico's wil bijnemen, er zich niets van zal aantrekken.
Wel, als andere bedrijven dat ook zo gaan doen ... Je bakker: oei, onvreetbaar brood, ja, het was tien cent goedkoper ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 07:46   #38
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er wordt veel gepost in deze draad over de technische aspecten van de low cost.
Mijn bedoeling was eer het commerciële. Als bedrijf zet je je klanten niet zo te kakken.

Nu wil ik best aannemen dat de consument die vooral kijkt naar de lage prijs, en er risico's wil bijnemen, er zich niets van zal aantrekken.
Wel, als andere bedrijven dat ook zo gaan doen ... Je bakker: oei, onvreetbaar brood, ja, het was tien cent goedkoper ...
Er zijn natuurlijk de meest belangrijke dingen des levens waar ik nooit, nie, nimmer op zal toegeven.
Kwaliteitsbrood is er één van! -No joke.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 07:58   #39
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.042
Standaard

het beste dat we kunnen doen om Ryanair te helpen is een tax invoeren op vliegverkeer
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 07:58   #40
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.042
Standaard

het beste dat we kunnen doen om Ryanair te helpen is een tax invoeren op vliegverkeer
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be