Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juni 2008, 01:49   #41
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben akkoord dat vanwege Hamc zijn uitspraak op het randje was.
Maar inderdaad, in Vlaamse kaffees en op Vlaamse markten (fora, hebdem?) wordt al eens straffe taal gebruikt, zonder dat dit agressief bedoeld is.
Trouwens, moet jij dan ook geen ekskuses aanbieden aan hetero's (m/v) die kikken op anale kontakten met hun partner?

En om af te sluiten, de anders iets fijner besnaarder Hamc is kompleet ontgaan wat voor een spier zijn mond/lippen wel is ... zodat we ons mogen afvragen of hij misschien iets ontblootte van een mogelijke fiksatie van zijn geest ...
schoofzak, je hebt het toch wel graag over/tegen mij niwaar?

Alleszins, dat mag, soms zelfs plezant, niettemin, ik denk dat je er meestal teveel achter zoekt.

Provocerend was sluitspierartiesten uiteraard maar van alle tijden. Het komt van Suetonius, "Romeinse keizers". Naar verluid had Tiberius een aantal knapen rondhem die in de volksmond "sluitspierartiesten" genoemd werden.


Verder, vertel me eens, waar haalt u uw psychologie vandaan?

En is die Freud getint?
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 02:04   #42
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Bij deze bied ik mijn excuses aan (in de plaats van de persoon die deze uitspraak deed) aan alle holebi's op dit forum die dergelijke belediging hebben moeten lezen.
Overdrijf nu toch zo eens niet, subiet beginnen er hier nog mensen te bleten.

Iemand die overtuigd is van zijn eigen sexualiteit die maakt van sluitspierartiesten geen drama, die lacht er eens mee.

En iemand die hier heeft opgelet sinds ik hier ben die weet dat het me niets uitmaakt of iemand homo is of niet.

We mogen toch nog wel eens lachen.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 04:01   #43
Paracelsus
Minister
 
Paracelsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Locatie: bij de meisjes van Mokroje
Berichten: 3.104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Overdrijf nu toch zo eens niet, subiet beginnen er hier nog mensen te bleten.

Iemand die overtuigd is van zijn eigen sexualiteit die maakt van sluitspierartiesten geen drama, die lacht er eens mee.

En iemand die hier heeft opgelet sinds ik hier ben die weet dat het me niets uitmaakt of iemand homo is of niet.

We mogen toch nog wel eens lachen.
Tegenwoordig?

Je moet er eens op letten dat zij die zich zelfvoldaan een "open geest" toeschrijven, de eersten zijn om een ander censuur op te leggen.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 08:39   #44
sfinx666
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2008
Berichten: 1.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Tegenwoordig?

Je moet er eens op letten dat zij die zich zelfvoldaan een "open geest" toeschrijven, de eersten zijn om een ander censuur op te leggen.
En degenen die een "open aars " hebben, zijn precies ook vlug op hun pik getrapt...
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 11:14   #45
Linda
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Berichten: 1.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Ik heb daar geen probleem mee. Waarom zou ik?
Hopelijk krijgen ze extra beveiliging als ze door een islamitische buurt gaan.
je bedoelt dat je er geen probleem mee hebt zolang ze maar bruikbaar zijn voor je haat tegen de moslims, veronderstel ik.
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 11:30   #46
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Toch raar dat deze mensen altijd zo willen opvallen.Hetero's lopen toch ook niet rond met een bordje 'ik ben hetero' ! http://forum.politics.be/showthread....50Holebi's hebben gelijke rechten in Belgie dus wat is dan nog het probleem? Homo-optochten,roze zaterdagen etc zijn die nog wel echt nodig,of wordt dit gebruikt om te provoceren? Gelukkig woon ik niet in Antwerpen...in mijn gemeente lopen er al genoeg homo's rond...hand in hand nog wel in de stad! Ik vind toch dat homo's teveel te koop lopen met hun geaardheid.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Tegenwoordig?

Je moet er eens op letten dat zij die zich zelfvoldaan een "open geest" toeschrijven, de eersten zijn om een ander censuur op te leggen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...50&postcount=4

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juni 2008 om 11:38.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 15:01   #47
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Een vraagje, zal die VB homo ook meedoen?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 15:07   #48
Mr. Orange
Parlementslid
 
Mr. Orange's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2007
Locatie: Café Pajottenland!
Berichten: 1.802
Standaard

Hopelijk zijn er die dag geen rukwinden...
__________________
Vlaams-republikeinse atheist.
Echte Belgen haten Nederlanders.
Mr. Orange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 16:30   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
schoofzak, je hebt het toch wel graag over/tegen mij niwaar?

Alleszins, dat mag, soms zelfs plezant, niettemin, ik denk dat je er meestal teveel achter zoekt.
Als ik de indruk geef er iets achter te zoeken, dan mag je aannemen dat ik alleen maar wat humor zoek. Wat niet al lachend kan gezegd worden, is de waarheid niet.
(behalve als het nogal ekstreme ideeën zouden zijn)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Provocerend was sluitspierartiesten uiteraard maar van alle tijden. Het komt van Suetonius, "Romeinse keizers". Naar verluid had Tiberius een aantal knapen rondhem die in de volksmond "sluitspierartiesten" genoemd werden.
Dat er bij de Romeinen ook amateurs van de Griekse liefde waren, swat. De term is, zoals ik eer schreef, op het randje (en dat is dus net niet erover, we zitten op een anoniem forum, je zegt vb. niet zoiets recht in het gezicht van iemand die je nog maar net ontmoet ...)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Verder, vertel me eens, waar haalt u uw psychologie vandaan?

En is die Freud getint?
Ik ben van de generatie "Eet met Freud, drink meer Adler, blijf Jung"
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 16:31   #50
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Een vraagje, zal die VB homo ook meedoen?
Wat is een VBhomo
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 16:33   #51
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht



Ik ben van de generatie "Eet met Freud, drink meer Adler, blijf Jung"
Mijn gedacht daarover is, Adler, de psychologie van het ik, onvolledig. Freud, de psychologie van de driften, onvolledig en zeer overroepen.


Jung is de man, de psychologie van de typen.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 17:01   #52
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda Bekijk bericht
je bedoelt dat je er geen probleem mee hebt zolang ze maar bruikbaar zijn voor je haat tegen de moslims, veronderstel ik.
Neej, Lindaatje dat heb je alweer verkeerd begrepen.

Ik wil die jongens en meisjes gewoon waarschuwen voor wat hen kan overkomen in islamitisch gebied. Wat en met wie ze wat onder de lakens uitsteken gaat me geen moer aan. Kan het mij wat schelen dat twee mannen of twee vrouwen het met elkaar doen. Zolang men maar van kinderen afblijft en niet het voorbeeld van jouw profeet volgt die op zijn 54ste zijn bruidje van 9 in het echtelijk bed verkrachtte. Er zijn grenzen. Sex met dieren (geiten bij voorbeeld) kan dus ook niet. Gelukkig maar dat onze Westerse cultuur gespaard is gebleven van de maagdelijkheidsfixatie die tot zo'n perversiteiten leidt.

De islamitische religie schrijft de doodstraf voor voor homo's, dezelfde strafmaat trouwens als voor geloofsafvalligen.
In de praktijk vertaalt zich dat in Europa door geweldplegingen door moslimjongeren op homo's. Een echte plaag aan het worden in stedelijk gebied, vooral in NL.
(In landen als Iran en Saoedi-Arabie schrijft de rleigie van de tolerantie dood door ophanging voor (maar dat wist je zelf wel al over je respectabele fasco-godsdienst).

Een gewaarschuwd mens is er twee waard.
En ja dus, rekening houdend met de racistische en gewelddadige aard van de islam, hoop ik dat de politie genoeg veiligheidsmaatregelen treft zodat de parade niet lastig gevallen worden door Noord-Afrikaanse kutjongeren.
Had je het liever anders gehad schatje?

Nu moet je mijn woorden niet verdraaien om je haat tegen andersdenkenden te ventileren.
Ik wil gewoon dat die paradedeelnemers veilig en wel thuis geraken zonder een mes in hun borstkas vanwege een Mohammed B.-alike.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 19:18   #53
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde
 
ccalbergg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2007
Locatie: gent
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Wat kan mij hun geaardheid schelen?

Maar die publieke obsceniteiten, dat vind ik toch een heel ander verhaal. Ik dacht dat openbare zedenschennis nog altijd illegaal was?
dus alles moet onzichtbaar blijven ? liefde mag me niet tonen ? en sinds wanneer is een blote bast of een hotpants openbare zedenschennis ?? deze zomer zie je meer bloot aan het zilvermeer en op onze stranden...... niet schijnheilig doen , he toon liever wat respect en verdraagzaamheid in plaats van domme oogklepdenken
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 19:20   #54
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde
 
ccalbergg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2007
Locatie: gent
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Waarom moeten homo's altijd met hun geaardheid te koop lopen? Er zijn toch ook geen speciale hetrospelen, hetroparades of hetrostraatfeesten.
nee ? hoeveel voetballers , tennissers en basketballspelers komen uit voor en geaardheid , als ze dat doen dan is hun carriere voorbij....................
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 19:23   #55
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde
 
ccalbergg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2007
Locatie: gent
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Bij deze bied ik mijn excuses aan (in de plaats van de persoon die deze uitspraak deed) aan alle holebi's op dit forum die dergelijke belediging hebben moeten lezen.
enkel mensen met iets of wat intellegentie kunnen beledigen , dit is gewoon een een oprispende frustratie van een calimerofascist
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 19:28   #56
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde
 
ccalbergg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2007
Locatie: gent
Berichten: 803
Standaard

heeft er iemand tegen zijn wil moeten meedoen aan een gayparade ?... wat is dan in godsnaam het probleem , moet vlaanderen dan echt een saai , bekrompen , godsvrezend stukje land worden ? welkom in de 21 ste eeuw !
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 19:34   #57
Miguelito
Minister
 
Miguelito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Locatie: Puerto de la Cruz, Tenerife
Berichten: 3.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
In een city-parade lopen anders ook hetero's mee hoor !
Op naaktstranden ...
Erotika-beurzen ...
Sekstoerisme langs sommige van die beruchte Vlaamse Steenwegen met kabardoesjkes ...
enkele jaren terug: bezoekjes aan de seksboetieks in Holland ...


Weet ge wat: veeg al die dinges gauw onder de mat, want wat we niet zien, dat bestaat niet; en dan moeten we geen schrik hebben voor al wat de kristelijke moraal niet goed verdraagt ...
HEAR HEAR.

Je kan ook de vraag stellen waarom processies, 1 mei-betogingen, Ijzerbedevaarten, enz nog georganiseerd moeten worden. Ze dragen op hun "parades" ook gekke kleding of doen dingen waarmee niet iedereen akkoord gaat.
Hypocrieten. HAMC was dan wel weer grappig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Ik kan in dit feest van zedeloosheid, ziekte-overdraging en lelijkheid alleen maar het toenemende verval in zonde en normeloosheid van een samenleving die in toenemede mate het noorden kwijt is zien. Het triestige is dan nog dat allicht slechts 1% of nog minder van die perverten die daar gaan "paraderen" ook daadwerkelijk "homo" is. Voor 99% zijn die geïntoxiceerd door allerlei verstorende signalen op tv die een ware kakafonie aan halfnaakte lichamen zonder ophouden de ether insturen. Wie in zulke omstandigheden moet opgroeien is wel gedoemd om een grotere kans te hebben zichzelf te gaan inbeelden dat hij tot de "homo's" behoort.
Walgelijk, straks halen ze adam en eva er nog bij.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neem van me aan dat, als het nu verkiezingen worden, de NVA de weg opgaat van het VB. Te weten: pardoes de berg af. Wees daar maar zeker van

Laatst gewijzigd door Miguelito : 27 juni 2008 om 19:40.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 19:46   #58
Berlinda
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 juni 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik zag gisteren nog een doc en die professor zei dat we eerst allemaal vrouw zijn en dat
dan de wijzing naar mannetje laatst plaatsvindt,man of vrouw, puur hormonaal en voorplanten is ook het enige voordeel van hetero-koppel. Zelfde liefde en driften kunnen
bevredigd worden, holebi of hetero. In Nederland is dierensex nu ook reeds aanvaard.
Berlinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 19:53   #59
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde
 
ccalbergg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2007
Locatie: gent
Berichten: 803
Standaard

een dier heeft nog nooit vrijwillig en met volle verstand sex met mensen gehad , dus sex met dieren , kinderen , geestelijk gehandicapten isq niet goed te praten ! sex tussen 2 volwassenen die vrijwillig en zonder enig moreel verplichting sex hebben , is geheel van een andere orde , of dat dat nu hetero of homosexueel is..................... dat noemen ze individuele vrijheid , iets waarmee de kerk , de marxisten , moslimfundi's en extreemrechtsen moeite mee hebben , want zo verliezen ze een beetje de controle over hun medemensen , het draait hen om macht die ze camoufleren met geloof en nationalisme en hun morale wetten
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 20:10   #60
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
Hypocrieten. HAMC was dan wel weer grappig.

Toch iemand die nog kan lachen.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be