Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2016, 22:36   #61
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Toon mij de gemeenschappelijke voorouder met de apen?
Da is hetzelfde vragen he. Maar het is zo dat organismes vroeger groter waren, te wijten aan de atmosferische druk.
Je ontwijkt de vraag. Op basis van wat beweer jij dat de mens veel ouder is dan gedacht?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 06:39   #62
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Aan de bouwwerken van de oudheid, voor de zondvloed.
Ze getuigen van een immense wiskundige kennis.
Volgens mij is de mens ouder dan gedacht, maar ik kan dat nergens mee staven.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 11:14   #63
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Met andere woorden, je verzint erop los.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 11:31   #64
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Neen ik zeg dat ik de optie openhoud en zeg daarbij waarom.
Ik heb nooit gezegd dat het zeker zo verlopen is.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 12:09   #65
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen ik zeg dat ik de optie openhoud en zeg daarbij waarom.
Ik heb nooit gezegd dat het zeker zo verlopen is.
Zo kan je de optie van werkelijk alles open houden, hè? Het is niet onmogelijk dat er kabouters in mijn tuin zitten, en dat al die molshopen in werkelijkheid de poorten naar hun ondergronds rijk zijn. Ik kan ook niet uitsluiten dat het eveneens diezelfde kabouters zijn die iedere nacht mijn huis binnendringen en mijn sokken en onderbroeken komen stelen.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 12:42   #66
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Maar mensachtigen bestaan wel degelijk, we nemen ze waar.
Er waren zelfs ooit verschillende rassen. Ik hou opties open.
Maar voor alles nu ook weer niet
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 15:57   #67
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Je ontwijkt de vraag. Op basis van wat beweer jij dat de mens veel ouder is dan gedacht?

Amerikaanse onderzoekers hebben in Ethiopië een kaakbeen opgegraven dat - volgens hen - toebehoorde aan een van de allereerste mensen. Opmerkelijk is dat het bot 2,8 miljoen jaar oud is. Dat betekent dat de mens al 400.000 jaar eerder opdook dan wetenschappers tot nu toe dachten.

(De Morgen)
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2016, 21:54   #68
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Amerikaanse onderzoekers hebben in Ethiopië een kaakbeen opgegraven dat - volgens hen - toebehoorde aan een van de allereerste mensen. Opmerkelijk is dat het bot 2,8 miljoen jaar oud is. Dat betekent dat de mens al 400.000 jaar eerder opdook dan wetenschappers tot nu toe dachten.

(De Morgen)
Dus ?

Wat heeft dat te maken met reuzen ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 18:08   #69
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Iemand met een beetje kennis van klassieke mechanica weet dat iemand van 3 meter hoog zich nauwelijks staande weet te houden.
Iemand van 10 meter zou 5x5x5 = 125 keer zwaarder zijn dan iemand van 2 meter. Dus pakweg 12.500 kg.
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 18:43   #70
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Leefden er vroeger reuzen op aarde ?!

Dat is een even grote vraag als : "Leefden er vroeger dwergen op aarde?".

Maar .... twee dingen die even groot zijn, kunnen toch allebei klein zijn.
Hebdem ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 12:34   #71
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Amerikaanse onderzoekers hebben in Ethiopië een kaakbeen opgegraven dat - volgens hen - toebehoorde aan een van de allereerste mensen. Opmerkelijk is dat het bot 2,8 miljoen jaar oud is. Dat betekent dat de mens al 400.000 jaar eerder opdook dan wetenschappers tot nu toe dachten.

(De Morgen)
Ja, en dan?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2016, 09:18   #72
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Ja, en dan?
U vroeg aan de poster waarop hij steunde om te beweren dat de mens veel ouder was dan gedacht. Mogelijk dacht u dat hij uit zijn nek kletste. Niet dus.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 mei 2016 om 09:20.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2016, 13:56   #73
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U vroeg aan de poster waarop hij steunde om te beweren dat de mens veel ouder was dan gedacht. Mogelijk dacht u dat hij uit zijn nek kletste. Niet dus.
Hij had het niet over een paar honderdduizend jaar, hij had het over miljoenen jaren, dus hij kletst wel degelijk uit zijn nek.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 15:14   #74
Irsan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2015
Berichten: 186
Standaard

Reuzen hebben inderdaad bestaan! Dit is gewoon een andere mensensoort. Sommigen waren groter of 3 meter!

Dit is een van de vele verloren gegane menselijke beschavingen die de aarde gekend heeft. Onze geschiedenis is een leugen.

In Ierland bv hebben ze ook hun sporen nagelaten.

Veel van onze mythes en legendes zijn op ware zaken gebaseerd!

Veel van deze ontdenken zijn door het ondrukt geweest om de officiele versie van de menselijke evolutie te promoten.

https://www.sott.net/article/281093-...onian-cover-up
Irsan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 19:07   #75
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.710
Standaard

Mag ik even opmerken dat wij ,homo sapiens europeaensis,in vergelijking met verschillende "soortgenoten homo sapiens" die NU op onze aardkloot ronddwalen,maar evengoed vergeleken tegenover een meerderheid van onze eigen voorouders,al als "reuzen" zouden voorkomen?

Laatst gewijzigd door kelt : 7 september 2016 om 19:08.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2016, 09:22   #76
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Reuzen hebben inderdaad bestaan! Dit is gewoon een andere mensensoort. Sommigen waren groter of 3 meter!

Dit is een van de vele verloren gegane menselijke beschavingen die de aarde gekend heeft. Onze geschiedenis is een leugen.

In Ierland bv hebben ze ook hun sporen nagelaten.

Veel van onze mythes en legendes zijn op ware zaken gebaseerd!

Veel van deze ontdenken zijn door het ondrukt geweest om de officiele versie van de menselijke evolutie te promoten.

https://www.sott.net/article/281093-...onian-cover-up
Toon dan eens bewijs voor deze ware zaken. Het enige dat je weeral doet is speculatie, geruchten en linken naar zo'n typische knetterwebsite. En kom niet af met die bullshit dat dat geheim moet gehouden worden. Wat zou er zo schokkend zijn aan een uitgestorven grotere mensensoort dat er zoveel moeite in moet gestoken worden om het geheim te houden?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2016, 10:11   #77
Irsan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2015
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Toon dan eens bewijs voor deze ware zaken. Het enige dat je weeral doet is speculatie, geruchten en linken naar zo'n typische knetterwebsite. En kom niet af met die bullshit dat dat geheim moet gehouden worden. Wat zou er zo schokkend zijn aan een uitgestorven grotere mensensoort dat er zoveel moeite in moet gestoken worden om het geheim te houden?
Dat er andere mensensoorten zouden bestaan hebben nog voor de homo sapiens zogezegd ten tonele kwam zou een enorme paradigmaverschuiving zijn!

Het is een beetje zoals een domino spel. Als er een steen valt, vallen ze allemaal! Het zou de illusiore geschiedenis die wij met de paplepel binnengekregen hebben totaal veranderen en de leugens doorprikken!

De meeste mensen van vandaag leven in een box, een sterk beperkte box van wat de realiteit werkelijk is. Sommige zijn beperkt door religies, anderen door de officiële wetenschap. We omringen ons altijd met boxen en we geraken er emotioneel afhankelijk van, waardoor we een knee jerk reactie vertonen als onze realiteit uitgedaagd wordt! Dit geldt zowel voor religieuzen als wetenschappers.

De ware aard van het zelf en het univerum kan niet in woorden uitgedrukt worden, het kan enkel ervaren worden. En zelfs dan nog zijn er verschillende gradaties van ervaring! De persoon die in diepe meditatie zit, zit dichter bij de ware aard van het universum dan vele andere.

Het universum is leven. Pantheisme benadert voor mij nog meer de ware realiteit dan alle andere. Alles is bewust!! In dit universum zijn er talloze expressies van leven, sommigen zo anders of ons, en sommigen gelijkaardig.

Wij staan bijlange niet aan de top en zijn nog kosmische kinderen in het heelal. Een beetje nederheid zou welkom zijn!
Irsan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2016, 10:22   #78
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Dat er andere mensensoorten zouden bestaan hebben nog voor de homo sapiens zogezegd ten tonele kwam zou een enorme paradigmaverschuiving zijn!

Het is een beetje zoals een domino spel. Als er een steen valt, vallen ze allemaal! Het zou de illusiore geschiedenis die wij met de paplepel binnengekregen hebben totaal veranderen en de leugens doorprikken!

De meeste mensen van vandaag leven in een box, een sterk beperkte box van wat de realiteit werkelijk is. Sommige zijn beperkt door religies, anderen door de officiële wetenschap. We omringen ons altijd met boxen en we geraken er emotioneel afhankelijk van, waardoor we een knee jerk reactie vertonen als onze realiteit uitgedaagd wordt! Dit geldt zowel voor religieuzen als wetenschappers.

De ware aard van het zelf en het univerum kan niet in woorden uitgedrukt worden, het kan enkel ervaren worden. En zelfs dan nog zijn er verschillende gradaties van ervaring! De persoon die in diepe meditatie zit, zit dichter bij de ware aard van het universum dan vele andere.

Het universum is leven. Pantheisme benadert voor mij nog meer de ware realiteit dan alle andere. Alles is bewust!! In dit universum zijn er talloze expressies van leven, sommigen zo anders of ons, en sommigen gelijkaardig.

Wij staan bijlange niet aan de top en zijn nog kosmische kinderen in het heelal. Een beetje nederheid zou welkom zijn!
Bla bla bla, weer dezelfde wollige bullshit.

Antwoord op mijn vraag in plaats van dit soort zever uit je botten te slaan!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2016, 10:33   #79
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Trouwens, er zijn verschillende andere mensensoorten bekend die voor of samen met de Homo Sapiens bestaan hebben. Nog niet zo lang geleden was er nog een dwergenras ontdekt, wat al vlug de "hobbitmens" genoemd werd. Jou argumentatie slaat dus nergens op!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2016, 13:13   #80
Irsan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2015
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Bla bla bla, weer dezelfde wollige bullshit.

Antwoord op mijn vraag in plaats van dit soort zever uit je botten te slaan!
Voor jou zal er nooit bewijs zijn, tenzij je je attitude veranderd.

Er zijn vele boeken die onze verborgen geschiedenis aankaarten, met bewijs!

Maar die zal jij nooit bekijken.Dus doe gerust geen moeite.

Je hebt twee soorten mensen. Diegene die actief op zoek gaan naar informatie. En dan heb je diegene die als een kind op tafel slaan met "toon mij het bewijs!". En verwachten dat ze het op een bordje krijgen gepresenteerd en in 5 minuten hun mening zouden veranderen. Wat natuurlijk nooit zal gebeuren. That just doesn't happen.

Dus zeg ik: de pot op met je bewijs!
Irsan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be