Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2004, 20:06   #1
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard Bischop: "bedek jezelf of je wordt verkracht"

Bishop says cover up or get raped


In a scandalous tirade against new fashion trends, evangelical pastor Bishop Herro Blair warned young women that skimpy, figure-hugging clothes, were “invitations to rapists”.

And he said men who wear sagging trousers, exposing their underpants, attracting homosexuals. Labelling these trends as a sign of moral decay, Blair told a congregation at the Faith Cathedral Deliverance Centre in Kingston: “The way some of you dress sickens me.”

He recalled turning a girl away from church doors because she wore a top that exposed her belly-button. “I said to her, ‘You are a prime candidate for a rapist’. It is a serious situation and nothing to laugh about.

“The way some boys are walking with their pants down on their hips means they are heading for it. Homosexuals like to see men’s bottoms.”

http://www.voice-online.net/content.php?show=4845&type=2
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 21:10   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Die Bischop heeft precies zijn mosterd gehaald bij enkele Moslims.

Oh, wat kan het mij verdommen.
Ik ga geen niemand verkrachten.Zeker niet omdat het "provocerende' klederdracht zou moeten wezen.Sex doe je met de toestemming van alle participanten.

Dus als morgen een Rafiaan me aantrekkelijk zou vinden omdat ik een bouwvakkersdecolté vertoon, en die bespringt me, dan zie ik een pijnlijke confrontatie met mijn vrije meningsuiting. Genaamd links én rechts.

Ik hoop dat anderen deze standpunten ook snappen. Je verkracht niet, zelfs niet uitgedaagt.Welk geloof of kleurtje je ook hebt.

Het is ondertussen ook bewezen dat de meeste verkrachters niet kicken op promiscue grietjes, maar op weerloze personen-gaande van babies tot bejaarden, welk geslacht ook.Verkrachting is geen sexuele daad, maar een daad van dominatie.
([size=1]trouwens, hoe verkracht je?Mijn vrouwelijke partner moet al echt meewerken,en zeker niet "droog" zijn, willen we een geslaagde copulatie hebben-of sleurt een verkrachter telkens een pot glijmiddel mee?)[/size]
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 22 augustus 2004 om 21:17.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 21:27   #3
@lpha
Parlementsvoorzitter
 
@lpha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 2.356
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Die Bischop heeft precies zijn mosterd gehaald bij enkele Moslims.

Oh, wat kan het mij verdommen.
Ik ga geen niemand verkrachten.Zeker niet omdat het "provocerende' klederdracht zou moeten wezen.Sex doe je met de toestemming van alle participanten.

Dus als morgen een Rafiaan me aantrekkelijk zou vinden omdat ik een bouwvakkersdecolté vertoon, en die bespringt me, dan zie ik een pijnlijke confrontatie met mijn vrije meningsuiting. Genaamd links én rechts.

Ik hoop dat anderen deze standpunten ook snappen. Je verkracht niet, zelfs niet uitgedaagt.Welk geloof of kleurtje je ook hebt.
Volledig mee eens.

Die fundamentalistische christelijke moraalridders zijn minstens even ergerlijk als alle andere godsdienstfanatici.
Respect voor de mens is de universele norm, daar heb je geen godsdienst voor nodig. Integendeel zelfs!
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be