Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 augustus 2004, 19:08   #21
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Voor diegenen die nog niet over de Sunburn hebben gehoord: http://joevialls.altermedia.info/myahudi/sunburn.html

Gepakt met een nuclear warhead ( zou mij niet verbazen moesten de revolutionairen in Iran erover beschikken, gekocht weliswaar, er is immers een goed draaiend circuit tussen China, Iran, N-Korea, Pakistan, Rusland ) na 90 seconden, bye bye Dimona.

...
interessante link !!
doet me denken aan de SKVAHL (supergesofistikeerde russische torpedo) waar de amerikanen ook met ongeloof naar keken.Hebben ze ondertussen wel weten te bemachtigen.

Ja, de russen blijven ondanks hun slechte economische toestand nog steeds vaak de beste in het ontwikkelen van dergelijk innoverend wapentuig waardoor het westers alternatief compleet outdated wordt.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 19 augustus 2004 om 19:09.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 19:29   #22
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Het gebrul van Iran in het artikel is precies niets anders dan dat: gebrul. En blaffende honden bijten niet, hé?

Iran beweert dat ze de intentie heeft om eventueel de Israelische Nucleaire site van Dimona te bombarderen. Wel, als Iran een kans op duizend had om Dimona te raken, dan hadden ze dat al lang geleden geprobeerd.

De waarheid ligt volledig elders : Israel is militair veel sterker dan Iran. Wanneer Iran te dicht bij een atoombom komt, dan zal de Iraanse atoomcentrale door Israel worden vernietigd, net zoals Israel dat in 1981 heeft gedaan met Osirak in Irak (wat in eerste instantie door iedereen werd bekritiseerd, maar uiteindelijk de hele wereld heel goed uitkwam).

Het enige mogelijke antwoord van Iran zijn verdere relatief lichte 'strikes' van Hezbollah uit Libanon op de noodelijke dorpjes van Israel. En die aanvalletjes gaan zowiezo door.

Iran is op dat punt dus vrij steriel ten opzichte van machtig Israel. En dat is maar goed ook.
en wat als Pakistaanse, Afghaanse of Saoedische fundamentalisten (keus genoeg) wat beginnen samen te werken met de Ayatholla, religieus fundamentalisme in combinatie met Israel-haat is alvast een stevig cement voor zo'n potentiële monstercoalitie...
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 19 augustus 2004 om 19:35.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 19:32   #23
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

weer last van je pc seba ...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 20:28   #24
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Natuurlijk heeft Iran het recht om zichzelf te verdedigen. Israël is niet enkel probleem voor zijn buurlanden maar ook een wereldprobleem. Als Iran zou aanvallen moeten elke landen met moslim-meerderheid het steunen. Maar enkel met Iran zou het niet genoeg zijn. Arabische landen moeten tegelijkertijd Israel aanvallen. Langs alle kanten. Wie weet dan worden de Joodse kopstukken in Turkije ook ontmanteld en steunt Turkije ook zijn moslim-broeders. Turkse, Arabische en Iranese front moet komen.
U weet toch wat ze in Turkije doen met aanhangers van Milli Görus en andere islam-fundamentalisten???? Matrak op hun smoel, stampen waar het hoort en de cel in zonder proces. U bent duidelijk géén aanhanger van Ataturk...
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 20:35   #25
Koriander
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2004
Berichten: 608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Als Iran 1 raket afvuurt naar Israël, zien de landen van Allah eruit als het gezicht van de maan. En een paar minuten later wordt dat gezicht nog eens bewerkt door de raketten die vanuit de VS waren afgevuurd.
JA en alle petroleumvelden naar de maan,
beurscrash!


denk een bekke na raven, eerst naar school gaan,dan pas op internet en misschien mag je dan op een forum.
Koriander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 20:45   #26
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door camus
Wat ben jij een gefrustreerd islamietje manneke, een beetje gefrustreerd omdat de joden met jullie moslimkloten spelen en jullie er geen bal kunnen tegen doen. Een klein landje als Israel pist op 1,3miljard moslims, dat moet wel heel pijn doen voor jullie woestijn macho's. Israel is een islamieten probleem, maak er geen wereldprobleem van want dat is het niet, en als jullie gefrustreerde islamieten er ook geen probleem van maken is er ook geen probleem.
En zolang het christendom en het Jodendom zal blijven bestaan zolang zal Israel ook blijven bestaan, dus leer er maar mee leven onnozelaar.
Tuurlijk ben ik gefrustureerd als die joden mijn geloofsgenootjes als dier behandelen. Israel is misschien klein land maar hun lobby is heel groot. Zelfs in Turkije zijn ze actief. De Turkse joden doen op zich niets verkeerd. Het zijn degene die in Amerika hun geloofsgenoten in Israel opscheppen. Hoe minder van zulke joodse-extremisten hoe beter voor mensheid.

Zulke mensen als u beseffen gevaar van Israel niet maar geluk zijn er degene die weten dat Israel kernwapens heeft, dat Israel vogelvrij is: met name VN resolutie tegen Israel is onmogelijk, als die mensen elke dag huizen bombarderen kan men gien klote doen... Tuurlijk ben ik gefrustureerd wat er allemaal gebeurt in palestina. Er zijn ook goede joden tegen hun heb ik niets... Maar als je klaagt over islamitische-extremisten moet je de joodse niet vergeten. Die zijn veel erger
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 20:47   #27
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Tuurlijk ben ik gefrustureerd als die joden mijn geloofsgenootjes als dier behandelen. Israel is misschien klein land maar hun lobby is heel groot. Zelfs in Turkije zijn ze actief. De Turkse joden doen op zich niets verkeerd. Het zijn degene die in Amerika hun geloofsgenoten in Israel opscheppen. Hoe minder van zulke joodse-extremisten hoe beter voor mensheid.

Zulke mensen als u beseffen gevaar van Israel niet maar geluk zijn er degene die weten dat Israel kernwapens heeft, dat Israel vogelvrij is: met name VN resolutie tegen Israel is onmogelijk, als die mensen elke dag huizen bombarderen kan men gien klote doen... Tuurlijk ben ik gefrustureerd wat er allemaal gebeurt in palestina. Er zijn ook goede joden tegen hun heb ik niets... Maar als je klaagt over islamitische-extremisten moet je de joodse niet vergeten. Die zijn veel erger
De meeste Turken die ik ken lopen niet erg op met hun Arabische geloofsgenoten. Turkije is het meest Pro-westerse islam land in die regio. islamietische extremisten zoals u worden daar op gepaste wijze aangepakt, gelukkig bent u in BelgiE 8)
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 20:49   #28
Koriander
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2004
Berichten: 608
Standaard

The Sunburns deployed in Syria and Iran are not the only ones currently giving the Zionists recurring nightmares. Although the Russians refused to sell any SS-N-22s to Vice Admiral Bowes in 1995, they later made a very public sale of more than 100 Sunburns to the Chinese, who mounted them on frigates and corvettes, which they stationed near Taiwan. Thus by 2001, both the Russian and Chinese Pacific Fleets were fully equipped with 200+ Sunburns, each and every one of them easily capable of sinking an American aircraft carrier.
Koriander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 20:51   #29
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
U weet toch wat ze in Turkije doen met aanhangers van Milli Görus en andere islam-fundamentalisten???? Matrak op hun smoel, stampen waar het hoort en de cel in zonder proces. U bent duidelijk géén aanhanger van Ataturk...
Ik ben aanhanger van Ataturk. Maar ik ben niet zo blind om alles wat Ataturk deed goed te keuren. Hij heeft als een echte Turk gevochten tegen Italianen, Grieken en Britten. Tuurlijk ben ik een Ataturk fan. Maar zijn 'nakomelingen' zogezegde kemalist ben ik tuurlijk niet. Dat zijn landverraders. Dat zijn kontelikkers van joden en westerlingen. Persoonlijk vind ik dat Turkse joden gelijk moeten zijn als andere Turkse burgers. Van millie gorus ofzo ben ik niet ben ik niet. Ik ben van Grijze Wolven-secte die tegen Israelische invloed in Turkije. Wij zijn de joden natuurlijk dankbaar ze verdedigden ons immers. Ze vetoorden wetten die mogelijk maakte om zogezegde genocide te erkennne... Maar de grote joodse lobby zijn steun was blijkbaar niet genoeg in sommig amerikaanse staten is het erkend. En ja we kunnen toch geen eeuwige steun verwachten. De joden daar hebben andere problemen ook. Dus tegen gematigde joden als die bestaan hebi k niets... Extremisten als ik die te pakken krijg...
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 20:53   #30
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
De meeste Turken die ik ken lopen niet erg op met hun Arabische geloofsgenoten. Turkije is het meest Pro-westerse islam land in die regio. islamietische extremisten zoals u worden daar op gepaste wijze aangepakt, gelukkig bent u in BelgiE 8)
Turkije is pro-westers. Dat betekent niet dat wij aan de kant van de joden staan tegen palestijnen? turkije is immers onzijdig. Turkije is geen islamland. Ik ben geen islamitische extremist. En mensen als mij van Anatolische hebben ze het meest graag in het leger. Mannen in Izmir en Istanbul doen niet hun legerdienst graag. Turkse leger bestaat uit echte Turken. Hun kopstukken zijn omgekocht door de joden. U begrijpt heel goed wat ik bedoel.. Een moslimfundi ben ik niet maar een joodse kontelikke ook niet.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 21:09   #31
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
JA en alle petroleumvelden naar de maan,
beurscrash!


denk een bekke na raven, eerst naar school gaan,dan pas op internet en misschien mag je dan op een forum.
Kom jongen, als er een kernoorlog uitbreekt hoef je je heus geen zorgen meer te maken over het al dan niet bestaan van een petroleum-veldje.

Dan zorg je best dat je een goede knots hebt.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 21:39   #32
Pascal L.
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 maart 2003
Berichten: 1.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Turkije is pro-westers. Dat betekent niet dat wij aan de kant van de joden staan tegen palestijnen? turkije is immers onzijdig. Turkije is geen islamland. Ik ben geen islamitische extremist. En mensen als mij van Anatolische hebben ze het meest graag in het leger. Mannen in Izmir en Istanbul doen niet hun legerdienst graag. Turkse leger bestaat uit echte Turken. Hun kopstukken zijn omgekocht door de joden. U begrijpt heel goed wat ik bedoel.. Een moslimfundi ben ik niet maar een joodse kontelikke ook niet.
Da's echt wel fantastisch hoe de joden alles in hun macht hebben ... Zelfs in de moslimlanden !!!
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 21:56   #33
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Da's echt wel fantastisch hoe de joden alles in hun macht hebben ... Zelfs in de moslimlanden !!!
Vandaar mijn bewondering voor dat prachtig volkje van 20 miljoen mensen. De 1,5 miljard moslims staan erbij en kijken ernaar.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 22:02   #34
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

ah u bent dus een moslimHATER ....mag best hoor!

Tja die moslims geven echter de usa wel a good run for their money in irak he.
en zonder USA steun/nucleaire macht zou israel niet veel meer voorstellen
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 22:02   #35
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Turkije is pro-westers. Dat betekent niet dat wij aan de kant van de joden staan tegen palestijnen? turkije is immers onzijdig. Turkije is geen islamland. Ik ben geen islamitische extremist. En mensen als mij van Anatolische hebben ze het meest graag in het leger. Mannen in Izmir en Istanbul doen niet hun legerdienst graag. Turkse leger bestaat uit echte Turken. Hun kopstukken zijn omgekocht door de joden. U begrijpt heel goed wat ik bedoel.. Een moslimfundi ben ik niet maar een joodse kontelikke ook niet.
Nochtans is premier Erdogan een groot vriend van de V.S en is de Turkse regering ook steeds voor de oorlog tegen Saddam Hussein geweest voor Erdogan het ideale moment om af te rekenen met de Koerdische marxistische terroristen van de PUK en de PKK.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2004, 23:28   #36
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Nochtans is premier Erdogan een groot vriend van de V.S en is de Turkse regering ook steeds voor de oorlog tegen Saddam Hussein geweest voor Erdogan het ideale moment om af te rekenen met de Koerdische marxistische terroristen van de PUK en de PKK.
Tegen Erdogan heb ik niets. Turkije was niet tegen Saddam Hussein. Saddam Hussein deed gewoon wat andere leiders in verschillende landen deden. Laten we niet vergeten wat de reden van de oorlog was... Samenwerking met Amerika is gewenst, met Israël ook. Maar niet extreem. Met Israël had Turkije extreem-goede relateis. Modernisering van tanks, weekelijkse bezoek van joden,... Turkije moet nog is verturkst worden.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 08:13   #37
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Da's echt wel fantastisch hoe de joden alles in hun macht hebben ... Zelfs in de moslimlanden !!!
Hun macht in Turkije vermindert met de tijd. Als ze zich zelf niet terugtrekken uit Turkse politiek zullen ze executeert worden door Turkse helden. Helden die niet voor geheimedienst werken want die zijn al van gisteren omgekocht. Maar ja joden die van Europa werden verdreven hebben zelfs met zijn nieuwe heer vieze,vuile spelletjes gespeeld. Ik vrees het ergste voor joodse bevolking in heel de wereld. Het ergste wacht op hen. Allemaal door die Zionisten. Die maken het kapot voor een gematigde jood. Joden wachten een slechte toekomst. Nergens (in een bodem waar moslims wonen) zijn ze meer welkom.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 08:19   #38
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Sta mij toe te kakken op uw voorstel tot 1 front. De geschiedenis van Turkije sluit elk verbond uit tussen Arabieren en Turken. Iran zou naast Israël ook een bom moeten klaarhouden om op Ankara af te vuren.
Tuurlijk kunnen we één front vormen. Als Turkije eind december wordt afgewezen GEEN DATUM krijgt. Dan zullen die kontelikkers in Turkije die al een serieuze macht hebben ook geen argument meer hebben om wetten goed te keuren die Turkse waarden en normen teniet stellen. Die sukkels die trappelen om 'modern' te overkomen in Euorpa ook het beseffen. Dan gaan die mensen met slechte bedoelingen (want niet elke Turk die pro-Eu is slecht, er zijn talrijk die het willen omwille van economische redenen, mensenrechten,..) beseffen dat Europa hun ook niet wenst. Een zoveelste afwijzing kan Turkse volk niet meer accepteren. Dan is een gezamelijke front echt niet ver hoor. Echt niet ver. Die komt! En als dat komt hé, tjonge toch dan komt de rest ook.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 10:15   #39
brutus
Burger
 
brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 128
Standaard

[quote=Koriander]JA en alle petroleumvelden naar de maan,
beurscrash!

Nog nooit gehoord van waterstof en koude fusie ?
brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2004, 10:47   #40
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustius
En jullie vinden het dus normaal dat als Israel een bom op de Iraanse Kerncentrale zou gooien, maar abnormaal als Iran erop zou reageren neem ik aan, en als Iran bijvoorbeeld Dimona aanvalt, moet Iran dan genuked worden? hhmm da's raar, en wat El Turco zegt is waar, eerst effe de Zionisten die in Turkije de macht hebben en de OORSPRONKELIJKE BEVOLKING onderdrukken ( dus das zoiets als dat wij hier de macht zouden krijgen en jullie zouden onderdrukken, zouden jullie ook nie willen he, dus kunnen jullie wel begrip tonen denk ik waarom wij de Joden die aan de macht zijn in Turkije haten?? ) dus hen eerst uitmoorden, en dan ervoor zorgen dat er een nieuwe "Ottomaanse Rijk" wordt gesticht met alle andere Islamitische landen, een verdrag sluiten met Europa en alle Moslims die hier wonen op een systematische wijze trugbrengen naar hun moederland, en dat Europa ons niet meer lastig valt zodat wij hen niemeer zullen lastigvallen???
Alé wa zeggen jullie hiervan sè???
-Wat hebben de Grieken hiermee te maken? 8)
-'t is Turkije die in de EU wil hoor...
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be