Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 september 2017, 11:51   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja van abortus hebben jullie een sacrament gemaakt. En voor de rest snap je er toch niets van. De religie in het Westen is het nihilisme. Aan nihilisme hangen geen gewoontes, tradities, ethiek enz aan vast. Tradities, gewoontes, ethiek is allemaal subjectief en cultuurgebonden. Om het wat minder hard te verpakken voor de gevoelige trezen houden we die CHRISTELIJKE tradities, gewoontes en ethiek nog wat in ere voor de show. Maar de nieuwe religie is het nihilisme.
Van echtscheiding moeten we nog dringendst van al een sacrament maken.
Een feestje. Genoeg lege kerken om er iets van te maken.

Maar kom, we keren terug naar de draad.

Het is dus mogelijk dat iemand met een onderwijsdiploma onder haar ogen laat betijen dat een jong kind (mogelijks tijdens een vakantie in het buitenland) uitgehuwelijkt wordt.

Dat is nog wel wat anders dan het oude Vlaamse gezegde "als er begroeiing is rond de vijver, dan mag de paling er in".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 17:21   #42
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kunt u enige logica in uw redeneringen houden?
- Abortus is bij wet geregeld en heeft niets van een sacrament.
-Nihilisme is hoogstens een gedachtengoed, geen religie.
- Nee echt, voor het welzijn van vrouwen laten mensen hun kinderen dopen, trouwen ze nog voor de kerk en worden mensen nog de kerk in gedragen in hun kist?
Hoe mensen de grote momenten in het bestaan vorm geven is wel degelijk cultureel bepaald, ook hier, maar uw onzin mag je op het forum blijven gooien hoor, straks is de kroeg vast open, kunt u uw levenswijsheden weer aan de toog verkondigen?
Ik heb die al verkondigd niemand lijkt ze te snappen. Ik zal een te grote maf zijn. Het zijn verschillende paden. Meditatie, alleen zijn en nihilisme, "koel zijn" is voor mannen. Liefde, samenzijn, God, "warm zijn" is voor vrouwen.

Het lijkt me dat mannen meegaan naar tradities, "sociale" aangelegenheden, gewoontes e.d. voor de show; om vrouwen te plezieren. Maar dat is mijn uiterst subjectieve mening.

Waar vrouwen niet tegen kunnen is hun negeren en dus moeten ze wat verzinnen om aandacht/liefde te krijgen. Zelfs als zou je ze helemaal in elkaar meppen of mishandelen dan nog blijven ze bij hun partner omdat negatieve aandacht ook aandacht/liefde is...

En ga nu maar gewoon verder met je leventje en wat zeveren over make-up en mode...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 17:23   #43
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Hoelang zal het duren eer ziekenhuizen spéciale besnijdenisruimten M/V zullen voorzien.
In tijden van poco dictatuur verschiet ik van niets meer.
Wat betreft vrouwenbesnijdenis was dit in 2010 een aanbeveling van de American Academy of Pediatrics. Ze hebben na luid protest hun voorstel terug ingetrokken. Vorig jaar hebben 2 Amerikaanse dokters dit voorstel opnieuw gelanceerd in het Journal of Medical Ethics.

De redenering erachter is gelijkaardig aan wat we hier te horen krijgen rond gescheiden zwemuren: het wordt verkocht als een halve stap vooruit in de emancipatie van migrantenvrouwen: een beperkte ingreep in een klinische omgeving is beter voor de vrouw dan smoezelig slagerswerk met een roestig halalmes.

Ook nu is er tegenwind. Verwacht binnen een jaar of vijf maar een nieuwe poging.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 17:29   #44
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Wat betreft vrouwenbesnijdenis was dit in 2010 een aanbeveling van de American Academy of Pediatrics. Ze hebben na luid protest hun voorstel terug ingetrokken. Vorig jaar hebben 2 Amerikaanse dokters dit voorstel opnieuw gelanceerd in het Journal of Medical Ethics.

De redenering erachter is gelijkaardig aan wat we hier te horen krijgen rond gescheiden zwemuren: het wordt verkocht als een halve stap vooruit in de emancipatie van migrantenvrouwen: een beperkte ingreep in een klinische omgeving is beter voor de vrouw dan smoezelig slagerswerk met een roestig halalmes.

Ook nu is er tegenwind. Verwacht binnen een jaar of vijf maar een nieuwe poging.
En maar toegeven!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 17:42   #45
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Over De Standaard :
vergelijk dit artikel eens met dit artikel ...

De Standaard is geen journalistiek meer. Iedereen die daar werkt moet zich gewoon dood schamen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 18:03   #46
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Over De Standaard :
vergelijk dit artikel eens met dit artikel ...

De Standaard is geen journalistiek meer. Iedereen die daar werkt moet zich gewoon dood schamen.
Benieuwd naar de reacties van de politiek correcte heikneuters over de achtergehouden informatie, aflevering 250.007. Welke uitvluchten gaan ze nu weer uit hun duim zuigen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 september 2017 om 18:09.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 18:27   #47
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Benieuwd naar de reacties van de politiek correcte heikneuters over de achtergehouden informatie, aflevering 250.007. Welke uitvluchten gaan ze nu weer uit hun duim zuigen.
Multi-collabo's ga je hier niet zien en iedereen weet waarom.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 19:23   #48
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Och geert. Je snapt er niets van. Ik kan perfect leven met nihilisme. Maar de gevoelige, debiele trezen blijkbaar niet. Daar moet alles voor voorgekauwd worden.

Vrouwen vinden tradities geweldig omdat het zekerheid uitstraalt. En er zaten zekere kernen van waarheid in het christendom dat wanneer je maatschappij is geinfecteerd met de "gay disco + banksters" je maatschappij moreel verwerpelijk is. Wat hebben we nog over? Wat graaiende rentewoekeraars en debiele gay dance moves? Sorry; maar dan nog liever terug naar het christendom of heidendom....
Nee, ik snap er inderdaad niets van. Want gij springt van den hak op de n tak. Eerste zijn het de marxisten/atheïsten die de slechteriken zijn, dan de debiele trezen.

Als ge iets schrijft moet ge altijd in uw achterhoofd denken: 'is dit begrijpbaar voor de lezer?'
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2017, 21:27   #49
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Allez jong! Wat genereus van u! Dat pakt mij nu, sé!
Ja, verschillende, en gij? Het zou nogal erg zijn mocht dat er niet af en toe in staan. Maar levenswijsheden zijn er ook in 'Married with Children' en in de betere sus en wis.
Gij kunt juist niks. Een 'harde ' atheist bestaat evenmin als een 'zachte'.
Ge hebt mensen die geloven in een oude man met een lange baard die trekt op Sinterklaas, en die leeft in de lucht en kan toveren, en ge hebt mensen die dat niet geloven.
Maak u niet boos op mensen die op dit forum cultureel bepaalde wandaden aanklagen. Als je toch boos moet zijn, wees het dan op degenen die dergelijke wandaden plegen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2017, 09:13   #50
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik heb die al verkondigd niemand lijkt ze te snappen. Ik zal een te grote maf zijn. Het zijn verschillende paden. Meditatie, alleen zijn en nihilisme, "koel zijn" is voor mannen. Liefde, samenzijn, God, "warm zijn" is voor vrouwen.

Het lijkt me dat mannen meegaan naar tradities, "sociale" aangelegenheden, gewoontes e.d. voor de show; om vrouwen te plezieren. Maar dat is mijn uiterst subjectieve mening.

Waar vrouwen niet tegen kunnen is hun negeren en dus moeten ze wat verzinnen om aandacht/liefde te krijgen. Zelfs als zou je ze helemaal in elkaar meppen of mishandelen dan nog blijven ze bij hun partner omdat negatieve aandacht ook aandacht/liefde is...

En ga nu maar gewoon verder met je leventje en wat zeveren over make-up en mode...
Ja hoor God is voor vrouwen, vandaar dat zij geen enkele functie hebben binnen de kerk, behalve het Mariabeeld afstoffen, ik neem geen aanstoot aan uw totaal achterlijke opvattingen over mannen en vrouwen, uw denken lijkt me van een oude , verbitterde man die liefst door vrouwen genegeerd wordt. Kan vrouwen geen ongelijk geven...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2017, 00:25   #51
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
ziekelijk
Kort & bondig samengevat , 100% mee eens !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be