Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2005, 22:56   #21
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
De industrialisering (die krijgt dit keer alle schuld )-> de traditionele samenlevingsverbanden vallen uit elkaar, de mensen worden atoomdeeltjes. Allemaal individuen.
Je moet niet meer werken voor je eten of erop jagen, je verdient geld en kan 't kopen. Wat moet je doen met de rest van je tijd als alles te koop is wat je wilt hebben? ... In een individualistische maatschappij.
Waarin je alles vindt behalve ... oprechte liefde *?* (ik bedoel niet de lichamelijke vorm voor de duidelijkheid) ...
En waarin mondt dat dan uit ...
We voelen dat economie enzo niet de essentie zijn. We missen iets in ons leven. Maar wat?
Geen probleem, we brengen onszelf wel even in (lichamelijke) extase: dan hoeven we ook al niet met die vraag te kampen?

...
Dit is maar even een veronderstelling natuurlijk.
Maar toch, met een gevoel van 'gemis opvullen' heb ik 't gevoel dat ik er niet héél erg ver vanaf zit... maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn.
Je raakt de kern.

Filling up the void: net zoals mensen geluk verwarren met bevrediging, tot stand gebracht door massaal zinloos consumptiegedrag, is de sexuele zwalpendheid tussen straight en niet straight en andere excessen weeral een wanhopige kreet naar geluk, over zijn eigen voeten struikelend, geluk verwarrend met extase, terwijl gelijkmoedigheid zoveel meer bevredend is, enfin ... ik huil alleen in het wolvenbos.//
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 23:07   #22
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Je raakt de kern.

Filling up the void: net zoals mensen geluk verwarren met bevrediging, tot stand gebracht door massaal zinloos consumptiegedrag, is de sexuele zwalpendheid tussen straight en niet straight en andere excessen weeral een wanhopige kreet naar geluk, over zijn eigen voeten struikelend, geluk verwarrend met extase, terwijl gelijkmoedigheid zoveel meer bevredend is, enfin ... ik huil alleen in het wolvenbos.//
Idd!
Dat is ook hoe ik erover denk. Je huilt dus niet meer alleen ... tenzij die wolven al lang niet meer gegeten hebben...

Vraag me trouwens al lang af hoe het gaat duren vooraleer men doorheeft dat geluk iets anders is dan ...
Ben al een tijdje de beurs in't oog aan't houden. Ik denk (hoop) niet dat ze nog ooit zo erg zal stijgen als een tijd terug, toen volgens mij dit soort denken ("jippie -> de consumptiemaatschappij lost al mijn problemen op"... ) op z'n maximum was. Hoewel ... gelijk wat je wil aankaarten op deze topic: dat de mensen zich nu massaal op seks storten, eerder dan op 'materiëlere' vormen van consumptie (en dus niet op 'lichamelijke consumptie' ) zie je waarschijnlijk niet zo in de beurs ... vandaar dat ze ter plaatse blijft pruttelen ipv te stijgen en dus niet omdat men al 'terug bij bewustzijn is gekomen'.
Maar ik denk wel dat ik 't hier wat overdreven stel, want als deze nieuwe lichamelijke vorm van consumptie zich al op een macro-parameter (lees: de parameter van het westen) als de beurs aftekent dan hebben we een probleem...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 23:08   #23
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Idd!
Dat is ook hoe ik erover denk. Je huilt dus niet meer alleen ... tenzij die wolven al lang niet meer gegeten hebben...

Vraag me trouwens al lang af hoe het gaat duren vooraleer men doorheeft dat geluk iets anders is dan ...
Ben al een tijdje de beurs in't oog aan't houden. Ik denk (hoop) niet dat ze nog ooit zo erg zal stijgen als een tijd terug, toen volgens mij dit soort denken ("jippie -> de consumptiemaatschappij lost al mijn problemen op"... ) op z'n maximum was. Hoewel ... gelijk wat je wil aankaarten op deze topic: dat de mensen zich nu massaal op seks storten, eerder dan op 'materiëlere' vormen van consumptie (en dus niet op 'lichamelijke consumptie' ) zie je waarschijnlijk niet zo in de beurs ... vandaar dat ze ter plaatse blijft pruttelen ipv te stijgen en dus niet omdat men al 'terug bij bewustzijn is gekomen'.
Maar ik denk wel dat ik 't hier wat overdreven stel, want als deze nieuwe lichamelijke vorm van consumptie zich al op een macro-parameter (lees: de parameter van het westen) als de beurs aftekent dan hebben we een probleem...
Of je kan ook stellen 'dan is de oplossing misschien niet meer zo ver af' , want wat is het stadium na de 'lichamelijke consumptie'?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Groentje-18 on 26-06-2005 at 00:08
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Idd!
Dat is ook hoe ik erover denk. Je huilt dus niet meer alleen ... tenzij die wolven al lang niet meer gegeten hebben...

Vraag me trouwens al lang af hoe het gaat duren vooraleer men doorheeft dat geluk iets anders is dan ...
Ben al een tijdje de beurs in't oog aan't houden. Ik denk (hoop) niet dat ze nog ooit zo erg zal stijgen als een tijd terug, toen volgens mij dit soort denken ("jippie -> de consumptiemaatschappij lost al mijn problemen op"... ) op z'n maximum was. Hoewel ... gelijk wat je wil aankaarten op deze topic: dat de mensen zich nu massaal op seks storten, eerder dan op 'materiëlere' vormen van consumptie (en dus niet op 'lichamelijke consumptie' ) zie je waarschijnlijk niet zo in de beurs ... vandaar dat ze ter plaatse blijft pruttelen ipv te stijgen en dus niet omdat men al 'terug bij bewustzijn is gekomen'.
Maar ik denk wel dat ik 't hier wat overdreven stel, want als deze nieuwe lichamelijke vorm van consumptie zich al op een macro-parameter (lees: de parameter van het westen) als de beurs aftekent dan hebben we een probleem...
Of je kan ook stellen 'dan is de oplossing misschien niet meer zo ver af' , want wat is het stadium na de 'lichamelijke consumptie'?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[quote=Groentje-18]Idd!
Dat is ook hoe ik erover denk. Je huilt dus niet meer alleen ... tenzij die wolven al lang niet meer gegeten hebben...

Vraag me trouwens al lang af hoe het gaat duren vooraleer men doorheeft dat geluk iets anders is dan ...
Ben al een tijdje de beurs in't oog aan't houden. Ik denk (hoop) niet dat ze nog ooit zo erg zal stijgen als een tijd terug, toen volgens mij dit soort denken ("jippie -> de consumptiemaatschappij lost al mijn problemen op"... ) op z'n maximum was. Hoewel ... gelijk wat je wil aankaarten op deze topic: dat de mensen zich nu massaal op seks storten, eerder dan op 'materiëlere' vormen van consumptie (en dus niet op 'lichamelijke consumptie' ) zie je waarschijnlijk niet zo in de beurs ... vandaar dat ze ter plaatse blijft pruttelen ipv te stijgen en dus niet omdat men al 'terug bij bewustzijn is gekomen'.
Maar ik denk wel dat ik 't hier wat overdreven stel, want als deze nieuwe lichamelijke vorm van consumptie zich al op een macro-parameter (lees: de parameter van het westen) als de beurs aftekent dan hebben we een probleem...[/QUOTE]

Of je kan ook stellen 'dan is de oplossing misschien niet meer zo ver af' , want wat is het stadium na de 'lichamelijke consumptie'?[/size]
[/edit]
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 juni 2005 om 23:08.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 23:12   #24
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Idd!
Dat is ook hoe ik erover denk. Je huilt dus niet meer alleen ... tenzij die wolven al lang niet meer gegeten hebben...

Vraag me trouwens al lang af hoe het gaat duren vooraleer men doorheeft dat geluk iets anders is dan ...
Ben al een tijdje de beurs in't oog aan't houden. Ik denk (hoop) niet dat ze nog ooit zo erg zal stijgen als een tijd terug, toen volgens mij dit soort denken ("jippie -> de consumptiemaatschappij lost al mijn problemen op"... ) op z'n maximum was. Hoewel ... gelijk wat je wil aankaarten op deze topic: dat de mensen zich nu massaal op seks storten, eerder dan op 'materiëlere' vormen van consumptie (en dus niet op 'lichamelijke consumptie' ) zie je waarschijnlijk niet zo in de beurs ... vandaar dat ze ter plaatse blijft pruttelen ipv te stijgen en dus niet omdat men al 'terug bij bewustzijn is gekomen'.
Maar ik denk wel dat ik 't hier wat overdreven stel, want als deze nieuwe lichamelijke vorm van consumptie zich al op een macro-parameter (lees: de parameter van het westen) als de beurs aftekent dan hebben we een probleem...
Groentje haar afstudeerwerk voor binnen een paar jaar: Modelling of hedge funds dynamics by sexual neural networks.

U legt interessante connecties ... gevaarlijk ...
Oppassen daarmee. Ook met de beurs ... langetermijnrente die blijft dalen doorheen heel de westerse wereld terwijl de reele inflatie als gek toeneemt ... terwijl centrale banken interestvoeten verhogen, terwijl de ene zeep de andere nog meer opblaast ... dangerous ...
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 23:13   #25
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Of je kan ook stellen 'dan is de oplossing misschien niet meer zo ver af' , want wat is het stadium na de 'lichamelijke consumptie'?
De psycholoog !
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 23:27   #26
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
De psycholoog !

Daar heb je 'n punt!
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 23:33   #27
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

leuke alternatieve blog over the stock market.

http://economicapocalypse.blogspot.com/

hebzucht dat zijn eigen ondergang tegemoet gaat ... de geschiedenis moet wel cyclisch zijn.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 02:05   #28
Kate
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 december 2004
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
/\|cazar
Parlementslid: Ik kan zelfs nog niet ordentelijk langs de E40 parkeren leuven brussel parkeren om mijn bookes op te eten, of ik word er al lastiggevallen ...

Promiscuïteit en normvervaging ...
dat zijn speciale parkings mijn beste... leer lezen dan hebt ge die probs niet meer
Kate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 02:38   #29
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
weet je wat mij stoort, andromeda ?
mij interesseert totaal niet wat de sexuele geaardheid is van mensen, dat interesseert mij totaal niet.
ieder diertje zijn pleziertje.
maar val er andere mensen niet mee lastig. als ik een dame in het openbaar een tongkus geef, krijg ik ook soms een opmerking.
geef eens een opmerking aan een holebi koppel ? DISCRIMINATIE RASCIST VLAAMS BLOKKER HOMOHATER VIJSLOSSER enz ...

Snap je ?

Ik kan zelfs nog niet ordentelijk langs de E40 parkeren leuven brussel parkeren om mijn bookes op te eten, of ik word er al lastiggevallen ...

Promiscuïteit en normvervaging ...
als ge wijven gelijk morel kust kan ik begrijpen da ge opmerkingen krijgt.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 08:22   #30
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Nieuwe tendens ?
Mediafenomeen ?
Zwalpende massa ?
Veroorzaakt door de massale aanwezigheid van oestrogeen-analogen in voedingsketen en milieu ?
Een gevolg van promiscuïteit
Meisjes van 14 die in een motel aan groepsex doen met een leraar van dertig en zijn vrienden ...
Parenclubs vol waarschijnlijk vieze mensen.


Enz ...

Zwalpende samenleving drijvend op platvoersheid die uit het internet uitpulkt alsof dit de norm is.
Nieuwe tendens? Ga eens praten met mensen uit de hippie-tijd, heb jij al die tijd in afzondering geleefd?

En wat is er dan nog van aan? Ik heb liever dat mensen zich in lichamelijke geneugten storten dan dat ze mekaar de strot oversnijden. Misschien heeft de mensheid weer behoefte aan wat vrije sex als antwoord op al het geweld van tegenwoordig.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 12:42   #31
PurpleQueen
Partijlid
 
PurpleQueen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2005
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
maar val er andere mensen niet mee lastig. als ik een dame in het openbaar een tongkus geef, krijg ik ook soms een opmerking.
geef eens een opmerking aan een holebi koppel ? DISCRIMINATIE RASCIST VLAAMS BLOKKER HOMOHATER VIJSLOSSER enz ...
Geeft gewoon niemand een opmerking
__________________
[font=Arial][size=3]His name is Prince and he's still funky[/size][/font]
PurpleQueen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 13:53   #32
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

En wat is volgens sommigen hier (...) de oplossing tegen deze tendens?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 15:18   #33
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
En wat is volgens sommigen hier (...) de oplossing tegen deze tendens?
De oplossing is andere kal (tenzij...)

Maar een oorzaak staat hier misschien ergens boven.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 15:20   #34
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Andere kal. Je hebt 't gehoord he Bhairav.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 15:35   #35
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Nieuwe tendens ?
Mediafenomeen ?
Zwalpende massa ?
Veroorzaakt door de massale aanwezigheid van oestrogeen-analogen in voedingsketen en milieu ?
Een gevolg van promiscuïteit
Meisjes van 14 die in een motel aan groepsex doen met een leraar van dertig en zijn vrienden ...
Parenclubs vol waarschijnlijk vieze mensen.

Enz ...

Zwalpende samenleving drijvend op platvoersheid die uit het internet uitpulkt alsof dit de norm is.
Absoluut geen nieuwe tendens. Al wat je hier opsomt bestaat al sinds mensenheugnis. (op die oestrogeendinges na misschien) Alleen, op een bepaald moment werd dit "bespreekbaar" terwijl het voordien vooral "gepleegd" (what's in a word?) werd in duistere achterkamertjes, kelders, zolders, etc. Onttrokken aan de gevoelige oogjes van de goegemeente, maar daarom niet minder reëel. En zoals veel populaire topics (want lichtjes aangebrand), is de commercie zich er ook in gaan interesseren. Het wordt nu breed uitgesmeerd in de media. Amper veertig jaar geleden wisten de mensen geeneens wat biseksualiteit was en hadden de brave burgers nog nooit gehoord van echte of vermeende rose baletten in statige chateau's.

Het internet is enkel een spiegel, niet de boosdoener zelf. Mensen, je hebt ze in alle maten en vormen.


Trouwens, het gegil rond die ordinaire seriemoordenaar Dutroux; was de massahysterie hierrond ook niet vreselijk opgeklopt? (de feiten waren gruwelijk, maar daar gaat het hier niet om) Als ik zie hoe een nog groter "beest" Fourniret in relatieve sereniteit zijn proces tegemoet gaat, overvalt me wel eens die vraag.
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 16:38   #36
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

ps. Alcazar.
90% van de mensen in onze maatschappij zijn getrouwd om niet alleen te hoeven zijn. Heeft niets met liefde te maken en alles met behoeftenbevrediging. Hoe leg jij dat dan uit?
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 19:38   #37
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
ps. Alcazar.
90% van de mensen in onze maatschappij zijn getrouwd om niet alleen te hoeven zijn. Heeft niets met liefde te maken en alles met behoeftenbevrediging. Hoe leg jij dat dan uit?
Behoeftenbevrediging wordt in grote getale buiten het huwelijk gezocht.
Ik zie het huwelijk als een levensverbintenis, met als basis respect en liefde, ik ben waarschijnlijk een fossiel in dat opzicht, maar zo zie ik het. Punt.

Kan je trouwens een zinvolle referentie geven van jouw statement ?
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 19:41   #38
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius
Absoluut geen nieuwe tendens. Al wat je hier opsomt bestaat al sinds mensenheugnis. (op die oestrogeendinges na misschien) Alleen, op een bepaald moment werd dit "bespreekbaar" terwijl het voordien vooral "gepleegd" (what's in a word?) werd in duistere achterkamertjes, kelders, zolders, etc. Onttrokken aan de gevoelige oogjes van de goegemeente, maar daarom niet minder reëel. En zoals veel populaire topics (want lichtjes aangebrand), is de commercie zich er ook in gaan interesseren. Het wordt nu breed uitgesmeerd in de media. Amper veertig jaar geleden wisten de mensen geeneens wat biseksualiteit was en hadden de brave burgers nog nooit gehoord van echte of vermeende rose baletten in statige chateau's.

Het internet is enkel een spiegel, niet de boosdoener zelf. Mensen, je hebt ze in alle maten en vormen.


Trouwens, het gegil rond die ordinaire seriemoordenaar Dutroux; was de massahysterie hierrond ook niet vreselijk opgeklopt? (de feiten waren gruwelijk, maar daar gaat het hier niet om) Als ik zie hoe een nog groter "beest" Fourniret in relatieve sereniteit zijn proces tegemoet gaat, overvalt me wel eens die vraag.
de oestrogeenrevolutie ( mannen met borsten ... ) en de commercie die het helemaal uitvergroot en voor aanstekelijkheid zorgt, in zo'n mate zelfs dat het dreigt 'cool' te worden om te zwalpen.

Terwijl ik sex zie als een gevolg van iets veel fundamentelers ... niet een doel op zich.
Waarom lees je in de krant dat soa's zo'n enorme plaag vormen in homo-middens ? Daar draait het volledig om de behoefte, de extase, voortdurend verwisselen van partners etc ...

Zwalpen dus.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 19:42   #39
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PurpleQueen
Geeft gewoon niemand een opmerking
ik geef nooit opmerkingen aan andere mensen.

maar bij het minste dat hen met de vinger verwezen wordt omdat ze perse hun sexualiteitsbeleving zo openbaar moeten maken, ben je al vlaams blokker, etc ///
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 19:49   #40
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
de oestrogeenrevolutie ( mannen met borsten ... ) en de commercie die het helemaal uitvergroot en voor aanstekelijkheid zorgt, in zo'n mate zelfs dat het dreigt 'cool' te worden om te zwalpen.

Terwijl ik sex zie als een gevolg van iets veel fundamentelers ... niet een doel op zich.
Waarom lees je in de krant dat soa's zo'n enorme plaag vormen in homo-middens ? Daar draait het volledig om de behoefte, de extase, voortdurend verwisselen van partners etc ...

Zwalpen dus.
Ongetwijffeld
Waarschijnlijk daarom dat ik al 2 jaar een gelukkige trouwe relatie heb met dezelfde man ...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Eternity on 26-06-2005 at 20:49
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
de oestrogeenrevolutie ( mannen met borsten ... ) en de commercie die het helemaal uitvergroot en voor aanstekelijkheid zorgt, in zo'n mate zelfs dat het dreigt 'cool' te worden om te zwalpen.

Terwijl ik sex zie als een gevolg van iets veel fundamentelers ... niet een doel op zich.
Waarom lees je in de krant dat soa's zo'n enorme plaag vormen in homo-middens ? Daar draait het volledig om de behoefte, de extase, voortdurend verwisselen van partners etc ...

Zwalpen dus.
Ongetwijffeld
Waarschijnlijk daarom dat ik al 2 jaar een gelukkige trouwe relatie heb met dezelfde man ...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
de oestrogeenrevolutie ( mannen met borsten ... ) en de commercie die het helemaal uitvergroot en voor aanstekelijkheid zorgt, in zo'n mate zelfs dat het dreigt 'cool' te worden om te zwalpen.

Terwijl ik sex zie als een gevolg van iets veel fundamentelers ... niet een doel op zich.
Waarom lees je in de krant dat soa's zo'n enorme plaag vormen in homo-middens ? Daar draait het volledig om de behoefte, de extase, voortdurend verwisselen van partners etc ...

Zwalpen dus.
Ongetwijffeld [/size]
[/edit]
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 26 juni 2005 om 19:49.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be