Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juni 2013, 21:20   #41
Belask0
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 december 2012
Locatie: gevallen engel
Berichten: 2.709
Standaard

gsm aan de kant tijdens examen
Belask0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 05:47   #42
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Doe gemiddeld zo'n kleine 2 jaar met een GSM. Heb nu een Samsung WAVE II. Zeer goed toestel en voleedig alu body. Geen rommel zoals iPhone.

Ga me binnen enkele weken het neusje van de zalm aanschaffen (voor kenners) nl. LG NEXUS. Vrijwel het snelste toestel op de markt en het enige met Android 4.2. met 1,5Ghz quadcore en 2GB RAM en 8GB intern is dat wel sneller dan een iPhone of Samsung S4. Toestel is een ontwerp van LG en Google.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 06:52   #43
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.790
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

GSM's. Mijn eerste was eentje van't werk, zo'n onverwoestbare nokia 3310. Maar door verandering van werkgever, zelf eentje moeten kopen, een even onverwoestbare Sony Ericsson. na 6 jaar was de accu dood, en werd die vervangen door een LG Cookie. De betaalbare touch screen van 4 jaar geleden. Geen slecht dingetje, maar het deed niet wat ik wou. Na 2 jaar was de accu dood.

Nu loop ik rond met een alles in 1 apparaat. Een bijna 2 jaar oude Samsung Galaxy Tab P1000, de eerste phablet en echte concurent voor het afgebeten fruit. Dit ding doet echt alles voor me. Telefoon met een toetsenbord waar mijn dikke vingers wel iets mee kunnen aanvangen, GPS systeem, Ebookreader, waterpas, tandwielcalculator, converter- voor valuta alswel andere eenheden, redelijke camera, laptopvervanger, audiobookspeler en nog zoveel anders waar een app voor te vinden is.
Aangezien ik nu weet dat het enige dat slijt aan een goed behandelde GSM, de accu is, heb ik me daarop gewapend. Zelfs al valt de accu uit elkaar van ellende, ik kan zonder enig probleem die vervangen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 06:56   #44
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik dien steeds bereikbaar te zijn.
Ik heb een handy op het werk.
Bij mijn persoonlijke hygiene blijft mijn toestel toch op kantoor liggen hoor.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 06:59   #45
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.689
Standaard

Ik heb nu een samsung, kostprijs 25 euro met een beltegoed van 25 euro.
Het is zo'n inklapbaar dingetje (nummer weet ik niet).
Het voordeel van het inklappen is natuurlijk dat het scherm intakt blijft.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 07:00   #46
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belask0 Bekijk bericht
gsm aan de kant tijdens examen
Dat moesten wij vroeger nooit doen.

O ja, klein detail, de GSM moest nog uitgevonden worden.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 05:10   #47
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb nu een samsung, kostprijs 25 euro met een beltegoed van 25 euro.
Het is zo'n inklapbaar dingetje (nummer weet ik niet).
Het voordeel van het inklappen is natuurlijk dat het scherm intakt blijft.
De ectors of inklapbare hoesjes bij degelijke toestellen zijn echt overbodig. Inklapbare toestellen zijn nooit mijn ding geweest. Typisch IMHO zoiets voor vrouwen en homo's, waar ik niets tov jou mee bedoel uiteraard.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2013, 13:51   #48
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Vandaag dus gekregen, ziet er in ieder geval top uit:

__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 21:20   #49
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb nu een samsung, kostprijs 25 euro met een beltegoed van 25 euro.
Het is zo'n inklapbaar dingetje (nummer weet ik niet).
Het voordeel van het inklappen is natuurlijk dat het scherm intakt blijft.

heb de mijne ook al een week uit staan

kwam iemand tegen bij de burger king die leek op een meisje

verder zat ik alleen een menu te eten en ik verveelde me en had geen zin om alleen bij de king te eten

iets verder op had mijn blik al een gestalte opgevangen dus liep ik er keurig en beleefd naar toe

vind u het onbeleefd indien ik u vraag om te mogen plaats nemen tegenover u

maar natuurlijk

we kletsten wat en ik liet mijn mobielnummer achter die ik toevallig bij had
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 17:13   #50
Bog
Partijlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 230
Standaard

Ik heb een gsm. Nog nooit een andere gehad. Ik gebruikt hem al jaren niet meer. Het is toch allemaal brol dat gemaakt is om kapot te gaan. Bovendien is het nog behoorlijk schadelijk ook, op verschillende vlakken. Het stoort me ook. Als ik bijvoorbeeld bij vrienden zit, kunnen ze het niet laten om minstens iedere vijf minuten naar dat kleine schermpje te kijken. Vooral jongeren kunnen klaarblijkelijk niet meer zonder dat ding. Zielig.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 14:13   #51
VlaanderenMijnLand
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 maart 2012
Locatie: Brussel
Berichten: 8
Standaard

Amai, een hele hoop dinosaurussen in deze thread. Ik moet ongeveer aan mijn tiende of vijftiende toestel zitten. Ze gaan te snel kapot of ik vind er eentje met betere functies.
Ik heb nu een HTC trophy met windows phone 7.8 en die gaat al bijna drie jaar mee. Nog nooit zo'n goed toestel gehad.

Bellen,sms'en, mailen, agenda die gesynchroniseerd wordt met m'n outlook, contactpersonen, facebook geintegreerd.
En ik kan er duizenden foto's van mijn pasgeboren zoontje op bewaren.

Leve de vooruitgang!

En ja, ik heb dat nodig. Ik ben zelfstandige en ik wil altijd en overal bereikbaar zijn voor mijn klanten, want die zijn mijn broodwinning. En er staat een uitknop op, dus als ik niet gestoord wil worden gaat hij op stil of uit.
En ja, zelfs die facebook vind ik enorm handig, mijn broer woont in Azie en zo kan ik toch nog contact houden, al was het maar door wat foto's te zien van zijn leven daar. En hij kan hetzelfde doen langs zijn kant.

Nu ja, er was een tijd waarin mensen dachten dat koeien zure melk gingen geven omdat er een trein langs reed. Old habits die hard, apparently...
VlaanderenMijnLand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 14:17   #52
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Hoe dikwijls koop je een gsm?
Op het werk is er iemand die om de 6 maand een nieuwe koopt?Absurd?
Jazeker,want ik ben nu met een gsm'ntje nu al zesde jaar bezig,maar batterij is echt op.Want anders deed ik er een paar jaar meer over tot vervanging.
Gsm is meer dan telefoneren nu de dag van vandaag.Vooral bij de jeugd.
Computeren en gsm'n.Dat is de wereld van de jeugd tegenwoordig.
ik herinner me de eerste jaren van de gsm.Wie het had was gewoonweg een klootzak met veel geld,nu wie zonder is wordt direct opgehangen zonder proces.
Dat zal er van af hangen wat die mens met zijn GSM doet. Prive of op het werk.
Zou je hetzelfde reageren over een high-tec werknemer in een high-tec bedrijf die elke 6 maand nieuwe apparatuur krijgt om mee te werken?
Nee toch?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 01:31   #53
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Vandaag dus gekregen, ziet er in ieder geval top uit:

Eigenaardig.

Vorig jaar moest ik heel eventjes in Brussel zijn, maar merkte dat ik de batterijlader van mijn toestelletje vergeten had en stapte dus onderweg binnen in een niet nader genoemde telefoonwinkel in een niet nader genoemde Vlaamse stad om er (in het Nederlands, vanzelfsprekend) om een batterijlader te vragen voor mijn toestelletje, toen een Huawei Honor.

De wat gezette verkoper fronste de wenkbrauwen, nam het ding uit mijn hand, hield het ver voor zich uit alsof het met de zwarte pest was besmet, en keek mij hoogtechnologisch streng aan, daarbij zoals in Vlaanderen kennelijk gebruikelijk is van zodra men een beetje Franse tongval hoort, in een geheel eigen soort Frans antwoordend : “France zee-jissim, ça”.

Ik wou nog zeggen “Neen, Huawei, dus ongetwijfeld Chinees, net als zowat alle andere”, maar de man onderbrak mij met een kortaf “Non. France zee-jissim”, stopte het ding terug in mijn handen, en maakte mij met een handgebaar duidelijk dat ik niet hoefde aan te dringen.

Ik dacht nog “tiens, in België kent men dat merk niet”.

Nou, kennelijk wel, dus er moet een andere reden geweest zijn. Dan toch een vermoeden van zwarte pest, misschien ?

Voor wat uw Huawei betreft : ongetwijfeld een goed toestelletje, maar ik hou niet zo van die Windows 8 blokkendinges. Geef mij maar Android, nu ik er al een tijdje aan gewend ben.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2013, 16:49   #54
Bog
Partijlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaanderenMijnLand Bekijk bericht
Nu ja, er was een tijd waarin mensen dachten dat koeien zure melk gingen geven omdat er een trein langs reed. Old habits die hard, apparently...
Als jij jezelf en je kinderen constant wilt blootstellen aan straling, ga je gang, maar doe het ergens waar ik er geen last van ondervindt.

Verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat straling van gsm's en gsm-masten schadelijk zijn en verschillende organisaties hebben er al voor gewaarschuwd, zeker nu draadloos overal overvloedig wordt gepromoot.

Er is nog te weinig onderzoek naar gedaan. De risico's zijn niet gekend. Het is een typische ziekte van onze groei-economie. Eerst op de markt brengen en later pas onderzoeken.
Bog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2013, 18:52   #55
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Doe gemiddeld zo'n kleine 2 jaar met een GSM. Heb nu een Samsung WAVE II. Zeer goed toestel en voleedig alu body. Geen rommel zoals iPhone.

Ga me binnen enkele weken het neusje van de zalm aanschaffen (voor kenners) nl. LG NEXUS. Vrijwel het snelste toestel op de markt en het enige met Android 4.2. met 1,5Ghz quadcore en 2GB RAM en 8GB intern is dat wel sneller dan een iPhone of Samsung S4. Toestel is een ontwerp van LG en Google.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 juli 2013 om 18:53.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2013, 22:27   #56
KoLoS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Locatie: God saves the Q
Berichten: 665
Standaard

ik zoek een sim-kaart , met oplaadsysteem
KoLoS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2013, 10:45   #57
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Is toch voor geobsedeerde maniakken Henri ? Ondertussen mij een S4-ke angeschaft. Beestig machien, en een scherm dat dan toch iets groter is dan dat van een i-Phone (de grootte van het i-Phone scherm was in feite ontworpen voor kinderpollekes vandaar ).

Al 230 app's erop gezet, maar slechts 2 games. Bankverrichtingen gaan veel sneller omdat ge maar een keer uw PW moet invullen. En zonder stomme extra kaartlezer. Probeer maar eens een overschrijving te doen binnen de minuuut op uw PC ! Ik hoop dat het veilig genoeg is.

Ik hoop echt dat het vingerprint inlog systeem van die nieuwe iPhone vlug gekraakt is. Kunnen die iPhone freaks hun machientje weggooien.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2013, 12:13   #58
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 642
Standaard

Na een hele uitleg van de zoveelste verkoper waarom een verzekering op de GSM noodzakelijk is en waarom garantie eigenlijk geen garantie meer is, dat het een wegwerpmaatschappij en -industrie geworden is, dat ze toch alle herstellingen onder garantie afkeuren, dat die dure smartphones toch constant vastlopen en moeten ge-updatet worden ... En vooral omdat iedereen met een werk GSM toch maar constant ligt te zagen over hun internetlimiet en het online zijn op facebook zijn hebben we besloten om over te gaan naar de supermoderne toestellen van SAMSUNG, de X-cover van 69 euro

Geen touchscreen rommel meer. Iedereen een basistoestel dat tegen een stootje en water kan. En is er iets aan dan is het vuilbak en een nieuw identiek toestel in de plaats. Groot protest omdat ze nu voor hun facebook en andere prullaria een privé GSM gaan moeten aanschaffen. Met een privé abonnement. Mijn antwoord : facebook heb je niet nodig om je werk te kunnen doen dus einde discussie.
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2013, 14:52   #59
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

GSM
Staat eigenlijk voor: Grote Smoel Medium

Wanneer gaan die dingen af?
Je zit in het kleine kamertje *riiiiiiing* of de één of andere door merg een been snijdende beltoon.
Je zit/staat in bad/douche.
U bent een nummertje aan het instuderen met uw liefje/vrouw in de slaapkamer ... (niet vergeten de cam af te plakken of je staat zo op FB, Twitter en andere)

Weg met die dingen!!!

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2013, 15:33   #60
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
... dat ze toch alle herstellingen onder garantie afkeuren, dat die dure smartphones toch constant vastlopen en moeten ge-updatet worden ...
Larie, ik heb mijn vorige GSM de dag voordat de garantie van 2 jaar verliep, nog doodleuk bij SATURN binnengeleverd om de SIM kaart niet werd herkend. Na 3 weken terug met een nieuw binnenwerk/kaartlezer. Had mij anders wel een € 150 gekost. Maar ge moet natuurlijk op uw strepen staan en U niet zomaar laten afschepen en een beetje de wetgeving dienaangaande kennen. Want een consument heeft de eerste 6m zelfs recht op een volledig nieuw en ander toestel of geld terug. Er is nl. meer dan de gewone 2j waarborg.

Een ext. harde schijf die fouten vertoont na het eerste jaar ? Niet binnenbrengen voor garantie als ge kunt. Die van mij vertoonde na een paar maanden fouten. Ik heb ze de laatste week van mijn 2-jarige gar. periode binnengebracht voor herstelling. Model bestond niet meer. Versie 1TB gekregen ipv 0,5TB. Zonder opleg uiteraard.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be