Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 24 juni 2017, 20:10   #41
Waterglas
Partijlid
 
Waterglas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2016
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De taalunie, net als maar in mindere mate dan de burkadragers of burka-verplichters, de kaloten, de terroristen, onduidelijk forummende mensen en de katholieken, kunnen mijn kloten kussen.

.
Die kunnen allemaal jouw kloten kussen? Dat zou hen bij mij niet lukken, misschien moet je wat assertiever worden, of een broek aandoen...
Waterglas is offline  
Oud 25 juni 2017, 01:48   #42
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Met wat gaan die untermenschen nog propagande voeren? Ze zijn zo goed als verslagen. Voor de derde keer. Als ge blijft steken in de tijd en de rest gaat voorwaarts komt ge nergens he. Nu die IS sympathisanten op eigen bodem verslagen.
We know you by name, we know where you live. There is no safe haven. We will exterminate you !!! Untermensch!

Laatst gewijzigd door Peche : 25 juni 2017 om 01:49.
Peche is offline  
Oud 25 juni 2017, 04:51   #43
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

En als we dan toch bezig zijn extremistische jihad websites te verbieden of mensen die er vaak naar toe surfen het land uit te zetten kunnen we misschien ook islamofobe sites sluiten en die mensen gevangen zetten ....
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 25 juni 2017, 06:55   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
En als we dan toch bezig zijn extremistische jihad websites te verbieden of mensen die er vaak naar toe surfen het land uit te zetten kunnen we misschien ook islamofobe sites sluiten en die mensen gevangen zetten ....
Ja ? Waarom dan wel ?
Hebben die mensen waarover we spreken, dus in Vlaanderen, bommen gelegd ? Mensen onthoofd ? Vrouwen gestenigd ? Homo's van hoge gebouwen gegooid met hun hoofd naar beneden ?

Ik denk niet dat je hier een antwoord gaat op formuleren.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 25 juni 2017, 08:41   #45
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

En niemand wil snappen dat IS gesteund wordt door de Mossad en hun schoothondje de USA en dus het Westen.
Of mag je dat ook al niet meer zeggen.
Jack. Mag dat nog?
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 25 juni 2017, 09:03   #46
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja ? Waarom dan wel ?
Hebben die mensen waarover we spreken, dus in Vlaanderen, bommen gelegd ? Mensen onthoofd ? Vrouwen gestenigd ? Homo's van hoge gebouwen gegooid met hun hoofd naar beneden ?

Ik denk niet dat je hier een antwoord gaat op formuleren.

.
Beter voorkomen dan genezen.
dpg is offline  
Oud 25 juni 2017, 09:05   #47
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik zat ook op hun sites. Loop ik nu gevaar?
Peche is offline  
Oud 25 juni 2017, 09:38   #48
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik zat ook op hun sites. Loop ik nu gevaar?
Je staat op een zwarte lijst en dat siert je.
Dissidenten kunnen altijd op mijn sympathie rekenen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 25 juni 2017, 09:50   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Beter voorkomen dan genezen.
Spookgevaren kan je niet genezen; er bestaat geen middeltje tegen angst dat de lucht gaat invallen.

Ik heb nog geschreven dat ik niet dacht dat je ging antwoorden op mijn vraag.

Hoeveel aanslagen zijn er in Vlaanderen gepleegd door anti-islammers, tegen de islam-aanhangers ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 juni 2017 om 09:51.
De schoofzak is offline  
Oud 25 juni 2017, 10:00   #50
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Je staat op een zwarte lijst en dat siert je.
Dissidenten kunnen altijd op mijn sympathie rekenen.
Weldra solliciteer ik nog bij Rebel Media en trek ik met een cameraploeg de straten op.
Peche is offline  
Oud 25 juni 2017, 11:03   #51
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Met wat gaan die untermenschen nog propagande voeren? Ze zijn zo goed als verslagen. Voor de derde keer. Als ge blijft steken in de tijd en de rest gaat voorwaarts komt ge nergens he. Nu die IS sympathisanten op eigen bodem verslagen.
We know you by name, we know where you live. There is no safe haven. We will exterminate you !!! Untermensch!
Verslagen? Mosul gezuiverd van christenen (de christelijke babytjes werden daar met honderden in grote mixers vermalen, zoals je ongetwijfeld wel via onze staatsmedia hebt vernomen ...), alle tekenen van beschaving zijn daar vernietigd ... IS is militair verslagen in Irak, maar ze hebben hun doel meer dan bereikt ... En in Europa moet het nog beginnen...
HOUZEE ! is offline  
Oud 25 juni 2017, 11:38   #52
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Verslagen? Mosul gezuiverd van christenen (de christelijke babytjes werden daar met honderden in grote mixers vermalen, zoals je ongetwijfeld wel via onze staatsmedia hebt vernomen ...), alle tekenen van beschaving zijn daar vernietigd ... IS is militair verslagen in Irak, maar ze hebben hun doel meer dan bereikt ... En in Europa moet het nog beginnen...
Abortus. Er worden hier jaarlijks duizenden kinderen in alle stilte vermoord.
Niemand zegt er wat over.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 25 juni 2017, 11:40   #53
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Verslagen? Mosul gezuiverd van christenen (de christelijke babytjes werden daar met honderden in grote mixers vermalen, zoals je ongetwijfeld wel via onze staatsmedia hebt vernomen ...), alle tekenen van beschaving zijn daar vernietigd ... IS is militair verslagen in Irak, maar ze hebben hun doel meer dan bereikt ... En in Europa moet het nog beginnen...
Het is zeer tragisch wat daar gebeurd is. Maar ze zullen verslagen worden en het zal zich allemaal herstellen.
In Europa zal het inderdaad ook beginnen. Maar hoe anders krijgen we onze straat weer proper?
Peche is offline  
Oud 25 juni 2017, 12:39   #54
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Spookgevaren kan je niet genezen; er bestaat geen middeltje tegen angst dat de lucht gaat invallen.

Ik heb nog geschreven dat ik niet dacht dat je ging antwoorden op mijn vraag.

Hoeveel aanslagen zijn er in Vlaanderen gepleegd door anti-islammers, tegen de islam-aanhangers ?

.
Zever dus niet langer want alles in uw fobie draait om spookgevaren.
dpg is offline  
Oud 25 juni 2017, 12:40   #55
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Weldra solliciteer ik nog bij Rebel Media en trek ik met een cameraploeg de straten op.
Tuut tuut, eerst moet ge hondenpoep gaan kuisen als vrijwilliger will je nog een tikkeltje geloofwaardigheid overhouden.
dpg is offline  
Oud 25 juni 2017, 15:48   #56
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Abortus. Er worden hier jaarlijks duizenden kinderen in alle stilte vermoord.
Niemand zegt er wat over.
Jawel. Gij zegt er iets over.
Maar helaas zegt ge wel het volledig verkeerde.
Wat een extreem misprijzen heb jij voor de medemens die niet van jouw religieus gedacht is.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 25 juni 2017, 15:52   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Zever dus niet langer want alles in uw fobie draait om spookgevaren.
Helaas voor jou heb ik niet de gewoonte om te gehoorzamen aan politieke tegenstrevers.
Naar de betere politieke tegenstrevers kan ik wel luisteren.
Maar meestal zijn dat niet de elementen van het soort die roepen "gij bruine rakker, gij zwarte rakker".

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 25 juni 2017, 16:23   #58
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Helaas voor jou heb ik niet de gewoonte om te gehoorzamen aan politieke tegenstrevers.
Naar de betere politieke tegenstrevers kan ik wel luisteren.
Maar meestal zijn dat niet de elementen van het soort die roepen "gij bruine rakker, gij zwarte rakker".

.
Zolang je niet ontkent dat uw fobie om spookgevaren draait is het goed.
dpg is offline  
Oud 25 juni 2017, 18:11   #59
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja ? Waarom dan wel ?
Hebben die mensen waarover we spreken, dus in Vlaanderen, bommen gelegd ? Mensen onthoofd ? Vrouwen gestenigd ? Homo's van hoge gebouwen gegooid met hun hoofd naar beneden ?

Ik denk niet dat je hier een antwoord gaat op formuleren.

.
Er zijn wel al wat dingen gebeurd ja. In Antwerpen heeft dit bvb De Winter zijn burgemeesterschap gekost. Maar te vergelijken met moslimterrorisme is het nog niet.
Het was trouwens ook sarcastisch bedoeld. Ik vind niet dat ze islamofobe websites moeten verbieden noch islamitisch-fundamentalistische.
Gewoon de mensen oppakken die over de schreef gaan.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 26 juni 2017, 11:34   #60
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Alsof wat gij hier dagelijks post veel verschilt van de IS Propaganda.
Ge beseft het niet maar gij zijt de eerste die het zwijgen opgelegt gaat worden.
Mijn postings als IS propaganda? Leuk!
En het zwijgen opgelegd worden, samen met de rest van de gemeenschap door de moslims en de aanwezige IS-ereburgers...
Tegen dan loop ik hier waarschijnlijk niet meer rond, maar wat een nachtmerrie voor diegenen die na mij komen! En zeggen dat ze er zelf verantwoordelijk zullen voor zijn door die smurrie hier binnengehaald en verder gekweekt te hebben!
De "mensenrechten" en de "godsdienstvrijheid" zullen in een volledig nieuw kleedje worden gestoken!
andev is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be