Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 11 mei 2007, 20:49   #1
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard 9/11 hoort niet thuis onder geschiedenis

Beste moderatie,

Ik merkte vandaag dat deze thread in het subforum Geschiedenis is terecht gekomen. Elf september 2001 mag dan wel bijna 6 jaar achter ons liggen, het is nog steeds een actueel onderwerp. Mijns inzien hoort Bewijs? 9/11 thuis waar het vandaan kwam; Internationaal.

Bovendien lijken een aantal forumgebruikers er bijzonder veel pret in te hebben dat deze thread zo goed als uit het oog wordt verloren door de verwijdering bij Internationaal. Het verbaast mij niet, gezien zij reeds lange tijd de 9/11 en de NWO threads frequenteren om discussie te dwarsbomen. Misschien is het mogelijk om deze threads een beetje te moderen en posts als die van La Chunga, die enkel bedoelt zijn om opzettelijk te provoceren, uit te lachen, te beledigen, discussie te bemoeilijken en zaken in het belachelijke te trekken (�* la "JFK was een zoon van Hitler"), te verwijderen of op te splitsen naar Koetjes & Kalfjes.

Vriendelijke groeten en mijn oprechte dank.
Heftruck is offline  
Oud 11 mei 2007, 21:01   #2
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Misschien een andere subcatogories

* Recente geschiedenis
* Pseudo-geschiedenis
* Alternatieve geschiedenis
* .......
Vorenus is offline  
Oud 11 mei 2007, 21:09   #3
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Ieder heeft zijn interesses. Als je je niet interesseert voor het onderwerp, blijf er dan van weg. Die keuze heb je. Belachelijkmakingen hebben we niet nodig.
Heftruck is offline  
Oud 12 mei 2007, 09:31   #4
Arnold
Minister
 
Arnold's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 maart 2004
Berichten: 3.201
Standaard

Beste,

Gezien het feit dat de feiten wel degelijk geschiedenis zijn; Gezien het feit dat u er over wenst te discussiëren zonder inmenging van mensen die het niet eens zijn met u; Gezien het feit dat de thread op zich al enorm lang is geworden en het uitkuisen ervan een onbegonnen bezigheid is (tenzij u wenst om de tijd die de moderatie er in steekt te vergoeden); Gezien het feit dat u in het forum Geschiedenis gewoon verder kunt discussiëren, besluit ik dat de verplaatsing wel degelijk de beste oplossing was.
__________________
mvg,
Arnold.

www.verkiezingssite.be
Arnold is offline  
Oud 12 mei 2007, 09:56   #5
La Chunga
Minister
 
La Chunga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Locatie: Waar ik me thuisvoel...Overal dus
Berichten: 3.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Het verbaast mij niet, gezien zij reeds lange tijd de 9/11 en de NWO threads frequenteren om discussie te dwarsbomen. Misschien is het mogelijk om deze threads een beetje te moderen en posts als die van La Chunga, die enkel bedoelt zijn om opzettelijk te provoceren, uit te lachen, te beledigen, discussie te bemoeilijken en zaken in het belachelijke te trekken (�* la "JFK was een zoon van Hitler"), te verwijderen of op te splitsen naar Koetjes & Kalfjes.

Vriendelijke groeten en mijn oprechte dank.
Beste Heftruck,

Dat je er problemen mee hebt dat andere meningen dan de jouwe op een vrij discussieforum worden gepost, is jouw zaak. Wanneer je me echter beschuldigt van iets, ga je een brug te ver.
Mijn post mbt JFK als zoon van Hitler doen zeer ter zake in de NWO-thread - een thread die trouwens nog steeds in het subforum Internationaal staat - omdat ik ermee aantoon hoe makkelijk het is om op basis van correcte gegevens een volledig nep verhaal op te dissen. Dat is namelijk mijn mening rond het gehele NWO-gebeuren. Met dat voorbeeld zet ik die mening kracht bij door het op een manier te brengen zoals die volgens mij eigen is aan CT's. Als je die manier belachelijk vindt dan is dat maar zo.

Met de meest tolerante en open groeten,

LC
__________________
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain

Laatst gewijzigd door La Chunga : 12 mei 2007 om 09:57.
La Chunga is offline  
Oud 13 mei 2007, 00:45   #6
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Dat je er problemen mee hebt dat andere meningen dan de jouwe op een vrij discussieforum worden gepost, is jouw zaak.
Ik heb daar helemaal geen probleem mee.

Naar ik mij meen te herinneren, vroeg jij om verwijdering van een aantal 9/11 en NWO gerelateerde threads bij vragen aan politici.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Wanneer je me echter beschuldigt van iets, ga je een brug te ver.
Mijn post mbt JFK als zoon van Hitler doen zeer ter zake in de NWO-thread - een thread die trouwens nog steeds in het subforum Internationaal staat - omdat ik ermee aantoon hoe makkelijk het is om op basis van correcte gegevens een volledig nep verhaal op te dissen. Dat is namelijk mijn mening rond het gehele NWO-gebeuren. Met dat voorbeeld zet ik die mening kracht bij door het op een manier te brengen zoals die volgens mij eigen is aan CT's. Als je die manier belachelijk vindt dan is dat maar zo.
La Chunga, het is de manier waarop je het brengt. Sta me toe te zeggen dat jouw posts niet overkomen als willende een punt aantonen, maar eerder (en veelal) als een rechtstreekse belachelijkmaking van mensen die jij (en anderen zoals Parcifal, Firestone en Illwill) catalogeren onder "Conspiracy Theorist". (Ik bedoel enkel jouw berichten in de 9/11 en NWO threads. In de meeste andere threads vind ik jouw berichten steeds inhoudelijk sterk en waarde bijdragend aan de discussie.)

Jij vindt het misschien een irrelevant onderwerp, of je bent het oneens met de argumenten, maar daarom moet je de discussianten niet herhaaldelijk rechtstreeks of onrechtstreeks willen belachelijk maken.

Er zijn mensen die er doodserieus over willen discussieren en die er ook echt tijd en moeite instoppen. Hoewel ik het vrij vaak oneens ben met IlluSionS667, vind ik het prachtig dat hij nog tijd steekt in het typen van lange berichten. Ik heb dat een tijd gedaan maar tot nader order ga ik geen lange berichten meer typen rond het thema, net omdat ik betichtingen, leugens, manipulatie, belachelijkmakingen, irrelevant gekibbel en jouw soort reacties ben beugelezen. Ik ben niet de enige die er zo over denkt.

Ik hoop dat je me begrijpt.
Heftruck is offline  
Oud 13 mei 2007, 01:07   #7
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Gezien het feit dat de feiten wel degelijk geschiedenis zijn;
Het zijn gebeurtenissen die nog steeds actueel zijn en het huidig politieke koers en klimaat behandelen. Bijna wekelijks zijn er nieuwe ontwikkelingen. Wat daar geschiedenis aan is, ontgaat me compleet. Uiteraard gaat er een hoog gehalte aan geschiedenisbeschouwing door de threads, een noodzaak om de huidige situatie en ontwikkeling op wereldvlak te kunnen kaderen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Gezien het feit dat u er over wenst te discussiëren zonder inmenging van mensen die het niet eens zijn met u;
Foutief. Ik wil graag praten met mensen die het niet eens met me zijn, wat is een discussie anders? Ik wens daarentegen te kunnen dialogeren zonder constante belachelijkmakingen en beledigingen. Mensen die zich zo gedragen, sjah, hen gun ik inderdaad mijn tijd niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Gezien het feit dat de thread op zich al enorm lang is geworden en het uitkuisen ervan een onbegonnen bezigheid is (tenzij u wenst om de tijd die de moderatie er in steekt te vergoeden);
Heb je het aantal berichten van mensen die te pas en te onpas "binnen -en buitenhuppelen" in de 9/11 en NWO threads puur om sommige discussianten te beledigen er al eens op nageslaan? Nu vraag ik uiteraard niet om het uitkuisen van honderden pagina's (da's gekkewerk), maar een vriendelijke waarschuwing aan deze mensen zou best kunnen helpen. (Ik apprecieer wel degelijk de inspanningen die p.be-crew levert, daar geen slecht woord van.)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Gezien het feit dat u in het forum Geschiedenis gewoon verder kunt discussiëren
Het is de bedoeling om de discussie rond de gebeurtenissen van 11 september open te trekken en kenbaar te maken aan een grote hoeveelheid mensen. Dat bereik je niet door het onderwerp weg te stoppen in een uithoekje. Ik merk wel, zoals ik reeds schreef, dat sommige leden er plezier in hebben de discussie weggestopt te zien worden.

Ik koester nog een sprankeltje hoop dat ik je alsnog kan overtuigen om de bewuste thread weer terug onder te brengen bij het subforum Internationaal.

Wederom mijn vriendelijke groeten en oprechte dank.
Heftruck is offline  
Oud 13 mei 2007, 01:09   #8
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
besluit ik dat de verplaatsing wel degelijk de beste oplossing was.
Wat was het probleem, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
Heftruck is offline  
Oud 14 mei 2007, 12:02   #9
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Komt er nog reactie van de mods op de berichten van Heftruck?
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline  
Oud 14 mei 2007, 12:12   #10
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Jullie geven echt niet af e
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline  
Oud 14 mei 2007, 12:21   #11
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Zo'n dramatoestanden zeg...
Kim is offline  
Oud 14 mei 2007, 12:31   #12
flyingrhyno
Gouverneur
 
flyingrhyno's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.140
Stuur een bericht via MSN naar flyingrhyno
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Wat was het probleem, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
Ik zou deze vraag eigenlijk liever aan u stellen.
De discussie is niet verwijderd maar verplaatst.
Verplaatst naar een forum waar het volgens ons beter "staat".
Dus wat is jullie probleem?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Komt er nog reactie van de mods op de berichten van Heftruck?
In deze draad niet meer, want deze wordt gesloten.

Mvg,

Flying...
__________________
flyingrhyno is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be