Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub)
Ja 55 66,27%
Neen 28 33,73%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2010, 10:08   #161
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Ze was daar wel bezig met een getrouwde man. Zedig is dat niet.
Et Alor?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:08   #162
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Wat een ouwerwets gemoraliseer. Het staat iederee vrij om op een getrouwde man (of vrouw) te kruipen. Dat is een privézaak tussen de betrokken en het zegt niets over de mate waarin iemand (on)geschikt is om aan politiek te doen. Zolang men daar niet schijnheilig over doet.
Zever, iemand die een ander zijn huwelijk kapotmaakt en er elke dag over staat te liegen voor z'n eigen gewin is niet integer. Ik vertrouw zo'n mensen niet.

Citaat:
Hij deed dat in het kader van een campagne voor de legalisatie. Het was dus een verantwoorde, politieke actie en een duidelijk statement.
Ik zal eens wat campagne voeren ten bate van het optrekken van de maximumsnelheid op de autostrade.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:09   #163
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Et Alor?
Dat mag van mij, maar je mag zo iemand ook een hoer noemen.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:11   #164
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Gelukkig maar.
Niet te vergeten dat er niet slechts één NVA-er bij heel die affaire betrokken is, maar twee NVA-mandatarissen. Dat vergeet men wel eens. Goe bezig jongens en meisjes, ga zo verder.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:12   #165
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Dat mag van mij, maar je mag zo iemand ook een hoer noemen.
Hoer = betalen

Jij hebt het over liefde tussen twee mensen (getrouwd of niet) wat wil dat boekje nu eigenlijk nog zeggen hé
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:13   #166
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Dat mag van mij, maar je mag zo iemand ook een hoer noemen.
Vroeg ze geld aan Bas?
Neen dus dan is het geen hoer.

Alleen naïeve verliefdheid waar ze nog een tijd de gevolgen van zal dragen.
Maar dit element is geen argument voor ontslag van een parlementair.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:14   #167
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.276
Standaard


Neukmaatje Bas Luyten

Geboren in Leuven op 27 augustus 1980
Sinds 14 augustus 2009 getrouwd.

Professioneel curriculum

Medewerker Voorzitter Vlaams Parlement Jan Peumans (2009 - 2010)
Medewerker Vlaams volksvertegenwoordiger Piet De Bruyn (2007 - 2009)
Kabinetsmedewerker Stad Mechelen (2005 - 2007)
Maitre d'hotel (2001 - 2002)
Chef-kok (1998 - 2001)
Kok (1995 - 1998)

Wat natuurlijk écht voor hem spreekt is lidmaatschap van het Genootschap Paul Van Ostaijen
Met de volgende quote zullen een aantal mensen in de Wetstraat ook niet opgezet zijn geweest:
'De meeste Israëlische gezagsdragers en hooggeplaatste militairen horen slechts op één plaats thuis en dat is het Internationaal Strafhof in Den Haag.'

In zijn Blog verder over het Israel bezoek:
'We waren voorbereid op een niet al te vriendelijke aankomst in Tel Aviv. Mijn vriendin is van Marokkaanse afkomst en dat kan toch wel wat problemen opleveren. Niets bleek minder waar. Bij het aanbieden aan de paspoortcontrole kregen we de verwachte standaardvragen: wat is de reden van uw bezoek? Bent u voor het eerst in Israël? Hoe lang blijft u? Wat is de verhouding tussen jullie beiden? Standaardvragen krijgen een standaardantwoord. Plots vroeg ze door naar de afkomst van mijn vriendin, de naam van haar ouders, van haar grootvader,.. Ook ik bleef niet gespaard van de absurde vragen wie mijn vader en moeder waren. Blijkbaar waren de antwoorden onvoldoende want we mochten beiden mee voor verhoor. Na een identieke vragenreeks werd de vraag aan mijn vriendin gesteld welke godsdienst zij volgde. Het antwoord was blijkbaar bevredigend. Na een verder, apart, verhoor van mijn vriendin was het mijn beurt. Ook ik kreeg de bewuste godsdienstvraag maar weigerde te antwoorden en wees de douanebeambte op het irrelevant en discriminerend karakter van haar vraag.'

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 september 2010 om 10:14.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:16   #168
Sammael
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 1.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Et Alor?
Kijk, aan uw avatar te zien, bent u minstens lid van de NVA. Dat is uw goed recht. Ik ben geen lid, maar kan me vinden in hun standpunten en zou opnieuw voor die partij stemmen mochten er vandaag verkiezingen zijn.

Maar een partij is geen voetbalploeg en u bent geen voetbalfan.

Dat mens haar gedrag valt niet goed te praten en uw partij is haar beter kwijt dan rijk.

Ik neem aan dat niemand bij de NVA zit te wachten op een Freya Vandenbossche bis.

Wees blij dat ge er vanaf zijt.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:17   #169
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Ohw..een marokkaanse vriendin/vrouw..
Vandaar het korte 'multiculturele' huwelijk...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:18   #170
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Niet te vergeten dat er niet slechts één NVA-er bij heel die affaire betrokken is, maar twee NVA-mandatarissen. Dat vergeet men wel eens. Goe bezig jongens en meisjes, ga zo verder.
Om te neuken moet je met twee zijn, hé. Ik denk dat ze ondertussen alletwee mandataris af zijn. Niet meer dan normaal. Ongelofelijk hoe de partij dit snel en secuur oplost, in plaats van goedpraterij en Waalse doofpotjes.
Goe bezig, ga zo verder.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:19   #171
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Ik neem aan dat niemand bij de NVA zit te wachten op een Freya Vandenbossche bis.

Wees blij dat ge er vanaf zijt.
Het NV-A profileert zich graag als centrum-rechts..gezinsw�*�*rden en geloof zijn daar (onuitgesproken) belangrijk..toch naar buiten toe..
Dus het aandringen op ontslag lijkt me hoe langer hoe minder vreemd..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:20   #172
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.235
Standaard

De meute en de stok.
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:20   #173
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Om te neuken moet je met twee zijn, hé. Ik denk dat ze ondertussen alletwee mandataris af zijn. Niet meer dan normaal. Ongelofelijk hoe de partij dit snel en secuur oplost, in plaats van goedpraterij en Waalse doofpotjes.
Goe bezig, ga zo verder.
Tja, we zullen nog maar moeten afwachten hoe het allemaal verloopt met het mogelijk sjoemelachtig akkefietje van Bourgeois en zijn vrouw mbt tot hun advokatenkantoor.

Laatst gewijzigd door system : 1 september 2010 om 10:21.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:20   #174
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Niet te vergeten dat er niet slechts één NVA-er bij heel die affaire betrokken is, maar twee NVA-mandatarissen. Dat vergeet men wel eens. Goe bezig jongens en meisjes, ga zo verder.
ja, niet N-VA'ers doen dat niet hé. Martens, Van Hecke (de CVP'er), Janssens, Somers, enz, die doen dat allemaal niet!
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:21   #175
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Kijk, aan uw avatar te zien, bent u minstens lid van de NVA. Dat is uw goed recht. Ik ben geen lid, maar kan me vinden in hun standpunten en zou opnieuw voor die partij stemmen mochten er vandaag verkiezingen zijn.

Maar een partij is geen voetbalploeg en u bent geen voetbalfan.

Dat mens haar gedrag valt niet goed te praten en uw partij is haar beter kwijt dan rijk.

Ik neem aan dat niemand bij de NVA zit te wachten op een Freya Vandenbossche bis.

Wees blij dat ge er vanaf zijt.
Dat ze nu best ontslag neemt is correct. Ze had beter moeten weten.
Maar ik vind wat er gebeurt is niet zwaargenoeg doorwegen om eventuele politieke activiteiten in de toekomst uit te sluiten, want het is nog altijd iemand die bekwaam is en die spreekt uit de praktij als arts. Ik zou zeker niet blij zijn om zo iemand kwijt te zijn in de partij. We hebben nooit "techniekers" genoeg.

Een tijd laten afkoelen na de nodige lessen getrokken te hebben is mijn standpunt.

Mocht ze effectief zelf drugs gaan kopen zijn en gebruiken zou dit een andere zaak geweest zijn.

Laatst gewijzigd door giserke : 1 september 2010 om 10:23.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:22   #176
Sammael
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 1.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Maar dit element is geen argument voor ontslag van een parlementair.
Wat dat betreft, ben ik het volledig met u eens. Wat men in z'n privéleven doet, is irrelevant, zolang het geen impact heeft op uw beroep (b.v. een lijntje coke snuiven in een discotheek, is geen reden voor ontslag; indien u echter op 't werk in slaap valt of ernstige fouten maakt door gebrek aan concentratie, door uw cocaïnegebruik, dan vliegt ge wel buiten; niet omwille van de cocaïne, maar omwille van de slechte prestaties).

Dat terzijde, en dit is dan ook gewoon mijn persoonlijke mening, voor wat ze waard is, zal IK er alvast geen traan om laten dat iemand die op een getrouwde man kruipt, de politiek moet verlaten, omdat zo'n mensen, naar mijn mening, per definitie onbetrouwbare en schijnheilige leugenaars zijn.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:22   #177
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ja, niet N-VA'ers doen dat niet hé. Martens, Van Hecke (de CVP'er), Janssens, Somers, enz, die doen dat allemaal niet!
ik denk niet dat het de scheve schaats is, dat de doorslag geeft, doch wel de verwikkeling in een cocaïne-deal.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:23   #178
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ja, niet N-VA'ers doen dat niet hé. Martens, Van Hecke (de CVP'er), Janssens, Somers, enz, die doen dat allemaal niet!
Ja maar de NVA was zogezegd 'anders' dan de traditionele partijen. Tenminste, dat werd van de hoge daken geschreeuwd door de militanten van de N ieuwe partij V an de A rrivisten. Niet veel anders dan. Zelfs helemaal niet anders, en erg 'traditioneel' als u het mij vraagt.

Laatst gewijzigd door system : 1 september 2010 om 10:25.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:25   #179
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Wat dat betreft, ben ik het volledig met u eens. Wat men in z'n privéleven doet, is irrelevant, zolang het geen impact heeft op uw beroep (b.v. een lijntje coke snuiven in een discotheek, is geen reden voor ontslag; indien u echter op 't werk in slaap valt of ernstige fouten maakt door gebrek aan concentratie, door uw cocaïnegebruik, dan vliegt ge wel buiten; niet omwille van de cocaïne, maar omwille van de slechte prestaties).

Dat terzijde, en dit is dan ook gewoon mijn persoonlijke mening, voor wat ze waard is, zal IK er alvast geen traan om laten dat iemand die op een getrouwde man kruipt, de politiek moet verlaten, omdat zo'n mensen, naar mijn mening, per definitie onbetrouwbare en schijnheilige leugenaars zijn.
Daar ben ik het dus niet mee eens, alhoewel ik dat wel afkeur.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 10:25   #180
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ja maar de NVA was zogezegd 'anders' dan de traditionele partijen. Tenminste, dat werd van de hoge daken geschreeuwd door de militanten van de Nieuwe partij Van de Arrivisten. Niet veel anders dan.
Ach, *zelfcensuur*, De N-VA is de partij van het hele Vlaamse volk. Ook die van de scheefpoepers, dus. Iedereen welkom.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be