Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2002, 21:09   #21
rosy
Burger
 
Geregistreerd: 16 juli 2002
Berichten: 134
Standaard

ik ben niet verdraagzaam tegenover: racisme, fascisme, onverschilligheid, nutteloos geweld, onrecht, ...

maar als u tegenover alles en iedereen verdraagzaam wil zijn, neem me dan niet kwalijk om dat een beetje als doelloos te zien.
rosy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2002, 21:24   #22
Vincent
Burger
 
Geregistreerd: 9 augustus 2002
Berichten: 106
Standaard

Ik ben liberaal, maar ook voorstander van een goeie sociale zekerheid.
De pensioenen moeten gewaardborgd worden, dat staat buiten kijf. Maar ik vind niet dat de zelfstandigen voor alles en nog wat moeten opdraaien (Mia De Vits zei op 1 mei 2000: het overheidstekort dat er eventueel kan komen moet door de zelfstandigen opgevangen worden). Het zijn echter diezelfde zelfstandigen die aan de basis van de economie liggen! Voorts moet de staat de sociale voorzienigen (ik denk aan werklozenuitkering!) beter controleren en limiteren. Langdurig werklozen extra motiveren, cursussen (in grotere mate dan nu...) aanbieden en bovenal de echte luiaards zonder geld naar huis sturen. Dit is niet de wet van de sterkste, maar enkel logisch zijn!!!
Vincent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2002, 09:12   #23
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rosy
ik ben niet verdraagzaam tegenover: racisme, fascisme, onverschilligheid, nutteloos geweld, onrecht, ...

maar als u tegenover alles en iedereen verdraagzaam wil zijn, neem me dan niet kwalijk om dat een beetje als doelloos te zien.
zoek het begrip verdraagzaamheid op in de woordenboek,

er is iemand op politics die daarover een leuze heeft, zeg niet altijd wat je weet, maar weet wat je zegt

en hij heeft nog gelijk ook :-p

thomas

p.s. voor persoonlijke verwijten: [email protected] of pb
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2002, 09:13   #24
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent
Ik ben liberaal, maar ook voorstander van een goeie sociale zekerheid.
De pensioenen moeten gewaardborgd worden, dat staat buiten kijf. Maar ik vind niet dat de zelfstandigen voor alles en nog wat moeten opdraaien (Mia De Vits zei op 1 mei 2000: het overheidstekort dat er eventueel kan komen moet door de zelfstandigen opgevangen worden). Het zijn echter diezelfde zelfstandigen die aan de basis van de economie liggen! Voorts moet de staat de sociale voorzienigen (ik denk aan werklozenuitkering!) beter controleren en limiteren. Langdurig werklozen extra motiveren, cursussen (in grotere mate dan nu...) aanbieden en bovenal de echte luiaards zonder geld naar huis sturen. Dit is niet de wet van de sterkste, maar enkel logisch zijn!!!
het zijn echter diezelfde zelfstandige die kapilast tot in de kist zijn. En dan noemt zich dan sociale zekerheid.

thomas
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be