Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 december 2011, 18:56   #61
Illuminatus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 1.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wel ja, dan verklaart dat natuurlijk veel ...Waarschijnlijk werd je in je jonge jaren ergens door een of andere pipo met je neus daar op gedrukt. En ja, dan ontstaat de frustratie nietwaar ...Met als gevolg: een koortsige, fanatieke reactie om jezelf toch maar in het andere kamp te plaatsen. Dat verklaart ook meteen jouw vermeende "amour pour les lumières de la langue et la culture française". De grootste fanatiekers zijn dikwijls bekeerlingen.
Als ik uw logica moet volgen dan ben ik waarschijnlijk ook een slapende cel van Al Qaida, gezien mijn katholike opvoeding....Allah Huakbar en scholl
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 18:59   #62
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

bel de cia. Al qaida zit op het forum.
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 19:06   #63
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Definiëer: zoiets.

Is Ignace Lowie ook "zoiets" en is daardoor de hele CD&V besmet? Of pas je graag het Belgische principe van de dubbele moraal toe?
Uiteraard is Ignace Lowie ook zoiets. Waarom zou dat anders zijn ? En je moet me geen woorden in de mond leggen, ik heb nooit de suggestie gedaan dat de n-va besmet is doordat ze zoiets binnenhaalden. Dezelfde redenering gaat dus op voor de cd&v. Ik zeg enkel dat ik niet begrijp dat middenkaders die inderdaad de body zijn van een partij daarin mee zijn gegaan.
Kiezers afpakken is het eten en drinken van elke politieke partij. Maar blok mandatarissen ? Waar trek je de lijn ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 19:09   #64
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

die mensen worden daadwerkelijk goed bekeken hoor. Er zijn ook al velen die wilden overkomen, afgekeurd. Ook van verschillende partijen.

De grens ligt of die mensen de partijlijn en partijwetten willen volgen. Als iemand bvb partijpunten van zijn vorige partij blijft verdedigen, dat hij dan buitenblijft.
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 19:56   #65
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Ik zie dat u François Damiens (ook wel François L'Embrouille) niet kent? Hoe zou u ook, deze meneer is 'Cult' in Franstalig België en Frankrijk.... Kijk maar eens op YouTube. Ook de Brusselse film 'Dikkenek' is gewoonweg hilarisch...

Hierbij vergeleken is zelfs Alex Agnew klein bier.....
Is dat vettig "Brylcream-kapsel en oubollige bakkebaarden" cult in "WalloBrux"??? Arme sukkels!!! Ziedaar de personificatie van "les lumières de la culture française" ...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 19:58   #66
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Als ik uw logica moet volgen dan ben ik waarschijnlijk ook een slapende cel van Al Qaida, gezien mijn katholike opvoeding....Allah Huakbar en scholl
Je moet dringend dat Arabisch wat bijwerken.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 20:13   #67
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Neen, het gaat om de foto die je hier laat zien. Wij veronderstellen (misschien ten onrechte) dat jij het bent. Een uiterlijk dat vrij oubollig overkomt, doet nogal denken aan de "grease"-kapsels uit Saturdaynight fever. Kortom, "un vieux soixantehuitard nostalgique".
Dat is gewoon symptomatisch voor de toestand waarin de Franstalige media zich bevinden. 50 jaar achter op de rest van de wereld. Als het bij de BRT te oud is om nog heruitgezonden te worden verkopen ze hun "format" aan de RTBF
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 20:17   #68
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Uiteraard is Ignace Lowie ook zoiets. Waarom zou dat anders zijn ? En je moet me geen woorden in de mond leggen, ik heb nooit de suggestie gedaan dat de n-va besmet is doordat ze zoiets binnenhaalden. Dezelfde redenering gaat dus op voor de cd&v. Ik zeg enkel dat ik niet begrijp dat middenkaders die inderdaad de body zijn van een partij daarin mee zijn gegaan.
Kiezers afpakken is het eten en drinken van elke politieke partij. Maar blok mandatarissen ? Waar trek je de lijn ?
Ik trek de lijn bij het binnenhalen van corrupte politici die in het verleden al veroordeeld geweest zijn. Zoals de Ø-VLD ooit Pierre Chevalier binnenhaalde bijvoorbeeld. Dat was pas echt dégoutant. Maar zolang iemand een blanco strafblad heeft zie ik niet in waarom hij niet welkom zou zijn als hij de partijbeginselen onderschrijft en er zich aan houdt.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 21:27   #69
Illuminatus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 1.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Is dat vettig "Brylcream-kapsel en oubollige bakkebaarden" cult in "WalloBrux"??? Arme sukkels!!! Ziedaar de personificatie van "les lumières de la culture française" ...
We kunnen er niet allemaal bijlopen als mislukte Justin Biebers hè?

Heeft u ondertussen reeds fragmenten van Dikkenek bekeken of is 't Frans te moeilijk???
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be