Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juli 2012, 07:12   #681
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

James Holmes is knettergek.

Ik ken zijn motief niet, zijn motief interesseert me trouwens niet, en toch durf ik beweren dat hij zo gek als een achterdeur is.

Holmes heeft zijn 15 minutes of fame, maar zijn slachtoffers en hun families hebben levenslang verdriet.

Ben ik blij dat in Colorado de doodstraf nog niet afgeschaft werd ! Indien het van mij zou afhangen, Old Sparky werd onmiddellijk opnieuw geïnstalleerd.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 11:21   #682
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
James Holmes is knettergek.

Ik ken zijn motief niet, zijn motief interesseert me trouwens niet, en toch durf ik beweren dat hij zo gek als een achterdeur is.

Holmes heeft zijn 15 minutes of fame, maar zijn slachtoffers en hun families hebben levenslang verdriet.

Ben ik blij dat in Colorado de doodstraf nog niet afgeschaft werd ! Indien het van mij zou afhangen, Old Sparky werd onmiddellijk opnieuw geïnstalleerd.
Hier spreek je jezelf tegen
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 11:24   #683
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
U ontkent mensen het recht om hun rol te spelen in het grote toneel van de onbeperkte mogelijkheden. Gaan we nu alle toneelspelers die wapens dragen en gebruiken op eigen gezag of in dienst van een organisatie of krijgsmacht gek verklaren? Ja, iedereen die plotseling onder vuur genomen wordt is verrast en geschrokken. Dat is logisch. Maar daarom is het nog niet gek dat dit gebeurt. Duizenden onschuldige mensen worden dagelijks beschoten in alle delen van de wereld en vrijwel zonder dat iemand daar controle over heeft. Dat is allemaal heel normaal. Als u die daders allemaal gek verklaart dan verstoort u de voorstelling. Bah.
Het gaat meestal om criminele rollen. Sommige daarvan zijn overduidelijk op zicht zwaar gestoord en/of gek. Breivik en Joker.

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 juli 2012 om 11:24.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 12:45   #684
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Hier spreek je jezelf tegen
Dat zou de eerste keer zijn.

De meeste executies in de VS gebeuren via pijnloze injecties. De elektrische stoel wordt weinig tot niet meer gebruikt. Bijgevolg mijn pleidooi om deze terug vanonder het stof te halen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 13:40   #685
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Dat zou de eerste keer zijn.

De meeste executies in de VS gebeuren via pijnloze injecties. De elektrische stoel wordt weinig tot niet meer gebruikt. Bijgevolg mijn pleidooi om deze terug vanonder het stof te halen.


ontoerekenbaar=/= executeerbaar
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be