Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 november 2015, 13:25   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard Voetballer Kompany op CNN (te zien in VTM-niews) over Brussel

Hij die daar opgegroeid is, is snoeihard voor de lokale politici.

Hij volgt volledig de Vlaamse partijen met hun pleidooi voor de fusie van de Brusselse gemeenten, èn de politiezones.

Link is pas mogelijk als vtm het nieuws van 13.00 u on line stelt.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 13:36   #2
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

En het is natuurlijk weer iedereen z'n schuld behalve die van de allochtone gemeenschap zelf.
Voor enige vorm van zelfkritiek uit die hoek is het wachten tot sint juttemis.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 13:43   #3
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hij die daar opgegroeid is, is snoeihard voor de lokale politici.

Hij volgt volledig de Vlaamse partijen met hun pleidooi voor de fusie van de Brusselse gemeenten, èn de politiezones.

Link is pas mogelijk als vtm het nieuws van 13.00 u on line stelt.

.
Waarom zou een fusie van gemeenten en politiezones het probleem met de radicale Islam oplossen? Niet dat ik er tegen ben want het lijkt mij efficiënter, maar Antwerpen en Vilvoorde zijn ook broeinesten van radicalisering.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 14:05   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Waarom zou een fusie van gemeenten en politiezones het probleem met de radicale Islam oplossen? Niet dat ik er tegen ben want het lijkt mij efficiënter, maar Antwerpen en Vilvoorde zijn ook broeinesten van radicalisering.
Niemand beweert dat die ene maatregel, of eenderwelke maatregel op zich alleen, een totaaloplossing zou zijn.

Maar gaan we akkoord dat elke organisatie die intern behoorlijk gestructureerd is, altijd een voetje voor heeft op een organisatie die er maar een zootje van maakt ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 15:36   #5
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niemand beweert dat die ene maatregel, of eenderwelke maatregel op zich alleen, een totaaloplossing zou zijn.

Maar gaan we akkoord dat elke organisatie die intern behoorlijk gestructureerd is, altijd een voetje voor heeft op een organisatie die er maar een zootje van maakt ?

.
Ja.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 16:18   #6
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=owvbQTDRfxk

Ik heb zo het gevoel dat als iemand als Kompany dit zegt (op CNN dan nog) dat wel eens meer zou kunnen doen om de Brusselse politiek te overhalen om die onzin met die zes politiezones om te vormen dan wanneer de voltallige Vlaamse politiek het tegelijk luid roept. En dat is dan weer zeer veelzeggend over de staat van het politieke discours in dit land.

Citaat:
En het is natuurlijk weer iedereen z'n schuld behalve die van de allochtone gemeenschap zelf.
Voor enige vorm van zelfkritiek uit die hoek is het wachten tot sint juttemis.
Kompany is helemaal geen moslim...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 17:48   #7
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niemand beweert dat die ene maatregel, of eenderwelke maatregel op zich alleen, een totaaloplossing zou zijn.

Maar gaan we akkoord dat elke organisatie die intern behoorlijk gestructureerd is, altijd een voetje voor heeft op een organisatie die er maar een zootje van maakt ?

.
Metselaar Bracke en de NVA slagen er wonderwel in om grote rotzooi te maken, net zoals 'Uw sossen & co'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 18:15   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Metselaar Bracke en de NVA slagen er wonderwel in om grote rotzooi te maken, net zoals 'Uw sossen & co'.
Je zou dat misschien even kunnen duiden. Even uitwerken. Nu weet ik niet waarover je het precies hebt.
Niet dat het me zo interesseert. Denk dat zeker niet.

De link naar yt geeft bij mij geen geluid.

Deze wel:
http://nieuws.vtm.be/binnenland/1684...okale-politiek

.
Allez blokkers: snuiven. Ne zwette die de situatie in Brussel aan de kaak stelt.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 18:18   #9
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je zou dat misschien even kunnen duiden. Even uitwerken. Nu weet ik niet waarover je het precies hebt.
Niet dat het me zo interesseert. Denk dat zeker niet.

De link naar yt geeft bij mij geen geluid.

Deze wel:
http://nieuws.vtm.be/binnenland/1684...okale-politiek

.
Allez blokkers: snuiven. Ne zwette die de situatie in Brussel aan de kaak stelt.

.
Zijn blokkers racisten? Ik weet dat niet hoor?

Witte supremacisten enzo? Zoiets


Edit: de yt link werkt wonderwel voor mij. Waarom die vtm-link? Geeft U er een draaitje aan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 november 2015 om 18:26.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2015, 10:03   #10
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Goeie Belg Kompany legt dus de schuld bij de Brusselse politiek. Zijn vader dus.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2015, 10:11   #11
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.225
Standaard

Al die blabla...
het plebs wil gewoon Jupiler en mannen in korte broekjes zien lopen.
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2015, 11:12   #12
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=owvbQTDRfxk

Ik heb zo het gevoel dat als iemand als Kompany dit zegt (op CNN dan nog) dat wel eens meer zou kunnen doen om de Brusselse politiek te overhalen om die onzin met die zes politiezones om te vormen dan wanneer de voltallige Vlaamse politiek het tegelijk luid roept. En dat is dan weer zeer veelzeggend over de staat van het politieke discours in dit land.
Toch niet hoor want het gaat hier alleen maar om de centen van die politici en een Kompany raakt hun koude kleren niet.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be