Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 november 2016, 16:54   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik wacht nog altijd op een uitleg over dit NVA-voorstel. Goed lezen hé JVDB. Ik zal het duidelijk schrijven voorstel. Ik zie daar iets staan wat volgens mij in de praktijk niet kan.

Onze NVA vrienden mogen mij dat altijd uitleggen.
...
Zoiets moet je nooit schrijven op een forum.
Want wij vinden het plezant, nu we weten dat je er toch op wacht, om je nog te laten wachten tot Sint Juttemis.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 17:34   #62
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als jij dat vindt, dan moet jij volgende keer niet op haar stemmen.

Al de rest ligt in handen van de kiezer.

.
Mag ik dat ook zeggen elke keer u een politicus bekritiseert?

Ik kan overigens niet op haar stemmen, daar ik niet in de Antwerpse democratie woon.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 23:46   #63
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zoiets moet je nooit schrijven op een forum.
Want wij vinden het plezant, nu we weten dat je er toch op wacht, om je nog te laten wachten tot Sint Juttemis.

.
Ik vind het plezant om u er aan te herinneren dat ge geen uitleg geeft en dat ge nooit uitleg zult geven zoals ge zelf schrijft. Want ge hebt geen uitleg. Ge moet zo wat rond de pot draaien omdat het te pijnlijk is te moeten toegeven dat ge zelf niet weet wat uw NVA-volksmisleiders eigenlijk bedoelen. Weten zij het trouwens zelf? Neen. Ze schrijven gewoon wat neer omdat ze weten dat hun kiezers toch te weinig onderlegd zijn om kritisch na te denken en vragen te stellen over de voorstellen van de partijtop.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2016, 10:51   #64
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Mag ik dat ook zeggen elke keer u een politicus bekritiseert?
...
Tuurlijk moogt gij dat zeggen. Het zou wel uitzonderlijk zijn: ge zoudt voor een keer een politieke waarheid debiteren.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2016, 10:54   #65
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik vind het plezant om u er aan te herinneren dat ge geen uitleg geeft en dat ge nooit uitleg zult geven zoals ge zelf schrijft. Want ge hebt geen uitleg. Ge moet zo wat rond de pot draaien omdat het te pijnlijk is te moeten toegeven dat ge zelf niet weet wat uw NVA-volksmisleiders eigenlijk bedoelen. Weten zij het trouwens zelf? Neen. Ze schrijven gewoon wat neer omdat ze weten dat hun kiezers toch te weinig onderlegd zijn om kritisch na te denken en vragen te stellen over de voorstellen van de partijtop.
In jouw redenering:
- ik, Schoof, ben een flamingant en een domme kloot
- ik, Schoof, stem op flaminganten en op domme kloten
- gij, vaderJosken, had ivm voorgaande toch niet anders verwacht ?
- democratie is ambetant. Toch voor wie de verkiezingen verliest.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2016, 11:01   #66
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
In jouw redenering:
- ik, Schoof, ben een flamingant en een domme kloot
- ik, Schoof, stem op flaminganten en op domme kloten
- gij, vaderJosken, had ivm voorgaande toch niet anders verwacht ?
- democratie is ambetant. Toch voor wie de verkiezingen verliest.

.
Voor mij persoonlijk konden de verkiezingen (financieel) geen betere uitslag hebben. Maar ik twijfel er sterk aan of dat voor de meerderheid van de bevolking geldt. Ik ben echter nog zo een naïeveling die niet enkel aan zijn eigen profijt denkt.

Democratie geeft de macht aan de meerderheid. Populistische politici maken daar misbruik van om mensen die niet zo erg met politiek bezig zijn te misleiden. Dat is een gegeven dat de laatste tijd in gans de wereld opgang maakt. Kijk maar naar wat er in Amerika vandaag mogelijk is.

Ge moogt mij altijd bewijzen dat ge verstandig genoeg zijt om een duidelijk antwoord te geven op mijn eenvoudige vraag.

Laatst gewijzigd door pajoske : 8 november 2016 om 11:02.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2016, 11:44   #67
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
...
Ge moogt mij altijd bewijzen dat ge verstandig genoeg zijt om een duidelijk antwoord te geven op mijn eenvoudige vraag.
Ik ben wel verstandig, maar helaas niet handig.
Ik kan dus wel een antwoord formuleren, maar helaas niet zo simplistisch uitgelegd dat jij het zou verstaan. Dat is triestig genoeg mijn handicap: niet handig.

Je zal dus nog moeten wachten, zoals je zelf al aangaf.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 8 november 2016 om 11:44.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be