Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 december 2017, 18:25   #41
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Mooi !
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 18:32   #42
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Oh, ik ken VB'ers waar men minstens eenmaal per maand de banden van de wagen kapotstak. Bovenop uw lijstje natuurlijk, vergiftigd vlees in de tuin smijten om de huisdieren kapot te maken, die dingen.

De linkse tolerantie kwam in wezen neer op, SA marcheert...
U bent van de tijd van VMO van Bert Eriksson die met swastika's rondliep (waarbij u bij zat, zei u ooit op dit forum), een helm op, en zijn knokploegen o.a. oude mensen liet omver kelderen die een bloem ter nagedachtenis van verzetstrijders. Regelrechte neo-nazi's waren dat.

Dat velen van hen bij het Vlaams Blok zaten, en hardliners waren, ... sorry, niet gaan janken over een band van een wagen dat mensen als reactie kapot sneden. Konnen ze waarschijnlijk niet altijd 's nachts op baan om linkse jeugdhuizen binnen te vallen, en boekenwinkels in de fik te steken.

De VMO is verantwoordelijk voor een dode bij een plakploeg van het FDF, en Jurgen Ceder was iemand die iemand een beenbreuk schopte met tot vandaag op de dag nog steeds invalide.

Maar huil gerust verder op banden van auto's die als reactie kapot gesneden werden.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 18:33   #43
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Mooi !

Heb je een luis gevonden op de kop die je aan het bestuderen bent?


Oei; je was dus aan het memoriseren. Het was dus geen studie van die kop.
Even teruggaan naar de voorhistorie dan. Toen gebeurde er van alles hoor.
Ik herinner mij nog dat de avond voor de verkiezingen op de BRT toen in het nieuws aangekondigd werd dat er in Voeren twee VU mensen aangehouden werden omdat ze brand hadden gesticht bij Franstaligen.
Hun straf zal nadien waarschijnlijk voorwaardelijk geweest zijn want ik heb er nadien niks meer over vernomen.
Maar op de verkiezingsdag zat de schrik bij al die "Flamins" er goed in.
Niet bij de Walen. Die wisten toen reeds wat het nieuws op de BRT waard was. A propos; hebben ze de bende van Nijvel nu nog niet?
Of is dat ook al fake-nieuws?

Laatst gewijzigd door werkman : 12 december 2017 om 18:46.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 18:36   #44
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Heb je een luis gevonden op de kop die je aan het bestuderen bent?
Neen, wel een studentikoze interpretatie van een Pollockske op een racistisch partij hun deurtje.

Die foto is wel minder kunstzinnig in beeld gebracht. Persoonlijk had ik er tenminste vignettering aan toegevoegd.

Laatst gewijzigd door Tamam : 12 december 2017 om 18:38.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 18:43   #45
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
U bent van de tijd van VMO van Bert Eriksson die met swastika's rondliep (waarbij u bij zat, zei u ooit op dit forum), een helm op, en zijn knokploegen o.a. oude mensen liet omver kelderen die een bloem ter nagedachtenis van verzetstrijders. Regelrechte neo-nazi's waren dat.

Dat velen van hen bij het Vlaams Blok zaten, en hardliners waren, ... sorry, niet gaan janken over een band van een wagen dat mensen als reactie kapot sneden. Konnen ze waarschijnlijk niet altijd 's nachts op baan om linkse jeugdhuizen binnen te vallen, en boekenwinkels in de fik te steken.

De VMO is verantwoordelijk voor een dode bij een plakploeg van het FDF, en Jurgen Ceder was iemand die iemand een beenbreuk schopte met tot vandaag op de dag nog steeds invalide.

Maar huil gerust verder op banden van auto's die als reactie kapot gesneden werden.
U spreekt over een jammerlijk voorval uit... 1970. Indien mensen nog steeds banden doorsnijden omwille van dit feit, dan heb ik daar toch zo mijn vragen bij.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 18:46   #46
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U spreekt over een jammerlijk voorval uit... 1970. Indien mensen nog steeds banden doorsnijden omwille van dit feit, dan heb ik daar toch zo mijn vragen bij.
Idd, de tijd dat gebruiker Xeno... bij VMO zat, en de VMO en Vlaams Blok wat verder gingen dan een band van een auto doorsnijden.. "Jammerlijk", het was doodslag.

Trouwens, noem eens een anti-fascist uit de periode die verwantwoordelijk was voor een dode of blijvende letsels naliet bij een Vlaams Blokker / VMO'er.

Laatst gewijzigd door Tamam : 12 december 2017 om 18:46.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 19:00   #47
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Neen, wel een studentikoze interpretatie van een Pollockske op een racistisch partij hun deurtje.

Die foto is wel minder kunstzinnig in beeld gebracht. Persoonlijk had ik er tenminste vignettering aan toegevoegd.

Wat is een Pollockske? Heeft de Pol een "permanent" laten zetten met krullen?
Tja; als ge al uw "hebben en houden" moet verbergen onder een "camisole" dan breng je er beter andere en betere aan op uw kop zeker?
En nu ook maar eens zoeken wat een "camisole" is zeker?
Toen ik in 14-18 in Buckenwald zat wisten wij nog wat dit ding was.
Maar juist; bestond toen "Buckenwald" al?
We zullen het daarbij houden. Anders slaat de dementie nog harder toe.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 december 2017 om 19:02.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 19:03   #48
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Idd, de tijd dat gebruiker Xeno... bij VMO zat, en de VMO en Vlaams Blok wat verder gingen dan een band van een auto doorsnijden.. "Jammerlijk", het was doodslag.

Trouwens, noem eens een anti-fascist uit de periode die verwantwoordelijk was voor een dode of blijvende letsels naliet bij een Vlaams Blokker / VMO'er.
Ik doe niet mee aan opbod, want in mijn ogen zijn handelingen van geweld - door wie dan ook - in onze rechtstaat volkomen laakbaar. Ik zoek geen flauwe excuus of zaken uit een ver verleden om hedendaagse baldadigheden goed te praten. Door wie dan ook.

Dat lijkt het fundamentele verschil tussen u en mij te zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 19:06   #49
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Idd, de tijd dat gebruiker Xeno... bij VMO zat, en de VMO en Vlaams Blok wat verder gingen dan een band van een auto doorsnijden.. "Jammerlijk", het was doodslag.

Trouwens, noem eens een anti-fascist uit de periode die verwantwoordelijk was voor een dode of blijvende letsels naliet bij een Vlaams Blokker / VMO'er.

Ik ken er toch ene die zware letsels overgehouden heeft.
Maar ik ga dat best niet uitdiepen. Een mens vliegt hier voor minder buiten.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 19:06   #50
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Wat is een Pollockske? Heeft de Pol een "permanent" laten zetten met krullen?
Tja; als ge al uw "hebben en houden" moet verbergen onder een "camisole" dan breng je er beter andere en betere aan op uw kop zeker?
En nu ook maar eens zoeken wat een "camisole" is zeker?
Toen ik in 14-18 in Buckenwald zat wisten wij nog wat dit ding was.


Uw post versta ik langs geen kanten, maar da's ok, iets in mij zegt dat het me toch niet gaat boeien als onverdraagzame communistische anti-fascist.

Laatst gewijzigd door Tamam : 12 december 2017 om 19:07.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 19:17   #51
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht


Uw post versta ik langs geen kanten, maar da's ok, iets in mij zegt dat het me toch niet gaat boeien als onverdraagzame communistische anti-fascist.

Komaan het zeg. Nu niet gaan depressief worden.
Aan de afbeelding merk ik wel dat er hier veel zich van een "Pollockske" bedienen. Zeker als het politiek betreft. Smossen met kleuren doen we allemaal graag.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 19:20   #52
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Depressief ben ik niet. Gewoon tijd om deze toffe babbel af te ronden. Nog veel pret met het u in beelden van luizen e.d. bij andersdenkenden. Ik had even m'n pret bij het zien van een besmeurde deur van een racistische partij die al lang buiten wet zou moeten gesteld zijn wegens aanzetten tot haat. x
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2017, 19:23   #53
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Depressief ben ik niet. Gewoon tijd om deze toffe babbel af te ronden. Nog veel pret met het u in beelden van luizen e.d. bij andersdenkenden. Ik had even m'n pret bij het zien van een besmeurde deur van een racistische partij die al lang buiten wet zou moeten gesteld zijn wegens aanzetten tot haat. x
U bevestigt het weer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik doe niet mee aan opbod, want in mijn ogen zijn handelingen van geweld - door wie dan ook - in onze rechtstaat volkomen laakbaar. Ik zoek geen flauwe excuus of zaken uit een ver verleden om hedendaagse baldadigheden goed te praten. Door wie dan ook.

Dat lijkt het fundamentele verschil tussen u en mij te zijn.
En gelukkig bepaalt u niet waar de grenzen van de vrije meningsuiting liggen. We zouden overduidelijk in een dictatuur terechtkomen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2017, 14:14   #54
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik ken er toch ene die zware letsels overgehouden heeft.
Maar ik ga dat best niet uitdiepen. Een mens vliegt hier voor minder buiten.
Neen, vertel gerust. Ik wacht & ben benieuwd. Of PM me. Want ik heb het gevoel dat je aan niemand kan denken.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2017, 14:20   #55
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
tja als je blijft provoceren, komt er altijd reactie. elke politicus die radicaal is, links of rechts, heeft dat aan zijn of haar been en vraagt er om.

ik ben voor dialoog voor alle duidelijkheid, maar om een zak vuiligheid dat tegen een deur gesmeten te worden door wat studenten, en daarover janken,... maar niet over iemand voor het leven kreupel slaan (jurgen ceder) , constant racistische dingen zeggen (filip dewinter & filip de man, die zelf "bloed en bodem" taal gebruikt en schedelmetingen wou invoeren), vooraanstaande partijleden die van pedofilie (buisseret) tot doodslag verantwoordelijk bevonden zijn is wel een ander kaliber.
Omdat FdW dus een bepaald symbool draagt, mogen anderen volgen u hem blijkbaar fysiek aanvallen of zijn bezittingen besmeuren of vernietigen... Merkwaardige logica.

In mijn concept van democratie bestrijd je ideeën en opvattingen eveneens met ideeën en opvattingen. Niet door de ander fysiek te bedreigen, aan te vallen of allerlei baldadigheden uit te halen.

En laat ik het maar voor eens en altijd duidelijk stellen: dat geldt voor iedereen van het politiek spectrum.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 12:28   #56
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
U bent van de tijd van VMO van Bert Eriksson die met swastika's rondliep (waarbij u bij zat, zei u ooit op dit forum), een helm op, en zijn knokploegen o.a. oude mensen liet omver kelderen die een bloem ter nagedachtenis van verzetstrijders. Regelrechte neo-nazi's waren dat.

Dat velen van hen bij het Vlaams Blok zaten, en hardliners waren, ... sorry, niet gaan janken over een band van een wagen dat mensen als reactie kapot sneden. Konnen ze waarschijnlijk niet altijd 's nachts op baan om linkse jeugdhuizen binnen te vallen, en boekenwinkels in de fik te steken.

De VMO is verantwoordelijk voor een dode bij een plakploeg van het FDF, en Jurgen Ceder was iemand die iemand een beenbreuk schopte met tot vandaag op de dag nog steeds invalide.

Maar huil gerust verder op banden van auto's die als reactie kapot gesneden werden.
Voil?*. Wie in een glazen huis woont, moet niet met stenen gooien. Als je zelf heel gewelddadig bent, kan het zijn dat je ook eens slaag krijgt. Extreem-rechts gedraagt zich als die zatlap op café die een sterkere kerel zonder aanleiding een vuistslag toedient en dan verbaasd is dat hij bij mekaar gemept wordt. Ik ga het bij mekaar meppen door de sterkere kerel niet goedkeuren, maar je moet de problemen ook niet gaan opzoeken, hé. Niet iedereen biedt de andere wang aan. Als je erop staat om sterkere kerels vuistslagen toe te dienen, dan loop je het risico van serieus bij mekaar gemept te worden...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 12:30   #57
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
U bent van de tijd van VMO van Bert Eriksson die met swastika's rondliep (waarbij u bij zat, zei u ooit op dit forum), een helm op, en zijn knokploegen o.a. oude mensen liet omver kelderen die een bloem ter nagedachtenis van verzetstrijders. Regelrechte neo-nazi's waren dat.

Dat velen van hen bij het Vlaams Blok zaten, en hardliners waren, ... sorry, niet gaan janken over een band van een wagen dat mensen als reactie kapot sneden. Konnen ze waarschijnlijk niet altijd 's nachts op baan om linkse jeugdhuizen binnen te vallen, en boekenwinkels in de fik te steken.

De VMO is verantwoordelijk voor een dode bij een plakploeg van het FDF, en Jurgen Ceder was iemand die iemand een beenbreuk schopte met tot vandaag op de dag nog steeds invalide.

Maar huil gerust verder op banden van auto's die als reactie kapot gesneden werden.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 15:12   #58
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Omdat FdW dus een bepaald symbool draagt, mogen anderen volgen u hem blijkbaar fysiek aanvallen of zijn bezittingen besmeuren of vernietigen...
begrijpend lezen is ook niet aan jou besteed hé?
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 15:47   #59
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
U bent van de tijd van VMO van Bert Eriksson die met swastika's rondliep

...
Ik heb Bert nooit met hakenkruizen zien rondlopen.

Foto's?

Want die moeten er dan toch zijn, gezien de hatelijkheid van de pers tegenover alle zaken Vlaams? Dat zou uitgemolken worden tot op de dag van vandaag als het zo geweest zou zijn.

Oh, Bert had een lidkaart van het VB en de VU.

De VU, je weet wel, ze hadden een Belgische minister van staat die tijdens de oorlog mee 'armpje strekje' speelde. Die minister van staat had daadwerkelijk hakenkruizen gedragen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 januari 2018 om 15:49.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 15:52   #60
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Voil?*. Wie in een glazen huis woont, moet niet met stenen gooien. Als je zelf heel gewelddadig bent, kan het zijn dat je ook eens slaag krijgt. Extreem-rechts gedraagt zich als die zatlap op café die een sterkere kerel zonder aanleiding een vuistslag toedient en dan verbaasd is dat hij bij mekaar gemept wordt. Ik ga het bij mekaar meppen door de sterkere kerel niet goedkeuren, maar je moet de problemen ook niet gaan opzoeken, hé. Niet iedereen biedt de andere wang aan. Als je erop staat om sterkere kerels vuistslagen toe te dienen, dan loop je het risico van serieus bij mekaar gemept te worden...
Zo is het inderdaad gelopen met die knaap van de linkse knokploeg. Goed zat mensen aanvallen op straat en daarna worden er dan bittere tranen van spijt geweend.

Eigen schuld, dikken bult, zeiden we vroeger.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be