Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 december 2011, 14:37   #21
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Mijn suc6-formule: al wat overschiet na het betalen van basiszorg voor mij en de mijnen, opdoen tot de laatste cent.
Ik noem dat: investeren in mezelf.
Geen kopzorgen.
Après Staaf: les déluges.
Al bijna een halve eeuw geluk gegarandeerd.
Totdat er iets gebeurd (een brand, werkloosheid, ziekte, ...). Ik heb toch liever een buffer ter beschikking mocht zoiets gebeuren.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2011, 14:39   #22
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Dat zijn analisten van Wells Fargo en het dateert van augustus.
Kijk, dit is dus momenteel de beste belegging die er in deze thread al genoemd is. Het aandeel is sterk ondergewaardeerd, de earnings power is nog even stabiel en ze hebben ijzersterke fundamentals. Het is trouwens ook de 3e grootste positie in de aandelenportfolio van Buffett (en ook in mijn stock portfolio). Ik ben er vrij zeker van WFC aandelen binnen dit en 5 jaar zowel een belegging in vastgoed als een belegging in goud gaan verslaan.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2011, 07:27   #23
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Banken bereiden einde van de euro voor

zaterdag 24 december 2011 om 09u58

Zeker twee grote internationale banken hebben maatregelen genomen om zich voor te bereiden om opnieuw transacties te doen in de oude munten van de eurozone.

© belga

Ze deden dat nadat de Europese schuldencrisis de laatste maanden steeds verder uit de hand liep. Dat schrijft de Wall Street Journal.

De banken, die niet met naam genoemd worden, probeerden systemen op poten te zetten om opnieuw transacties te kunnen doen in munten zoals de Italiaanse lire of de Griekse drachme.

Belgische firma weigert info door te geven

Volgens de Wall Street Journal, die bronnen dichtbij het
dossier citeert, stuitten de banken echter op moeilijkheden.
Technische verantwoordelijken van de banken klopten aan bij Swift, de Belgische firma die het netwerk beheert dat gebruikt wordt voor
internationale financiële transacties. Ze probeerden technologische hulp te bekomen en de nodige deviezencodes, om de hulpsystemen voor te bereiden in het geval de eurozone zou ontploffen.

Swift weigerde die informatie te geven, deels omdat het bedrijf vreesde dat op die manier de speculaties nog meer gevoed zouden worden en de eurozone nog fragieler zou worden. (Belga/EE)

Waarschijnlijk word het berekenen van de prijs van vastgoed gemakkelijker voor ons, terug in Bfr.
Maar maak je het eerste halfjaar nog niet ongerust. Er zijn nog enkele landen die eerst nog op de knieën gedwongen moeten worden door S&P, Fitch en Moody's.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be