Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 augustus 2002, 15:43   #21
Leo Delcroix
Burger
 
Geregistreerd: 8 juli 2002
Berichten: 171
Standaard

Niet vergeten dat SS inzake CD&V vooral uitblinkt in het slingeren van loze en half-loze verwijten, de betere oude koeien en dergelijke meer. Hij is tot nu toe niet ingegaan op de inhoudelijke kant van de zaaak, ondanks verschillende uitnodigingen daartoe.
Dit getuigt eerder van lafheid en schrik dan van een groot doorzicht.
Maar zoals ik al zei; in de politeik moet men kunnen incasseren...
Leo Delcroix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2002, 15:52   #22
Pieterjan
Parlementslid
 
Pieterjan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.771
Standaard

Volgens mij hebt u hieromtrent verkeerd inzichten. Ik ben er heilig van overtuigd dat SuperStaaf ooit wel eens de moed vindt om gefundeerde antwoorden te formuleren ivm uw (jullie) postings. Hij heeft én de capaciteiten én de moed én het inzicht om een gevat antwoord te geven.
Maar ik ben ervan overtuigd dat onze allerbeste SuperStaaf u verdere inlichting zal verschaffen.
Pieterjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2002, 18:04   #23
Kevin Devos
Lokaal Raadslid
 
Kevin Devos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Berichten: 349
Standaard

Ok, ik zal er rekening mee houden. Alleen kan je toch geen discussie aangaan met iemand die constant dezelfde zaken verteld. Hij leeft in het verleden, niet vandaag. Hij spuwt hier massa's commentaar terwijl hijzelf nooit een standpunt inneemt.
Kalmte en rust in de politiek is soms het beste wapen zegt men, maar dergelijke uitspattingen zijn soms zo laag tegen de grond dat ik ze gewoon het bespreken niet meer waard vind. Pieterjan en Leo mogen nu misschien we twee verschillende karakters zijn, maar ze zijn wel altijd fantastisch kalm terwijl ik daar zelf moeite mee heb.

Het is al veel als je zelf je fouten kunt toegeven ...

Laat dit op politiek vlak ook zo zijn
__________________
Midden de Mensen met de Kracht van Mensen! Samen gaan we voor de Toekomst van Vlaanderen! CD&V - Christen-Democratisch & Vlaams alternatief
Kevin Devos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2002, 09:44   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

@KADE
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadé
Het is al veel als je zelf je fouten kunt toegeven ...
Eindelijk eens een waar woord Kadé. Laat mij om jouw point te staven dan ook maar dadelijk beginnen met toe te geven, dat ik een beetje uit de bocht ging door jou en de jouwen het etiket rukkertjes en snotters op te plakken.
Ik beloof hierbij plechtig om me in de toekomst te onthouden van dergelijke kwalificeringen, en zal me houden aan de overal aanvaarde troetelnaampjes: tsjeven, bokken, kaloten, kattekoppen enz.

Gelieve van jouw kant de typografie in mijn teksten te respecteren, en een eventuele slip of the pen NIET in vetgedrukte tekst te veranderen. Dit geeft een groter emfatisch effect dan door de auteur bedoeld werd. Dergelijke praktijken om iemand in een kwaad daglicht te stellen, leunen gevaarlijk dicht aan bij schriftvervalsing.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadé
Alleen kan je toch geen discussie aangaan met iemand die constant dezelfde zaken verteld. Hij leeft in het verleden, niet vandaag.
Het is echt je dagje Kadé, want weerom krijg je van je wederspreker gelijk.
Het is inderdaad aartsmoeilijk om te debateren met iemand die steeds dezelfde waarheden vooropstelt. Waarheden uit het verleden, waar de CVP steeds de dikste vinger in de pap had. Waarheden over de CD&V, (tenslotte de identieke doorslag van voornoemde partij) die op tijd eens moeten ingepeperd worden, vooraleer de bevolking aan geheugenverlies begint te lijden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadé
Hij spuwt hier massa's commentaar terwijl hijzelf nooit een standpunt inneemt.
Nu eventjes tegenspreken voor ik mijn tegendraadse reputatie kwijtraak.
Commentaren spuien is mijn goede recht.
Lees ze, en je zal misschien mijn standpunt ontdekken, hoewel ik stricto senso niet verplicht kan worden er een in te nemen.
Wens je me te negeren? Ook geen probleem. Mijn tekstjes zijn duidelijk gesigneerd, en verdwijnen als bij toverslag, mits het dragen van een paardebril.

@LEO DELCROIX
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leo Delcroix
Hij is tot nu toe niet ingegaan op de inhoudelijke kant van de zaaak, ondanks verschillende uitnodigingen daartoe
Terwijl ik nu toch weer begonnen ben met Kadé tegen te spreken, kan ik evengoed in de gauwte jouw aantijging weerleggen.
Een paar quotes:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Elke strekking van links over centrum tot rechts kan weinig graten in deze betrachtingen vinden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Het is gewoon wonderbaarlijk hoeveel fijne zaken in drie jaar oppositie kunnen worden op tafel gegooid.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Er zitten heel wat prijzenswaardige initiatieven tussen.
Met bijbehorende link, indien de volledige tekst je interesseert.

http://www.politics.be/phpBB/viewtop...?t=245&start=0

Is dit een duidelijke opinie over de inhoud van wat de CD&V op papier onderschrijft?
Is de Dick-Bruna stijl waarin ik mijn opinie hierboven presenteer vlotter verteerbaar?

Prettig weekeinde
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be