Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2005, 17:18   #41
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Kan je een link geven naar die beslissing -gebaseerd op de koran: waar juist in de Koran als ik vragen mag- van Musharraf?
Met wiens volmacht heeft hij deze beslissing -dat niemand de wezen mag adopteren (van de islam)- genomen, want voor zover ik weet is Musharraf allesbehalve een islamitisch geleerde. (Is die man wel moslim eigenlijk?)


Als zulke dingen je een zorg zullen wezen, moet je ook geen onjuiste beweringen posten.
____________

Deze bewering komt uit dezelfde bron.
Wereldomroep BBC.

Ze moet zelf maar eens in de Koran gaan zoeken, ik heb al genoeg tijd verloren in de heilige boeken.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 20:08   #42
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Ik denk niet dat ze zich volproppen 's avonds en als konijnen tekeer gaan. Dat is niet echt praktisch. Door overdag te vasten zijn ze volgens mijn (feilbare) logica en beperkte medische kennis toch al redelijk verzwakt, en ik weet niet of het lichaam dan 30 dagen aan een stuk zo'n avondlijke braspartij kan verdragen. Ik zal het morgen eens vragen aan mijn klasgenoten.

Ik vind het nu niet bepaald aanlokkelijk, zo'n vastenmaand, maar wel een hele prestatie voor wie dat wil en kan doen.
Toch gebeurt dat volproppen weldegelijk, vooral onder Marokkanen. In de ramadan is het gebruikelijk dat er heel veel zoete versnaperingen worden klaargemaakt die dan 's nachts bij veel muziek en gedruis worden binnengewerkt. Daarom is het niet verwonderlijk dat er tijdens de ramadan bij de politie altijd veel klachten over geluidsoverlast binnenlopen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 20:10   #43
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Kan je een link geven naar die beslissing -gebaseerd op de koran: waar juist in de Koran als ik vragen mag- van Musharraf?
Met wiens volmacht heeft hij deze beslissing -dat niemand de wezen mag adopteren (van de islam)- genomen, want voor zover ik weet is Musharraf allesbehalve een islamitisch geleerde. (Is die man wel moslim eigenlijk?)


Als zulke dingen je een zorg zullen wezen, moet je ook geen onjuiste beweringen posten.
wat voor zever verkoop jij nu Panther?

Als Musharraf zegt dat hij zich op de koran baseert, dan moet je je vraag aan Musharraf richten en niet aan mensen die gewoon het bericht aanhalen.

eno plaatst het bericht. Als jij niet met Musharraf akkoord gaat, wat zal mij (of Eno)- dat een zorg wezen. Blijkbaar is de koran zo verdraaid (niet moeilijk als product van een geestesgestoorde) - maar ook dat is niet mijn zorg - dus maak jij het aan Musharraf maar wijs dat hij fout is hé?

Ho? nog niet gehoord? De internationale hulpverleners maken zich ook zorgen over het feit dat er per definitie veel minder vrouwelijke slachtoffers worden aangeboden bij de hulpverlening. Blijkbaar is het voor de mannetjes veel erger dat hun vrouwen door "vreemde mannen" zouden kunnen worden geholpen. Dus laten ze ze liever creperen!

Kan je Musharraf daar ook even van op de hoogte brengen als je toch bezig bent? Of misschien heeft het volledige waarheidboek geen specifieke aanwijzigen hoe je vrouwelijke slachtoffers moet redden nadat de toorn van Allah over hen is neergedaald, terwijl de mannetjes in feite "collateral damage" waren... kan ook zijn natuurlijk.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 oktober 2005 om 20:13.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 15:50   #44
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ondertussen blijven die kinderen zonder ouders.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be