Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Bekijk resultaten enquête: Zijn de creaturen op de onderstaande foto angstaanjagende monsters?
Ja ik vind ze verschrikkelijk 13 43,33%
nee het zijn gewone mensen zoals jij en ik 17 56,67%
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 september 2005, 21:57   #41
Enid.
Banneling
 
 
Enid.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Locatie: hier en nergens anders
Berichten: 259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Ik kan daar met de beste wil van de wereld geen vrouwen in zien.
Tjah, dan heb jij duidelijk een probleem. (net als de vrouwen in kwestie trouwens)
Enid. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2005, 22:13   #42
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Het zijn idd levende baarmoeders voor islamo-fascistisch tuig. Dat ga ik niet ontkennen.
Het zijn geen levende baarmoeders maar mensen (die een geweldadige ideologie (zie spandoeken) aanhangen.) Vrouwen in dit geval.



Citaat:
In het geestelijk herboren Europa zal men de volgende taal spreken: "Waarom vluchten? Als men vechten kan!". Het zal de enigste taal zijn die men in gans Europa zal spreken.. En hoe vlugger, hoe liever.
Waarom zijn er altijd 2 opties in jouw verhaal.
Vechten of vluchten? Er zijn genoeg andere alternatieven.
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2005, 22:32   #43
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde
 
Levertraan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2005
Locatie: Antwerpen Stad ///// Ideologie: Neonihilisme
Berichten: 996
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Het zijn geen levende baarmoeders maar mensen (die een geweldadige ideologie (zie spandoeken) aanhangen.) Vrouwen in dit geval.
Wie zegt dat mensen niet onmenselijk kunnen zijn ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Waarom zijn er altijd 2 opties in jouw verhaal.
Vechten of vluchten? Er zijn genoeg andere alternatieven.
Die "alternatieven" zijn 30 jaar lang uitgeprobeerd. Ze varieerden van laissez-faire tot integratie. In al hun gradaties.

Ze hebben duidelijk gefaald. En waarom faalden ze ? Omdat we te maken hebben met een confrontatie. En in een confrontatie zijn er maar 2 mogelijkheden. Dertig jaar lang is de eerste mogelijkheid verkozen.

Moet men voor de afgrond staan om te beseffen dat er nog een tweede is !
__________________
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2005, 22:39   #44
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Wie zegt dat mensen niet onmenselijk kunnen zijn ?
Wat hebben die mensen in jouw ogen gedaan? Ik zie ze alleen maar hun mening uiten...


Citaat:
Die "alternatieven" zijn 30 jaar lang uitgeprobeerd. Ze varieerden van laissez-faire tot integratie. In al hun gradaties.
Voorzover ik weet is er nog weinig geprobeerd hoor. Een beetje afwachten en ''het komt wel zelf'' was meer wat er gedaan werd.

Citaat:
Ze hebben duidelijk gefaald. En waarom faalden ze ? Omdat we te maken hebben met een confrontatie. En in een confrontatie zijn er maar 2 mogelijkheden. Dertig jaar lang is de eerste mogelijkheid verkozen.
Wat voor confrontatie? Er is helemaal nergens een confrontatie en niemand vlucht nog.

Citaat:
Moet men voor de afgrond staan om te beseffen dat er nog een tweede is !
Vechten dus..
Tegen wie wil je vechten?
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2005, 23:00   #45
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde
 
Levertraan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2005
Locatie: Antwerpen Stad ///// Ideologie: Neonihilisme
Berichten: 996
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Wat hebben die mensen in jouw ogen gedaan? Ik zie ze alleen maar hun mening uiten...
Dat ze die mening reeds durven uiten is een teken dat de totale confrontatie niet meer lang op zich zal laten wachten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Voorzover ik weet is er nog weinig geprobeerd hoor. Een beetje afwachten en ''het komt wel zelf'' was meer wat er gedaan werd.
Jij hebt de "pamperperiode" gemist zeker ?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Wat voor confrontatie? Er is helemaal nergens een confrontatie en niemand vlucht nog.
Geloof je dat nu echt ? Hoe zijn witte en zwarte scholen ontstaan ? Waarom worden bepaalde wijken na enkele jaren volledig "ontbleekt" ? Waarom vlucht men in populisme om zijn zwakte te maskeren ?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Vechten dus..
Tegen wie wil je vechten?
Allereerst tegen de heersende paradigma's van '68 die geleid hebben tot de acceptatie van het gelijkheidsprincipe, tot het idee dat multikultuur verrijkend is en tot het moreel en demografisch verval van Europa. Eens de knop is omgedraaid volgt de rest.
__________________
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2005, 23:14   #46
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Dat ze die mening reeds durven uiten is een teken dat de totale confrontatie niet meer lang op zich zal laten wachten.
Waaruit concludeer jij dat die mensen in West-Europa wonen?

Citaat:
Jij hebt de "pamperperiode" gemist zeker ?
Welke pamperperiode?

Citaat:
Geloof je dat nu echt ? Hoe zijn witte en zwarte scholen ontstaan ? Waarom worden bepaalde wijken na enkele jaren volledig "ontbleekt" ? Waarom vlucht men in populisme om zijn zwakte te maskeren ?
Witte en zwarte scholen zijn ontstaan door een slecht spreidingsbeleid.
In Rotterdam is er een nieuw spreidingsbeleid getest en het blijkt te werken. Veel probleemwijken zijn nu ''normale'' wijken.


Citaat:
Allereerst tegen de heersende paradigma's van '68 die geleid hebben tot de acceptatie van het gelijkheidsprincipe,
Waar niks mis mee is.

Citaat:
tot het idee dat multikultuur verrijkend is
Misschien niet misschien wel.

Citaat:
en tot het moreel en demografisch verval van Europa. Eens de knop is omgedraaid volgt de rest.
Moreel en demografisch verval van Europa? Waarom?
Wat is ''de rest'' ?
Je mag openlijk spreken hoor.
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2005, 23:18   #47
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Het zijn idd levende baarmoeders voor islamo-fascistisch tuig. Dat ga ik niet ontkennen.

Maar angst heeft de Europeaan al te lang verlamt en verzwakt. Jarenlang was het credo: "Waarom vechten? Als men vluchten kan..", en men ontvluchtte de zwarte wijken, die zo nog zwarter werden. Nu gebeurt dat vluchtgedrag niet enkel in wijken, maar in gehele steden te gebeuren. Zie maar naar de Nederlandse grootsteden, waar de invoer bruin, en de uitvoer wit is.

In het geestelijk herboren Europa zal men de volgende taal spreken: "Waarom vluchten? Als men vechten kan!". Het zal de enigste taal zijn die men in gans Europa zal spreken.. En hoe vlugger, hoe liever.
Vele mensen als ... make your pick ... ontvluchten hun angst, gaan op de vlucht naar de groene rand leven onder blanke soortgenoten van het "betere Vlaanderen", rationaliseren hun angst weg.

Ik daarentegen kijk die angst recht in de ogen. Ik vlucht niet weg voor die angst. Elke emotie heeft haar oorzaak. Het is niet door die emoties te ontkennen dat je ze zal begrijpen. Die angst is een signaal. Net zoals pijn een signaal is. Signalen zijn er om naar te luisteren.

Het is maar door die angst te voelen dat je weet dat je iets moet ondernemen, dat er belangrijke zaken op het spel staan. En het is niet dat ik die zaken opzoek, die burka's zoeken mij ahw op. Overal waar je tegenwoordig buitenkomt in België wordt je omgeven door moslims in meer of mindere graad van waanzinnigheid.

In mijn eigen stad, in mijn eigen buurt lopen van die zwarte griezelmonsters rond, ga je wandelen in een andere stad van ons piepkleine landje is het nog veel erger. Je kan er niet voor vluchten, tenzij in de voorlopig nog groene blanke rand.

Met de jaren wordt het hier alleen almaar erger met die waanzinnige moslims.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2005, 23:35   #48
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde
 
Levertraan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2005
Locatie: Antwerpen Stad ///// Ideologie: Neonihilisme
Berichten: 996
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Waaruit concludeer jij dat die mensen in West-Europa wonen?
Waar wonen de fanatiekste moslims denk je ? Er bestaan Engelse wijken waar dit de dress-code is.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Welke pamperperiode?
De periode van positieve discriminatie, van extra begeleiding voor "kansarme doelgroepen", van de stimulering van het beleven van de eigen cultuur om ontworteling tegen te gaan.. Komt dat niet bekend voor ?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Witte en zwarte scholen zijn ontstaan door een slecht spreidingsbeleid.
Geef je nu toe dat zonder een autoritaire maatregel (een spreidingsbeleid namelijk) segregatie onontkoombaar is ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
In Rotterdam is er een nieuw spreidingsbeleid getest en het blijkt te werken. Veel probleemwijken zijn nu ''normale'' wijken.
De blanken die er überhaupt nog wonen hebben meestal weinig problemen met multi-etnische toestanden. Misschien verklaart dat voor een groot deel het "succes".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Moreel en demografisch verval van Europa? Waarom?
Wat is ''de rest'' ?
Je mag openlijk spreken hoor.
Het is een feit dat Europa zowel op vlak van moraal als op vlak van demografie de dieptepunten van zijn geschiedenis heeft bereikt. Hedonisme, cultuurrelativisme, populisme, onvruchtbaarheid,.. kortom: nihilisme dat Europa in zijn ban heeft. Zo'n volk wil natuurlijk niet meer baren en dat zie je ook aan de geboortecijfers. Ze komen welliswaar niet in de buurt van het depressieve Oekraiene, maar toch.

Het gezicht van al deze te overwinnen waarden is de allochtoon. Het symbool van de Multikul. Daarom acht ik een etnische burgeroorlog niet als onmogelijk.
__________________
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 17:59   #49
Smurfje
Gouverneur
 
Smurfje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Houtland
Berichten: 1.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Waar wonen de fanatiekste moslims denk je ? Er bestaan Engelse wijken waar dit de dress-code is.
Tja, dan moeten ze daar maar een beetje gaan spreiden he.


Citaat:
De periode van positieve discriminatie, van extra begeleiding voor "kansarme doelgroepen", van de stimulering van het beleven van de eigen cultuur om ontworteling tegen te gaan.. Komt dat niet bekend voor ?
Ja, en die maatregelen hebben tot niets geleid. Omdat bepaalde dingen (bijv. spreidingsbeleid) ''not done'' was.

Citaat:
Geef je nu toe dat zonder een autoritaire maatregel (een spreidingsbeleid namelijk) segregatie onontkoombaar is ?
Niet onontkombaar, wel een grotere kans.

Spreindigsbeleid autoritair?
Je maakt een bepaalde (arme) wijk aantrekkelijk voor middeninkomens en je ziet dat de criminaliteitscijfers dalen.


Citaat:
De blanken die er überhaupt nog wonen hebben meestal weinig problemen met multi-etnische toestanden. Misschien verklaart dat voor een groot deel het "succes".
De criminaliteitscijfers daalden in die wijken, dat was het succes.

Citaat:
Het is een feit dat Europa zowel op vlak van moraal als op vlak van demografie de dieptepunten van zijn geschiedenis heeft bereikt. Hedonisme, cultuurrelativisme, populisme, onvruchtbaarheid,.. kortom: nihilisme dat Europa in zijn ban heeft. Zo'n volk wil natuurlijk niet meer baren en dat zie je ook aan de geboortecijfers. Ze komen welliswaar niet in de buurt van het depressieve Oekraiene, maar toch.
En hoe ga je dat dan oplossen? Heeft Eruopa een oorlog nodig om in jouw ogen weer ''normaal'' te worden?

Citaat:
Het gezicht van al deze te overwinnen waarden is de allochtoon. Het symbool van de Multikul. Daarom acht ik een etnische burgeroorlog niet als onmogelijk.
Als er ergens meerdere etniciteiten wonen is er altijd kans op een etnische burgeroorlog.
Maar anders dan anderen, zie ik de multicul niet als een tijdbom. Ik zie het meer als ingrediënten voor een bom, die door kwaadwillende mensen gebruikt kunnen worden om een bom te maken.
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 18:22   #50
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard Schelden

Geachte,

U plaatste een scheldposting.
De betrokkene klaagde erover.

Gelieve schelden na te laten.
Bij een volgende terechte klacht, wordt u geband.

Peter Johan[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Peter Johan on 28-09-2005 at 13:53
Reason:
--------------------------------

Geachte,

U plaatste een scheldposting.
De betrokkene klaagde erover.

Gelieve schelden na te laten.
Bij een volgende terechte klacht, wordt u geband.

Peter Johan[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Ik kan daar met de beste wil van de wereld geen mensen in zien. Alleen maar angstaanjagende levensgevaarlijke creaturen die zoals elk pest zo snel mogelijk moeten opgeruimd worden.
Jij bent echt wel een bang, schijterig mietje hé ?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 28 september 2005 om 12:53.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 18:25   #51
Enid.
Banneling
 
 
Enid.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Locatie: hier en nergens anders
Berichten: 259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Vele mensen als ... make your pick ... ontvluchten hun angst, gaan op de vlucht naar de groene rand leven onder blanke soortgenoten van het "betere Vlaanderen", rationaliseren hun angst weg.

Ik daarentegen kijk die angst recht in de ogen. Ik vlucht niet weg voor die angst. Elke emotie heeft haar oorzaak. Het is niet door die emoties te ontkennen dat je ze zal begrijpen. Die angst is een signaal. Net zoals pijn een signaal is. Signalen zijn er om naar te luisteren.

Het is maar door die angst te voelen dat je weet dat je iets moet ondernemen, dat er belangrijke zaken op het spel staan. En het is niet dat ik die zaken opzoek, die burka's zoeken mij ahw op. Overal waar je tegenwoordig buitenkomt in België wordt je omgeven door moslims in meer of mindere graad van waanzinnigheid.

In mijn eigen stad, in mijn eigen buurt lopen van die zwarte griezelmonsters rond, ga je wandelen in een andere stad van ons piepkleine landje is het nog veel erger. Je kan er niet voor vluchten, tenzij in de voorlopig nog groene blanke rand.

Met de jaren wordt het hier alleen almaar erger met die waanzinnige moslims.
Mijn school was in een buurt waar er heel veel moslims woonden en amper nederlands gesproken werd. Heel veilig als je wilt spijbelen.

En doe eens even normaal hé. Je doet alsof ze je elk moment kunnen aanvallen ofzo. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Enid. on 27-09-2005 at 19:26
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Vele mensen als ... make your pick ... ontvluchten hun angst, gaan op de vlucht naar de groene rand leven onder blanke soortgenoten van het "betere Vlaanderen", rationaliseren hun angst weg.

Ik daarentegen kijk die angst recht in de ogen. Ik vlucht niet weg voor die angst. Elke emotie heeft haar oorzaak. Het is niet door die emoties te ontkennen dat je ze zal begrijpen. Die angst is een signaal. Net zoals pijn een signaal is. Signalen zijn er om naar te luisteren.

Het is maar door die angst te voelen dat je weet dat je iets moet ondernemen, dat er belangrijke zaken op het spel staan. En het is niet dat ik die zaken opzoek, die burka's zoeken mij ahw op. Overal waar je tegenwoordig buitenkomt in België wordt je omgeven door moslims in meer of mindere graad van waanzinnigheid.

In mijn eigen stad, in mijn eigen buurt lopen van die zwarte griezelmonsters rond, ga je wandelen in een andere stad van ons piepkleine landje is het nog veel erger. Je kan er niet voor vluchten, tenzij in de voorlopig nog groene blanke rand.

Met de jaren wordt het hier alleen almaar erger met die waanzinnige moslims.
Mijn school was in een buurt waar er heel veel moslims woonden en amper nederlands gesproken werd. Heel veilig als je wilt spijbelen.

En doe eens even normaal hé. Je doet alsof ze je elk moment kunnen aanvallen ofzo. [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Vele mensen als ... make your pick ... ontvluchten hun angst, gaan op de vlucht naar de groene rand leven onder blanke soortgenoten van het "betere Vlaanderen", rationaliseren hun angst weg.

Ik daarentegen kijk die angst recht in de ogen. Ik vlucht niet weg voor die angst. Elke emotie heeft haar oorzaak. Het is niet door die emoties te ontkennen dat je ze zal begrijpen. Die angst is een signaal. Net zoals pijn een signaal is. Signalen zijn er om naar te luisteren.

Het is maar door die angst te voelen dat je weet dat je iets moet ondernemen, dat er belangrijke zaken op het spel staan. En het is niet dat ik die zaken opzoek, die burka's zoeken mij ahw op. Overal waar je tegenwoordig buitenkomt in België wordt je omgeven door moslims in meer of mindere graad van waanzinnigheid.

In mijn eigen stad, in mijn eigen buurt lopen van die zwarte griezelmonsters rond, ga je wandelen in een andere stad van ons piepkleine landje is het nog veel erger. Je kan er niet voor vluchten, tenzij in de voorlopig nog groene blanke rand.

Met de jaren wordt het hier alleen almaar erger met die waanzinnige moslims.
Mijn school was in een buurt waar er heel veel moslims woonden en amper nederlands gesproken werd. Heel vijlig als je wilt spijbelen.

En doe eens even normaal hé. Je doet alsof ze je elk moment kunnen aanvallen ofzo. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Enid. : 27 september 2005 om 18:26.
Enid. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 18:27   #52
Enid.
Banneling
 
 
Enid.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Locatie: hier en nergens anders
Berichten: 259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Jij bent echt wel een bang, schijterig mietje hé ?
Ach, iedereen heeft het recht bang te zijn. Het is alleen de manier waarop hij met zijn angst omgaat die me niet aanstaat.
Enid. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 20:34   #53
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enid.
Mijn school was in een buurt waar er heel veel moslims woonden en amper nederlands gesproken werd. Heel veilig als je wilt spijbelen.

En doe eens even normaal hé. Je doet alsof ze je elk moment kunnen aanvallen ofzo.
Jij bent degene die niet meer normaal doet. In wezens die er als afschuwwekkende monsters uitzien zie jij nog mensen. D�*t is pas abnormaal en gestoord.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 21:06   #54
Enid.
Banneling
 
 
Enid.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Locatie: hier en nergens anders
Berichten: 259
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Jij bent degene die niet meer normaal doet. In wezens die er als afschuwwekkende monsters uitzien zie jij nog mensen. D�*t is pas abnormaal en gestoord.
Wat is daar abnormaal aan? Moslimextremisten zijn toch ook mensen?
Misschien niet de meest aangename maar dat is iets anders.

Je hebt trouwens wel een heel bekrompen beeld hoor. Moslims zijn over het algemeen echt geen slecht mensen, maarjah ik kan natuurlijk even goed tegen de stront van mijn goudvis praten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Enid. on 27-09-2005 at 22:10
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Jij bent degene die niet meer normaal doet. In wezens die er als afschuwwekkende monsters uitzien zie jij nog mensen. D�*t is pas abnormaal en gestoord.
Wat is daar abnormaal aan? Moslimextremisten zijn toch ook mensen?
Misschien niet de meest aangename maar dat is iets anders.

Je hebt trouwens wel een heel bekrompen beeld hoor. Moslims zijn over het algemeen echt geen slecht mensen, maarjah ik kan natuurlijk even goed tegen de stront van mijn goudvis praten.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Jij bent degene die niet meer normaal doet. In wezens die er als afschuwwekkende monsters uitzien zie jij nog mensen. D�*t is pas abnormaal en gestoord.
Wat is daar amnormaal aan? Moslimextremisten zijn toch ook mensen?
Misschien niet de meest aangename maar dat is iets anders.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Enid. : 27 september 2005 om 21:10.
Enid. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 21:22   #55
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
De enige vraag die ik me hierbij stel is :
' Is die foto bewerkt, ja of neen, en indien wel, door wie ........ ? '
Terwijl Wreker aan arachnofobie lijdt, luidt mijn diagnose voor jou: paranoia.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 21:29   #56
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Wat hebben die mensen in jouw ogen gedaan? Ik zie ze alleen maar hun mening uiten...
Als je er in slaagt die buitengewone mening niet als een agressie te zien, dan zit je inderdaad op de weg van de psychopathologie (verlies van contact met je gevoelens, met de reële wereld...).
Misschien, heel misschien, zal je je de betekenis van die "mening" wel kunnen vatten als je pakweg je twee benen of je zoon verliest in een rugzak-bomaanslag. Maar alleen als de aandoening je niet te erg te pakken heeft, hoor.
Als je het dan nog niet zou door hebben, dan zullen ze het je op een mooie dag wel persoonlijk diets komen maken.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 21:38   #57
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Terwijl Wreker aan arachnofobie lijdt, luidt mijn diagnose voor jou: paranoia.

Egidius
Hihi..... het lijkt wel besmettelijk voor wie hier lang vertoeft.

En eerlijk Egidius.... zou Wreker niet een heel klein beetje in staat zijn bijvoorbeeld een foto wat mooier of afstotelijker te maken ?
De VS hebben naar het schijnt ook al heel wat afgesjoemeld op dat gebied.
Paranoia of realiteit ?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by labyrinth on 27-09-2005 at 22:41
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Terwijl Wreker aan arachnofobie lijdt, luidt mijn diagnose voor jou: paranoia.

Egidius
Hihi..... het lijkt wel besmettelijk voor wie hier lang vertoeft.

En eerlijk Egidius.... zou Wreker niet een heel klein beetje in staat zijn bijvoorbeeld een foto wat mooier of afstotelijker te maken ?
De VS hebben naar het schijnt ook al heel wat afgesjoemeld op dat gebied.
Paranoia of realiteit ?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Terwijl Wreker aan arachnofobie lijdt, luidt mijn diagnose voor jou: paranoia.

Egidius
Hihi..... het lijkt wel besmettelijk voor wie hier lang vertoeft.

En eerlijk Egidius.... zou Wreker niet een heel klein beetje in staat zijn bijvoorbeeld een foto wat mooier of afstotelijker te maken ?[/size]
[/edit]
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 27 september 2005 om 21:41.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 21:46   #58
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Paranoia of realiteit ?
De vraag stellen is ze beantwoorden!

(Sorry, open doel )

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 23:32   #59
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Het zijn achterlijke hoeren die hun hele leven en vrijheid weg gooien voor een fabeltje, ze zijn jaloers op ons.

ze maken het voor zichzelf moeilijk
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 23:43   #60
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde
 
Levertraan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2005
Locatie: Antwerpen Stad ///// Ideologie: Neonihilisme
Berichten: 996
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Tja, dan moeten ze daar maar een beetje gaan spreiden he.

Ja, en die maatregelen hebben tot niets geleid. Omdat bepaalde dingen (bijv. spreidingsbeleid) ''not done'' was.

Niet onontkombaar, wel een grotere kans.

Spreidingsbeleid autoritair?
Je maakt een bepaalde (arme) wijk aantrekkelijk voor middeninkomens en je ziet dat de criminaliteitscijfers dalen.
Spreiden.. De benen zeker.. ?
Enclaves zijn beter onder controle te houden. In de toekomst.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
En hoe ga je dat dan oplossen? Heeft Eruopa een oorlog nodig om in jouw ogen weer ''normaal'' te worden?
"Je pense que l'éclatement franc d'une guerre civile ethnique sera peut-être nécessaire. Lorsqu'une situation devient insupportable, inextricable, seule la catastrophe, selon la théorie mathématique du même nom, peut faire basculer un système dans le chaos pour qu'un autre ordre surgisse."

Ja dus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Als er ergens meerdere etniciteiten wonen is er altijd kans op een etnische burgeroorlog.
Maar anders dan anderen, zie ik de multicul niet als een tijdbom. Ik zie het meer als ingrediënten voor een bom, die door kwaadwillende mensen gebruikt kunnen worden om een bom te maken.
Wie zijn de kwaadwillende mensen? Mensen die hun eigen land willen behouden ?
__________________
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be