Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 maart 2014, 23:10   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.675
Standaard

Trolldraad?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 23:27   #42
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.993
Standaard

Bembem, in #1 spreek je over vaderschap en in #11 ziet het ernaar uit dat je een vrouw bent.
Wat is het nu ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 23:30   #43
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.178
Standaard

Ik denk dat uw moeder je dit uit ervaring afraadt.

Denk maar eens diep door.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 23:32   #44
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Bembem, in #1 spreek je over vaderschap en in #11 ziet het ernaar uit dat je een vrouw bent.
Wat is het nu ?

Boduo, f here lol

(in #1: mijn moeder verwijt mij van geen vaderfiguur te bieden ..)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 23:33   #45
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Ik denk dat uw moeder je dit uit ervaring afraadt.

Denk maar eens diep door.

Bah nee ..
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 23:36   #46
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.178
Standaard

Van sommige mensen vermoed ik dat ze kinderen op de wereld zetten, om de wereld te kloten.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 23:38   #47
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Van sommige mensen vermoed ik dat ze kinderen op de wereld zetten, om de wereld te kloten.

lolz, mijn euro valt nu pas
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 00:33   #48
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Naaktfoto's van OP?
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 01:55   #49
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Van sommige mensen vermoed ik dat ze kinderen op de wereld zetten, om de wereld te kloten.
Eureka ! dat ik daar zelf niet opgekomen ben.... merci voor den idee man!
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 07:56   #50
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
pss. circe, waarom begin jij over Afrikanen? LOL
zoals ik reeds schreef: omdat ik in die bevolkingsgroep gelijkaardige denkpistes heb gezien: kinderen maken voor papieren, uitkeringen, etc....
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 08:01   #51
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ok, ik heb dit weekend de wind van voren gekregen van mijn moeder. Eigenlijk zou ik willen adopteren, maar vermits dit niet realistisch is mbt mijn situatie (van werkloze) had ik sinds enige tijd het plan van naar de spermabank te gaan.

Ik geef grif toe dat ik in feite niet echt een kindermens ben, ik haat zelfs kinderen (bv. kan absoluut niet tegen hun gekrijs, vieze pampers, gejengel ..) en het voor mij eigenlijk een manier is om er financieel op vooruit te gaan - vooral dat ik moeite heb met een job te vinden.

Want stel dat ik tegen dit en volgend jaar bij het OCMW beland, dan krijg ik meer per maand als leefgeld als ik een kind ten laste heb. Maw. dan kan ik rekenen op een 1070€ per maand (+ kindergeld) ipv. het leefloon voor een alleenstaande van +-800€ .. Met de komst van een kind zou ik zo per maand +-1220€ hebben

Als ik morgen werk vind dan zal het ook rond de 1200 �* 1300€ zijn. Misschien iets meer, maar niet fenomenaal.

Ik doe er maw. profijt aan. En ik kan dan bvb ook zeggen dat ik niet kan gaan werken omwille van de kindjes en dat ik geen oppas heb en blablabla. Maw. mij laten chouchouteren en niet te vergeten de 900€ aan geboortegeschenken van het ziekenfonds Yep, ik zag het al helemaal zitten

Maar ..

Want er is een "maar" (Het loopt toch nooit van een leien dakje voor mij..)

Mijn moeder heeft gedreigd van een advocaat op me af te sturen of weet ik wat .. Ik had er eigenlijk veel beter niets van gezegd en haar achteraf gewoon voor het voldongen feit gezet met als enige info dat het een gevolg was van een discotheek bezoek ofzo.

Dan had ze wss. geen boe of ba gezegd!

Nu zit ik lekker met de gebakken peren, met als enige uitzicht - indien ik niets van werk vind, verdere armoede bij het OCMW ipv. de dop

Verder ben ik ook niet compleet zonder scrupules, ook al geef ik toe dat het vnl. uit financiële overwegingen is dat ik een kind zou willen, ik zou ook graag iets doen aan mijn eenzaamheid en later kerstmis enzo niet alleen te moeten vieren.

Bref, ik had er beter helemaal niets van tegen haar gezegd. Mijn plannen staan nu "on holt"

Ze is nochtans een linkse, en ze heeft mij destijds geadopteerd. En toch deed ze zo'n uitspraak van "ja, en met één of andere dan nog wel" .. Heu wat maakt het uit dat het mss maar één of andere is, daarom is het juist anoniem.

En dan was dat mens bezig dat ik geen vaderfiguur zou kunnen bieden en blablablablabla. Bref, het werd er gisteren weeral eens lekker ingewreven dat het enkel "Survival of the Fittest" hoort te zijn, en dat een loser als ik daar geen recht op heeft

Ik preciseer erbij dat ze van mijn 'winstbejag' motief niet op de hoogte is, enkel mijn zogezegde kinderwens.


Vraag: Wat is jullie mening hierover?

Thx
Als je dan toch wil rijker worden op de rug van kinderen, waarom begin je geen dagverblijf?
Dan komt er elke dag weer een einde aan het 'gejengel, gekrijs en vullen van pampers' waar je een hekel aan hebt.
En als het niet lukt, dan stop je ermee, en is er geen kind de rest van zijn dagen ongelukkig bij de rotmoeder die jij beweert te zullen zijn....
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 11:43   #52
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ok, ik heb dit weekend de wind van voren gekregen van mijn moeder. Eigenlijk zou ik willen adopteren, maar vermits dit niet realistisch is mbt mijn situatie (van werkloze) had ik sinds enige tijd het plan van naar de spermabank te gaan.

Ik geef grif toe dat ik in feite niet echt een kindermens ben, ik haat zelfs kinderen (bv. kan absoluut niet tegen hun gekrijs, vieze pampers, gejengel ..) en het voor mij eigenlijk een manier is om er financieel op vooruit te gaan -
vooral dat ik moeite heb met een job te vinden.

Want stel dat ik tegen dit en volgend jaar bij het OCMW beland, dan krijg ik meer per maand als leefgeld als ik een kind ten laste heb. Maw. dan kan ik rekenen op een 1070€ per maand (+ kindergeld) ipv. het leefloon voor een alleenstaande van +-800€ .. Met de komst van een kind zou ik zo per maand +-1220€ hebben

Als ik morgen werk vind dan zal het ook rond de 1200 �* 1300€ zijn. Misschien iets meer, maar niet fenomenaal.

Ik doe er maw. profijt aan. En ik kan dan bvb ook zeggen dat ik niet kan gaan werken omwille van de kindjes en dat ik geen oppas heb en blablabla. Maw. mij laten chouchouteren en niet te vergeten de 900€ aan geboortegeschenken van het ziekenfonds Yep, ik zag het al helemaal zitten

Maar ..

Want er is een "maar" (Het loopt toch nooit van een leien dakje voor mij..)

Mijn moeder heeft gedreigd van een advocaat op me af te sturen of weet ik wat .. Ik had er eigenlijk veel beter niets van gezegd en haar achteraf gewoon voor het voldongen feit gezet met als enige info dat het een gevolg was van een discotheek bezoek ofzo.

Dan had ze wss. geen boe of ba gezegd!

Nu zit ik lekker met de gebakken peren, met als enige uitzicht - indien ik niets van werk vind, verdere armoede bij het OCMW ipv. de dop

Verder ben ik ook niet compleet zonder scrupules, ook al geef ik toe dat het vnl. uit financiële overwegingen is dat ik een kind zou willen, ik zou ook graag iets doen aan mijn eenzaamheid en later kerstmis enzo niet alleen te moeten vieren.

Bref, ik had er beter helemaal niets van tegen haar gezegd. Mijn plannen staan nu "on holt"

Ze is nochtans een linkse, en ze heeft mij destijds geadopteerd. En toch deed ze zo'n uitspraak van "ja, en met één of andere dan nog wel" .. Heu wat maakt het uit dat het mss maar één of andere is, daarom is het juist anoniem.

En dan was dat mens bezig dat ik geen vaderfiguur zou kunnen bieden en blablablablabla. Bref, het werd er gisteren weeral eens lekker ingewreven dat het enkel "Survival of the Fittest" hoort te zijn, en dat een loser als ik daar geen recht op heeft

Ik preciseer erbij dat ze van mijn 'winstbejag' motief niet op de hoogte is, enkel mijn zogezegde kinderwens.


Vraag: Wat is jullie mening hierover?

Thx
Spermabank ?
Ben jij zo mottig dat je niet één of andere vent kunt versieren , voer hem dronken desnoods !
Allee, niet té dronken hé want anders is het " too drunk to fuck ".
Kijk, ga van de zomer naar de Gentse Feesten, of naar een muziekfestival bvb, dan moet het toch al van den duivel zijn als je daar niet zwanger kunt worden !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 17:30   #53
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Ga eens terug naar je land van herkomst.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 22:49   #54
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Bizar. Ik ken nochtans mensen die destijds zonder problemen een Vietnameesje adopteerden. Het hielp natuurlijk dat ze in de contreien gestationeerd waren. En zo zijn er nogal wat, het volstaat van op het juiste moment op de juiste plaats te zijn. Jouw koppel heeft gewoon bad luck gehad.

Trouwens al die procedures, screening zijn gewoon quatsch. Het kan een garantie zijn op super ouders en dito opvoeding, maar het is zeker geen garantie. Zo weet ik bv. uit goede bron van een geadopteerd kind dat het slachtoffer werd van incest, door een vader met als beroep 'rechter' nota bene Geen alleenstaand geval overigens. Misbruik, verwaarlozing etc. komen meer voor bij adoptie dan men zou denken hoor .. Om nog maar niet te spreken over diegenen die adopteren omdat ze anders een 'blubberbuik' zouden hebben. Ook dit weet ik uit goede bron.

Het enigste waar die "formaliteiten" voor nodig zijn is kassa kassa. Al de rest is goodwill en <�* la tête du client>
Het is mij al langer duidelijk dat jij van toeten of blazen weet. Noch over adoptie, noch over over spermabanken weet jij iets. Voor geen van beiden kom jij in aanmerking. Je hebt je er zelfs niet over bevraagd want dan had je dat geweten.

Misbruik en verwaarlozing komen meer voor bij "natuurlijke" ouders dan bij adoptieouders. Dat is te verklaren omdat er voor adoptiekinderen met zekerheid gekozen is, terwijl dat voor natuurlijke ouders niet altijd het geval is. Ongewenste kinderen zal je daarom vaker bij hen vinden.

Ik ben het er niet mee eens dat Kind en Gezin het monopolie kreeg in de adoptiesector. Monopolies zijn nérgens goed voor. Maar het zou nog véél erger zijn als er geen enkele organisatie bestond die zou beletten dat werkschuwe scharminkels zonder scrupules zich een hulpeloos wezentje konden aanschaffen. Dit met als enige doel een hogere uitkering op de kop te kunnen tikken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 02:33   #55
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zoals ik reeds schreef: omdat ik in die bevolkingsgroep gelijkaardige denkpistes heb gezien: kinderen maken voor papieren, uitkeringen, etc....
i see ..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Als je dan toch wil rijker worden op de rug van kinderen, waarom begin je geen dagverblijf?
Dan komt er elke dag weer een einde aan het 'gejengel, gekrijs en vullen van pampers' waar je een hekel aan hebt.
En als het niet lukt, dan stop je ermee, en is er geen kind de rest van zijn dagen ongelukkig bij de rotmoeder die jij beweert te zullen zijn....
in mijn studio zeker .. lolz

nee maar serieus: welke bank gaat mij daarvoor een lening geven, het is crisis hé

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Spermabank ?
Ben jij zo mottig dat je niet één of andere vent kunt versieren , voer hem dronken desnoods !
Allee, niet té dronken hé want anders is het " too drunk to fuck ".
Kijk, ga van de zomer naar de Gentse Feesten, of naar een muziekfestival bvb, dan moet het toch al van den duivel zijn als je daar niet zwanger kunt worden !
nee hee! en een geslachtsziekte oplopen .. (maar je hebt gelijk, ik ben idd. niet moeders mooiste en mannen lopen weg van mij, zelfs six is van mij weggevlucht, niet dat ik plannen met hem had lol)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Verleiden is een werkwoord. BemBem is schuw voor alles dat ook maar in de verste verte in verband kan woden gebracht met 'werken'.
ik wil wel werken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ga eens terug naar je land van herkomst.
geen probleem hoor, betaal jij mijn ticket?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het is mij al langer duidelijk dat jij van toeten of blazen weet. Noch over adoptie, noch over over spermabanken weet jij iets. Voor geen van beiden kom jij in aanmerking. Je hebt je er zelfs niet over bevraagd want dan had je dat geweten.

Misbruik en verwaarlozing komen meer voor bij "natuurlijke" ouders dan bij adoptieouders. Dat is te verklaren omdat er voor adoptiekinderen met zekerheid gekozen is, terwijl dat voor natuurlijke ouders niet altijd het geval is. Ongewenste kinderen zal je daarom vaker bij hen vinden.

Ik ben het er niet mee eens dat Kind en Gezin het monopolie kreeg in de adoptiesector. Monopolies zijn nérgens goed voor. Maar het zou nog véél erger zijn als er geen enkele organisatie bestond die zou beletten dat werkschuwe scharminkels zonder scrupules zich een hulpeloos wezentje konden aanschaffen. Dit met als enige doel een hogere uitkering op de kop te kunnen tikken.
ik heb idd niet de wijsheid in pacht maar vermits ikzelf geadopteerd ben en mijn moeder veel contact heeft/had met andere adoptieouders denk ik er tamelijk veel over te weten ..

hum, ik ben geen werkschuw scharminkel ook al zou ik best een hogere uitkering willen .. Als mensen geen werk vinden (en hopeloos worden) dan gaan sommigen op zoek naar alternatieve oplossingen .. dat is zelfs niet eens ethiek, maar economie
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 08:42   #56
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht


ik wil wel werken


werk dan, in plaats van te profiteren
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 09:15   #57
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

In de sector dienstencheques zoekt men steeds personeel.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 16:12   #58
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

bij PWA hebben ze mij onlangs 'beleefd' geweigerd .. dus ..








ps. on topic blijven pls lol
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 16:23   #59
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
... Dat heb je enkel aan jezelf te danken.

Zeg Sonny moet jij niet werken? lol
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 16:38   #60
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Ga jij ook al beginnen?
Die Fred/Sonny/Kroket ... (of wie van die drie) moet indruk gemaakt hebben.

dat dacht ik al 'gepensioneerd'
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be