Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 maart 2017, 23:15   #241
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik hou niks bij . Maar in tegenstelling tot dat van jou is mijn geheugen nog wel intact.
Gij meent dat, of wat??

Ik zal me zacht uitdrukken om uw gevoelens niet te hard te kwetsen ... maar ik heb niet de indruk dat gij een performant geheugen hebt ....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En verder zal ik wel zelf bepalen op wie ik stem ....als ik al ga stemmen. Ik moet ook geen toestemming vragen aan de instelling om te mogen gaan stemmen.
Maar dat is flink! Gij gaat zelf bepalen op wie gij gaat stemmen!

En ge moet hé! Er is opkomstplicht!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 23:16   #242
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het is nog waar ook wat je nu bazelt

http://norml.org/news/2013/10/10/stu...her-substances
Ik open geen links.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 23:22   #243
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik open geen links.
Moet je nog niet gaan slapen.Tegenwoordig mogen ze precies lang opblijven in de instellingen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 23:24   #244
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij meent dat, of wat??

Ik zal me zacht uitdrukken om uw gevoelens niet te hard te kwetsen ... maar ik heb niet de indruk dat gij een performant geheugen hebt ....



Maar dat is flink! Gij gaat zelf bepalen op wie gij gaat stemmen!

En ge moet hé! Er is opkomstplicht!
Inderdaad...in tegenstelling tot jou heb ik geen medische vrijstelling.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 23:26   #245
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ai ... en dat voor iemand die claimt alles wetenschappelijk te kunnen onderbouwen.
Ge kunt er U natuurlijk semantisch wat uit gaan leuteren met dat begrip 'verruimend'
Maar alstublieft! Wéét gij dat dan niet?

Het is zoals: 'de uitzondering bevestigt de regel'.
Ge weet toch ook dat het omgekeerde bedoeld wordt? Ge wéét toch dat een uitzondering een regel ondergraaft...

Iedereen weet toch dat drugs het waarnemingsvermogen inperkt en vervormt. Ge hebt wel de tegengestelde illusie, maar dat is een illusie... Ge wéét dat toch, niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht


In feite is dat simpel hé
1) 'geestverruimend' is geen synoniem voor beter reactievermogen, inschatten realiteit etc
Nee? Voor wat dan wel?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht

2) ze zijn lange allemaal niet 'geestverruimend' en drugs worden allemaal op één hoop gegooid ... jij bent er trouwens een mooi voorbeeld van
Maar man! Ik ben niet begonnen met het woord "geestesverruimend' te gebruiken voor 'vele middelen'. Indien ge klachten hierover hebt, gelieve u tot deze persoon te wenden!

Hij gebruikte geestesverrruimend trouwens ook in de zin dat ge meer 'ziet', meer 'ervaart', op een compleet positieve manier. Het is deze zienswijze die ik natuurlijk aanval met een vergelijking over het verkeer.

En terecht natuurlijk!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
3) men is gewoon totaal onwetend ( tot voor kort ) dus wat moest de wethouder ermee ?
Héél interessant. I don't f*cking care!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht


Ik hoop dat als jij daar dan integraal ja op zegt dat dan ook integraal doet voor medicijngebruik ... of had je bij toeval ook een opleiding farmacie genoten ?
Ja! Verwijs naar medicatie, naar suiker, naar alcohol! Allemaal boecht!

Daarover had ik het evenwel niet!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 23:27   #246
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
LOL praha, geert wetenschappelijk onderbouwen? Hij hangt nog conservatief vast aan het DArwinisme
Och got, ja. Gij gelooft niet in de evolutietheorie. Ik was dat vergeten.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 23:28   #247
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar alstublieft! Wéét gij dat dan niet?

Het is zoals: 'de uitzondering bevestigt de regel'.
Ge weet toch ook dat het omgekeerde bedoeld wordt? Ge wéét toch dat een uitzondering een regel ondergraaft...

Iedereen weet toch dat drugs het waarnemingsvermogen inperkt en vervormt. Ge hebt wel de tegengestelde illusie, maar dat is een illusie... Ge wéét dat toch, niet?

Nee? Voor wat dan wel? Maar man! Ik ben niet begonnen met het woord "geestesverruimend' te gebruiken voor 'vele middelen'. Indien ge klachten hierover hebt, gelieve u tot deze persoon te wenden!

Hij gebruikte geestesverrruimend trouwens ook in de zin dat ge meer 'ziet', meer 'ervaart', op een compleet positieve manier. Het is deze zienswijze die ik natuurlijk aanval met een vergelijking over het verkeer.

En terecht natuurlijk! Héél interessant. I don't f*cking care!
Ja! Verwijs naar medicatie, naar suiker, naar alcohol! Allemaal boecht!

Daarover had ik het evenwel niet!
Geert het is bedtijd .....en vergeet uw pilletjes niet. Groetjes aan uw vriend ..slaapt hij al ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 23:29   #248
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Inderdaad...in tegenstelling tot jou heb ik geen medische vrijstelling.
Gij zijt wel niet zo goed in trash talking ...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 23:31   #249
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij zijt wel niet zo goed in trash talking ...
Vergeet vooral je risperdal niet.....
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 23:50   #250
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=QbkArLFDEgg
Is Eminem niet de beste sensibiliseerder qua drugs? }-)
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2017, 09:22   #251
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Goed! de subjectieve waarneming verandert. De hardheid. De pijn. Allemaal weg.
Ja, natuurlijk zijn er mensen die vluchten in alcohol of bepaalde drugs. Wiet lijkt me in zo'n geval niet de beste optie omdat die drug meestal het effect heeft dat je nog harder gaat piekeren over hetgeen je dwars zit.
En het is vooral op het moment dat alcohol of drugs hiervoor gebruikt worden dat ze echt gevaarlijk kunnen zijn.

Maar ik geloof niet dat zoals jij beweert, iedere gebruiker, ook niet de matige of occasionele, drank en/of drugs gebruikt met als enige doel problemen te vergeten. Laat staan "omdat ze het leven niet aankunnen".
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2017, 09:40   #252
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar alstublieft! Wéét gij dat dan niet?

Het is zoals: 'de uitzondering bevestigt de regel'.
Ge weet toch ook dat het omgekeerde bedoeld wordt? Ge wéét toch dat een uitzondering een regel ondergraaft...

Iedereen weet toch dat drugs het waarnemingsvermogen inperkt en vervormt. Ge hebt wel de tegengestelde illusie, maar dat is een illusie... Ge wéét dat toch, niet?
Euh, nee. Niet iedereen weet dat, want het is zever.
Ook de realiteit zoals u ze waarneemt, is evenmin geheel. Massa's info worden door onze hersenen gefilterd. Die filters kunnen beïnvloed worden door bepaalde middelen. Check maar eens fMRI scans van hersenen onder invloed van LSD.

Trouwens, stel, als je nuchter bent ervaar je de realiteit onder mentale status A. Als je dan door bepaalde middelen deze realiteit ook ervaart onder mentale toestand B, C en zo verder, ben je dan een ervaring rijker of armer?
Status A is trouwens ook maar een gefilterde ervaring hoor.


Citaat:
Hij gebruikte geestesverrruimend trouwens ook in de zin dat ge meer 'ziet', meer 'ervaart', op een compleet positieve manier. Het is deze zienswijze die ik natuurlijk aanval met een vergelijking over het verkeer.
Dat maakt u ervan, maar dat bedoel ik niet. Het is niet omdat bepaalde inputs minder worden gefilterd, datandere factoren niet nog meer worden geremd (vb reactievermogen). Maar het is een prima tool om de eigen psyche mee te verkennen.
Ook meditatie en mindfullness zijn hier prima tools voor, maar ik zou u evenmin aanraden om te mediteren terwijl u aan het autorijden bent.
Dus, voor eens en altijd, drugs in het verkeer vind ik een NONO.

Ik heb zo de indruk dat het bij u alles of niks is. Ik ben ook niet pro alle drugs. Het gros is vuiligheid. Maar een groot pak mensen kan met een groot pak middelen wél verantwoord omgaan. Maar dat krijgen jullie niet in dat bolletje bovenaan. Nee, soms denk ik dat velen het liever zouden zien dat elke gebruiker lijdt onder zijn druggebruik, en in de goot belandt. Nou, dikke pech, gaat niet gebeuren hoor.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 7 maart 2017 om 09:46.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2017, 12:53   #253
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Ja, natuurlijk zijn er mensen die vluchten in alcohol of bepaalde drugs. Wiet lijkt me in zo'n geval niet de beste optie omdat die drug meestal het effect heeft dat je nog harder gaat piekeren over hetgeen je dwars zit.
En het is vooral op het moment dat alcohol of drugs hiervoor gebruikt worden dat ze echt gevaarlijk kunnen zijn.

Maar ik geloof niet dat zoals jij beweert, iedere gebruiker, ook niet de matige of occasionele, drank en/of drugs gebruikt met als enige doel problemen te vergeten. Laat staan "omdat ze het leven niet aankunnen".
Waar heb ik beweerd dat, en ik quote, iedere gebruiker, ook niet de matige of occasionele, drank en/of drugs gebruikt met als enige doel problemen te vergeten??

Laten we niet overdrijven in het 'in de mond leggen van woorden'.

Ik zeg heel duidelijk, en daarover is er geen misverstand, dat mensen die het leven niet aankunnen zonder te gaan vluchten in een roes, slappelingen zijn, en daarvoor wil ik niet betalen.

Ik ben in veel landen geweest waar het leven keihard is.

Hier in dit kleine West Europese landje is het leven super gemakkelijk. Ge wordt gepamperd van uw eerste dag tot uw laatste. Als ge het dan nog niet aankunt, LAAT MAAR ZITTEN! Maakt dan dat ge weg zijt, of spring van een brug. Maar zit hier niet te klagen over hoe de overheid stout is om cannabis niet te legaliseren.
Cannabis is dan nog de grootste boecht die er is.

Bovendien, en dat is nog het ergste, zijn de grootste klagers ook de trouwste kiezers van BDW!

ge moet maar durven!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2017, 13:06   #254
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Euh, nee. Niet iedereen weet dat, want het is zever.
Ook de realiteit zoals u ze waarneemt, is evenmin geheel. Massa's info worden door onze hersenen gefilterd.
Dat klopt! Hier hebt u gelijk , en niet veel mensen weten dit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Die filters kunnen beïnvloed worden door bepaalde middelen. Check maar eens fMRI scans van hersenen onder invloed van LSD.
Trouwens, stel, als je nuchter bent ervaar je de realiteit onder mentale status A. Als je dan door bepaalde middelen deze realiteit ook ervaart onder mentale toestand B, C en zo verder, ben je dan een ervaring rijker of armer?
Status A is trouwens ook maar een gefilterde ervaring hoor.
Ja, maar ...
Status A is gevormd door miljoenen jaren van evolutie. En zorgt voor de beste situatie om te overleven.
Onder LSD zijt ge in de jungle binnen de minuut een vogel voor de kat. of in het verkeer, wat ongeveer hetzelfde is.

En voor alle duidelijkheid, het gebruiken van drugs is geen keuze van de mens uit vrije wil. Planten hebben niet voor niets een stof in hun systeem die de mens, en andere dieren in een roes brengen.
Dat heeft voor hen een evolutionair voordeel.

Dus als u in toestand B,C,D bent, dan is dat niet omdat u dat wenst, maar omdat een ander levend wezen dat wenst.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht


Dat maakt u ervan, maar dat bedoel ik niet. Het is niet omdat bepaalde inputs minder worden gefilterd, datandere factoren niet nog meer worden geremd (vb reactievermogen). Maar het is een prima tool om de eigen psyche mee te verkennen.
Ook meditatie en mindfullness zijn hier prima tools voor,
Hiervoor moet ge bij Ingeborg zijn. Hokus pokus, daar hou ik mij niet mee bezig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
maar ik zou u evenmin aanraden om te mediteren terwijl u aan het autorijden bent.
Dus, voor eens en altijd, drugs in het verkeer vind ik een NONO.
Ik heb zo de indruk dat het bij u alles of niks is. Ik ben ook niet pro alle drugs. Het gros is vuiligheid.
Allemaal vuiligheid. het is altijd een win-lose situatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Maar een groot pak mensen kan met een groot pak middelen wél verantwoord omgaan.
Nee hoor, dat is een illusie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Maar dat krijgen jullie niet in dat bolletje bovenaan. Nee, soms denk ik dat velen het liever zouden zien dat elke gebruiker lijdt onder zijn druggebruik, en in de goot belandt. Nou, dikke pech, gaat niet gebeuren hoor.
Zeg, waarom denkt ge dat nu? begin al niet op voorhand te wentelen in zelfbeklag!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2017, 13:16   #255
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Waar heb ik beweerd dat, en ik quote, iedere gebruiker, ook niet de matige of occasionele, drank en/of drugs gebruikt met als enige doel problemen te vergeten??

Laten we niet overdrijven in het 'in de mond leggen van woorden'.
Alle dan.

Citaat:
Ik zeg heel duidelijk, en daarover is er geen misverstand, dat mensen die het leven niet aankunnen zonder te gaan vluchten in een roes, slappelingen zijn, en daarvoor wil ik niet betalen.
Legaal of illegaal, je betaalt er nu toch al voor.

Citaat:
Hier in dit kleine West Europese landje is het leven super gemakkelijk. Ge wordt gepamperd van uw eerste dag tot uw laatste. Als ge het dan nog niet aankunt, LAAT MAAR ZITTEN! Maakt dan dat ge weg zijt, of spring van een brug. Maar zit hier niet te klagen over hoe de overheid stout is om cannabis niet te legaliseren.
Iedereen is vrij om te klagen over wat men wil he

Citaat:
Cannabis is dan nog de grootste boecht die er is.
Ik zal nooit beweren dat cannabis ongevaarlijk of onschuldig is. Maar ik weet wel pertinent zeker dat qua nefaste gevolgen alcohol cannabis ver achter zich laat.

Citaat:
Bovendien, en dat is nog het ergste, zijn de grootste klagers ook de trouwste kiezers van BDW! ge moet maar durven!
De smeerlappen!
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2017, 13:19   #256
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Dat klopt natuurlijk. Maar dat ontkracht toch niet wat ik zegde. Blijf van mening, moesten er tussen de politiekers en de media niet zoveel alcoholgebruikers zitten, dat de demonisatie waarschijnlijk een flink stuk sneller zou gaan.
Vergeet niet dat de vorige job van ne momentele minister, lobbyist van de biersector was.
Je keert hier oorzaak en gevolg om. Het is net de publieke opinie die alcohol aanvaardbaar maakt. Politici zijn vaak verplicht om een pintje mee te drinken om sympathiek over te komen.

De publieke opinie is voorlopig tegen cannabis, omdat het ongekend is en angst aanjaagt.

Maar in de jongere generatie heeft iedereen wel al eens een jointje gerookt of een xtc pilletje gepakt. En deze jongeren worden ouder en het aantal van hun stemmen wordt steeds belangrijker.

Vroeg of laat zal de publieke opinie zich wel keren en deze scheefgetrokken situatie rechtzetten.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2017, 14:32   #257
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht

Ik zeg heel duidelijk, en daarover is er geen misverstand, dat mensen die het leven niet aankunnen zonder te gaan vluchten in een roes, slappelingen zijn, en daarvoor wil ik niet betalen.

Ik ben in veel landen geweest waar het leven keihard is.


Dat is wel een groot misverstand. Veel mensen die de wereld hebben veranderd...veel mensen die de wereld iets hebben bijgebracht veel mensen die iets hebben verwezenlijkt hielden er nochtans van om af en toe te vluchten in een roes of ben jij de mening toegedaan dat het alleen de weinige geheelonthouders zijn die iets hebben betekend ? Ik zou de mensen die keihard werken maar zich af en toe lazarus drinken niet te eten willen geven.
En ook in landen waar het leven keihard is ontvluchten mensen graag eventjes de realiteit....en daar heeft niemand zich mee te moeien.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2017, 14:33   #258
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja, maar ...
Status A is gevormd door miljoenen jaren van evolutie. En zorgt voor de beste situatie om te overleven.
Onder LSD zijt ge in de jungle binnen de minuut een vogel voor de kat. of in het verkeer, wat ongeveer hetzelfde is.
We leven echter niet meer in de brousse. Ik leef evenmin op straat, dus word ik ook niet constant geconfronteerd met verkeer.

Citaat:
En voor alle duidelijkheid, het gebruiken van drugs is geen keuze van de mens uit vrije wil. Planten hebben niet voor niets een stof in hun systeem die de mens, en andere dieren in een roes brengen.
Dat heeft voor hen een evolutionair voordeel.
Nou, kudos dan voor die plant. En u gelooft in vrije wil?

Citaat:
Dus als u in toestand B,C,D bent, dan is dat niet omdat u dat wenst, maar omdat een ander levend wezen dat wenst.
Nou, dankuwel aan die plant dan. Eigenlijk wel cool, een plant die dezelfde stof dan mensen produceert (endocannabinoids) of waarvoor ik receptors heb ingebouwd (opioids).
Hebben wij dan ergens een common ancestor? Misschien daarom dat velen onder drugs een grote verbondenheid voelen met de natuur.

Citaat:
Hiervoor moet ge bij Ingeborg zijn. Hokus pokus, daar hou ik mij niet mee bezig.
Als u mindfullness en meditatie als zuiver hokus pokus wil afdoen, be my guest. Deed ik vroeger ook altijd.


Citaat:
zelfbeklag!
Zelfbeklag doe ik niet meer aan mee.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 7 maart 2017 om 14:43.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2017, 15:07   #259
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Alle dan.
Legaal of illegaal, je betaalt er nu toch al voor.
Iedereen is vrij om te klagen over wat men wil he
Ik zal nooit beweren dat cannabis ongevaarlijk of onschuldig is. Maar ik weet wel pertinent zeker dat qua nefaste gevolgen alcohol cannabis ver achter zich laat.
So what? Ik drink ook geen alcohol!

Al die 'sterken', die 95% die zogezegd het aankunnen, en niet in de problemen komen, wel, dat jullie maar betalen voor die '5%' die wel in de problemen komen.
U maakt de keuze, draag er dan maar de gevolgen van!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2017, 15:11   #260
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat is wel een groot misverstand. Veel mensen die de wereld hebben veranderd...veel mensen die de wereld iets hebben bijgebracht veel mensen die iets hebben verwezenlijkt hielden er nochtans van om af en toe te vluchten in een roes
Flauwe kul! Kent gij veel verslaafde Nobelprijswinnaars? Als verslaafde mensen iets presteren, is het ondanks dedrugs.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
of ben jij de mening toegedaan dat het alleen de weinige geheelonthouders zijn die iets hebben betekend ? Ik zou de mensen die keihard werken maar zich af en toe lazarus drinken niet te eten willen geven.
Gij wilt niemand te eten geven. Verslaafden denken enkel aan zichzelf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht

En ook in landen waar het leven keihard is ontvluchten mensen graag eventjes de realiteit....en daar heeft niemand zich mee te moeien.
Nee! Net in landen waar het keihard is werken mensenkeihard om er bovenop te komen. Hier zit het vol gedegenereerde slappelingen te lam om hun eigen pamper te verversen.
Gij zijt zogezegd ne rechtse liberaal!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be