Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 24 mei 2017, 23:23   #261
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Maw, volgens U werkt een boekhouder niet.
Een boekhouder houdt boek.
Thuleander is offline  
Oud 24 mei 2017, 23:26   #262
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Daar gaan we weer. Dat is die eindeloze discussie van arbeid vs kapitaal. Iemand die niet fysiek werkt wordt mentaal zwak en degenereert. Dat is mijn mening. Je mag geen van de 2 verwaarlozen zowel lichaam als geest. Ondernemers zijn over het algemeen 100 kilo of 30 kilo, slaaptekort, stress, hartinfarct, 20 koffies per dag enz.
Iemand die fysiek niet werkt is incapabel om zijn fysiek te onderhouden door aan sport te doen?
DucDEnghien is offline  
Oud 24 mei 2017, 23:45   #263
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Iemand die fysiek niet werkt is incapabel om zijn fysiek te onderhouden door aan sport te doen?
Ja, maar dat is niet leuk. Het moet ook een sport zijn waarbij de coach je mentaal breekt en je zwaar afgaat. Zoiets als rugby lijkt me wel wat...
TV-verslaafde is offline  
Oud 25 mei 2017, 00:07   #264
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja, maar dat is niet leuk. Het moet ook een sport zijn waarbij de coach je mentaal breekt en je zwaar afgaat. Zoiets als rugby lijkt me wel wat...
Je kent duidelijk rugby niet, die sport promoot net het tegenovergestelde ...
DucDEnghien is offline  
Oud 25 mei 2017, 00:10   #265
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Serieus blijven, wie leest die zever. Het gebeurt niet veel maar sinds lang heb ik niet meer zo een klotelink aangeklikt. Ik ben geen twee zinnen ver geraakt.
In dat artikel slaan ze nochtans nagels met koppen.
daiwa is offline  
Oud 25 mei 2017, 00:23   #266
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Je kent duidelijk rugby niet, die sport promoot net het tegenovergestelde ...
Alsof jij rugby zou doen... Voor een ondernemer is elke teamsport een deugd; dan kent hij het gevoel ook eens om een pion te zijn. Een radartje in het geheel.
TV-verslaafde is offline  
Oud 25 mei 2017, 03:23   #267
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat was een elite college waar Odollekes zelfs de toiletten niet mogen kuisen.
Zo een dure school voor dikke nekken, waar pappa het diploma betaalt.
Maar waar je op het einde van de rit nog geen twee zinnen kan lezen.
Gelukkig zijn er betere colleges. En ik mocht daar ook geen toiletten kuisen, zeker niet tijdens de lessen.
Odol is offline  
Oud 25 mei 2017, 06:19   #268
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Je ontkent het dus niet?!
Ach dat waren priesters jezuïeten(nog in lange rok) zelf heb ik daar nooit niets met te maken gehad. De enige burger die les gaf was een tekenaar en die kon van de gasten hun billen niet blijven.
Gipsy is offline  
Oud 25 mei 2017, 06:31   #269
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het terrorisme dat vandaag de dag volgens de gevoelstemperatuur alomtegenwoordig lijkt te zijn, is een gevolg van de rampzalige Westerse Midden-Oostenpolitiek sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog. Zolang wij dat niet erkennen zal het blijven voortduren. Zelfs indien wij het erkennen zal het nog lang duren vooraleer de plooien gladgestreken zijn.
Natuurlijk. En de Balkan is ook een rampgebied door de Ottomaanse invallen destijds. Om maar te zwijgen over Spanje toen het nog bekend stond als het "kalifaat van Cordoba".

Beetje last van mentale vermoeidheid zeker?
Elio di Supo is offline  
Oud 25 mei 2017, 06:39   #270
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Toch de nagel op de kop dacht ik:

https://nl.express.live/2017/05/24/1...ster-politiek/
Hypochonder is offline  
Oud 25 mei 2017, 08:12   #271
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Diegenen die hier wraak nemen zijn hier geboren, komen overwegend uit Marokko of Algerije, en zijn soms zelfs autochtone bekeerlingen. Er zit een serieus spagaat in je politiek correcte theorie.
Het onvermogen om te luisteren. De jonge boefjes zeggen al decennialang letterlijk dat ze het opnemen voor hun moslimbroeders die met de hopen afgemaakt worden door Westers toedoen.
Trouwens, enig idee hoeveel buitenlanders in het Amerikaanse leger dienen of in het IDF? Of hoeveel Westerlingen clandestien tegen IS vechten? Je hebt nu eenmaal mensen die bereid zijn om net dat stapje verder te gaan in deze of gene overtuiging waar de meesten het houden bij geblaf en geblaat op internetfora.
Ke Nan is offline  
Oud 25 mei 2017, 08:13   #272
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Natuurlijk. En de Balkan is ook een rampgebied door de Ottomaanse invallen destijds. Om maar te zwijgen over Spanje toen het nog bekend stond als het "kalifaat van Cordoba".

Beetje last van mentale vermoeidheid zeker?
Ik vrees dat de mentale capaciteit bij u ontbreekt om het geheel te bevatten. Hoe wil je een situatie begrijpen als je geheugen slechts tot de laatste aanslag reikt?
Ke Nan is offline  
Oud 25 mei 2017, 09:09   #273
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik vrees dat de mentale capaciteit bij u ontbreekt om het geheel te bevatten. Hoe wil je een situatie begrijpen als je geheugen slechts tot de laatste aanslag reikt?
Ik ga nochtans verder in de tijd dan u.
Elio di Supo is offline  
Oud 25 mei 2017, 09:12   #274
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
De dader van de terreuraanslag in Manchester, Salman Abedi, is vier dagen voor de aanslag van Düsseldorf naar de Britse stad gevlogen. Dit is bevestigd in Berlijnse veiligheidskringen.
En dat zal niet de enige zijn denk ik.

Kort bochtenwerk dan maar:

Tijdje geleden liet men al de gevangengenomen meisjes door Boko Haram ( 'Mensen die toegewijd zijn aan de verbreiding van het woord van de profeet en de jihad) vrij.

Stel ik mij bij deze de vraag hoe gevaarlijk die wel zijn of kunnen zijn.

Wat is hun taak, zijn ze gehersenspoeld, zijn ze gevaarlijk?

Ik hoop dat ik dat verkeerd zie.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 25 mei 2017 om 09:14.
Universalia is offline  
Oud 25 mei 2017, 12:10   #275
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
... De jonge boefjes zeggen al decennialang letterlijk dat ze het opnemen voor hun moslimbroeders die met de hopen afgemaakt worden door Westers toedoen.
Trouwens, enig idee hoeveel buitenlanders in het Amerikaanse leger dienen of in het IDF? Of hoeveel Westerlingen clandestien tegen IS vechten? Je hebt nu eenmaal mensen die bereid zijn om net dat stapje verder te gaan in deze of gene overtuiging waar de meesten het houden bij geblaf en geblaat op internetfora.
Zouden de 'jonge boefjes' - een verkleinwoord, voorwaar - zich ooit al eens afgevraagd hoevéél van hun met de hopen afgemaakte moslimbroeders ze ondertussen al daadwérkelijk hebben geholpen?


Het zit er uiteraard dik in dat voor dergelijke zelf-bevraging hun intellectuele capaciteiten ruim ontoereikend zijn, maar we mogen de hoop niet opgeven, hé.


Een 'overtuiging' is als een anus: iederéén heeft er wel een, en ze stinken allemaal.
Iemand die voor zo'n stinkende anus bereid is jonge meisjes in stukjes uiteen te laten spatten, verdient niet het minste respect (dus neen, ook geen 'martelaren'-status).

Iemand die wat blaat en/of blaft op een internetforum schaadt uiteindelijk hoogstens zichzelf.

Geen problemen daarmee.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 25 mei 2017 om 12:16.
djimi is offline  
Oud 25 mei 2017, 12:40   #276
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het onvermogen om te luisteren. De jonge boefjes zeggen al decennialang letterlijk dat ze het opnemen voor hun moslimbroeders die met de hopen afgemaakt worden door Westers toedoen.
Trouwens, enig idee hoeveel buitenlanders in het Amerikaanse leger dienen of in het IDF? Of hoeveel Westerlingen clandestien tegen IS vechten? Je hebt nu eenmaal mensen die bereid zijn om net dat stapje verder te gaan in deze of gene overtuiging waar de meesten het houden bij geblaf en geblaat op internetfora.
Jaja, dat hebben we nog gehad. Allemaal ons eigen schuld.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline  
Oud 25 mei 2017, 13:11   #277
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Jaja, dat hebben we nog gehad. Allemaal ons eigen schuld.
Uiteraard !
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 25 mei 2017, 13:20   #278
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Nee. Dat is een fundamentele christen (eten ook geen vatkensvlees) die mee doet aan de Ramadan.

I.
Is er dan in de recente jaren nog een fundamentele christen gespot ?

O ja , je hebt natuurlijk nog die anti-abortus freak in de USA meer dan een decennia geleden.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 25 mei 2017, 13:24   #279
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zouden de 'jonge boefjes' - een verkleinwoord, voorwaar - zich ooit al eens afgevraagd hoevéél van hun met de hopen afgemaakte moslimbroeders ze ondertussen al daadwérkelijk hebben geholpen?


Het zit er uiteraard dik in dat voor dergelijke zelf-bevraging hun intellectuele capaciteiten ruim ontoereikend zijn, maar we mogen de hoop niet opgeven, hé.


Een 'overtuiging' is als een anus: iederéén heeft er wel een, en ze stinken allemaal.
Iemand die voor zo'n stinkende anus bereid is jonge meisjes in stukjes uiteen te laten spatten, verdient niet het minste respect (dus neen, ook geen 'martelaren'-status).

Iemand die wat blaat en/of blaft op een internetforum schaadt uiteindelijk hoogstens zichzelf.

Geen problemen daarmee.
Net zoals de Westerse interventies (dood en vernieling) is ook terrorisme (dood en vernieling) zinloos. Al ooit eens afgevraagd wie wij geholpen hebben (de wapen- en olieindustrie niet meegerekend) met onze bemoeinissen?

Eenieder die om het even welk geweld gebruikt en goedkeurt heeft beperkte intellectuele capaciteiten. Dat is de evidentie zelve. Mensen die doden, al dan niet 'gelegimiteerd' door een overheid, verdienen geen respect.
Ke Nan is offline  
Oud 25 mei 2017, 13:26   #280
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Jaja, dat hebben we nog gehad. Allemaal ons eigen schuld.
Goed zo! Je erkent het al. Nu de volgende stap.

Ke Nan is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be