Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juni 2022, 17:41   #1
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard T' is alweer prijs - nog maar eens pure chaos op onderwijs

Een 100% Vlaamse bevoegdheid.
Zou een paradepaardje moeten zijn.
Het is rottende dode knol.
Wat we zelf doen....verknoeien we beter. Man man man, wat een zooi is die Vlaamse regering toch.

Als dit laatste ongelofelijke bullshitverhaal geen aanleiding is om het onderwijs te herfederaliseren, dan weet ik het ook niet meer. Keer na keer bewijst de Vlaamse regering het niet te kunnen. Erger nog, Onderwijs volledig kapot te maken.
Wat vinden jullie van het politieke aspect van onderwijs terug te federaliseren ?

https://www.demorgen.be/nieuws/react...nant~b3e20f91/

Citaat:
Vernietiging eindtermen secundair onderwijs:
De tsjeven laten nog eens zien waarom ze een niet eens meer tientje zijn !
Citaat:
De houding van cd&v in dit dossier is hallucinant
CD&V heeft nooit duidelijk op de rem getrapt”, brengt Lievens in herinnering. “Toen het Katholiek Onderwijs begon te protesteren, had de partij nog kunnen ingrijpen, maar ze deed dat niet. Ze keurde het decreet goed in het Vlaams Parlement en nu noemt ze de vernietiging daarvan logisch.
Citaat:
Voor Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) is de vernietiging een fameuze streep door de rekening. Hij moet terug naar de tekentafel. De Onderwijsminister noemt de uitspraak “een opdoffer”.
Citaat:
Hoezeer kan je mensen ontmoedigen om in het onderwijs te stappen?
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 16 juni 2022 om 17:45.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 17:54   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.426
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Het Belgische onderwijs is dan zoveel beter dan het Vlaamse?

Misschien een optie van nog meer "experts en deskundigen" aan te stellen om geniale conclusies in de wereld te sturen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 18:04   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

De draadopsteller slaat de bal volledig mis (natuurlijk, want hij slaat altijd langs de linkse kant).

Wie moet bepalen hoe het onderwijs in Vlaanderen er uitziet? Het Vlaamse parlement. En dat in naam van de belastingbetaler/kiezer.

Met welke olifant zitten we in de huiskamer? Met de zogenaamde vrijheid van onderwijs.
Vooral het katholiek onderwijs moet zich niet verantwoorden, maar krijgt wel veel belastingsgeld.
Dat is zo historisch gegroeid, okee, het onderwijs komt regelrecht en uitsluitend vanuit de oude katholieke hoek. Maar ondertussen zitten we wel in de 21ste eeuw.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 18:18   #4
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De draadopsteller slaat de bal volledig mis (natuurlijk, want hij slaat altijd langs de linkse kant).

Wie moet bepalen hoe het onderwijs in Vlaanderen er uitziet? Het Vlaamse parlement. En dat in naam van de belastingbetaler/kiezer.
Dus die domme rechtse fetisj wordt hier op tafel gegooid om toch maar verder het onderwijs en hiermee samen de toekomst van onze Vlaamse kinderen naar de klxten te helpen ???

Ik weet niet of het nog te verantwoorden is deze komplete fiasco van het gewestelijk bepaald onderwijs te laten doorgaan.

Ik kan er echt niet bij dat mensen die beweren in te staan voor "meer Vlaanderen" die beweren begaan te zijn met de Vlaming en de Vlaamse toekomst zulke idiote afbrekers kunnen zijn. Niet alleen onderwijs, maar bvb ook landbouw moet de schop op van die rechtse rakkertjes.

Mocht men in de privé zoveel schade aanrichten alss de rechtse rakkertjes nu al aan Vlaanderen berokkend hebben, men stond voor een rechter en werd veroordeeld.
In de politiek mogen zulke totaal ongeschikte nullen gewoon verder doen met hun afbraakwerken ?
Dit is niet meer verantwoord...al lang niet meer.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 18:21   #5
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.077
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De draadopsteller slaat de bal volledig mis (natuurlijk, want hij slaat altijd langs de linkse kant).

Wie moet bepalen hoe het onderwijs in Vlaanderen er uitziet? Het Vlaamse parlement. En dat in naam van de belastingbetaler/kiezer.

Met welke olifant zitten we in de huiskamer? Met de zogenaamde vrijheid van onderwijs.
Vooral het katholiek onderwijs moet zich niet verantwoorden, maar krijgt wel veel belastingsgeld.
Dat is zo historisch gegroeid, okee, het onderwijs komt regelrecht en uitsluitend vanuit de oude katholieke hoek. Maar ondertussen zitten we wel in de 21ste eeuw.
Topman Boeve is een regelrechte ramp. "Onderwijs moet leuk zijn"
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 18:27   #6
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

CD&V spant de kroon in dit dossier.

Het kaderdecreet op de eindtermen wordt in 2017 onder Crevits hervormd. Ze zet zelf commissies aan het werk om die eindtermen te ontwikkelen. Weyts doet daar als opvolger mee verder.

En als het katholiek onderwijs naar de rechtbank stapt en gelijk krijgt vindt CD&V de beslissing logisch.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 18:38   #7
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het Belgische onderwijs is dan zoveel beter dan het Vlaamse?

Misschien een optie van nog meer "experts en deskundigen" aan te stellen om geniale conclusies in de wereld te sturen.
Van de drie regio's steekt het Vlaamse onderwijs (alhoewel ook in een neerwaartse spiraal) er nog altijd met kop en schouders bovenuit.
Niet moeilijk ook niet, daar het Brusselse en het Waalse onderwijs ondertussen tot zowat het slechtste van Europa behoren.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 19:33   #8
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Van de drie regio's steekt het Vlaamse onderwijs (alhoewel ook in een neerwaartse spiraal) er nog altijd met kop en schouders bovenuit.
Niet moeilijk ook niet, daar het Brusselse en het Waalse onderwijs ondertussen tot zowat het slechtste van Europa behoren.
De rest is ook failliet...dus ons failliet is niet zo erg.
Waar blijven jullie het toch halen om jullie zef tevreden te stellen met zulke achterbakse redenering.
Brussel en Wallonië kunnen de pot op. Of misschien alleen een beetje gebruikt worden als illustratie dat versnippering van de onderwijsbevoegdheden echt niet werkt.

Vlaanderen moet gewoon de lat veel hoger leggen ! Niet naar de andere afgangers en losers kijken, maar proberen de wereldtop bij te benen.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 19:34   #9
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Als dit laatste ongelofelijke bullshitverhaal geen aanleiding is om het onderwijs te herfederaliseren, dan weet ik het ook niet meer. Keer na keer bewijst de Vlaamse regering het niet te kunnen. Erger nog, Onderwijs volledig kapot te maken.
Wat vinden jullie van het politieke aspect van onderwijs terug te federaliseren ?
Ik meen dat eindtermen ongrondwettelijk zijn.

Immers, de grondwet stelt dat er vrijheid is om onderwijs in te richten.

Dan kan je dus niet enkel de netten die naar je pijpen dansen subsidieren, maar allemaal ofwel geen.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 19:36   #10
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
CD&V spant de kroon in dit dossier.

Het kaderdecreet op de eindtermen wordt in 2017 onder Crevits hervormd. Ze zet zelf commissies aan het werk om die eindtermen te ontwikkelen. Weyts doet daar als opvolger mee verder.

En als het katholiek onderwijs naar de rechtbank stapt en gelijk krijgt vindt CD&V de beslissing logisch.
U bent beleefd voor CD&V...
Met wat ze hier gepresteerd hebben, eerst meewerken, goedkeuren en dan afwijzen en tegen procederen zou het geheel terecht zijn dat ze onder de kiesdrempel wegzakte.

Dit vreselijke schouwspel lijkt mij alleen maar een schijntje van precedent te hebben in het niet eens belangrijke Marakkesh pact, waar een partij ook driftig aan meeschreef en dan plots de kar keerde.
Nu gaat het over de toekomst van onze kinderen....CD&V is om op te kotsen in deze.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 19:39   #11
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik meen dat eindtermen ongrondwettelijk zijn.

Immers, de grondwet stelt dat er vrijheid is om onderwijs in te richten.

Dan kan je dus niet enkel de netten die naar je pijpen dansen subsidieren, maar allemaal ofwel geen.
Ik kan niets weerleggen of fout duiden in uw bijdrage.
Alleen stel ik dan de vraag waarom de onderwijs-bevoegden dit niet wisten ?
Mijn kommentaar over ongeschikten blijft dus staande.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 19:46   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dus die domme rechtse fetisj wordt hier op tafel gegooid om toch maar verder het onderwijs en hiermee samen de toekomst van onze Vlaamse kinderen naar de klxten te helpen ???

Ik weet niet of het nog te verantwoorden is deze komplete fiasco van het gewestelijk bepaald onderwijs te laten doorgaan.

Ik kan er echt niet bij dat mensen die beweren in te staan voor "meer Vlaanderen" die beweren begaan te zijn met de Vlaming en de Vlaamse toekomst zulke idiote afbrekers kunnen zijn. Niet alleen onderwijs, maar bvb ook landbouw moet de schop op van die rechtse rakkertjes.

Mocht men in de privé zoveel schade aanrichten alss de rechtse rakkertjes nu al aan Vlaanderen berokkend hebben, men stond voor een rechter en werd veroordeeld.
In de politiek mogen zulke totaal ongeschikte nullen gewoon verder doen met hun afbraakwerken ?
Dit is niet meer verantwoord...al lang niet meer.
U kent werkelijk niets van de recente geschiedenis in ons apenland.
De schoolstrijd, bijvoorbeeld.
Toen stond la belziek echt op zijn kop. De "rechtsen" ofte "conservatieven" kregen toen gelijk.

Uw argumenten, als er al een komt, kloppen van geen kanten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 19:48   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Van de drie regio's steekt het Vlaamse onderwijs (alhoewel ook in een neerwaartse spiraal) er nog altijd met kop en schouders bovenuit.
Niet moeilijk ook niet, daar het Brusselse en het Waalse onderwijs ondertussen tot zowat het slechtste van Europa behoren.
Het belgische-franstalige taalonderwijs spant toch de kroon.
Maar niet "bovenaan" ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 19:50   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
De rest is ook failliet...dus ons failliet is niet zo erg.
Waar blijven jullie het toch halen om jullie zef tevreden te stellen met zulke achterbakse redenering.
Brussel en Wallonië kunnen de pot op. Of misschien alleen een beetje gebruikt worden als illustratie dat versnippering van de onderwijsbevoegdheden echt niet werkt.

Vlaanderen moet gewoon de lat veel hoger leggen ! Niet naar de andere afgangers en losers kijken, maar proberen de wereldtop bij te benen.
Prachtig !!
Om daarnaartoe te kunnen beginnen (beginnen) te werken, is er wel een uitzonderlijk stevige staatshervorming nodig, namelijk een staatsvorming.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 19:51   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik meen dat eindtermen ongrondwettelijk zijn.

Immers, de grondwet stelt dat er vrijheid is om onderwijs in te richten.

Dan kan je dus niet enkel de netten die naar je pijpen dansen subsidieren, maar allemaal ofwel geen.
Klopt.
Dat is de blanco cheque, zoals ik hoger al aanraakte.
De belastingbetaler betaalt, de een of de andere organisator bepaalt.
Niks geen democratische controle. Een staat in de staat.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 19:54   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik kan niets weerleggen of fout duiden in uw bijdrage.
Alleen stel ik dan de vraag waarom de onderwijs-bevoegden dit niet wisten ?
Mijn kommentaar over ongeschikten blijft dus staande.
Politiek is de kunst van het haalbare.
Het grondvoddelijk hof had een meer democratische reflex aan de dag moeten leggen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 19:55   #17
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Klopt.
Dat is de blanco cheque, zoals ik hoger al aanraakte.
De belastingbetaler betaalt, de een of de andere organisator bepaalt.
Niks geen democratische controle. Een staat in de staat.
Tja, uiteindelijk zijn het toch de ouders-belastingbetalers die beslissen naar welke school ze hun kinderen sturen.

Dat lijkt me een normale controle. En blijkbaar was dat ook het idee van de opstellers van onze grondwet.

Jammer dat in ons land een grondwet niet veel verschilt van een rol toiletpapier.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 20:12   #18
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Politiek is de kunst van het haalbare.
Het grondvoddelijk hof had een meer democratische reflex aan de dag moeten leggen.
De Vlaamse rechtse nva regering doet blijkbaar aan de kunst van het onhaalbare.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 20:42   #19
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Een 100% Vlaamse bevoegdheid.
Zou een paradepaardje moeten zijn.
Het is rottende dode knol.
Wat we zelf doen....verknoeien we beter. Man man man, wat een zooi is die Vlaamse regering toch.

Als dit laatste ongelofelijke bullshitverhaal geen aanleiding is om het onderwijs te herfederaliseren, dan weet ik het ook niet meer. Keer na keer bewijst de Vlaamse regering het niet te kunnen. Erger nog, Onderwijs volledig kapot te maken.
Wat vinden jullie van het politieke aspect van onderwijs terug te federaliseren ?

https://www.demorgen.be/nieuws/react...nant~b3e20f91/



De tsjeven laten nog eens zien waarom ze een niet eens meer tientje zijn !
Een standbeeld voor Ben Weyts ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 21:09   #20
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Een standbeeld voor Ben Weyts ?
Zoiets ?

__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 16 juni 2022 om 21:09.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be