Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 augustus 2023, 13:52   #41
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Toch wel.
Het gerecht zal haar werk wel doen, maar tegen dat het zo ver is, is alles geëscaleerd. Dus een snelle daadkrachtige maatregel is hier op z'n plaats, dat je hier meer mensen mee raakt die niets verkeerd doen dan dat je de overlastbezorgers raakt, is dan maar zo.
Alle autobussen dan ook maar afschaffen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230823_92971348
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 23 augustus 2023 om 13:53.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2023, 13:52   #42
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Nooit van openbare dronkenschap gehoord ?
Wie al zat is na 1 blikje bier en er niet tegen kan, moet er maar vanaf blijven en je moet natuurlijk gene een bak van 24 leegdrinken.
Ge weet goed genoeg waar het over gaat met je non-argumenten, hou je niet van de domme.
Het gaat over zatlappen die amok maken, niet over een burger die een pintje drinkt voor de dorst.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2023, 14:35   #43
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Bier is geen goede dorstlesser.
Een glas water is veel beter.
Laat iedereen eens zelf kiezen wat ze willen drinken om hun dorst te lessen.
Drinkt gij dan maar water dan riskeer je toch al geen gasboete om de overlast te kunnen oplossen.
Maar of junkies, amokmakers, die zich eerst zat drinken voor ze naar de markt komen of allochtone, opgefokte hangjongeren je dan gerust laten met je waterke op "hun" samenscholingsbankje is nog maar de vraag.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2023, 14:36   #44
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In New York is het streng verboden met een blikje bier rond te lopen of zitten op straat. Tenzij het blikje of de fles in een bruine papieren zak zit dan kunt ge er zonder problemen van drinken.

In het begin dat ik daar woonde was ik de zondagnamiddag een lange wandeling aan het doen en het was bloedheet. Ik stap binnen in een winkel om mij een fris blik bier te kopen en na een paar minuten hadden verschillende mensen reeds verwittigd. It's against the law sir, but if you put it in a brown paper bag no problem to drink.

Ik vond het nogal grappig en schijnheilig maar it's the law.
Die Amerikaanse toestanden zijn vaak gewoon te absurd voor woorden. Waarschijnlijk ooit begonnen met goeie bedoelingen maar tegenwoordig gewoonweg te gek.
De papieren zakken rond een blikje bier bv. Ooit met de bedoeling om niet 'aan te zetten' tot drankgebruik. Ondertussen weet iedereen dat een blikje in een papieren zak alcohol bevat dus maakt het ook geen verschil meer iemand van een blikje Bud of uit een papieren zak te zien drinken. Het valt zelfs nog harder op want op 20m kan je amper zien wat voor blikje iemand vast heeft maar zie je wel duidelijk de bruine papieren zak.

Nog gekke amerikaanse alcohol-feiten: in Las Vegas kreeg ik aan de zwembad-bar geen alcohol mee omdat mijn minderjarige dochter naast me stond. Zodra die terug op de strandstoel zat kreeg ik wel alcohol mee, die ik dan ook gewoon naast mijn dochter mocht gaan opdrinken.
Bestellen in het bijzijn van een minderjarige? Hell no!!!
Drinken in het bijzijn van een minderjarige? No prob!!

Geen idee waar zo'n wetten vandaan komen maar zelfs de meisjes achter de bar vonden het een belachelijk idee maar ze moesten zich er natuurlijk wel aan houden.

In Seattle kreeg ik alcohol zoveel ik wilde als ik met mijn minderjarige dochters aan een tafel ging zitten. Aan de toog mocht niet. Op het dakterras ook niet, zelfs niet als ik daar aan een tafel ging zitten.

Op andere plaatsen kreeg ik dan weer alcohol als ik ook eten bestelde. Wederom vanwege minderjarigen bij. Geen eten, geen alcohol.

In Portland moest ik van de nachtwinkel eerst terug in het hotel mijn paspoort gaan halen omdat hij mij leeftijd moest verifieren.
Toen ik hem vroeg om mij eens goed te bekijken en of hij mij daadwerkelijk jonger dan 21 schatte antwoordde hij: "Tuurlijk zie ik dat je ouder bent. Maar als ik je drank meegeef en de politie op straat vraagt je ID, die je niet bij hebt, dan weet de politie dat ik uw ID ook niet heb gezien. En dat kan genoeg zijn om mijn winkel tijdelijk op slot te doen."

Punt was wel: als je in Amerika aan een iemand vraagt of je met minderjarige kinderen de bar in mag kijkt men je aan alsof je van Mars komt. "Waarom zou je met minderjarigen naar een bar gaan??"

"Op café gaan" of "efkes iets gaan drinken" is hier in Europa nog altijd heel iets anders als in Amerika. Hier met een minderjarige op een terras gaan zitten is heel normaal. Ook al drink je dan zelf een Duvel of twee. Ginder ben je dan al direct een zuipende marginaal die zijn kinderen op het verkeerde pad brengt.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 23 augustus 2023 om 14:36.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2023, 22:18   #45
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Door de scheiding der machten is St. Truiden verplicht zware maatregelen te nemen.
Doen ze dat met volle goesting? Ik denk het niet, maar wat is het alternatief voor het stadsbestuur?
Razzia ! elke dag opnieuw, tot mijnheer de procureur het zo kotsmoe is van elke nacht om een uur of 3 (ge moet dat goed timen) uit zijn bed gebeld te worden, dat ze zeggen lost dat daar nu een definitief op.

Trouwens als je die nachtwinkels die die drank verkopen en die dealers systematisch pakt en pest , bollen die dat wel af.

Het komt er telkens op neer dat de overheid te laks is en geen kloten heeft.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2023, 22:25   #46
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik drink nooit alcohol op straat.
de maatregel is de evidentie zelf hé.
ik ook niet maar ze moeten de bank niet wegpakken waar ik mogelijks eens op zou gaan zitten en die daar met mijn belastingsgeld is gezet.

Dat ze dat krapuul van die bank ranselen met hune matrak, die hebben we hen ook voor iets gegeven toch ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 11:55   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In New York is het streng verboden met een blikje bier rond te lopen of zitten op straat. Tenzij het blikje of de fles in een bruine papieren zak zit dan kunt ge er zonder problemen van drinken.

In het begin dat ik daar woonde was ik de zondagnamiddag een lange wandeling aan het doen en het was bloedheet. Ik stap binnen in een winkel om mij een fris blik bier te kopen en na een paar minuten hadden verschillende mensen reeds verwittigd. It's against the law sir, but if you put it in a brown paper bag no problem to drink.

Ik vond het nogal grappig en schijnheilig maar it's the law.
Och ge weet er maar de helft van.

Dat moet helemaal geen bruine zak zijn.

En de reden is: de flikken moeten een rechtersbevel hebben om in uw handtas, bagage, aktentas of eenderwat in die aard te mogen kijken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 12:01   #48
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Het alcoholbezit-verbod is een tool voor de flikken.
Doet me denken aan die actie in De Panne tegen ambtenante Franse jongeren.
Die actie heette "VIP". Dat stond voor Very Irritating Police.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 12:07   #49
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Die Amerikaanse toestanden zijn vaak gewoon te absurd voor woorden. Waarschijnlijk ooit begonnen met goeie bedoelingen maar tegenwoordig gewoonweg te gek.
De papieren zakken rond een blikje bier bv. Ooit met de bedoeling om niet 'aan te zetten' tot drankgebruik. Ondertussen weet iedereen dat een blikje in een papieren zak alcohol bevat dus maakt het ook geen verschil meer iemand van een blikje Bud of uit een papieren zak te zien drinken. Het valt zelfs nog harder op want op 20m kan je amper zien wat voor blikje iemand vast heeft maar zie je wel duidelijk de bruine papieren zak.

Nog gekke amerikaanse alcohol-feiten: in Las Vegas kreeg ik aan de zwembad-bar geen alcohol mee omdat mijn minderjarige dochter naast me stond. Zodra die terug op de strandstoel zat kreeg ik wel alcohol mee, die ik dan ook gewoon naast mijn dochter mocht gaan opdrinken.
Bestellen in het bijzijn van een minderjarige? Hell no!!!
Drinken in het bijzijn van een minderjarige? No prob!!

Geen idee waar zo'n wetten vandaan komen maar zelfs de meisjes achter de bar vonden het een belachelijk idee maar ze moesten zich er natuurlijk wel aan houden.

In Seattle kreeg ik alcohol zoveel ik wilde als ik met mijn minderjarige dochters aan een tafel ging zitten. Aan de toog mocht niet. Op het dakterras ook niet, zelfs niet als ik daar aan een tafel ging zitten.

Op andere plaatsen kreeg ik dan weer alcohol als ik ook eten bestelde. Wederom vanwege minderjarigen bij. Geen eten, geen alcohol.

In Portland moest ik van de nachtwinkel eerst terug in het hotel mijn paspoort gaan halen omdat hij mij leeftijd moest verifieren.
Toen ik hem vroeg om mij eens goed te bekijken en of hij mij daadwerkelijk jonger dan 21 schatte antwoordde hij: "Tuurlijk zie ik dat je ouder bent. Maar als ik je drank meegeef en de politie op straat vraagt je ID, die je niet bij hebt, dan weet de politie dat ik uw ID ook niet heb gezien. En dat kan genoeg zijn om mijn winkel tijdelijk op slot te doen."

Punt was wel: als je in Amerika aan een iemand vraagt of je met minderjarige kinderen de bar in mag kijkt men je aan alsof je van Mars komt. "Waarom zou je met minderjarigen naar een bar gaan??"

"Op café gaan" of "efkes iets gaan drinken" is hier in Europa nog altijd heel iets anders als in Amerika. Hier met een minderjarige op een terras gaan zitten is heel normaal. Ook al drink je dan zelf een Duvel of twee. Ginder ben je dan al direct een zuipende marginaal die zijn kinderen op het verkeerde pad brengt.

In de VS wordt Alcohol (in veel staten) aanzien als een harddrug. Eigenlijk is dat niet meer dan terecht.

In Europa vinden we het bijna normaal van ons in de kroeg stiepelzat te drinken al dan niet in het bijzijn van kinderen.

Om ons daarover te verantwoorden zeggen we dan maar dat allemaal niet zo bijzonder is want dat het een drug is die sociaal aanvaard is en legaal.

Ik blijf die selectieve verontwaardiging als het over drugs gaat steeds bijzonder vinden.

Zeg op een familiefeest tegen 3 zatte nonkels dat er buiten iemand een jointje staat te roken of een xtc pilletje heeft geslikt en de sfeer op het feest zou wel eens snel kunnen omslaan want stel je voor zeg......een drugsverslaafde in de familie

PS Gisteren 2 Triple D'Anvers gedronken op een terras en dan nog een Seef biertje. Tof dat dat hier nog kan zonder te worden opgepakt

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 augustus 2023 om 12:17.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 12:13   #50
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Och ge weet er maar de helft van.

Dat moet helemaal geen bruine zak zijn.

En de reden is: de flikken moeten een rechtersbevel hebben om in uw handtas, bagage, aktentas of eenderwat in die aard te mogen kijken.
Ik zou het u niet aanraadden om in de VS daarover in discussie te gaan tegen de flikken als ge daar ergens in een stadje bent in de Mid West.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 augustus 2023 om 12:14.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 12:16   #51
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In de VS wordt Alcohol aanzien als een harddrug. Eigenlijk is dat niet meer dan terecht.

In Europa vinden we het bijna normaal van ons in de kroeg stiepelzat te drinken al dan niet in het bijzijn van kinderen.

Om ons daarover te verantwoorden zeggen we dan maar dat allemaal niet zo bijzonder is want dat het een drug is die sociaal aanvaard is en legaal.

Ik blijf die selectieve verontwaardiging als het over drugs gaat steeds bijzonder vinden.

Zeg op een familiefeest tegen 3 zatte nonkels dat er buiten iemand een jointje staat te roken en de sfeer op het feest zou wel eens snel kunnen omslaan want stel je voor zeg......een drugsverslaafde in de familie

PS Gisteren 2 Triple D'Anvers gedronken op een terras en dan nog een Seef biertje. Tof dat dat hier nog kan zonder te worden opgepakt
Je vind dat, omdat de selectie die hier gemaakt wordt, in het land waar je woont, toevallig niet overeenkomt met wat jij graag zou hebben.
Als jij zou mogen beslissen over de legaliteit, zou je gewoon een andere selectie maken. De drugs die jij graag gebruikt erin, maar ik steek mijn hand in het vuur dat er nog een hele reeks andere zijn die je liever niet vrij zou zien circuleren.
Dus voila, er zal altijd een selectie zijn omdat "niets" of "alles" onmogelijk is.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 12:28   #52
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Je vind dat, omdat de selectie die hier gemaakt wordt, in het land waar je woont, toevallig niet overeenkomt met wat jij graag zou hebben.
Als jij zou mogen beslissen over de legaliteit, zou je gewoon een andere selectie maken. De drugs die jij graag gebruikt erin, maar ik steek mijn hand in het vuur dat er nog een hele reeks andere zijn die je liever niet vrij zou zien circuleren.
Dus voila, er zal altijd een selectie zijn omdat "niets" of "alles" onmogelijk is.
Zelf heb ik daar niet echt een mening over zie een pasklare oplossing maar ik vind alleszins niet dat het aan een overheid is om het drugsmenu samen te stellen.

En er is naast circuleren ook nog iets als reguleren wat me op zich veel belangrijker lijkt.

Geen enkele drug zou zijn weg mogen vinden in het commerciele circuit wat zowat de grootste vergissing is wat betreft Alcohol en tabak. Men hoeft roesmiddelen niet te promoten.

Maar roesmiddelen in handen laten van criminele cowboys lijkt me ook niet direct wat al goed resultaat heeft gebracht. Maar blijkbaar zit daar zo veel geld bij betrokken dat men dat graag laat betijen.

En tot slot dat men (in dit land althans) een wijnboer diploma's en prijzen gaat geven en een cannabisboer een straf daar kan ik me zeker over verontwaardigen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 augustus 2023 om 12:40.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 12:33   #53
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Maar van één glas kan dat perfect, het ligt er maar aan hoe dikwijls het gevuld werd.

En één blikje van 1/2 liter is voor sommigen al te veel.
Destijds had ik zo een tante. Na 2 glazen wijn moest die steevast worden afgevoerd
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 12:36   #54
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wat begrijpt u niet aan scheiding der machten?
Een snelle ingreep kan niet als je het overlaat aan het gerecht, dus st. Truiden nam een goede beslissing.
Symptoombestrijding kan nooit resulteren in goeie beslissingen. Deze beslissing is overigens alweer een vrijheidsbeperkende maatregel. Dit is een zeer slechte beslissing.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 13:21   #55
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In de VS wordt Alcohol (in veel staten) aanzien als een harddrug. Eigenlijk is dat niet meer dan terecht.

In Europa vinden we het bijna normaal van ons in de kroeg stiepelzat te drinken al dan niet in het bijzijn van kinderen.

Om ons daarover te verantwoorden zeggen we dan maar dat allemaal niet zo bijzonder is want dat het een drug is die sociaal aanvaard is en legaal.

Ik blijf die selectieve verontwaardiging als het over drugs gaat steeds bijzonder vinden.

Zeg op een familiefeest tegen 3 zatte nonkels dat er buiten iemand een jointje staat te roken of een xtc pilletje heeft geslikt en de sfeer op het feest zou wel eens snel kunnen omslaan want stel je voor zeg......een drugsverslaafde in de familie

PS Gisteren 2 Triple D'Anvers gedronken op een terras en dan nog een Seef biertje. Tof dat dat hier nog kan zonder te worden opgepakt
onze islamietische vrienden zouden aanstoot kunnen nemen aan uw drankmisbruik

dat is nu de enige reden dat ik een blik jup uit nen automaat zou trekken, als ik zeker weet dat die idioten daarvan over de rooie zouden gaan.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 15:15   #56
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.438
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Een wielrenners-fles gevuld met Vodka-orange.

En nu?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 15:17   #57
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.438
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
onze islamietische vrienden zouden aanstoot kunnen nemen aan uw drankmisbruik
Van dat soort zijn er al die agressief bezwaar maken tegen het drinken van plat water tijdens bepaalde periodes van't jaar.



Citaat:
dat is nu de enige reden dat ik een blik jup uit nen automaat zou trekken, als ik zeker weet dat die idioten daarvan over de rooie zouden gaan.
Ik denk dat we het wel beter kunnen. Waar gaan we zitten met een bakje deftig bier?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 15:44   #58
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een wielrenners-fles gevuld met Vodka-orange.

En nu?
Toen ik indertijd op maneuver vertrok bij het leger, dan had ik altijd zo'n 50 kilo appelsienen in de tank liggen. Ik had die op voorhand geïnjecteerd met vodka.
Want alcohol was verboden toen op maneuver.

Wel altijd grote dozen Immodium bij, want een stuk of tien appelsienen per dag hield ons dan wel gezellig dronken, maar er waren bijwerkingen aan verbonden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 15:53   #59
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.438
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Toen ik indertijd op maneuver vertrok bij het leger, dan had ik altijd zo'n 50 kilo appelsienen in de tank liggen. Ik had die op voorhand geïnjecteerd met vodka.
Want alcohol was verboden toen op maneuver.

Wel altijd grote dozen Immodium bij, want een stuk of tien appelsienen per dag hield ons dan wel gezellig dronken, maar er waren bijwerkingen aan verbonden.
Exact mijn punt. Een idioot die nu in St-Truiden een groot blik Carapils opentrekt op't straat, die verdient niet beter.

Je kan beter met een starbucks koffiebeker rondlopen, vol met zuivere alcohol.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2023, 16:35   #60
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die Henri toch weer. Volgt allen mijn goede voorbeeld.
Dus op straat kakken, zijn lievelings bezigheid.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be