Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juli 2017, 16:48   #21
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Demper, hoeveel echtscheidingen heb je zo al achter de rug?
Echtscheidingen ?

Ik denk dat zijn eerste lief nog gemaakt moet worden. Dat zou immers zijn seksuele obsessie, zijn haat en zijn frustratie verklaren.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 16:49   #22
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Fred kent heel wat van die zogenaasterke vrouwen met een eigen wil. Niks mis mee. Het enige wat Fred nogal opvalt is at die net als de ander vrouwen in hun zeggen alles beter weten en kunnen maar wel voor alles en nog wat een man nodig hebben.
Hmm.

Klinkt wat als toogpraat. Persoonlijk ken ik geen enkele vrouw die beweert alles beter te weten en te kunnen.

Maar nu ik erover nadenk, ik ken wel zo een aantal mannen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 16:53   #23
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Hmm.

Klinkt wat als toogpraat. Persoonlijk ken ik geen enkele vrouw die beweert alles beter te weten en te kunnen.

Maar nu ik erover nadenk, ik ken wel zo een aantal mannen.
Neen ? Ik lees tegenwoordig niks anders ....vrouwen zijn betere dit en betere dat ....

Alles wat vrouwen kunnen...kunnen mannen ook. Omgekeerd is een heel ander verhaal....Ik kan je daar wel honderd voorbeeldjes van geven.

En ja of je het graag hoort of niet....ik denk inderdaad dat mannen in de meeste dingen net iets beter zijn.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 16:57   #24
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Neen ? Ik lees tegenwoordig niks anders ....vrouwen zijn betere dit en betere dat ....
Lees jij de Flair ?

Wel wel wel.

Citaat:
En ja of je het graag hoort of niet....ik denk inderdaad dat mannen in de meeste dingen net iets beter zijn.
Op fysiek vlak meestal wel, want de gemiddelde man is nu éénmaal - sorry dames - groter en sterker dan de gemiddelde vrouw.

Al de rest ? De meeste verschillen zijn klein, tot verwaarloosbaar.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:07   #25
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Lees jij de Flair ?

Wel wel wel.


Op fysiek vlak meestal wel, want de gemiddelde man is nu éénmaal - sorry dames - groter en sterker dan de gemiddelde vrouw.

Al de rest ? De meeste verschillen zijn klein, tot verwaarloosbaar.
Sorry dames ?? Moet je je nu al excuseren om te zeggen dat de gemiddelde man iets meer spierkracht heeft dan de gemiddelde vrouw ...Straks moet je je nog excuseren dat de gemiddelde man zijn schoenmaat iets groter is

Als die verschillen zo klein zijn hoe komt het dan toch dat ik nog altijd beroep moet doen op alles en nog wat op mannen en zelden echt op vrouwen ?
Zelfs in beroepen waar vrouwen torenhoog boven de mannen zouden moeten uitsteken zie ik duidelijke verschillen....Ik vind het onbegrijpelijk dat de beste koks mannen zijn....dat de beste modeontwerpers mannen zijn en dat zelfs de beste kappers mannen zijn ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2017 om 17:09.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:09   #26
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Fred kent heel wat van die zogenaamde sterke vrouwen met een eigen wil. Niks mis mee. Het enige wat Fred nogal opvalt is dat die net als de andere vrouwen met hun mond alles beter weten en kunnen maar wel voor alles en nog wat een man nodig hebben....
Druipt ook de nodige frustratie van af...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:12   #27
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Druipt ook de nodige frustratie van af...
Frustratie ....het gebruikelijke standaardantwoord als je niks weet te antwoorden.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2017 om 17:15.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:16   #28
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Frustratie ....het gebruikelijke standaardantwoord als je niks weet te antwoorden.
Lol, hoezeer kan een punt bewezen worden ?

thx, Fred, een sterke vrouw lijkt me inderdaad niks voor jou...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:29   #29
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zelfs in beroepen waar vrouwen torenhoog boven de mannen zouden moeten uitsteken zie ik duidelijke verschillen....
Waarom zouden vrouwen daar moeten uitsteken ? Geen idee.

Citaat:
Ik vind het onbegrijpelijk dat de beste koks mannen zijn....dat de beste modeontwerpers mannen zijn en dat zelfs de beste kappers mannen zijn ?
De beste ? De vakgebieden van koks, modeontwerpers en kappers zijn, hoe je het draait of keert, hoogst subjectief. Daar bestaat geen universele standaard voor.

Ken je trouwens veel chefkoks op wereldniveau die nog eventjes tussendoor de kinderen opvoeden, de was en de strijk doen, het huis schoonmaken enz. ?

Ik ken er geen, omdat hun vrouwen dat moeten doen. Je mag dat ontkennen tot je blauw ziet, maar de meeste vrouwen zetten vroeg of laat één of meer kinderen op de wereld, en dan komt de carrière op de tweede, of derde, plaats. Mannen hebben daar véél minder last van.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:30   #30
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Zeg Fred, vreemde voorstelling heb jij van een sterke vrouw met een eigen wil
Fred zijn antwoorden en eigenlijk zijn postings hebben steeds een vrouwelijke bembemmerige stijl, hij/zij probeert mannelijke respons te geven aar het lukt niet echt.
Trouwen alles nicks aangemaakt in het topjaar der constructs 2014 zijn uitermate verdacht.
Groetjes van Sherlock Hoomer
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:32   #31
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Vrouwen zijn de beste spionnen, verraders, klikspanen. Omdat ze in het Westen hier zo hoogopgeleid zijn zijn ze de beste verraders, spionnen, klikspanen van allemaal. De omerta onder mannen is bevuild en vrouwen kennen geen loyaliteit. Het is een complot... Je kan beter altijd bepaalde zaken verzwijgen voor je vrouw; zeg dat ik het gezegd heb....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:40   #32
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
U spreekt duidelijk uit ondervinding. Ben ik verkeerd dat je één van die zielige mannen bent die iedere zaterdag achter hun vrouw sjokken in de shopping centra in de hoop dat ze dan die avond eens gaan mogen
Als dat sterke vrouwen zijn voor u, heb ik medelijden met u. Het lijkt er op, af gaande op uw posts op dit forum, dat u nogal wat ongeluk hebt gehad in de liefde, waardoor u gedegradeerd bent tot cafehangende zielepoot die iedere maand een mooi bedrag kan afleggen aan de ex(en). En in de tussentijd geen rotte frang heeft om eens wat leuks te doen.

Ik heb overigens al geen maanden meer een voet gezet in een winkelstad/shopping centrum. Er zijn leukere dingen te doen met je vrije tijd.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:47   #33
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Waarom zouden vrouwen daar moeten uitsteken ? Geen idee.


De beste ? De vakgebieden van koks, modeontwerpers en kappers zijn, hoe je het draait of keert, hoogst subjectief. Daar bestaat geen universele standaard voor.

Ken je trouwens veel chefkoks op wereldniveau die nog eventjes tussendoor de kinderen opvoeden, de was en de strijk doen, het huis schoonmaken enz. ?

Ik ken er geen, omdat hun vrouwen dat moeten doen. Je mag dat ontkennen tot je blauw ziet, maar de meeste vrouwen zetten vroeg of laat één of meer kinderen op de wereld, en dan komt de carrière op de tweede, of derde, plaats. Mannen hebben daar véél minder last van.
Ik denk niet dat vrouwen van chefkoks op wereld niveau nog zelf de was en de strijk zullen doen en nog minder de villa schoonmaken Dat is wel een heel goeie grap die je hier vertelt

En inderdaad voor zover ook ik meen te weten zijn het vrouwen die kinderen baren .....en ja dan komen de kinderen op de eerste plaats en de carrière op de tweede....So what ? Ik ben de eerste om te denken dat vrouwen daar nu éénmaal gelukkig(er) en blij mee zijn.....Het zijn enkel verzuurde feministes die beweren dat vrouwen dat niet zelf zo willen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:58   #34
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als dat sterke vrouwen zijn voor u, heb ik medelijden met u. Het lijkt er op, af gaande op uw posts op dit forum, dat u nogal wat ongeluk hebt gehad in de liefde, waardoor u gedegradeerd bent tot cafehangende zielepoot die iedere maand een mooi bedrag kan afleggen aan de ex(en). En in de tussentijd geen rotte frang heeft om eens wat leuks te doen.

Ik heb overigens al geen maanden meer een voet gezet in een winkelstad/shopping centrum. Er zijn leukere dingen te doen met je vrije tijd.
Dat ik geen rotte Euro heb om iets te doen is uw mening...Ik zei het al...jij hebt niet het minste idee waar Fredje het momenteel uithangt Maar je mag altijd eens raden

Voor de rest;

Ik kom nooit in een café (kan niet goed tegen Alcohol). Ik moet geen Euro afleggen en al zeker niet aan heksen. Deze info even terzijde zodat je inhoudelijk zou kunnen reageren.
Vertel ons eens...met je levenslange ervaring....wat is voor U een sterke vrouw ?
Ik hoor daar in westerse contreien veel venten over bezig maar wat ze daar nu eigenlijk mee bedoelen is me een raadsel ?
Als ik ze bezig zie lijken me dat vooral venten die graag sloef zijn....ja schatje ....nee schatje ...ok schatje zoals je verkiest
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 18:00   #35
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als dat sterke vrouwen zijn voor u, heb ik medelijden met u. Het lijkt er op, af gaande op uw posts op dit forum, dat u nogal wat ongeluk hebt gehad in de liefde, waardoor u gedegradeerd bent tot cafehangende zielepoot die iedere maand een mooi bedrag kan afleggen aan de ex(en). En in de tussentijd geen rotte frang heeft om eens wat leuks te doen.

Ik heb overigens al geen maanden meer een voet gezet in een winkelstad/shopping centrum. Er zijn leukere dingen te doen met je vrije tijd.
Ontken jij feitelijk het verband tussen de opgang van het feminisme en de neergang van het westen?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 18:06   #36
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Lol, hoezeer kan een punt bewezen worden ?

thx, Fred, een sterke vrouw lijkt me inderdaad niks voor jou...
Waarom een sterke vrouw en geen zwakke vrouw ? Waarom een mooie vrouw en geen lelijke vrouw ? Waarom een slimme vrouw en geen domme vrouw ? Waarom een dikke vrouw en geen slanke vrouw ? Waarom een oude vrouw en geen jonge vrouw ?
Gewoon een lekkere vrouw die van je houdt en jij van haar is al meer dan genoeg zeker ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2017 om 18:10.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 18:16   #37
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht

En ja of je het graag hoort of niet....ik denk inderdaad dat mannen in de meeste dingen net iets beter zijn.
Probeer dan een relatie met een man.

Kan zijn dat ik de kern van de discussie mis, maar ik denk niet aan vrouwen als wezens met wie ik in competitie lig. Zeker niet met mijn vriendin.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 18 juli 2017 om 18:17.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 18:16   #38
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ontken jij feitelijk het verband tussen de opgang van het feminisme en de neergang van het westen?
Welke "neergang" van het westen ? En vooral, wat hebben vrouwen daar mee te maken ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 18:18   #39
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ontken jij feitelijk het verband tussen de opgang van het feminisme en de neergang van het westen?
Ontken jij het verband tussen de ontwikkeling van het westen en de gelijkberechtiging van vrouwen dan?

Zou je je beter voelen in de Saoedische samenleving?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 18:19   #40
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Probeer dan een relatie met een man.
Ik heb vrienden genoeg ...geen probleem. Of moet voor U iedere relatie een liefdesrelatie zijn ? Is een vriendschapsrelatie ook goed ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be