Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Graaien ook aan de kaaien?
Natuurlijk wel, wahaddegedacht 4 80,00%
Vaneigens niet, dit is een taktiek om het systeem van binnenuit te veranderen 0 0%
ZKH Prins Laurent laat weten dat hij dergelijke vervangers ook wel zou zien zitten. 1 20,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juni 2017, 04:47   #21
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Bedient het Antwerpse bestuur zichzelf ?
Niet fraai, he.

In programma's zoals 'achter de rug', waarvan ik het concept eigenlijk verafschuw (roddelen en achterklap is een zonde onder moslims), zie je hoe hard De Wever ook veranderd is. Van iemand die tegen 'linkse' films als Ad fundum van Erik Van Looy was, er vernietigende recensies over schrijft, tot iemand die op het gezicht beweert de film eigenlijk wel meermaals te hebben gezien... gewoon om de 'populaire' regisseur en massa te paaien. Ja, zo is Bart nu ook geworden. Hij wil zelfs niet meer toegeven dat hij de film slecht vond en waarom. De eerlijkheid is ver zoek.
Maar men kan z'n leven ook moeilijk blijven richten naar leugenachtige principes.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 18 juni 2017 om 04:50.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2017, 22:21   #22
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Niet fraai, he.

In programma's zoals 'achter de rug', waarvan ik het concept eigenlijk verafschuw (roddelen en achterklap is een zonde onder moslims), zie je hoe hard De Wever ook veranderd is. Van iemand die tegen 'linkse' films als Ad fundum van Erik Van Looy was, er vernietigende recensies over schrijft, tot iemand die op het gezicht beweert de film eigenlijk wel meermaals te hebben gezien... gewoon om de 'populaire' regisseur en massa te paaien. Ja, zo is Bart nu ook geworden. Hij wil zelfs niet meer toegeven dat hij de film slecht vond en waarom. De eerlijkheid is ver zoek.
Maar men kan z'n leven ook moeilijk blijven richten naar leugenachtige principes.
.. ik beken : het verband tussen de filière berbère en erik van looy was mij tot op heden ontgaan .. doch nu u het zegt ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2017, 22:30   #23
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik beken : het verband tussen de filière berbère en erik van looy was mij tot op heden ontgaan .. doch nu u het zegt ..
Uw draad staat in k&k he...

Laatst gewijzigd door Guinevere : 18 juni 2017 om 22:30.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 18:56   #24
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Uw draad staat in k&k he...
.. onvermijdelijk : draden van mij migreren zuidwaarts zodra de woordcombinaties Joeri en Dillen of Lorin en Parys vallen ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 juni 2017 om 18:56.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be