Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 september 2016, 19:44   #61
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik denk dat we er ons best goed op voorbereiden. En bovendien ben ik er vrij zeker van dat het deze maal tot harde confrontaties zal komen. Het zal niet "hart boven hard" maar wel "hard tegen hard" worden.
Inderdaad, de goeverneur & de burgemeester van Brugge zullen weer zwaar onder druk komen.
Laat ons hopen dat ze weer tonen dat ze mannen zijn met een ruggegraat.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2016, 20:30   #62
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik kon mijn autocorrect raadplegen, het gaf al een kronkel weer maar ik was te lui te corrigeren.
Ik vond het best wel passen in de context.
Domme Rikken?

__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2016, 20:55   #63
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2016, 21:57   #64
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Er zijn ook Slimme Rikken...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2016, 22:00   #65
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Na zijn laatste interview over de godsdienstvrijheid herinner ik mij hem als een domme kloot. Ik heb daar wel respect voor, maar kunt ge nog dieper buigen voor een jihad collaborerende staat? De tijd van cultuurrelativisme is voorbij.
De koran predikt de doodstraf voor het verlaten van het religie en is dus niet conform met de godsdienstvrijheid. Tijd een kat een kat te noemen.

Laatst gewijzigd door Peche : 6 september 2016 om 22:01.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2016, 22:05   #66
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Na zijn laatste interview over de godsdienstvrijheid herinner ik mij hem als een domme kloot. Ik heb daar wel respect voor, maar kunt ge nog dieper buigen voor een jihad collaborerende staat? De tijd van cultuurrelativisme is voorbij.
De koran predikt de doodstraf voor het verlaten van het religie en is dus niet conform met de godsdienstvrijheid. Tijd een kat een kat te noemen.
Wie bedoel je met "domme kloot" ?
De 1ste of de 2de Slimme Rik ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2016, 23:05   #67
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wie bedoel je met "domme kloot" ?
De 1ste of de 2de Slimme Rik ?
Er staat een hele essentie, maar U kiest het meest banale te benaderen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2016, 23:07   #68
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Gelovigen kunnen kiezen, of wel de islam verdedigen en hun vrijheid verliezen of mee aankaarten dat de islam niet conform met de godsdienstvrijheid is en hun godsdienstvrijheid behouden.
Het kan maar 2 kanten opgaan. Alles verliezen of één enkele achterlijke achtergestelde cultuur verliezen.

Laatst gewijzigd door Peche : 6 september 2016 om 23:08.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2016, 23:59   #69
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Er zijn ook Slimme Rikken...
Inderdaad:

__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 00:20   #70
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Inderdaad:

Rik Ringers hield altijd blanken onder schot. Zo heel erg slim was hij dus ook weer niet.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 01:45   #71
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Gelovigen kunnen kiezen, of wel de islam verdedigen en hun vrijheid verliezen of mee aankaarten dat de islam niet conform met de godsdienstvrijheid is en hun godsdienstvrijheid behouden.
Het kan maar 2 kanten opgaan. Alles verliezen of één enkele achterlijke achtergestelde cultuur verliezen.
Vrijheid van geloof betekend volgens mij dat ge vrij bent van in iets te geloven, zoals je mag geloven dat er kaboutertjes bestaan. Maar zegt dat dat ge dat waarin gij gelooft overal ongevraagd moogt komen opdringen en dat ge dat aan iedereen moogt tonen?

Geloof is iets voor thuis binnen je vier muren en als ge met gelijkgezinde ergens samen wil gaan idiote gebedjes aframmelen kan ik dat nog aanvaarden zolang ge daar geen andere hinder bezorgt.

Voor het overige, wie zich in een ander land gaat vestigen moet de hoed opzetten van dat land. Wie dat niet kan of wil, of het nu om religieuze bezwaren is of niet, moet in zijn eigen land blijven of naar een land gaan met een soortgelijke cultuur.

Ik heb spijtig genoeg geen schoolgaande kinderen meer maar ik roep iedere ouder van schoolgaande kinderen op, waarbij de school waar hun kind(eren) gaan, aanvaard dat er hoofddoeken gedragen worden in de klas, hun kind naar school te sturen met een sombrero of een pluimen hoofddeksel van een opperhoofd van een indianenstam op hun kop. En draag ze op dat ze het onder geen beding mogen afzetten in de klas zolang er van die kopvodden mogen gedragen worden.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 01:55   #72
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Vrijheid van geloof betekend volgens mij dat ge vrij bent van in iets te geloven, zoals je mag geloven dat er kaboutertjes bestaan. Maar zegt dat dat ge dat waarin gij gelooft overal ongevraagd moogt komen opdringen en dat ge dat aan iedereen moogt tonen?
Concreet betekent het dat ge een religie moogt toetreden, praktiseren en het religie kunt verlaten.
Dat is uw vrijheid. Echter predikt de islam de doodstraf bij het verlaten van de religie en is het dus niet conform met de Westerse godsdienstvrijheid.


Citaat:
Geloof is iets voor thuis binnen je vier muren en als ge met gelijkgezinde ergens samen wil gaan idiote gebedjes aframmelen kan ik dat nog aanvaarden zolang ge daar geen andere hinder bezorgt.
Neen zelfs dat niet. Bij sommige komen ze binnen en halen ze de hele woning overhoop omdat ze het religie als verboden achten.
Onverdoofd slachten is ook verboden, maar de godsdienstvrijheid doet aan cultuurrelativisme zodat dat wel mag. Een wietplantje is de overlast, niet de islam en haar terrorisme.

Citaat:
Voor het overige, wie zich in een ander land gaat vestigen moet de hoed opzetten van dat land. Wie dat niet kan of wil, of het nu om religieuze bezwaren is of niet, moet in zijn eigen land blijven of naar een land gaan met een soortgelijke cultuur.
Dat zegt U en ik, maar niet de elite. Die brulde het uit met een echo in het Oosten: islam behoort tot het Westen. NVA volgde en integreerde jihadisten terwijl ze eigen volk vervolgde en Jordy's van honger omkomen.

Citaat:
Ik heb spijtig genoeg geen schoolgaande kinderen meer maar ik roep iedere ouder van schoolgaande kinderen op, waarbij de school waar hun kind(eren) gaan, aanvaard dat er hoofddoeken gedragen worden in de klas, hun kind naar school te sturen met een sombrero of een pluimen hoofddeksel van een opperhoofd van een indianenstam op hun kop. En draag ze op dat ze het onder geen beding mogen afzetten in de klas zolang er van die kopvodden mogen gedragen worden.
Naar mijn inzien dient men een lang verhaal kort te maken en de islam te verbieden. Als je de islam verbiedt kan je al haar symbolen ook verbieden, aldus de hoofddoek, boerkini, boerka, ...
Islam heeft NIETS met het Westen te maken en kon enkel maar zo groot uitgroeien omdat wij olie kochten. Wij roofden hen niet leeg maar maakte hen rijk, en nog is het niet voldoende.
Gewoon onderdrukken van de cultuur en wie teveel tam tam maakt in een gaskamer steken. Genoeg is genoeg.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 01:58   #73
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Goed, dat gajes komt dus naar Zeebrugge. Ik verwacht een krachtdadige reactie van burgemeester Landuyt.
Vooral nadat hij 350 Syriërs naar Brugge heeft gehaald. Er moest krachtig worden opgetreden, zie je.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 02:09   #74
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Goed, dat gajes komt dus naar Zeebrugge. Ik verwacht een krachtdadige reactie van burgemeester Landuyt.
Vooral nadat hij 350 Syriërs naar Brugge heeft gehaald. Er moest krachtig worden opgetreden, zie je.
Waar zijn de "psychisch verwarde" mensen die met hun auto volle gas door zo'n refugee kamp knallen?
Breivik was toch gene amateur? Waar blijft de second?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 03:10   #75
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Waar zijn de "psychisch verwarde" mensen die met hun auto volle gas door zo'n refugee kamp knallen?
Breivik was toch gene amateur? Waar blijft de second?
Je bent hard veranderd, Peche. Ik sta volledig achter je.

Een Breivik helpt echter niet want dat is voor de slettenpolitiek het sein om nog meer verdraagzaamheden op te dringen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 03:25   #76
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Je bent hard veranderd, Peche. Ik sta volledig achter je.

Een Breivik helpt echter niet want dat is voor de slettenpolitiek het sein om nog meer verdraagzaamheden op te dringen.
Je moet beseffen Gamla, ik ben een autistische schizofreen die zijn mening snel kan veranderen.
Voor velen was dit echter lang duidelijk. Ikzelf besef als geen ander dat mijn gemoedstoestand afhangt van de substantie. Ik heb deze avond gedronken en daarom dat ik U beter lig
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 03:33   #77
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Je moet beseffen Gamla, ik ben een autistische schizofreen die zijn mening snel kan veranderen.
Voor velen was dit echter lang duidelijk. Ikzelf besef als geen ander dat mijn gemoedstoestand afhangt van de substantie. Ik heb deze avond gedronken en daarom dat ik U beter lig
Ach zo.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 04:01   #78
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Maar ik blow al even niet meer, dat maakte mij een enorme cultuurrelativist.
Nuchter en zat gaat me goed af. Het zijn de fucking moslims en de NVA, niets anders.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 08:15   #79
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Oei! Die mijnheer heeft geen lippen...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2016, 08:39   #80
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Rik Ringers hield altijd blanken onder schot. Zo heel erg slim was hij dus ook weer niet.
Er verschijnen dan ook niet echt veel kleurlingen in de albums.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be