Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 24 juni 2017, 07:07   #41
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Goeie vraag... Bij de VRT is niet de Islam omstreden, maar wel Islamfobie. Wat een waanzin. Fobie is trouwens helemaal niet het juiste woord. Angst is maar een normale menselijke reactie op die aanslagen. Die journalisten van de VRT slagen erin om van gezond verstand en zin voor realiteit iets omstreden te maken, toch wanneer het om de Islam gaat.
weet je nu nog niet hoe het daar werkt in de VRT .... ze moeten alles verdraaien van de overheid in ruil voor subsidies en job zekerheid ...


het kader is niet het beeld wat je ziet hangen .
de vuile muilekoek is offline  
Oud 24 juni 2017, 18:57   #42
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Een steeds groter wordend electoraat ligt open... De electorale graaicultuur...
In Nederland hebben ze nu de partijen Denk en Artikel 1.
Stefanie is offline  
Oud 28 juni 2017, 15:06   #43
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Zolang er gevoetbald en gekoerst wordt gaat de modale Vlaming alles accepteren wat er onder zijn neus gebeurd en uiteindelijk beginnen janken dat ze te laat gereageerd hebben..
Het is niet aan "de modale Vlaming" om op te boksen tegen de islam. Dat is het werk van de regeringsleden^politiekers! Toen teveel "modale Vlamingen" stemden op het VB werd het ganse boeltje ongegeneerd in een cordon gestopt...en eigenlijk uitgeschakeld.
Nu lopen er nog teveel politiekers rond die blijven uitbazuinen dat het allemaal niet zo erg is, dat het wel in orde komt en diegenen die daarop reageren kunnen niets anders dan racisten zijn...
Racisten die weigeren zich aan te passen aan diegenen die zogezegd straks de dienst zullen uitmaken.
andev is offline  
Oud 28 juni 2017, 15:06   #44
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

sorry...dubbel!
Het gaat weer "traag"...
Wellicht is dat de bedoeling? Sommigen die te lang moeten wachten op de reacties van hun computer zeggen misschien "foert, laat maar zitten!"

Laatst gewijzigd door andev : 28 juni 2017 om 15:12.
andev is offline  
Oud 7 augustus 2017, 04:36   #45
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.211
Standaard

Antwerpen zingt. In het eerste filmpje moet er natuurlijk iemand uitdrukkelijk zeggen dat dit een feest is van alle culturen samen. In geen van de filmpjes echter is er een hoofddoek te zien. Er heerst enorme segregatie in dit land en ze komt niet van de kant van de voorlopig nog grootste cultuur. Die cultuur die in staat is om materiële vooruitgang te verzorgen. Dra komt daar een eind aan omdat de anderen culturen woekeren en gaan overnemen.

Volgens Houellebecq maakt dat niets uit maar volgens mij gaan materiële vooruitgang en Islam of Afrokatholicisme niet samen. Buiten een vals gevoel van samenhang dat eigenlijk onderwerping aan de waanzin is, hebben die niets bij te brengen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 24 augustus 2017, 16:12   #46
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.543
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Nee.

Integratie van de islam binnen onze maatschappij. De islam zal nooit onze cultuur integreren. Jamais. Als zij met meer zijn en groter worden wij genadeloos afgeslacht.

hahahaha woestijn coyotes kennen geen integratie, ze eten je op en naaien je maagdelijke dochters. zo zijn alle aasgieren, ze leven van jou lijk.

Assimilatie DOOR Islam is enige integratie concept van alle islamitische rassen en volkeren maar het is natuurlijk kudde en groeps gedrag.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 1 september 2017, 00:51   #47
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Blijft toch de vraag waarom de media, het onderwijs, de kunst, de politiek, niet nadrukkelijker onze eigen, en moslims hun godsdienstwaanzin bestrijden ?
Bij de uiteenzetting van bovenstaande post voel je de waanzin er gewoon afdruipen. Ik bedoel dus van het onderwerp.
Het onderwijs? Hieronder een (1) bewijs ende toelichting >

Zuhal Demir.

VERGEET DE HOOFDDOEK EVEN. KUNNEN WE HET EENS HEBBEN OVER DE BLINDDOEK?
Stukjes als deze beginnen traditioneel met: ik las de krant en verslikte me in mijn koffie. Ik verslikte me niet. Ik was geschokt en diep verontwaardigd. Moedeloos om zoveel goedbedoelde waanzin. Maar het verrast me niet meer. Het zoveelste bewijs dat nieuwkomers in dit land niet als gelijken worden gezien. Maar als mensen die door hun etnische of religieuze afkomst vooral gespaard moeten worden van kritiek om toch maar niet ‘discriminerend’ of ‘racistisch’ over te komen. Zelfs als wat ze doen of hen overkomt clasht met mensenrechten die wij hier zo hoog in het vaandel dragen. Het is alsof er twee maatstaven zijn voor die gelijke rechten. Één voor autochtonen en één voor de ‘andere Belgen’. En wat me nog het meest verontrust is de vanzelfsprekendheid waarmee we dit als maatschappij aanvaarden. Kunnen we het even niet over de hoofddoek hebben en wel over de blinddoek?
Ik verklaar me nader.
Stel: 14-jarige Ann-Sofie Peeters stapt naar haar schooljuf en vraagt haar om seksuele voorlichting. Die heeft ze dingend nodig. Ze weet namelijk nog van niks, maar ze wordt binnenkort wel door haar vader uitgehuwelijkt. De juf haalt plichtbewust haar handboeken boven en vertelt haar wat ze straks in het huwelijksbed mag verwachten. Einde verhaal.
Ik maak me sterk dat dit verhaal nooit zo zou eindigen. Toch niet in Vlaanderen. De juf zou niet toestaan dat 14-jarige Ann-Sofie zou uitgehuwelijkt worden. Terecht. Ze zou er jeugdbescherming, politie en vertrouwenscentrum bijhalen. Alles om het kind te beschermen.
En toch is dit exact het verhaal wat een naamloos meisje van vreemde origine, overkwam. Het was haar leerkracht zelf die het verhaal deed in de dinsdagkrant van ‘De Standaard’. Ik citeer letterlijk haar verhaal zoals het door de journalist werd opgetekend: “De meest confronterende ervaring had ik tijdens de summier academy van Teach For Belgium. Een meisje van het derde jaar kwam naar me toe om raad te vragen. Ze werd uitgehuwelijkt en had nog geen seksuele voorlichting gehad. Ik moest het haar uitleggen. Ik had gelukkig didactisch materiaal voorhanden."
Ik had gelukkig didactisch materiaal voor handen…
Mijn kabinet heeft dit verhaal bij alle betrokkenen gecontroleerd. Had de journalist zich van leerjaar vergist? Was het meisje veel ouder? Het antwoord was pijnlijk: nee, het kind was 14 en is niet geholpen. De juf bracht ‘Teach for Belgium’ pas later op de hoogte. Het kind is niet terug gevonden en vermoedelijk uitgehuwelijkt zonder dat iemand iets deed.
Ik wil de juf niets verwijten. Ook ‘Teach For Belgium’ wil ik niet aan de schandpaal nagelen. De organisatie was na het telefoontje van mijn kabinet, zelf vragende partij voor een open gesprek en nam al maatregelen. Zoals ik in het begin van dit verhaal al zei: het is een mentaliteit die in onze samenleving is gegroeid. De blinddoek van een hele maatschappij, de politiek en de pers. Ook de journalist -die nochtans van “Een meisje vroeg raad: ze zou uitgehuwelijkt worden” de kop van het stuk had gemaakt- stond er niet bij stil dat een kind onder onze neus, een gruwelijk onrecht werd aangedaan.
Ik wil het beeld nog eens oproepen: Wat als het over Ann-Sofie was gegaan? Els? Anna? Greet? We hadden collectief vol afschuw gereageerd. Dit verhaal kabbelde voorbij.
Ik wil met dit verhaal, aan het begin van het nieuwe schooljaar, leerkrachten oproepen om niet blind te zijn voor noodkreten voor allochtone kinderen. Verwar ‘schuldig verzuim’ niet met tolerantie. Er zijn instanties die jonge meisjes kunnen helpen om te ontsnappen aan kindhuwelijken of genitale verminking. En er is de wet die hen beschermt. Alsjeblieft, gebruik ze. Kinderen, ongeacht hun religie, afkomst of culturele achtergrond, verdienen onze bescherming.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 1 september 2017, 01:12   #48
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Maar volgens Andev is het inderdaad niet aan de modale "medeburger" om op te treden.
Kieken!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 1 september 2017, 03:19   #49
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Maar volgens Andev is het inderdaad niet aan de modale "medeburger" om op te treden.
Kieken!
Ik vrees dat ik te 'verward' ben om dit te begrijpen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 1 september 2017, 05:42   #50
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Maar volgens Andev is het inderdaad niet aan de modale "medeburger" om op te treden.
Kieken!
Als je (verplicht) tussen de varkens moet leven moet je er niet versteld van staan dat ook uw normen vervagen.
Skobelev is offline  
Oud 1 september 2017, 09:09   #51
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het is niet aan "de modale Vlaming" om op te boksen tegen de islam. Dat is het werk van de regeringsleden^politiekers! Toen teveel "modale Vlamingen" stemden op het VB werd het ganse boeltje ongegeneerd in een cordon gestopt...en eigenlijk uitgeschakeld.
Nu lopen er nog teveel politiekers rond die blijven uitbazuinen dat het allemaal niet zo erg is, dat het wel in orde komt en diegenen die daarop reageren kunnen niets anders dan racisten zijn...
Racisten die weigeren zich aan te passen aan diegenen die zogezegd straks de dienst zullen uitmaken
.
Leg dat maar eens uit aan uw partijgenoot schoofzakje, die het steeds over de hatelijke 'blokkers' heeft. Of is de NVA dan toch een partijtje van smoelentrekkers?

Laf Weverke weigert om met het VB te praten. Hij is duidelijk bang om uit het clubje van de tradi's gegooid te worden.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 1 september 2017 om 09:15.
Lukkas is offline  
Oud 11 september 2017, 07:00   #52
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.211
Standaard

Burgemeester De Wever op werkbezoek in Marokko: “Inzake beveiliging kunnen we hier heel wat leren”

Binnenkort bij ons dus ook, net als in het hele midden oosten en Afrika, op elke hoek van de straat twee werkloze moslims met een geweer op de knieën, een glas thee in de hand en een sigaret tussen de lippen op een stoeltje. En in hun gsm het nummer van de plaatselijke drugtrafikant.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 11 september 2017 om 07:06.
Vlad is offline  
Oud 11 september 2017, 07:11   #53
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Integratie zeg je?

Wat denk je van deze vuilniszakkenparade in Bradford UK?

https://www.youtube.com/watch?v=beKJ9RI84hw

Geef me dan maar polarisatie, hoe meer hoe liever.
Voor zij die de link willen bekijken die 'botsen' nu al op een

Citaat:
Deze video is niet meer beschikbaar. Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 11 september 2017, 11:58   #54
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Misschien is het niet aan de media, de politiek, enz om wanen te bestrijden !? Maar komt het stilletjes van onderen uit. Een psychiater d�*e werkte in een katholiek ziekenhuis zei eens dat ons katholiek geloof inderdaad berust op wanen. Sociologen zullen ook hetzelde zeggen over bijna alle godsdiensten !? Als zij dit zouden onderrichten zou het bewustzijn van een maatschappij kunnen veranderen !?
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie
Gelukkoos is offline  
Oud 12 september 2017, 11:00   #55
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Misschien evolueert ons klimaat ook zoals de moslims...
Binnen pakweg vijftig jaar zwaaien de moslims over de ganse wereld de plak, ttz over wat nog niet onder water staat... Soort "Waterworld"...
De wraak van de planeet.
andev is offline  
Oud 12 september 2017, 11:09   #56
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Zolang er gevoetbald en gekoerst wordt gaat de modale Vlaming alles accepteren wat er onder zijn neus gebeurd en uiteindelijk beginnen janken dat ze te laat gereageerd hebben..
Een beetje zoals in het vroegere Romeinse rijk waar het gepeupel genoeg aan feesten in de arena's, leeuwen loslaten op gevangenen, christenen als sfeerverlichting gebruiken enz.
En daarna kwam... de val van het Romeinse rijk.
Vervangen door de barbaren.

Wij doen het op ons gemak nog eens over.
andev is offline  
Oud 12 september 2017, 11:25   #57
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Maar volgens Andev is het inderdaad niet aan de modale "medeburger" om op te treden.
Kieken!
Beetje rare manier om dat zo te begrijpen...
Tuurlijk had die leerkracht instanties kunnen verwittigen om daar een stokje voor te steken. Maar... zou dat iets uitgehaald hebben? Zou dat meisje even later toch niet verdwenen zijn?
Neen, onze instanties moeten aan die achterlijke middeleeuwers laten verstaan dat, wanneer ze hun voeten vegen aan het verbod op deze praktijken, ze hier op geen enkele financiële steun meer moeten rekenen en mogen ophoepelen! Zoiets!
Nu zien we hoe politie met zijden handschoentjes dat soort smeerlapjes moet aanpakken, of liever niet aanpakken, alleen wat vooruit en wat achteruit lopen! Uiteindelijk er één of twee bij hun kraag vatten die zo vlug mogelijk door het gerecht weer weg kunnen. Integendeel: men is enkel bezig met zoeken hoe men de politie achteraf van alles kan aansmeren en beschuldigen!
En het meeste van hun achterlijkheden moeten goedgepraat worden via onze mensenrechten en godsdienstvrijheid! Die waren vooral voor onze mensen bedoeld, niet voor die binnenstromende middeleeuwers die er hun voeten aan vegen maar wel in hun voordeel gebruiken!
Wat gaan onze instanties nu doen ivm dat uitgehuwelijkt meisje dat verdwenen is? "Niets" zal het antwoord zijn zeker?

Laatst gewijzigd door andev : 12 september 2017 om 11:30.
andev is offline  
Oud 12 september 2017, 11:40   #58
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Leg dat maar eens uit aan uw partijgenoot schoofzakje, die het steeds over de hatelijke 'blokkers' heeft. Of is de NVA dan toch een partijtje van smoelentrekkers?

Laf Weverke weigert om met het VB te praten. Hij is duidelijk bang om uit het clubje van de tradi's gegooid te worden.
Tot grote ergernis van velen speelt het Wevertje het te slim naar hun goesting...
Het VB heeft zichzelf de das omgedaan.
Maar de kiezers van het VB, die kunnen nog nuttig zijn en niet door domweg in hun schutskring te blijven hangen waar ze toch niet meer meetellen.
Hoe graag zouden sommigen BDW dezelfde weg zien opgaan, nietwaar?
Het is iets te gemakkelijk om het Weverke te verwijten dat hij niet in een paar maanden of zelfs enkele jaren weer kan oplossen waar anderen decennialang de boel naar de bliksem hebben geholpen!
Waar zaten al diegenen toen die nu BDW verwijten dat het niet snel genoeg gaat? Wat hebben ze zelf gedaan de laatste decennia voor de boerkes van Vlaanderen onder de hoede van de Franstaligen?
andev is offline  
Oud 12 september 2017, 17:13   #59
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Tot grote ergernis van velen speelt het Wevertje het te slim naar hun goesting...
Het VB heeft zichzelf de das omgedaan.
Maar de kiezers van het VB, die kunnen nog nuttig zijn en niet door domweg in hun schutskring te blijven hangen waar ze toch niet meer meetellen.
Hoe graag zouden sommigen BDW dezelfde weg zien opgaan, nietwaar?
Het is iets te gemakkelijk om het Weverke te verwijten dat hij niet in een paar maanden of zelfs enkele jaren weer kan oplossen waar anderen decennialang de boel naar de bliksem hebben geholpen!
Waar zaten al diegenen toen die nu BDW verwijten dat het niet snel genoeg gaat? Wat hebben ze zelf gedaan de laatste decennia voor de boerkes van Vlaanderen onder de hoede van de Franstaligen?
Waarom zou het VB zichzelf de das hebben omgedaan? Zij hebben al in veel zaken gelijk gekregen. FDW kan soms cru zijn, maar is de verpakking dan belangrijker dan de inhoud? Trouwens als FDW niet cru is, komt hij gewoonweg niet in het nieuws.

Als het VB nooit had bestaan, zat de NVA nu ongetwijfeld in de schutskring. Wees daar maar zeker van. Een tweede partij in de schutskring heeft men blijkbaar niet aangedurfd. Uiteindelijk worden jullie toch ook uitgescholden voor nazi's en racisten? Hetgeen BDW zei over de Marokkanen in Borgerhout kon net zo goed uit de mond van FDW komen. Wat is dan het verschil?

Denkt u nu echt dat CD&V, OVLD en de Waalse partijen deftig gaan samenwerken met de NVA om het acute vreemdelingenprobleem aan te pakken? Deze partijen steken voortdurend stokken in de wielen van de NVA. Binnen 20 jaar is het kalf simpelweg verzopen. De klok tikt ....
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 september 2017 om 17:24.
Lukkas is offline  
Oud 12 september 2017, 17:23   #60
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Waarom zou het VB zichzelf de das hebben omgedaan? Zij hebben al in veel zaken gelijk gekregen. FDW kan soms cru zijn, maar is de verpakking dan belangrijker dan de inhoud? Trouwens als FDW niet cru is, komt hij gewoonweg niet in het nieuws.

Als het VB nooit had bestaan, zat de NVA nu ongetwijfeld in de schutskring. Wees daar maar zeker van. Een tweede partij in de schutskring heeft men blijkbaar niet aangedurfd. Uiteindelijk worden jullie toch ook uitgescholden voor nazi's en racisten? Hetgeen BDW zei over de Marokkanen in Borgerhout kon net zo goed uit de mond van FDW komen. Wat is dan het verschil?

BDW wil gewoon niet praten met het VB, omdat hij bang is dat de NVA wordt afgestoten door de tradi's.
Het verschil is dat BDW geen primaire ziel is die zomaar milities zou afsturen op Jan & alleman "omdat niet-europese vreemdelingen hier niet zouden mogen vertoeven".
bembem is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be