Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 mei 2017, 21:24   #1321
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
1. U discussieert naast de kwestie. Ik weerlegde enkel de stelling als zouden de Schengenregels de influx van (moslim)migranten toelaten.

U hebt mijn verweer niet weerlegd.

2. Zoals ik reeds opmerkte, hebt u een beleidsdocument geciteerd waarin de Commissie een voorstel doet. Dat toont dus aan dat de EU vandaag geen bevoegdheid heeft inzake legale migratie vanuit derde landen.

U hebt mijn verweer niet weerlegd.

3. Als u het dan perse over het voorstel van de Commissie wil hebben: de legale migratie die de Commissie bepleit heeft weinig te maken met de influx van vluchtelingen de afgelopen jaren. De Commissie zou graag hebben dat hoog opgeleide vreemdelingen (die nu vaak naar de VS gaan, als ze migreren), naar de EU zouden komen.

Geen idee waarom u dit zo moeilijk verstaat. Tenzij in uw wereld alle niet-Westerse mensen analfabeet en onopgeleid zijn. Maar dan bent u louter fout geïnformeerd.
Idem dito, u heeft eveneens niks weerlegd van de probleemstelling die de miljoeneninflux in Duitsland meebrengt, waarvan slechts welgeteld 54 man een job heeft gevonden/gekregen.
Die gingen toch allemaal aan 'n job geraken, volgens Merkel ?

De EU doet ook helemaal niks, om die toestroom tegen te houden of te ontmoedigen, integendeel.
De excuses die je geeft om de EU uit de wind te zetten, zijn dan ook een maat voor niks, gezien het beleid ervan is afgestemd, om de Europese bevolking te vervangen/verbruinen.
Blijkbaar heb je iets gemist:

https://detheorist.nl/post/europa-mo...ras-het-bewijs

Doe Merkel en Van Rompuy de groeten als je ze ziet.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2017, 21:26   #1322
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het probleem is niet of ze rijk of arm zijn.
Het probleem is niet dat ze hoog of laag opgeleid zijn.

Het probleem is dat ze een andere kleur hebben. Dat is de bottom line. Daar draait concreet alles om bij sommigen.
Fout.

Het gaat om gedrag, cultuur, religie.

Ik begrijp dat jij als CEO de lonen wil drukken van de gewone man in de straat en tegelijkertijd goedkope werkkrachten naar hier wil halen, puur uit eigenbelang.

Maar vertel geen leugens aub.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2017, 21:32   #1323
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

White supremacy zou ik eerder zeggen....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2017, 21:35   #1324
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
White supremacy zou ik eerder zeggen....
De Gipsys van deze wereld staan niet aan jouw zijde, boemboem...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2017, 21:44   #1325
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Fout.

Het gaat om gedrag, cultuur, religie.

Ik begrijp dat jij als CEO de lonen wil drukken van de gewone man in de straat en tegelijkertijd goedkope werkkrachten naar hier wil halen, puur uit eigenbelang.

Maar vertel geen leugens aub.
Nee, ik heb al talloze keren gezegd en herhaald dat ik ook mijn producten moet kunnen verkopen. Daarom is het belangrijk dat iedereen een goed inkomen heeft. Ik heb onder andere een Filipijnse een Argentijnse en een Marrokaanse waarvan er 2 een beter loon hebben dan native Belgen omdat ze ook beter zijn. Er bestaan trouwens strenge wetten die de verloningen van werknemers vastleggen. Als ik minder dan de minimum betaal riskeer ik een zware boete en veroordeling voor de rechtbank. Tot hiertoe ben ik nog nooit veroordeeld geweest. Zoals het overgrote deel van de ondernemingen betaal ik op zijn minst het minimum loon en meer voor mensen die zich extra inzetten.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 1 mei 2017 om 21:46.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2017, 21:51   #1326
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nee, ik heb al talloze keren gezegd en herhaald dat ik ook mijn producten moet kunnen verkopen. Daarom is het belangrijk dat iedereen een goed inkomen heeft. Ik heb onder andere een Filipijnse een Argentijnse en een Marrokaanse waarvan er 2 een beter loon hebben dan native Belgen omdat ze ook beter zijn. Er bestaan trouwens strenge wetten die de verloningen van werknemers vastleggen. Als ik minder dan de minimum betaal riskeer ik een zware boete en veroordeling voor de rechtbank. Tot hiertoe ben ik nog nooit veroordeeld geweest. Zoals het overgrote deel van de ondernemingen betaal ik op zijn minst het minimum loon en meer voor mensen die zich extra inzetten.
Natuurlijk, het gaat hier over bankiers en "Wall Street" (de top echelons in de geldpiramide); geen industriëlen of ondernemers.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2017, 22:23   #1327
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
White supremacy zou ik eerder zeggen....
Ben je daar weer met dat cultuurrelativisme? Die vuile Marxistische agenda. Ook het cultuurrelativisme is dus cultuurgebonden en kan als zodanig volgens zijn eigen principes geen aanspraak maken op algemene geldigheid. En zo is dat domme argument van alle culturen zijn gelijk ook definitief van tafel geveegd.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 04:37   #1328
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nee, ik heb al talloze keren gezegd en herhaald dat ik ook mijn producten moet kunnen verkopen. Daarom is het belangrijk dat iedereen een goed inkomen heeft.
Ligt aan het product en welk deel van de maatschappij je er mee wenst te bereiken. Als de lonen van de armste 50% van de maatschappij onder druk komen te staan (arbeiders zonder enig diploma) terwijl er voor de bovenste helft niks verandert, zou het mij verbazen als dat je treft als ondernemer. Maar dat hangt van je product af. Of je bifiworsten fabriceert of jacuzzi's.

Citaat:
Ik heb onder andere een Filipijnse een Argentijnse en een Marrokaanse waarvan er 2 een beter loon hebben dan native Belgen omdat ze ook beter zijn
Beter in wat? Gezien het feit dat je de 70 nadert, getrouwd bent met een Chinese van 35 die niet van plan is om te werken en ook nog vrouwen van allerhande nationaliteiten aanwerft, begin ik te denken dat vrouwen bij jou eerder onder het bureau werken dan erachter.

Ik zou namelijk niet weten waarom je die nationaliteiten aanwerft ipv native Belgen. Tenzij ze werken in internationale communicatie, maar ik neem aan dat het arbeiders zijn.

Niet om je te schofferen ofzo, maar gezien de feiten die we over je kennen (een welstellende vrouwenzot die ondernemer is) stel ik me jou een beetje voor zoals worstenfabrikant Balthazar Boma van FC de kampioenen.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 04:42   #1329
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De Gipsys van deze wereld staan niet aan jouw zijde, boemboem...
Zegt iemand met een profielfoto van 3 negers die een vrouw mishandelen.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 2 mei 2017 om 04:43.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 05:01   #1330
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

De laatste sondage is hoopgevend, de voorsprong van Macron is comfortabel en de kiesintenties van Mélenchon zijn achterban gaan grotendeels naar Macron. (wel jammer dat toch 17% van die mensen op Le Pen willen stemmen...)
Nu woensdag het debat, dat kan nog effect scoren.
http://www.lefigaro.fr/elections/pre...econd-tour.php
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 06:26   #1331
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Le Pen plagieert een speech van Fillon...

Hoe komt ze erbij om zoiets te doen?
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 06:38   #1332
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ligt aan het product en welk deel van de maatschappij je er mee wenst te bereiken. Als de lonen van de armste 50% van de maatschappij onder druk komen te staan (arbeiders zonder enig diploma) terwijl er voor de bovenste helft niks verandert, zou het mij verbazen als dat je treft als ondernemer. Maar dat hangt van je product af. Of je bifiworsten fabriceert of jacuzzi's.



Beter in wat? Gezien het feit dat je de 70 nadert, getrouwd bent met een Chinese van 35 die niet van plan is om te werken en ook nog vrouwen van allerhande nationaliteiten aanwerft, begin ik te denken dat vrouwen bij jou eerder onder het bureau werken dan erachter.

Ik zou namelijk niet weten waarom je die nationaliteiten aanwerft ipv native Belgen. Tenzij ze werken in internationale communicatie, maar ik neem aan dat het arbeiders zijn.

Niet om je te schofferen ofzo, maar gezien de feiten die we over je kennen (een welstellende vrouwenzot die ondernemer is) stel ik me jou een beetje voor zoals worstenfabrikant Balthazar Boma van FC de kampioenen.
Dat is op de rand van het vulgaire. Wat mijn werk aangaat ben ik zeer professioneel. En die drie werkneemsters zijn inpaksters van een een dagdagelijks product.

Ik kies mijn werknemers niet op basis van kleur maar naargelang hun capaciteiten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 06:50   #1333
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nee,
Citaat:
Citaat:
ik heb al talloze keren gezegd en herhaald dat ik ook mijn producten moet kunnen verkopen. Daarom is het belangrijk dat iedereen een goed inkomen heeft.
Ik heb onder andere een Filipijnse een Argentijnse en een Marrokaanse waarvan er 2 een beter loon hebben dan native Belgen omdat ze ook beter zijn. Er bestaan trouwens strenge wetten die de verloningen van werknemers vastleggen. Als ik minder dan de minimum betaal riskeer ik een zware boete en veroordeling voor de rechtbank. Tot hiertoe ben ik nog nooit veroordeeld geweest. Zoals het overgrote deel van de ondernemingen betaal ik op zijn minst het minimum loon en meer voor mensen die zich extra inzetten.
Ewel ja Le Pen wil ook dat de Fransen brood op de plank krijgen ! je moet dan eens kijken welke stront dat mens hier over haar kop krijgt van die forum debielen

gewoon schandalig ... sommige hun denkpistes , vreemdelingen mogen werk hebben de rest kan stikken.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 09:44   #1334
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het probleem is niet of ze rijk of arm zijn.
Het probleem is niet dat ze hoog of laag opgeleid zijn.

Het probleem is dat ze een andere kleur hebben. Dat is de bottom line. Daar draait concreet alles om bij sommigen.
Dat denk ik niet. Het probleem is dat ze een andere cultuur hebben en dat ze zich niet wensen aan te passen aan ons.

Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 2 mei 2017 om 09:45.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 11:30   #1335
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ewel ja Le Pen wil ook dat de Fransen brood op de plank krijgen ! je moet dan eens kijken welke stront dat mens hier over haar kop krijgt van die forum debielen

gewoon schandalig ... sommige hun denkpistes , vreemdelingen mogen werk hebben de rest kan stikken.
Belachelijk. Als er een vacature is staat die open voor iedereen. Het probleem is dat veel Vlamingen liever op de dop blijven staan en allochtonen zich aanmelden voor een open job. Dat ziet men overal.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 2 mei 2017 om 11:37.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 11:40   #1336
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Belachelijk. Als er een vacature is staat die open voor iedereen. Het probleem is dat veel Vlamingen liever op de dop blijven staan en allochtonen zich aanmelden voor een open job. Dat ziet men overal.
alleen als aan hun idiote religieuze eisen wordt voldaan
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 11:47   #1337
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
alleen als aan hun idiote religieuze eisen wordt voldaan
Dikke zever, bij mij is er nog nooit zoiets geeist en is de verstandhouding onderling perfect. Ik krijg ook dagelijks allochtone chauffeurs van courrier en transportbedrijven. Daar stelt zich nooit een probleem. Integendeel beleefd en gedienstig.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 12:05   #1338
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dikke zever, bij mij is er nog nooit zoiets geeist en is de verstandhouding onderling perfect. Ik krijg ook dagelijks allochtone chauffeurs van courrier en transportbedrijven. Daar stelt zich nooit een probleem. Integendeel beleefd en gedienstig.
daarom waarschijnlijk dat universiteiten nu met halal-maaltijden staan te zwaaien :

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170501_02861178
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 12:33   #1339
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
daarom waarschijnlijk dat universiteiten nu met halal-maaltijden staan te zwaaien :

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170501_02861178
Moet je nu al naar de universiteit om een dagdagelijks product in te pakken of te vervoeren ?

Trouwens allochtone studenten eisen dat niet, het is de universiteit die zo allochtone studenten tracht te lokken.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2017, 13:20   #1340
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Paardekop in bed van Dupont-Aignan en Melenchon in kritieke(?) toestand
http://nordpresse.be/nicolas-dupont-...tete-dane-lit/
Is dit een >>ernstige?<< krant of alles grapjasserij .... gaat nog leuk worden in La France.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be