Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 27 november 2004, 07:32   #1
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard Vlaams Belang is dezelfde partij als Vlaams Blok

Citaat:
"Vlaams Belang is dezelfde partij als Vlaams Blok"




Het Vlaams Belang is dezelfde partij dan het Vlaams Blok. Dat schrijft de fractie in het Vlaams Parlement in haar antwoord aan parlementsvoorzitter Norbert De Batselier. "En dit in dezelfde of zelfs grotere mate als onder meer de VLD dezelfde partij is als de PVV, de MR dezelfde partij is als het kartel PRL/FDF/MCC en de N-VA dezelfde partij is als de Volksunie", zo schrijven partijvoorzitter Frank Vanhecke en fractievoorzitter Filip Dewinter.

Ze halen de passage uit de statuten aan dat het Vlaams Belang de politieke erfgenaam is van de politieke partij Vlaams Blok. Dit betekent dat de partij Vlaams Belang alle partijpolitieke activiteiten van het Vlaams Blok overneemt vanaf 14 november 2004. Ook verwijzen ze naar de bepaling dat de partij Vlaams Belang de rechtsopvolger is van het Vlaams Blok vanaf 14 november." (PSM, belga)
In plaats van zich na hun veroordeling te bezinnen en hun racistische gedachtengoed achter zich te laten, zal het Vlaams Belang blijkbaar alleen maar meer van hetzelfde zijn. De partijtop houdt niet eens de illusie in stand dat men uit de veroordeling zijn lessen getrokken heeft.

Als het Vlaams Belang gewoon een verderzetting is van de veroordeelde organisatie Vlaams Blok, lijkt het me toch maar logisch dat om te beginnen de dotaties al worden ingetrokken en dat men zo snel mogelijk een nieuwe rechtzaak begint voor te bereiden waarbij de hele criminele organisatie deze keer definitief verboden wordt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 27 november 2004 om 07:32.
Raf is offline  
Oud 27 november 2004, 08:52   #2
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

"criminele organisatie", louter omdat je geen andere mening kan verdragen.

Er een woordje voor mensen als jij: "FASCIST"
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 27 november 2004, 09:16   #3
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
In plaats van zich na hun veroordeling te bezinnen en hun racistische gedachtengoed achter zich te laten, zal het Vlaams Belang blijkbaar alleen maar meer van hetzelfde zijn. De partijtop houdt niet eens de illusie in stand dat men uit de veroordeling zijn lessen getrokken heeft.

Als het Vlaams Belang gewoon een verderzetting is van de veroordeelde organisatie Vlaams Blok, lijkt het me toch maar logisch dat om te beginnen de dotaties al worden ingetrokken en dat men zo snel mogelijk een nieuwe rechtzaak begint voor te bereiden waarbij de hele criminele organisatie deze keer definitief verboden wordt.
Inderdaad. Om de poen is het te doen: 6 miljoen euro's overheidsdotaties per jaar om de mensen maar wat voor te liegen, hen tegen elkaar op te zetten, het ongenoegen aan te wakkeren en de helft van de bevolking stigmatiseren als criminelen, volksverraders, onaangepasten en a-socialen.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 27 november 2004, 09:34   #4
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Piano, je kan niet een leugen verkondigen, maar dan toch een vierde van de stemmen achter je krijgen.

DHL is weggepest onder druk van de Walen. Onze grondwettelijke rechten zijn geschonden door de ondemocratische kieskring B-H-V. Jij geen film gaan bekijken in de Brussele Kinepolis zonder dat je Georgische schone beledigt wordt voor haar vrouw zijn.

In Nederland dacht men ook altijd dat het wel vanzelf op z'n pootjes terecht zou komen, al waren zij nog veel succesvoller in de integratie... Moet men dan echt geloven dat wij in België gespaard zullen blijven van hetzelfde lot omdat onze vlagstrepen verticaal staan?

Zo ja, stem daar maar de SP-A of voor de PS.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 27 november 2004, 09:36   #5
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Om dan nog te zwijgen over homo's die te kampen hebben met arabische knokploegen in het Brusselse, en regelmatig in't openbaar bedreigt worden door een of andere imam dat ze met kop eerst uit hoge gebouwen zullen gesmeten worden... of dat ze lijden aan een ziekte en uitgeroeid moeten worden (citaat: Imam Khalil El Moumni).

Een mens zou voor minder VB stemmen
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 27 november 2004, 10:15   #6
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Inderdaad. Om de poen is het te doen: 6 miljoen euro's overheidsdotaties per jaar om de mensen maar wat voor te liegen, hen tegen elkaar op te zetten, het ongenoegen aan te wakkeren en de helft van de bevolking stigmatiseren als criminelen, volksverraders, onaangepasten en a-socialen.
Errèg , he!
Soit, na de poging tot liquidatie vh VB, tot ontnemen van politieke rechten van zijn verkozenen, zelfs boetes voor zijn leden, is het afnemen van dotaties een straf voor de KIEZERS vh VB.
Als ik mijn stem geef aan deze partij, geef ik bij deze te kennen dat een deel van mijn belastinggeld als hun dotatie moet besteed worden.
Als VB zijn dotatie verliest, is dat een bestraffing van de kiezer zelf, eigenlijk een diefstal op deze kiezer.
Mooie democraat ben jij...
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 27 november 2004, 16:12   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
In plaats van zich na hun veroordeling te bezinnen en hun racistische gedachtengoed achter zich te laten, zal het Vlaams Belang blijkbaar alleen maar meer van hetzelfde zijn. De partijtop houdt niet eens de illusie in stand dat men uit de veroordeling zijn lessen getrokken heeft.

Als het Vlaams Belang gewoon een verderzetting is van de veroordeelde organisatie Vlaams Blok, lijkt het me toch maar logisch dat om te beginnen de dotaties al worden ingetrokken en dat men zo snel mogelijk een nieuwe rechtzaak begint voor te bereiden waarbij de hele criminele organisatie deze keer definitief verboden wordt.
De 'democraten' zouden beter nog eens de wet veranderen zodat niet alleen de VZW-s van partijen kunnen veroordeeld worden maar ook de partijen zelf.

De 'democraten' weten echter dat ze nu al een beetje te ver zijn gegaan en dat alles wat ze vandaag bekokstoven, morgen op hun eigen kop kan terug boenken.

In het andere geval zouden de 'democraten' allang de goede raad van de Rafkes, filokes, Pietjes, Djaapkes en soortgelijke rode superdemocraatjes opgevolgd hebben.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 november 2004, 21:54   #8
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
De 'democraten' zouden beter nog eens de wet veranderen zodat niet alleen de VZW-s van partijen kunnen veroordeeld worden maar ook de partijen zelf.

De 'democraten' weten echter dat ze nu al een beetje te ver zijn gegaan en dat alles wat ze vandaag bekokstoven, morgen op hun eigen kop kan terug boenken.

In het andere geval zouden de 'democraten' allang de goede raad van de Rafkes, filokes, Pietjes, Djaapkes en soortgelijke rode superdemocraatjes opgevolgd hebben.
Je dialectiek begint elke dag meer op je nicknaam te lijken.

__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 27 november 2004 om 21:56.
thePiano is offline  
Oud 27 november 2004, 22:48   #9
khaled
Schepen
 
Geregistreerd: 14 juli 2003
Berichten: 461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
In plaats van zich na hun veroordeling te bezinnen en hun racistische gedachtengoed achter zich te laten, zal het Vlaams Belang blijkbaar alleen maar meer van hetzelfde zijn. De partijtop houdt niet eens de illusie in stand dat men uit de veroordeling zijn lessen getrokken heeft.

Als het Vlaams Belang gewoon een verderzetting is van de veroordeelde organisatie Vlaams Blok, lijkt het me toch maar logisch dat om te beginnen de dotaties al worden ingetrokken en dat men zo snel mogelijk een nieuwe rechtzaak begint voor te bereiden waarbij de hele criminele organisatie deze keer definitief verboden wordt.
Zoek de fouten.
__________________
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise!
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  
Oud 28 november 2004, 17:29   #10
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled
Zoek de fouten.
Waar zitten ze dan?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 28 november 2004, 18:34   #11
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Wat een overbodig, zinloos gezeik!

Het programma van het Vlaams Belang = het programma van het Vlaams Blok op 13 juni 2004 (verkiezingen).
In dat programma werd NIKS racistisch teruggevonden en was het conform de bestaande, huidige wetgeving ONMOGELIJK om het Vlaams Blok / Vlaams Belang te vervolgen wegens racisme of discriminatie, dit zijn de woorden van Johan Leman, voormalig inquisitiepater van het CGKR-Gedapocentrum!
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 28 november 2004, 18:38   #12
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Waar zitten ze dan?
Dat vroeg ik me ook al af...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 28 november 2004, 18:44   #13
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Wat een overbodig, zinloos gezeik!

Het programma van het Vlaams Belang = het programma van het Vlaams Blok op 13 juni 2004 (verkiezingen).
In dat programma werd NIKS racistisch teruggevonden en was het conform de bestaande, huidige wetgeving ONMOGELIJK om het Vlaams Blok / Vlaams Belang te vervolgen wegens racisme of discriminatie, dit zijn de woorden van Johan Leman, voormalig inquisitiepater van het CGKR-Gedapocentrum!
Allez zeg, tof zenne. Het Zwart Blok is op één nacht Wit gewassen.

Dan wordt het nu wachten op op de volgende loslippigaard die zich in het nieuws gaat werken.

FDW was al flink op weg door over de bevolkingsgroei van Antwerpen te spreken over de Witte vlucht en de Bruine invasie.

Of zijn statement over gesluierde moslimvrouwen die een terugkeercontract tekenen.

Of Annemans die de rechters die het VB veroordeelden 'ooit wel zal vinden'.

De nieuwe partij die maar een week heeft bestaan en dan terug de oude was maar met een andere klak (om de poen op te vangen).

Enfin, we hebben geduld want ik ben zeker dat het niet lang gaat duren.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 28 november 2004 om 18:46.
thePiano is offline  
Oud 28 november 2004, 18:49   #14
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Allez zeg, tof zenne. Het Zwart Blok is op één nacht Wit gewassen.

Dan wordt het nu wachten op op de volgende loslippigaard die zich in het nieuws gaat werken.

FDW was al flink op weg door over de bevolkingsgroei van Antwerpen te spreken over de Witte vlucht en de Bruine invasie.

Of zijn statement over gesluierde moslimvrouwen die een terugkeercontract tekenen.

Of Annemans die de rechters die het VB veroordeelden 'ooit wel zal vinden'.

De nieuwe partij die maar een week heeft bestaan en dan terug de oude was maar met een andere klak (om de poen op te vangen).

Enfin, we hebben geduld want ik ben zeker dat het niet lang gaat duren.

Precies plots een véél minder grote mond ThePiano?!
Nu ja, het VB is dus in elk geval niet te pakken op racistische of discriminatorische inhoud. Elke andere bewering is "praat voor de vaak".
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 28 november 2004, 18:59   #15
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Nu ja, het VB is dus in elk geval niet te pakken op racistische of discriminatorische inhoud. Elke andere bewering is "praat voor de vaak".
Boh, die juridische foefkes gelooft niemand, zelfs jouw moaten niet. Het 70-puntenplan werd ook zogenaamd 'opgeborgen', bestemd voor latere recup.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 28 november 2004, 19:01   #16
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Boh, die juridische foefkes gelooft niemand, zelfs jouw moaten niet. Het 70-puntenplan werd ook zogenaamd 'opgeborgen', bestemd voor latere recup.
Wat linksen in Vlaanderen geloven is niet van belang, wel wat de feiten zijn.
En dat het 70-puntenplan is opgeborgen is een feit. Of het later weer bovenkomt in andere tijden is een andere kwestie die hier nu niks terzake doet.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 28 november 2004, 19:31   #17
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Wat linksen in Vlaanderen geloven is niet van belang, wel wat de feiten zijn.
En dat het 70-puntenplan is opgeborgen is een feit. Of het later weer bovenkomt in andere tijden is een andere kwestie die hier nu niks terzake doet.
Aan de reacties te horen van de andere partijen en mandatarissen is het niet enkel links dat gelooft dat een Zwarte Partij in één nacht een Witte partij is geworden. Maar je hebt gelijk, het blijft een juridisch steekspel. We pakken ze nog wel een keertje Koenraad, en daarna nog eens en nog eens en nog eens, let op mijn woorden.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 28 november 2004, 19:37   #18
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Aan de reacties te horen van de andere partijen en mandatarissen is het niet enkel links dat gelooft dat een Zwarte Partij in één nacht een Witte partij is geworden. Maar je hebt gelijk, het blijft een juridisch steekspel. We pakken ze nog wel een keertje Koenraad, en daarna nog eens en nog eens en nog eens, let op mijn woorden.
Ofwel gaat het VB verder electoraal succes boeken waaruit vroeg of laat machtsdeelname voortvloeit, en dat betekent hoe dan ook een vermindering van jullie* macht. Ofwel wordt het VB elke verdere zinnige werking onmogelijk gemaakt, en kunnen de beweging en de opvattingen enkel ondergronds verder. Dat laatste zou betekenen dat er ondermeer geweld aan te pas komt, ook tegen jullie. Je kunt misschien maar beter hopen dat dit laatste niet gebeurt.

(*Jullie = alle linkse organisaties, personen,.... die zoals geweten moeite hebben met het aanvaarden van de verrechtsing, democratie en vrije meningsuiting.)

Vergeet niet ThePiano: nog NOOIT is een institutioneel-ideologisch systeem erin geslaagd blijvend te besturen tegen de wil in van de meerderheid van de bevolking waarover het pretendeert te leiden. Nog NOOIT! Ofwel gebeuren de veranderingen democratisch, vreedzaam en geleidelijk; ofwel gebeurt het gewelddadig en abrupt. The choice is yours om het eens in het Engels te zeggen.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 28 november 2004, 19:41   #19
cor
Minister
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Berichten: 3.023
Standaard

""de Witte vlucht en de Bruine invasie.""

Met +30% vuil stemmen begint dat er op te lijken, ja.
cor is offline  
Oud 28 november 2004, 19:49   #20
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor
""de Witte vlucht en de Bruine invasie.""

Met +30% vuil stemmen begint dat er op te lijken, ja.
Hebt u in uw meer dan 100 posts eigelijk al eens iets gezegd dat langer is dan twee zinnen en een degelijke inhoud bevat? Ik betwijfel het.
Koenraad Maesschalck is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be